- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Homeworld 3 - Befutott a gépigény és a roadmap
gp A készítők felfedték, hogy milyen hardverek kellenek a játék futtatásához, valamint azt hogy mi vár ránk a későbbiekben.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
ma Érdekes egyveleg a középső Edge 50: a jó tulajdonságai közé becsúszott pár rossz, de vannak szerethető, egyedi megoldásai is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
válasz Bendőke #8400 üzenetére
Megbuktál, mert összeszedtem, csak majdnem elfelejtettem, ezért kimaradt a videóból. Szóval nem ez a bibi.
Akit érdekel, itt a maximalizált Oblivion.ini
Gyermekeknek nem ajánlott!
Az ATT és egyéb beállítások mellékelve!
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
kizcar
tag
válasz GypsFulvus2 #8396 üzenetére
Köszi!
Majd megpróbálom azt a módot is. -
katt777
félisten
válasz Bendőke #8404 üzenetére
Én most úgy álltam neki egy új karakternek, hogy semmiféle unoff patch-et nem tettem föl, aztán majd elválik, mi sül ki ebből. Hátha azok tettek be a Bartholm meg a Lost Spires modnak. Mindenesetre most a 20. szintig csak barlangot fogok ászni, hátha meglelem azt a 10 Ayleid szobrocskát, meg a shadowbanish borokat. már 2 karakterrel végigtoltam a játékot, de bort csak egyet találtam valahol, meg szobrot is. Pedig a 166 nirngyökérből párat el is cserélhettem volna rájuk...
Ja, BC-modot sem tettem fel, mert arra is gyanaxom.
Videókat volt időd megnézni? Sajna semmi visszajelzést nem kaptam róluk, pedig főleg a fullos grafikával kapcsolatban vártam.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Bendőke
tag
válasz katt777 #8405 üzenetére
Nekem az összes unoff fönt van, meg Bartholm is, mégsem volt semmi bajom a Lost Spires-al. Illetve egy mégis, mióta fent van, eléggé belassult a kilépés a játékból, kb. 5 perc. Grafikai mod viszont egy sincs. A borokra nem emlékszem, egy erőd biztos csak: Fort Carmala, Chorrol mellett, ott két palack van, úgy rémlik. Valahonnan van még kettő, de ötletem sincs. A szobrok: Culotte, Wendelbek, Welke, Wenyandavik, Vilverin, Fanacas meg Mackamentain, több most nem jut eszembe. Egyébként meg uesp.net-en fent van, de most nincs kedvem keresgélni.
Én megnéztem a videókat, de nem tudtam rendesen megítélni a full ini modost, mert a tömörítés miatt nem elég szép a kép. Amikor a táj látszik messziről, az nagyon szép, a közeli struktúrák viszont nagyon szemcsésnek tűntek, ott, úgy hiszem, a tömörítés a ludas.
-
katt777
félisten
válasz Bendőke #8406 üzenetére
Original felbontásban elmegy, teljes képernyőn jobban látszanak a tömörítés hibái, de kénytelen voltam 848x480-as felbontásban filmezni (így is 2-3GB avi-ban felvéve ), mert különben videotömörítéssel is irdatlan nagyok lettek volna a fájlok, ráadásul a Fraps is lassít. Igyekeztem meg-megállni, ha megnézed, azokban a mp-ekben tisztább is a kép. A lényeg, hogy a távoli füvek, fák látszódjanak, valamint az árnyék-felbontás növelése, amitől olyan szépen játszik a fény a felületeken, amikor falombokon szűrődik át (nem csak egy nagy folt van), stb. A szemcséződés QTP3-mal v. Text Lod bias növelésével (ami valójában csökkentés) jön elő, játékban inkább életszerű.
Remélem, azért a képromlás ellenére tetszettek.Sztem a lassú kilépés driver-probléma (nálam is megvan), mert a régebbiekkel, ua. modokkal nem jelentkezett.
