- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Destiny 2
(Xbox One, PS4, PC)
Új hozzászólás Aktív témák
-
maajsz
senior tag
Underlevelként nem találtam ilyen dps-t, min special slot szint lett. Kinetic, a shieldet viszi, alapból piercing, szóval mod sem kell, ami nagy zsiványság lenne, ha működne rajta a overload bow mod, de sajna nem. Ha van rajta egy alapból akkor gondolom egy másik nem írja felül vagy nem társul hozzá. Még a LM-nál is érezhetően jobban viszi a nehezeket, még úgy is ha az LM-on van volatile.
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
oriic
HÁZIGAZDA
Amúgy nem volt rossz szerintem, bár tényleg érződik rajta, hogy jóval egyszerűbb mint a korábbiak. Mondjuk aki kitalálta, hogy a végső boss-nak vannak full random 1-shot killjei (amik amúgy van, hogy tereptárgyon át ölnek meg fal mögött) az valszeg az éjszaka nem keveset csuklott amikor szidtuk a felmenőit
Live-Die-Respawn
-
#57018880
törölt tag
Nekem eddig a kedvenc új "challenge" a hero NF boss volt, full hp és riftben állva overshield, 100 resilience. 1 standard kard ütés => waiting for revive
Dupla resist minden ellen vagy gtfo?
Oké Bungie...
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz sting2 #11361 üzenetére
Kivitelezhető, de nem fogja mutatni a stat menüben azt, hogy minden statod 100. Ilyen szemponból a tag videójának az elején full kamu. Plusz ez csak ideiglenes boost, szóval túl sok értelme amúgy sincs szerintem, mert egy idő után az orbokból kifogysz, még akkor is ha utána azonnal újratöltöd. Plusz aki kicsit jobban belemélyed a dologba, az az armor charge rendszert nem erre fogja használni, mert a stat boost modoknál vannak sokkal jobbak is.
Live-Die-Respawn
-
Bazsi747
aktív tag
calus mini tool-t már nem tudom megszerezni sehogyan sem?
-
saen
veterán
válasz Bazsi747 #11364 üzenetére
Szezonális fegyver volt, az a szezon már ment a levesbe. Előfordulhat, hogy random dropként valahonnan még esik, mint pl az ikelos smg ami már szintén nem elérhető, de olyan kicsi drop rate-tel, hogy farmolni érdemben nem tudod. Az ilyen régi cuccokat el kell engedni és keresni olyat ami most is kiszedhető.
Én pont most tervezek trace rifle-t kraftolni, mert dupla speciallal akarok menni. Egyszerűen a primary-k nagy része semmire sem jó már.
-
TheProb
veterán
Csak az én agyamat bassza fel, hogy a guardian level progress is kvázi fizetős? Az ok, hogy a currens season kell hozzá, de hogy még a WQ-s dungik is... Ráadásul 1db silverrel nem lett olcsóbb, holott egy előző kieg-es content-ről beszélünk...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
bunfi
őstag
válasz TheProb #11367 üzenetére
Én már ott elengedtem, hogy resetelik minden szezon elején. Nem fogom minden szezonban erre pazarolni az időmet. A commendation rendszerrel együtt kuka, amit kitaláltak. Azt is nem tudom mire akarják felhasználni, hogyha ki kell osztanod 20-at a clan engramért és ezen felül wipe-farmolják az emberek...
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
saen
veterán
Nem néztem még nagyon meg a dolgokat, mert lassan indult nálam az új szezon (új melóhely, kevés szabadidő), de én úgy tudom, hogy csak külön színnel vannak jelölve amik maradnak és különnel amik resetelődnek. Szóval jóval gyorsabb lesz újra felmenni a létrán, gondolom a szezonális cuccok változnak.
-
l.skywalker
félisten
Én tudjátok alapvetően kiskutya módjára farokcsóválva követem Bungie legtöbb dolgát a Destiny-vel kapcsolatban, de most ez nálam is az a kategória, ami kifejezetten rossz, kifejezetten felesleges és még rosszul is van megcsinálnva. Nem zavarna, ha nem lenne a klános engram mögé rakva. De az, hogy van 6 másodpercem PvP meccs után kiosztani vagy több ha figyelek... alapvetően nem jó rendszer. És szó szerint semmi értelme.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
bunfi
őstag
Tudom, csak a kék színnel jelölt resetelődik, de igy ugyanannyira semmit nem mutat, mint a seasonal ránk...
