- OLED TV topic
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen egeret válasszak?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
ph Mini méretű grafikus kártya HTPC-hez, minigépekhez, esetleg streaminghez.
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #33302 üzenetére
te mennyit játszottál D2-vel ha szabad megkérdeznem?
rogyi: charmok vannak D3-ban, csak disabled...
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz rongyi #33306 üzenetére
kb a fele disabled. single player, offline play, lan play, valójában 8 playerre van megírva, PvP pályák, pályák, charmok, skillek, skill synergy rendszer, stb. egyébként act4 kb fele akkora lett mint eredetileg lett volna: spireból van 6 level, és a meglévő pályák egy része valójában egy-egy másik area randomizált változata volt (de idő hiányában saját "nevet" kaptak és ezzel növelték a content mennyiségét)
-
killerjohn
addikt
9M-ért ez jól esett
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
van egy szabad helyem MP10 überre...
szerk: 5 percen belül indulunk
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #33498 üzenetére
szerintem te vagy az egyetlen aki ráér magas MP-n átlag 1 halállal megölni egy elite pakkot 10 percenként és erről videót csinálni, szóval ez alapján nem szükségszerű hogy összeköltözzek bárkivel is
-
killerjohn
addikt
hogy van az, hogy írom hogy lesz über, és mindig 2 órával később jönnek csak a népek, hogy dejólettvolna?
(#33552) mikromanus: se venni, se eladni nem szoktam goldot/EUR-t, elképzelni sem tudom, hogy miért jönne valaki ide telesírni a padlást hogy jujjmileszmost... nem tök mindegy? már eddig is ha valaki akart, akkor 500M-ből csinált 5 db MP5 karaktert, most mégolcsóbb lesz. Drop eddig se volt, most se lesz. Azaz a drop értéke továbbra is marad nulla, lényegtelen hogy mi a gold értéke Az AH-ban flipelés (az egyetlen lehetséges bevételi forrás a botoláson kívül) pedig ugye arányosan hoz hasznot, tehát egyáltalán nem érinti a gold semmi vagy valós/vélt értéke.
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #33570 üzenetére
jajj, most miattad nem jön több theory
-
killerjohn
addikt
A d2jsp egy 10 (?) éve működő Diablo trade oldal, amit Blizzard soha se támadott (nem volt jogi ügy belőle, és fórumon se tiltott róla beszélni ha jól tudom). Ennek pl egyik oka, hogy a játékon belül nem megoldott a 250 EUR-nál drágább cuccok vétele/adása. De rendben, ne feszegessük Egyébként a jsp-n se pénzért veszed a goldot, hanem fg-ért, amit ugye goldból tudsz venni (vagy akár más játék currency-jét is konvertálhatod fg-re), ergó egy sima trade site. Persze elfajzások, sunyiságok ott is lehetnek, de még a D3 beépített ingame-trade funkciójánál is sokkal biztonságosabb hely.
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
cmww-nek socketes chantodo fegyó, és chantodo source kell (nem tal source), illetve ahogy elnézlek kell szerezned LoH-ot (crites storm crow sapi és/vagy blackthorne gatya)
ha APOC nélkül szerzel chantodo source-ot, akkor mindenképp storm crow sapi kell (azon van alapból).
-
killerjohn
addikt
válasz Sirandrish #33788 üzenetére
a fél sörömet adnám, hogy megtudjam melyik hang kié
multitaszkolok: egyik monitoron WCS America VOD, másikon a fenti MP10 stream, harmadikon játszom, és közben a gyerek kakaót kér...
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
"- hol van a bika?