Hát akkor lehet, mégis felteszem az uo modokat (gondolom, faszán hazavágja a magyarítást), viszont fogalmam nincs, hogy akkor mitől veszhetnek semmibe a küldetések Bartholm-ban és a Lost Spires-szel is.
Tippeket kösz, de nekem sem nagyon van kedvem wikizni, inkább a játékban keresgélem meg. Sajna az 1. szintű karakterem még hóóótttt béna, alig bír el egy csontvázzal, zombit meg körbe futkozva kell lelövöldöznöm, mert különben 3x hozzám ér, és végem. Kezdetben full nehézséggel indultam, de az durva volt, hogy két patkányharapással végem, még ha hárítok is; ez egyáltalán nem életszerű. Maradtam normál szinten.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Bendőke
tag
válasz katt777 #8407 üzenetére
Igen, én is arra gondoltam, hogy akkor nagyon szépek a füvek, a fák. Meg egyébként az egész életszerűbb, mint az eredeti játék grafikája. Sajnos nem gondolkodom gépbővítésben, egyáltalán nincs rá lehetőségem. Azt hiszem, az idei lesz az első olyan csúfos év, hogy nem utazom el sehova, és nyaralás sem lesz
Szerintem a nehézséget akkor érdemes feltenni, ha már nem olyan béna a karaktered Sőt, az első néhány szinten én inkább lejjebb vettem 40% körülire, csak 10 körül raktam vissza normálra, a kezdetek kezdetén úgyis elég nagy probléma, hogy milyen gyenge a karaktered, ha nem gyilkolnak le minden 5. percben.
-
katt777
félisten
válasz Bendőke #8408 üzenetére
Én azért megoldom 20 év FPS-rutinnal. (Pár szemét, csalós játék azért kifogott rajtam, mint Metro2033 és Borderlands.) A leg1szerűbb az lenne, ha elmennék Brumába az összes Sigil kőért, aztán 100% kaméleonnal legyaknék mindenkit, csak akkor nem sokat fejlődne a gyógyítás + páncél képességem. Anno többi karakterrel is azért mellőztem a dolgot. Párszor azért bedobtam, amikor már megfelelő cuccaim voltak, de pl. amikor a börtönbe kellene beosonni extra profitért, jól jött volna, mert a végén mindenképpen észrevettek, akármilyen óvatos voltam, és magas lopakodással.
Bővítésben akkor éppen, hogy csak gondolkodni tudsz. Én már rég nem utaztam sehova, könyvet 1 éve nem tudtam venni, semmi extra kiadás (mozi, buli, stb), mobilnetet akkor töltöm fel, ha éppen futja rá, és akkor 45 napig v. 5GB-ig van bitang lassan. A gépfejlesztést tavaly még kiköhögtem, és bár jó lenne egy erősebb VGA, hogy sehol se lassuljon be az Oblivion, nem ma lesz 5870-em. Viszont legalább a gép bőven elég még legalább 3 évig (ha csak nem kell eladnom anyagi okokból).
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz Bendőke #8411 üzenetére
Aztán meg nekem is, hogy konzolból is megadhattam volna magamnak az oktatásokat utólag. Persze úgy nem befolyásolta volna az előző szintek fejlődését.
Első karakteremnél én is csak akkor fejlesztettem, amikor találtam valakit, de az elég gáz, másodiknál már csináltam a dolgomat, aztán amikor ráakadtam egy mesterre, 4-5 alvásnyi fejlődést eltöltöttem nála.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
olahjana
tag
Üdv
nagy problémám akadt.. Egy NPC-m eltűnt. Shum gro zurag a neve és ha minden igaz akkor egy sziklában lehet... legalábbis oda mutat az iránytűm.
please help mert a fickó több küldiben is szerepel. hogy lehet visszahozni?
milyen cheat van erre vagy valami?
köszi -
katt777
félisten
válasz olahjana #8413 üzenetére
1. Rosszkor mész a jó helyre. Pl. az iránytű akkor is "nem létező" célra mutat nem X időben, ha X időszakban kell odamenned, az időpontot a küldetés-leírásnál olvashatod. Névről így nekem nem ugrik be, melyik küldiről van szó, talán a Bartholm-mod?