#11372 l.skywalker
Ha betölti a karaktermodelleket és nem a scoreboardon keresztül vagy kénytelen ügyeskedni.De alapvetően az a baj, hogy nem mutat semmi érdemlegeset.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
ldave
félisten
válasz l.skywalker #11374 üzenetére
Nekem az a be nem töltő fegyver és játékos bug tegnap jött elő először (PS5-ön), eddig még nem is találkoztam a jelenséggel, csak hallottam a többiektől, hogy van ilyen.
A Slime draws near! Command?
-
sparklyth
csendes tag
Nekem a restart is csak ideig-óráig oldotta meg. Kesőbb (pár mecss után) ugyanúgy visszajött.
-
aktív tag
A tényen nem változtat, hogy az egész nem több mint egy season pass extra lépésekkel (arról nem is beszélve, hogy vannak olyan lépések benne amik ugye eleve fizetőssé teszik az egyes szinteket), legfeljebb a commendation score-od marad meg, minden más megy a levesbe.
Ehhez képest az egészet úgy adták elő mint az új mindent megváltó rendszert ami segít megfelelő embereket találni magad mellé. -
TheProb
veterán
Ez a bajom nekem is, hogy fizetni kell, ha progresselni akarsz. Mint írtam is, nálam az verte ki a biztosítékot, hogy pl dungeon key nélkül kapásból bukod már a lvl8-at is. Szomorú, hogy míg régen megvetted a kieget, akkor kaptál minden releváns content-et. Addig már ott tartunk, hogy még az előző kieg dungijaiba se mehetsz be a currens kieg (deluxe-al) megvételével sem. 20€ 2 szaros dungeon.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
bunfi
őstag
-
maajsz
senior tag
válasz TheProb #11380 üzenetére
Ráadásul ez a DLC annyival kisebbnek tűnik, hogy valszeg jóval hamarabb ki fog száradni. A sztori line nem volt rossz éppen, csak kicsit rövid, a heti folytatásuk okés, de szintén kevéske. A külön dungeon key engem is zavar, már az előző sincs meg, mert a legutóbbi 2 szezont szinte teljesen kihagytam így pass-t sem vettem. Most sem voltam/vagyok biztos benne, hogy akkor nyomni fogom, szóval nem vettem deluxot.
-
bunfi
őstag
Lehet, hogy egy kicsit túlzásnak tűnik a jelző, de
2021. február - Embracer Group (Nordic Games/Koch Media) megveszi a Gearboxot $1,3b
2021. február - az EA megveszi a Glu Mobilet (... DASH játékok) $2,1b
2021. február - az EA megveszi a Codemasterst $1,2b
2021. március - a Microsoft megveszi a Bethesdát (Zenimax) $8,1b
2021. szeptember - az EA megveszi a Playdemicet (Golf Clash) $1,4b
2022. január - elindítja a Microsoft az Activision felvásárlást $69b
2022. május - a Take Two megveszi a Zyngát $12,7b
2022. július - a Sony megveszi a Bungiet $3,6b
Mindeközben a Ubisoft felkínálja magát felvásárlásra, de a kutyának nem kellAzért itt látszik egy elég erőteljes mintázat...