- a B betűnél"én most elmegyek aludni
-
-
killerjohn
addikt
Szerintem tökre nem arról beszélsz, amiről mindenki más
VALAMI nem fasza. 20 perccel ezelőtt MP4-en egy sima fa-poison-tócsa, nem LESZÍVTA az életerőmet (0sec dog build), hanem 1-hitelt. Nem, nem volt stackolva, 1 db-ról volt szó. Volt a képernyőn 2 db valami lándzsás monster, és ennyi. Ma kb 5x haltam meg és gyenge elképzelésem sincs hogy miért... És nagyjából ez megy 2 hónapja. Az ég világon semmi köze az EHP-dhoz. Valamelyik nap mentem überelni, cmww-vel egyedül lehoztam (ráérősen, lassan, kényelmesen...) MP10-en az übereket. Másnap bementem a masszívan gearelt, összeszokott csapatunkkal egy MP10 überre, és maghda-nál az 5. olyan után, amikor 1 db arcane sentry 1 hitelt (barbár és monk party buffok, illetve 5..10 lerakott, procoló (?) ww ellenére), kiléptem a 'csába... -
killerjohn
addikt
válasz granini #34052 üzenetére
Néha csinálja, néha nem. Amikor először riportolták a problémát b.net fórumokon, meg itt, akkor csak legyintettem, hogy milyen hülység, nekem nem csinálja. Aztán csinálja
szerk, csak hogy legyen egy kis ON is:
átmentem "mikro-módba", és csináltam a WD-mnek ilyen "funnak tűnik de haladni nem lehet és drop sincs" buildet: [link] Nagyon állat majd' végtelen maci, a sheet DPS-nél fényévekkel több valós DPS, és komplett agymenés az egész játékmenet. Drop és XP persze a haladás hiánya miatt nincs, de ezért mikro-mód (a stílus neve és fórumtagok nickje közötti egyezés kizárólag a véletlen műve)[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Gorneck #34060 üzenetére
ez kb ugyanaz amit én tolok, "csak" nem 0sec hanem magától jönnek a kutyák, és így a summon helyére befért a mass confusion. Jópofák ezek, de még mindig az MP2-es 1-hit poison WD a kedvencem Azt remélem hogy mire meg lesz a 12. p100, addigra csinálnak valamit a játékkal, mert ha nem akkor le fogom fűrészelni a jobb kezemet
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Gorneck #34062 üzenetére
azt a káoszt nézd meg, ahogy folyamatos maci mellett spammeled a summont meg a sacrifice-t, és közben dúrván megy le a CD a harvestről meg a bbv-ről minden harminc perc játék után rekreálni kell magam (1 sör), mert lezsibbad az agyam
korábbi LS-buggal kapcsolatban: van itt más is... az előbb benéztem egy über-runra segíteni (még valorom se volt csak üres helyre mentem be) a cmww-vel, erre maghda-nál minden fasza, king alig él, elteleportált mellőlem, erre óra járásával egyező irányban mondom odasétálók akkor a harcba... üres a képernyő, egyszercsak megjelenik egy csontváz, és diamond skinen, energy armoron, full HP-n keresztül 1 hitelt. EGY hitelt, nem akartam hinni a szememnek.
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
a DPS-emmel semmi gond és a különböző masszív AOE (cmww, dog sacrifice, stb) buildeknél nullához közelít az esélye, hogy másodpercenként több tucat procból ne jöjjön crites... Pont egy DH-nál érteném meg, hogy ha egymás után 5-6 shotnál kimarad a crit, akkor 2 mp-n keresztül alig van sebzése, de egy cmww, ami másodpercenként több tucatszor tick-el, ott ez teljesen kizárt... (mármint kizárt lenne ha nem a blizzardról beszélnénk)
-
killerjohn
addikt
dúrva dolgok ezek amik blizzardnál mennek 3 napja szívok azzal, hogy megoldjam, hogy a mobok lába alá, a földre tudjak rajzolni valami klassz, designos, nem zavaró de mégis átlátható, jól kivitelezett NYILAT, hogy milyen irányban halad az adott mob. Valami klassz WOW-os effeknek képzeltem el. Megtaláltam, hogy hogyan és miként tudok az információhoz hozzáférni a memóriából, megcsináltam a kis keretrendszeremet hozzá (hogy később másra is tudjam használni), elszöszölgettem vele, klassz lett meg minden, erre b@zdmeg, nem kiderült, hogy az egész információkupac csak félig jön át a szerverről a D3 kliens számára, feleslegesen használva a sávszélt, meg lassítva a válaszidőket, miközben még a kliens se használja semmire, ugyanis kifelejtették belőle a Z koordinátát? Vagy ugye pontosabban: valószínűleg félbehagyták a fícsőrt (ezzel azt lehetne lehetővé tenni, hogy a kliens LAG esetén meg tudja becsülni hogy merre vannak a mobok), és inkább úgy hagyták félkészen, de elfelejtették kikapcsolni és így foglalja a memóriát, meg a sávszélességet. Namármost ilyen kódhalomból áll nagyjából a kliens fele (kikapcsolt, nem működő, úgy felejtett rutinok, adatszerkezetek, protocolok). Ezért röhögök azon, amikor valaki le meri írni, hogy dehát izé ez a LS dolog nem lehet bug, mert a blizzard mégiscsak egy blizzard. Ja... blizzard...