2. MOD-konflikt. Rendezgesd a modokat és tölts vissza egy régebbi mentést.
Pl. ha Kvatch AM-et Kvatch megmentése után, de még a segítségek összeszedése előtt telepíted, nem tudsz Kvatch-ból segítséget hívni, mert ott is a falak mögé tűnik a kapitány. Hasonló hibád lehet.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
GypsFulvus2
őstag
válasz olahjana #8413 üzenetére
Ez nem az az ork csávó, aki a Skingradi palotában is szokott lebzselni? Ha egyre gondolunk akkor az nálam is eltűnt, még az alapjátékban is, amikor még semmi mod nem volt fenn. A Skingradi kastély alatti sziklába mutatott az iránytű. Aztán kb 30 óra játékidő múlva egyszer csak előmászott a sziklából. De lehet hogy akkor már fenn voltak az unoff patch-ek és az segített.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
katt777
félisten
válasz GypsFulvus2 #8415 üzenetére
Skingradban lebzselő ork? Nekem nem rémlik, de lehet, hogy csak nagyon régen jártam arra. Az biztos, hogy ilyen hiba nálam nem volt (viszont eleve unoff patchekkel játszottam).
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Bendőke
tag
válasz olahjana #8413 üzenetére
Első körben mindig ezt nézd meg, valószínű, hogy itt egyből megtalálod a megoldást. Jelen esetben egyébként ez lehet a probléma és a megoldás:
Shum will occasionally fall off the bridge to Castle Skingrad and die. PC players who need him for either of his related quests can resurrect him with the following set of Console commands:
* prid 0002C466
* resurrect 1
* enableA többi részletet megtalálod itt.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #8416 üzenetére
Szerintem ő Shum gro-Yarug -ra gondolt, aki a gróf komornyikja. Velem kétszer is megesett ez a bug a csávóval, sokáig nem is tudtam megvenni a házat Skingradban e miatt.
Ja most látom, hogy Bendőke már megtalálta. Valószínűleg nálam is ez történt, aztán az unoff patch "revitalizálta" a fickót.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Bendőke
tag
válasz GypsFulvus2 #8418 üzenetére
Érdekes, nálam a később telepített unoff patch-ek nem oldották meg a problémákat, legalább is nem mindet. Pl. ha a Battlehorn kastély és a Frostcrag Spire fent van, akkor előjön egy olyan jelenség, hogy a Mystic Emporium, ahol meg kellene venni a felszerelést a toronyba, mindig zárva van. Bár állítólag a BS változtatásával a probléma megoldható, még nem próbáltam ki.
-
katt777
félisten
válasz Bendőke #8419 üzenetére
Tutira megvan, mert én simán mentem mindenhová, ergo BS, vagy más mod cseszik bele. Nálam az összes bug annyi volt, hogy a Rufio-s fogadó alagsorából nem tudtam kimászni (hogy az újabb unoff patch-csel is megvan-e, nem tudom, mert már letöröltem az egészet), ill. némelyik "kockában" megszűnik a talaj, és minden élőlény ugrálni kezd a látszólagos talajszinten. Ez is ált. BS kísérletezéssel megoldható, v. visszaveszi az ember az uGrids-et 5-re. Sajna nemcsak hogy bugoktól hemzseg a játék, de pl. az uGrids megnövelése is komoly problémákat képes okozni időnként. FO3-ban pl. hasonló hibajelenség volt (ill. random kilépés), uGrids visszaállításával meg be sem lehetett tölteni az azzal elmentett állásokat (pedig nem is abban van, ugye, hanem az ini-ben).
Szóval vacak egy game ez...Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Bendőke
tag
válasz katt777 #8421 üzenetére
Nem csak akkor ugrál minden élőlény, ha látszólag megszűnik a talaj Ma találkoztam Skingrad kapujánál Tilmoval és Reman Broderrel, mindketten ugráltak, és mikor odamentem hozzájuk, én is elkezdtem pattogni, mint a nikkelbolha A talajnak semmi baja nem volt, viszont nekem folytak a könnyeim a nevetéstől, olyan röhejes volt. Rég nevettem ekkorát, már nagyon rám fért.