Sikeresen? Azért mert mindenki más szarabb nálad, az nem jelenti azt, hogy te jó vagy. Akkora öntelt nyomorult idióták, hogy az már fáj... A Lightfall is micsoda? Egy év extra lehúzás, meg is látszik az értékeléseken:
A két developer doksis videónál le kellett tiltani a kommenteket, mert elkezdtek megszaporodni a vállalhatatlan (néha halálos) fenyegetések. SCF és FOMO köré nem lehet a végtelenségig játékot építeni, főleg úgy, hogy állandóan az alapjaiban kell reworkölni. Mert eddig minden évben volt valami hatalmas tweak. Csak soha nem lett jó, maximum jobb. Most még az sem, mert pl. az Artifice armor (Master Dungeon) felülír minden más armort. Nagyon gyorsan elő is került a Ghallaran cheese, ami addig kb. nem nagyon érdekelt senkit. Le is tiltották a checkpointot... De legalább kiderült, hogy a rollnormalizálást sem sikerült megoldaniuk. Orrba-szájba esnek az 56-60-as armorok az endgame contentből. 4 shard, azért megy oda az ember.Két hónapig azt hajtogatták, hogy nehéz lesz a content, a hangsúly a nehézségen van. És mit sikerült alkotni? Vállalhatatlan nehézségű patrol area-t és lost sectorokat, a Contest mode raidet meg letolták 2,5 óra alatt, flawlessben és háromemberesen is... azaz. Pont erre gondoltam én is a nehéz alatt.
Ha elég magasan repülsz, nem látod az utcán a szemetet és nem érzed a bűzt. De az attól még ott van és aki ott él, azt zavarja.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
sting2
addikt
Igen, nagyjából az látszik, hogy mindenki is live service, illetve a régi nagy kasszasikerek remasterei irányába vásárol, fejleszt, indul el.
Ezzel párhuzamosan az árak az egekbe emelkednek és az előfizetéses modell fog " beűlni" mindennek a helyére.
Átvitt értelemben ugyan, de robogunk tovább "a minden letőlthető, így semminek sincs komolyabb értéke" úton tovább..
Sound & Vision : Marantz- Sony - Playstation
-
ldave
félisten
Nem a játék állapotáról beszéltünk, hanem hogy pánikfelvásárlásnak hívtad a Sony féle Bungie felvásárlást, ami szerintem nem igaz. A Bungie keresett egy céget, aki a Destiny IP-t képes lesz mindenféle médiatermékben kamatoztatni (film, sorozat, akármi), a Sony pedig már korábban is beszélt arról, hogy mennyi live service játékot terveznek a jövőben. Így talált egymásra a két cég, nincs semmi pánikreakció az MS féle dolgokra.
A Slime draws near! Command?
-
bunfi
őstag
Szerintem meg reakció volt egy trendre és abban a pillanatban a Ubisofton kívül a Bungie volt az egyetlen, aki független és értékelhető portfólióval rendelkezik. A lenti lista terjedelme és időrendje több mint elégséges alapot szolgáltat arra, hogy a pánik jelzőt teljes nyugalommal ragasszam rá. Tekintve, hogy az Activision felvásárlás kapcsán is elég találó ugyanez a jelző, mert kétségbeesetten próbálkoznak ellehetetleníteni.
A játék állapotát te hoztad szóba, mivel sikeresnek minősíted azt az játékot, amely a fejlesztő saját nyilatkozata szerint 5(!!) hétre volt a teljes és totális megsemmisüléstől.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/u4ex7l/gdc_2022_bungie_presentations/
A játékosszámot önmagában nem tartanám mérvadónak, mert a sunken cost fallacy és a fear of missing out csodákra képes. Másrészt a megnyilatkozások (és azok szélsőségessége) alapján viszont nagyon sokan csapnivalónak tartják ezt az évet és DLC-t. Nagyon látszik rajta, hogy csak a WQ-ból kimaradt strand köré akartak valamit gyorsan és az előzetes terveiket felülírva átmozgattak rengeteg tartalmat a következő évre.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
saen
veterán
Jaa, Curse of Osiris, így oké
A játékosszám most azért magas, mert a Witch Queen kampány nagyot ütött és ezért jönnek az emberek, mert hasonlót reméltek. Persze ezt nem kapták meg, szarok is a review-k, de ettől függetlenül még nem tűntek el a játékosok. Persze, hogy meddig marad ez így azt nem tudom. Van sok panasz a nehézségre, bizonyos részeket szerintem is túltoltak, de majd meglátjuk mennyire kényszerülnek korrekcióra.
