- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMind
tag
Amennyire én tudom, erre nem igazán van mód. Ezek a distance értékek nem tolhatók a végtelenségig, plusz uGridsToLoad-ot is hozzá kell állítani, de nálad ez 9-es, szóval szerintem kimaxoltad. Próbálkozhatsz még feljebb, de ha nem látsz változást, akkor ott a limit, ráadásul egy idő után bugos is lehet.
Amit tehetsz még talán, hogy a csupasz textúrákat cseréled egy kevésbé kockásra és füvet sűrűbbre állítod. Ha jól emlékszem ezt az iMinGrassSize csinálja a gyári iniben, a kevesebb sűrűbbet jelent. Én Oblivion Reloaded-del állítgattam, ott külön ini volt a fűre, már nem emlékszem az Obli sajátja mennyire működik.
Az évek során ez volt a legjobb amit összehoztam fűfronton, de ez nem a gameplay settings volt.