-
katt777
félisten
válasz Bendőke #8422 üzenetére
Hát, engem inkább bosszant. Ilyenkor lép fel az a jelenség is, hogy vízben mész a szárazon is, pedig, ha jól rémlik, Skingrad környékén csak pár tócsa van. Restart után is megmaradt nálam az ilyen probléma, modok rendezgetésével viszont megoldódott, ami azért érdekes, mert elméletileg nem azok okozzák, hanem uGrids túl magas értéke (no de 5-tel meg kész szenvedés játszani). Attól persze lehet, hogy máshol meg amiatt jön elő, de ue. motor FO3-ban garantált kilépést eredményezett 100-ból 99X (és ott még mod sem nagyon volt).
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Bendőke
tag
válasz katt777 #8423 üzenetére
Jah, másodszorra már én sem találtam olyan viccesnek, főleg, hogy ott csak én voltam, más nem, és nem tudtam rendesen közlekedni az ugrálás miatt. Egyébként az uGridsToLoad=9 beállítás miatt van, mert korábban még sosem találkoztam a jelenséggel. Persze ettől függetlenül lehet, a modok átrendezésével megoldódna, de én egyszerűen restartoltam, és nem jelentkezett újra.
Közben találkoztam egy másik igen érdekes jelenséggel, nem is először, az első eseten csak meglepődtem, de mivel könnyen orvosolható volt, nem foglalkoztam vele különösebben. Az első probléma konkrétan Umbra volt, és nem a kard, hanem a személy... A játékban valahol 620 óra környékén tartok, a hozzá kapcsolódó küldetést legalább 500 órája lerendeztem, erre pár hete Fanacasecul mellett áll a vízparton (tehát még csak nem is Vindaselben volt!), és vigyorog rám, mint a tejbetök. Na, ez fura, de mit lehet tenni, az ember igyexik gyorsan rendezni az ilyen problémákat, hát legyaktam azonnal, hurrá, immár két Umbra kardom van.
Tegnap megyek Anvilba, Pinarus Inventius ott állt a szokott helyén, a város előtt, de két példányban! Na, mondom, ennél csak az lett volna jobb, ha még dumálnak is egymással... Az ő problémáját nem tudtam lerendezni, mert sajnos nélkülözhetetlen karakter azután is, miután teljesítette a küldetések ráeső részét. Megpróbáltam törölni a másolatot (megnéztem uesp.net-en a kódját, hogy az eredetit tartsam meg), de a deletefullactorcopy parancs sem távolította elSőt, ez csak most ugrott be, miközben ezt írtam, hogy még egy volt, korábban, közvetlenül azután, hogy feltelepítettem a Kvatch Aftermath modot, egy redguard nő lent maradt a tábor helyén, de fent is ott volt a városban. Ő sem volt nélkülözhetetlen karakter, szóval azt a problémát is kiküszöböltem, ahogy illik. Ezek szerint lehet, hogy a K.A. mod klónozza az embereket. Ezt még majd ellenőrzöm.
[ Szerkesztve ]
-
katt777
félisten
válasz Bendőke #8424 üzenetére
Karinthy-mod. Tudod, aki álmában 2 kis khajiit volt, és játszott egymással. Én nem láttam duplázást. Miért nem mész át ilyenkor konzolba, kattintasz rá a fölös karakterre, és nyomsz írsz be egy "disable"-t? Ha mind2 eltűnne, nyomsz írsz egy "enable"-t, vagy "placeatme" és a kódja (kiírja, amikor konzolban rákattintasz).
