Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daelion

    őstag

    válasz HellGreg #111953 üzenetére

    Ez sajnos minden RNG alapú játékban így van szinte, legalábbis amikkel én játszottam ~10-15 év alatt.

    Volt egy Koreai MMO amit ~7 évig játszottam és kb több RNG volt benne mint D3-ba.
    Ott nekem is sikerült egy Enchantot 15x egymás után failolni pedig minden próba 50-60% közt volt. 'tök alap Enchant volt, normális esetben 1-3 próba után felmegy'

    Végén már szinte csak röhögni tudtam rajta mert az már a szánalmas kategória volt, haverok is már csak annyit tudtak mondani hogy WTF. :D

    Nem volt egyedi eset, és pláne akkor volt irritáló amikor semmi sem sikerült így ~1 hónap raideles/farmolás utáni félre rakott alapanyag/goldból.

    Persze haver/guild társ meg lazán összerakott mindent max ilyen 1-2 fail után, akkor már kicsit néha nehezemre esett 'örülni' a szerencséjének.

    Ez a téma amúgy időről időre fel szokott bukkanni D3 US fórumon is, akik szerint nem jó a játék % kijelzése de eddig mindig megmagyarázták/számolták a helyi 'matekosok' hogy pedig de mert nagyobb mennyiségű próba után kijönnek az értékek. 'és ugye a negatív tapasztalat/élmény jobban meg is marad az emberben'

    Nekem is sokszor van hogy, szívat rendesen D3 RNG de utána meg 1 próba után bead fullos Primalt Reforge-val meg ilyenek amin azért néztem rendesen. 'több fegyvert is kiszedtem 1 próba után így'
    Flavor of Time is nagyon nehezen szokott értelmes lenni erre S20-ba lett Saderen egy Fire+CHC+CHD+Socket+Secondary resist. 'pont fire runás Blessed Shield build volt szal tökéletes'
    Nem volt Ancient de azt már nem is vártam. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák