- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
reelc
veterán
válasz savior #105642 üzenetére
Ugye törvényszerű, hogy az alapjátékból jóval több ment el mint a kiegből.
A RoSból már jóval kevesebb, később az AH-t is kukázták, ami folyamatos bevételi forrás lehetett volna.
Egy cégnél a negyedéves bevételek számítanak. Hiába ment el sokmillió belőle, ha pl. 1 évvel a RoS után kb. semmi pénzt nem termelhetett - és készült évekig a játék, akkor még AH-s folyamatos bevételi forrással kalkulálva. A folyamatos haszon lenne a lényeg.Szóval a kettő egyszerre igaz, elmentek milliók, de mégis bukás volt, mert nem volt mód a folyamatos bevételre.
Azt is figyelembe kell venni hogy a Blizzard nem úgy csinálta akkor sem, hogy mondjuk 2 évente új rész, mint sok egyéb játék már jóideje. Ezért is lett volna fontos nekik az AH.[ Szerkesztve ]