Nekem pl. a Lost Spires (amúgy ugye félbeholt) küldinél kellett eltávolítanom egy oszlopot a bejárat mellől, mert az összes karakter a falon ment át, ami még hagyján, de a csaj, akinek a beszédet kellett volna tartania, mindig beleakadt. Még akkor is, amikor előre bementem abba a kis falrésbe, nehogy ő beférjen. Juszt sem ment másfelé, megvárta, amíg kijövök, aztán be mögém, és megint beakadt. De legalább következetes, mint az ökör.
A 620 órát mivel töltötted? Én kb. 159 órával már rég teljesítettem mindenfélét, talán küldetés is volt ennyi.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Bendőke
tag
válasz katt777 #8425 üzenetére
Megpróbálom a disable parancsot, nem ismertem, illetve inkább nem tudtam, mire való, nem gondoltam, hogy erre is lehet használni. Nem fog mindkettő eltűnni, mert totál más az ID-jük. Próbaképpen klónoztam magam, és a klónomnak volt hasonló ID-je, azért gondoltam, hogy a deletefullactorcopy paranccsal el lehet távolítani.
A 620 óra hogy jött össze? Ez a legelső karakterem, legalább három éve csinálom. Bejártam vele az összes helyet Cyrodiilben, voltam minden erődben, romban, barlangban, és bányában. Legyaktam több ezer élőlényt, összegyűjtöttem 11.5 M septimet, van több, mint 200 töltött fekete lélekkövem, több 100 welkynd, kb. 70 varla, és rengeteg drágakövem, irgalmatlanul sokféle fegyverem, páncélzatom, öltözékem, könyvem, nem sorolom tovább. Hogy miért? Még régen, az itthoni gépemen kezdtem a játékot, de az tönkrement 2008 áprilisában, ezért sokáig csak a munkahelyemen tudtam játszani, de ott sem a saját gépemen, hanem az egyik kollégámén. Miután nem volt saját gépem, nem kezdtem új karaktert, hanem a régivel játszottam, mert az esetek nagy részében csak a töredékidőkben nyomultam, mikor nem volt a kollégám a gépe előtt. Mondjuk ebből a szempontból szerencsém is volt vele, mert elég lazán kezelte a munkaidőt, akkoriban szinte sosem volt bent délelőtt. Most tavasszal lett megint itthon olyan gépem, ami elviszi az Obliviont, akkor kezdtem az új karaktert, de közben a munkahelyen, immár a saját gépemen fent van a régi. Néha van egy kis üresjárat a melóban, és ha nincs olyan munka, amit azalatt a rövid idő alatt el lehet végezni, olyankor benézek egy kicsit Tamrielbe, hogy mi újság, mint pl. pénteken volt kb. 2x20 percem. Valahogy így jött össze, sok kicsi sokra megy alapon.
[ Szerkesztve ]
-
katt777
félisten
válasz Bendőke #8426 üzenetére
Ja, hogy te ilyen gyűjtögetős típus vagy. Nekem az már uncsi; már pár tucat páncélszettből sem tudtam, mikor mit válasszak, pedig volt harcra, mágiára, meg mindenféle egyébre gyúrt, és variálni is lehetett. Mondjuk cipőtől a gyűrűkön át a sisakig manát erősítve elég jól lehet varázsolgatni...
Jó munkahelyed van!Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Bendőke
tag
válasz katt777 #8427 üzenetére
Jaja, mint egy mókus, gyűjtögetem a mogyorót, meg a diót télire
Én nem szoktam sokat vacakolni a válogatással, csinálok magamnak saját fegyverzet és páncélzat szettet.Abból a szempontból jó, hogy nem vagyok időhöz kötve, viszont a munka mennyisége adott, azt el kell végezni, és kevés olyan nap van, mikor sikerül 10 óránál kevesebb idő alatt, viszont annál gyakoribb, hogy többet vagyok itt. Régebben két ember feladata volt, amit csinálok, csak az egyiket leépítették 2005-ben, a másik meg nyugdíjba ment 2007-ben, engem úgy vettek fel, hogy a két ember munkáját kell végeznem, nyilván nem két fizetésért. Az elmúlt három évben szerencsém volt, mert nyáron alig volt meló, és el tudtam végezni azt is, amivel az év többi részén elmaradtam, de az idén ez nem biztos, hogy menni fog. Ráadásul az előző évek nyári pangása miatt úgy gondoltam, hogy elmegyek egy hosszú szabadságra, ki akartam venni a túlórákat is (amiket persze, hogy nem fizetnek ki, de le lehet csúsztatni), de akkor már egy hete szabadságon kellene lennem... Szóval ez már nem fog összejönni. Még mindig sok munka van, folyamatosan jönnek az újak, és bár mindig azt remélem, hogy ezen a héten már vége, de sosem úgy alakul.