-
killerjohn
addikt
válasz radi8tor #34123 üzenetére
minden játék motor (a jobbak ugye) úgy van megcsinálva, hogy lag esetén prediktíven azért mennek a dolgok, hogy ne akadjon az anim, meg ilyesmi. Na itt is akartak ilyet, aztán maradtak a statemachine elvnél, és minden actor adat realtime szinkronizálódik (vagy nem). Ez minőség-beli kérdés, természetesen kemény lagnál se tudnál ölni, meg ilyenek, de ez a prediktív dolog mikrolagok ellen van, nem 2-3-10 mp-s szakadások ellen.
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #34128 üzenetére
Ez nem így működik. Egy wind (wizard) úgy működik, hogy X% weapon damage over Y seconds. Ez alatt szeletekre osztják az időt, és - természetesen arányosan - kisebbeket sebez. A proc is ennek megfelelően alakul. Így sokkal kiegyensúlyozottabb az élet töltés meg minden ami ezen alapul (a vége, a számok, az eredmény, hogy mennyi volt a LoH meg a LS, természetesen ugyanaz) Ezért is könnyebb a sustain a több, gyorsan, kisebbet sebző skillekkel, versus a másodpercenként 1-et csapó skornos haraggal szemben. Nem véletlen hogy egyszer blue-ban azt írták, hogy minden ami "wind" azzal ők bajban vannak balance terén
(#34131) Rebourne: ez kereken nem így van, ugyanis a játéktér teljesen 3 dimenziós belül. Adott a world, amiben mozogsz (act1 majdnem egésze ami a town-al egy szinten van, az egy world), ennek van egy abszolút koordináta rendszere (X,Y,Z), illetve vannak ezen belül a scene-ek (nagyjából 2 képernyőnyi dobozok). Ezeknek saját koordináta rendszere van, és a kettőt kombinálva kapod meg az actorok (=tárgyak, szereplők, minden ami nem terep) tényleges X,Y,Z koordinátáját. A scene-ek navmesh-ekből (rács) és navcell-ekből (háló) épülnek fel, és ezek a scene-el belül szintén X,Y,Z koodinátával rendelkeznek. Az actorok X,Y,Z koordinátája tárolva van a world-ön belül is, illetve az is, hogy melyik navcell-en találhatók, és azon belül hol (tehát abból, hogy melyik navcellen belül hol vagy, ÉS a navcell hol van a scene-en belül, ÉS a scene hol van a world-ön belül, ezt akár ki is lehet számolni) A scene-nek ráadásul statikusak, és a random mapokon ezeket legózzák. A játék annyira statikus, hogy act1-ben amikor először kimész a q1-ben a városból, akkor egyes lejárók néha zárva vannak. Na ezt úgy oldották meg hogy az adott 2 képernyős scene-ből csináltak egy teljes másolatot, amiben becsukták az ajtót... király mi ?
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #34145 üzenetére
persze, mint írtam, a végén a proc rate ugyanaz. de a tick-ből több van.
LS téma: egy nagy harang 1-et üt, és AKKOR van leach. Egy wind másodpercenként (hasraütésre) tick-el 10-et, így 10x sebez kicsit, és mindegyik tick-nél azt a kicsit leach-eli, tehát "smooth"-abb a lifesteal, már-már folyamatos. Egy ilyen gyakoriságú tick-halomnál a leach-nek "határozottan szarul" kell ahhoz működnie (meg a random generatornak és a crit rendszernek is) ahhoz, amit mi manapság "nem működik a leach" jelenségként tapasztalunk.