-
-
kizcar
tag
válasz katt777 #8431 üzenetére
Igen az Illumination Within van fent. De még előtte is csinálta, hogy felraktam volna. Mert volt fent valami másmilyen nevű Illumination Within-szerű mod. Valszeg az cseszett be neki.
Akkor most mit lehet ezzel csinálni? Újratelepíteni az Oblit, vagy van valami kézenfekvőbb megoldás? -
GypsFulvus2
őstag
Nem azt jelenti, hogy rosszak, hanem azt, hogy konfliktus van a pirossal jelölt modok között. A gyakorlatban az is lehetséges, hogy egyetlen mod konfliktol az összes többivel, vagy az kavart össze valamit amit említettél, hogy az Illumination Within-előtt volt fenn a gépeden. Ha nem OMM-el deaktiválsz egy modot, akkor az lehet hogy maradandó módon átírt valamit a programban.
Az is könnyen lehetséges hogy egyszerűen csak a modok betöltési sorrendje nem jó. Ebben vannak alapelvek, de gyakran csak hosszas kísérletezgetés után derül csak ki a helyes, személyre szabott betöltési sorrend. Pl amit belinkeltél, nem látom rajta a Knights of the Nine esp-jét, pedig annak valahol fönt kellene lennie. Első körben nézd meg, hogy így telepítetted-e a [link] játékot.
Én már jó ideje nem nyúltam a játékhoz, de emlékszem, hogy van egy bétatesztelés számára bennhagyott utasítás, amit ha az ini-be beírsz, és a játékba visszatérve ráklikkelsz a hibás textúrára, akkor kiírja, hogy melyik mod-hoz tartozik az adott textúra. Hosszas kukázás után találtam rá erre. Ha nem jutsz megoldásra, holnap megpróbálom előkaparni a házi fekete lyuk-ból.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Ja és még annyit, hogy ha követed a Katt cikkében leírt telepítési sorrendet, akkor az összes off és unoff patch telepítése után, de még a modok előtt érdemes csinálni egy backup-ot a játék teljes Data könyvtáráról. Így ha egy mod valamit elcsesz akkor sem kell újratelepítened, hanem felülírod a régi könyvtárral. Aztán ha ez megvan, akkor az OMM használatával egyesével pakold föl a modokat, és a játékba belépve ellenőrizd le, hogy jól működnek-e. A readmefile-t minden modnál el kell olvasni, ott gyakran írnak ismert vagy lehetséges konfliktokról. Ellenőrizd le , pl ha van egy Bravil városképét megváltoztató mod, akkor lépj be a játékba, menj el Bravilba, és nézd meg, van e valami gond. Ha minden rendben van, akkor csinálj egy újabb Data Backup-ot (persze sok helyet elvesz a vinyón, de valamit valamiért), és folytasd tovább a moddolást. Nem árt ha van az embernek 2-3 backup-ja a moddolás különböző fázisaiból. Ha az ember nem így jár el, hanem egyszerre feldob 10-20 modot egyenkénti ellenőrzés nélkül, akkor szinte biztos gáz lesz valahol.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
katt777
félisten
válasz GypsFulvus2 #8435 üzenetére
De ezek a backupok is benne vannak a cikkben, ha jól emléxem...
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
GypsFulvus2
őstag
Bezony. Ha új fegyókat ad hozzá, akkor azok meglesznek. De azon modok közül, amelyek már meglévők textúráit módosítják, mindíg a betöltési sorrendben legutolsó fog "élni", az felülírja a korábbiakat. Könnyen lehet hogy a sok piros konfliktod némelyike ezért van. Ettől még a játék játtszható marad, csak a modok egy részének hatása elvész.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Nna megtaláltam a konfliktoló modok keresésére alkalmas módszert.
1. Mentsd el a játék eredeti ini file-ját egy backup-ba (biztos ami biztos)
2. Lépj be az ini file-ba és keresd meg ezt a sort:SBetaCommentFileName=
3. Egészítsd ki ezt a sort így:
SBetaCommentFileName=MyBetaComments.txt
4. Mentsd el a módosított ini file-t, lépj be a játékba, és keresd meg azokat az objektumokat amelyek problémásak (pl a lila ablak)
5. Nyisd meg a konzolt (0 billentyű vagy ~ , a billentyűzetedtől függően)
6. Klikkelj rá ballal a hibás objektumra. Ekkor megjelenik a képernyő tetején az objektum neve és a hexadecimális kódja.
7. Gépeld be a kozolba a hibás objektum nevét pl így:
bc "lila ablak" (a bc a beta comment rövidítése, utána szóköz, majd idézőjelben a megjegyzés) vagy pl:
bc "lebeg a fa" (csak angol karaktereket használj, ékezetet és egyebeket ne)
8. Nyomj egy entert. Ha minden rendben, látnod kell egy üzenetet: "beta comment added"
9. Zárd be a konzolt és lépj ki a játékból.
10. Lépj be a játék fő könyvtárába, oda ahol a Data könyvtár is van. Itt látnod kell a beta comment könyvtárat, amit az ini-ben csináltál:MyBetaComments.txt
Nyisd ezt meg notepaddal. Valami ilyesmit kellene látnod:
8/15/2008 (10:12) Nazarian.esp 5/19/2008 (14:42)
kizcar SomeOutdoorCell (8,3) 38235 14531 1508 "lila ablak"8/15/2008 (10:13) PrankMod.esp 8/12/2008 (15:30)
kizcar SomeIndoorCell -1914 682 -80 "a fa lebeg"Ebbből láthatod, ahogy az első problémát a Nazarian mod a másodikat meg a Prank mod okozta. Lázhatod továbbá a hibás modok telepítésének dátumát, a beta comment hozzáadásának dátumát, aé a hibás objektumok X Y koordinátáit)
Ekkor az OBMM-t megnyitva első körben végezz el egy BSA redirection nevű műveletet:
1.Start OBMM.
2.Klikk Utilities.
3.Klikk Archive invalidation. A felugró ablakban:
4.Klikk BSA redirection (ez az alapértelmezett).
5.Klikk Update Now.
6.Zárd be az Archive invalidation ablakot
7.Lépj ki az OBMM -bőlHa mindez nem segít. Akkor el kell kezdened változtatgatni a hibás mod betöltésének sorrendjét szintén az OBMM-el. Ha nem jutsz előre, és a mod zavaró vagy játszhatatlanná teszi a játékot akkor deaktiváld. Kb ennyi.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
kizcar
tag
válasz GypsFulvus2 #8441 üzenetére
Köszi! Meg fogom próbálni és majd írok, hogy megoldódott e. Ha nem sikerül esetleg, akkor meg majd tojok az egészre. Majd azt képzelem, hogy ez valami új fajta cyrodiili fénymegkötő tehnika az ablakokban
[ Szerkesztve ]
-
katt777
félisten
válasz GypsFulvus2 #8441 üzenetére
A BSA Alteration-t se hagyd figyelmen kívül. A legtöbb mod-konflikt feloldásához ugyanis nem elég az átirányítás, meg kell változtatni a BSA-hivatkozásokat. A legtöbb mod külön felhívja erre a figyelmet, még archinv-képmentést is mellékelve. NE modnál, ha jól rémlik, de QTP3-nál tutira kell ez v. "Improved" modoknál.