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Rebourne #34148 üzenetére
Ez nem így van, a kliens oldalon az X,Y,Z koordinátát kizárólag a szerverből jövő packetek deserializációja során állítja a protobuf-ból az engine, semmilyen más matekozás nem megy, azaz te a szerveren is repülsz, hiszen onnan és csak onnan jön hogy a te karaktered éppen hol van. Egyébként repülés közben van egy olyan attribute az actorodon, ami a repülés ideje alatt halhatatlanná tesz, de sebződhetsz, és emiatt gyógyulhatsz is ("CannotDieDuring = 776"). Leérkezéskor így minimum 1 hp-d lesz. Az act3 fields és városfal részeken repülő mobok Z koordinátája is realtime állítódik (te azt még nem is látod amikor már "belül" repülnek feléd)
-
killerjohn
addikt
válasz Rebourne #34150 üzenetére
Amit kihagytak, az a prediktív adatoknál a Z koordináta de azt is csak azért, mert nincs használva a fícsőr. Az aktuális adatokban természetesen ott van a Z. Én értem amit mondasz, azt is értem miért mondod, csak jelzem hogy szakmailag és "műszakilag" nem állja meg a helyét, az általad jelzett bugoknak másban leledzik az oka. Egyszer majd utána járok - realtime wireframe vizualizációm van a teljes storage és render adatokból, úgyhogy egyszer majd megnézem, hogyan repülnek azok a molokok :p A játéktér BIZTOS hogy 3D, ugyanis minden actor collision box-a egy henger. Az actor Z koordinátája legtöbbször a henger talpának a középpontját jelenti, de egyes esetekben (pl act3-ban a falakon a nagy siege mobok amik a kis mobokat hányják ki) van egy offset Z érték amivel eltolják függőlegesen az actort. Mindezek mellett az actoroknak az animációs fázisuktól függően van egy radius értéke ami a henger sugara, illetve egy "top" pontja (X: Y: Z) ami a henger teteje. Látszik hogy a játék motor fel van arra készítve, hogy egy ilyen "henger" ne csak függőlegesen álljon, de egyszer amikor végig parseoltam az mpq-kban az actorokat, akkor szépen kijött, hogy a "top" pont MINDIG relatív a bottom ponthoz, és csak a Z koordinátában van eltérés (a HUD-ban is ilyen az adatbázis). Amikor kijött a játék, nagyon sokat szidták a blizzardot, hogy ilyen gáz az ütközésvizsgálat, hiszen ennél sokkal precízebben kellene vizsgálni azt hogy két dolog egymáshoz ér (csak ugyebár így egy wind animáció is egy henger, és a mobok is hengerek, és blizzardnak lóf@sz CPU időbe se kerül megvizsgálni hogy a két actor összeér-e...)
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Rebourne #34286 üzenetére
- itemet létrehozni nem csalás ("cheat"), hanem csalás ("fraud") lenne, nem összekeverendő a kettő.
- azt az 50-60K-t szorozd meg úgy 10-15-el...
- sanszos hogy itemet létrehozni, módosítani, stb nekik semmilyen gondot nem okozna ha lenne hozzáférésük (insert into item set seed=..., int=199, crit=6, gamebalance_id=0x61AC0331; és hopp kész is a mempo) de nincsen, mivel
- az ilyen IT problémák ellen (a devnek van hozzáférése a db-hez, jujj akkor mi lesz?) tucatnyi protokoll véd cégen belül, és a kijátszása nagyon rizikós, plusz a szerződésedben benne van, hogy mi lesz akkor ha rajtakapnak (csúnya nagy lóf@sz a seggedbe, büntető feljenetés, stb.) Pláne a US erre vonatkozó kőkemény jogrendszere mellett komplett idiótának kell lennie egy adminnak, hogy 250EUR-os mempo-kat gyártson...
- erről órákat tudnék mesélni, mivel ez a munkám. Itt olyan szerződések vannak, hogy még azt is meggondolod, hogy a feleségednek meséljél-e az aznapi munkádról, nem hogy átirogassál adatokat egy rendszerben...(#34296) Gyuri27: részvétem ha neked ebből az jött le, hogy én tudnék itemet gyártani itthonról
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Farming Simulator 22
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Elektromos autók - motorok
- Politika
- Autós topik
- iOS alkalmazások
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- További aktív témák...