A rózsaszínesedés sztem amúgy homi-mod.kizcar: Van még a kék felkiáltójeles sárga háromszög is, ha vmit nem talál a progi a keresett helyen, anno Jorus játszott hetekig ezzel + a rózsaszín éggel.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #8443 üzenetére
Hmmm, jó tudni. Azt hittem a két eljárás csak módszertanilag különbözik, de mindkettő egyformán jó. Lehet hogy ezért nézett ki olyan furcsán a QTP3 Redimized amikor feltettem? Azt a változatot Qarl-ék kifejezetten a gyengéb vasakra optimalizálták, és minden nagyon szép lett, kivéve a sziklákat, amelyek olyanok lettek tőle, mintha leopárd meg párduc mintára festették volna őket, mert a rétegződésnél nagyon túlhangsúlyozta az árnyékokat.
A sárga háromszögekre is rá lehet keresni a beta comment módszerrel, ha azokra kattint az ember, azoknál is kiírja a commentban hogy melyik mod miatt van ott a hiányzó rész. Volt egy ilyen esetem. Viszont azt elfelejtettem említeni, hogy ez a módszer csak a statikus hibákra alkalmazható, ha jön veled szembe egy deadrooth, aminek 5 keze meg 3 feje van, arra hiába klikkelsz rá, a dinamikus x y koordináták miatt nem tudja megmondani, mi okozza a hibát.
Homi mód? A honosításra gondolsz? Hallottam hogy abban van valami grafikai fícsör is (hogy mi a fenének tesznek ilyet honosításba azt nem tudom) de magam sosem tettem föl, elvagyok az angollal. Attól volt lila a föld meg rózsaszín az ég Jorusnál?kizcar: akkor jobb ha használod a BSA Alteration-t is, az is benne van az OBMM-ben ha jól emlékszem. Aztán majd jelentkezz, hogy sikerült-e a buhera.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
katt777
félisten
válasz GypsFulvus2 #8444 üzenetére
Hát, ha a 2 metódus ua. lenne, miért lenne 2? QTP3-nál is ott van a pack-ben a OMM képmentés, bizony Alteration-nel. Régebbinél valami más volt maga a szó (most nem jut eszembe), de nem nehéz kitalálni, melyik kell, főleg, hogy a többi nem változott.
Nem, én buzi-modra gondoltam, csak nem akartam így durván. Azoknak biztosan tetszene.
A halott daedroth statikus, nem? Mármint nem a szakmájára értem. De nekem nem voltak ilyen jellegű problémáim (kivéve 1x egy nem reinstallált fegyó modnál, de azt ugye tudtam), pedig használok modokat rendesen. Jorusnál már nem emléxem pontosan, mi volt, de a hibás GOTY verziójával volt összefüggésben (mondjuk van neki mindenféle, nem tudom, miért pont azt tette föl ). Esetleg keress rá.
Magyarításhoz nem kötelező feltenni a kiegészítőket, csak lehet.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Sish
tag
Hali!
Srácok nem tudtok valami Editort amivel meg lehetne változtatni a karakterem kinézetét olyanra amilyenre én akarok, az meg még jobb lenne ha egy olyant mondanátok amivel a fajt is meg lehet változtatni Vagy 24 óra játékidőm minimum van már ebbe a karakterbe és nem akarok újat kezdeni, ezért érdekelne ez a dolog Előre is köszi
Bocsáss meg ellenségeidnek, de jegyezd meg a nevüket!
-
Sish
tag
válasz GypsFulvus2 #8448 üzenetére
Hát a mai játékokat már pár óra alatt végig lehet vinni és én ezekhez hasonlítva mondtam hogy 24 óra van már benne mert nekem azért sok xD De nem igazán tetszik ez a módszer amit találtam... Sokat kell vele kínlódni. Most valami Wrye Bash nevű progit akarok kipróbálni. Ezzel állítólag kivitelezhető lenne az amit szeretnék és egyszerűbben
Bocsáss meg ellenségeidnek, de jegyezd meg a nevüket!
-
katt777
félisten