-
l.skywalker
félisten
Egyáltalán nem volt lenéző. Mind úgy értettük, hogy mostanság volt ez az eset, de így, hogy kiderült, hogy még az Osiris DLC környékén, így eléggé okafogyott érv volt. És valljuk be azóta azon szépen átlendült a játék ill. azóta már volt egy függetlenedés és egy Sony felvásárlás is, nem hiszem, hogy abból lehetne következtetéseket levonni a mai állapotokra.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
bunfi
őstag
válasz l.skywalker #11394 üzenetére
Ezek alapján, gondolom a hülyeséget ne terjesszünk felütés sem volt az?
Én vettem a fáradtságot és végignéztem az előadást, bár néha elkapott a hányinger. Nagyjából azt fogalmazta meg az úriember, hogy rájöttek arra, hogy soha nem szabad többet adni a kedves vásárlóknak, mint a szükséges és elégséges minimum, legyen az akár maga a content vagy a jövőre vonatkozó ígéretek.
Az előadás 2022-ben hangzott el és a hatásai mind a mai érezhetőek és a jelenlegi helyzetre is kiválóan rávetíthetőek. Ameddig csilingel a kassza, addig kisujjukat sem fogják megmozdítani semmiért. És ezt még voltak olyan kedvesek, mint iparági felfedezés tálalni.
A játék nem lendült át, a játék hullámvasutazik, most éppen lefelé. De fejből tudnék modnani féltucat olyan problémát, amit csak tudomásul venni lehet, hogy baj és nem vitatkozni rajta.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
saen
veterán
Nekem a játékkal továbbra is az a bajom, hogy mindent kiadnak félkészen és tesztelés nélkül. Az a jelszó, hogy majd módosítunk ha szükséges és általában mindig szükséges. Ez garantálja azt, hogy mindig van a játékban valami broken szar és nem az van, hogy félremegy véletlen valami, mert ügye előfordulhat. Hanem szándékosan van ez és ők ezt nem látják problémának. Ha ezen változtatnának én már nagyon boldog lennék.
Ami viszont most okot ad aggodalomra az, hogy a tegnap esti twitteres eszmecsere alapján (reviewbombing on steam) nem hiszik el, hogy az embereknek tényleg ez a véleménye a lightfallról Hiába mondta a csaj, hogy általánosságban beszél és nem a destiny-ről, nem lehetett másképp érteni az egészet.
-
ldave
félisten
Szinte mindennel egyetértek azzal kapcsolatban, amit a játék állapotáról és a Bungie-ről írsz, akik játszanak velem együtt, tőlem is hallottak már hasonlót. Szerintem sehol nem mondtam Neked ellent.
Ami ellen szót emeltem, az a a megállapítás volt, hogy a Sony pánikból vette meg a Bungie-t és hoztam is érveket, hogy miért nem tartom igaznak azt az állítást.A Slime draws near! Command?
-
bunfi
őstag
Értem, leírtam a #11384-ben azt, hogy miért gondolom úgy, hogy "erőteljesen aggódnak" az iparági trendek miatt. Miértje is egyértelmű, az egyik legnagyobb húzófranchise platformról való kivonulása fenyegeti őket. Míg a második legnagyobb húzócím (FIFAxx by EA) elvesztette a licenszet a névhasználatra. Ez jogos aggodalom és mutatnak jelek arra (Elders Scroll VI, Starfield), hogy tényleg előfordulhat, hogy CoD nélkül maradnak. Persze lehet, hogy túlgondolom, de pont ennek a felvásárlási hullámnak a végén állnak be ők is a sorba és vásárolják fel a Bungie-t, mint az Ubisoftot leszámítva az egyetlen húzószereplő a piacon. És mint a mondás is tartja, a management soha nem proaktív, hanem reaktív. Ha azt akarod, hogy komolyan vegyék a tűzvédelmi tervedet, gyújtsd fel a szemközti épületet.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
maajsz
senior tag
Értékelés ide vagy oda, amíg veszik a DLC-ket meg a passokat szerintem a trend most nem fog változni. Minimum effort maximum profit. Amúgy meg ha valami brokenként jön ki, a nép elkezdi fikázni de közben abuzálja mint az állat és röhög, majd ha nerfelik sír. Legalább is PvE-re jellemzően ez igaz, szvsz ott még inkább nagyobb nyávogás tud menni mint a PvP-sek körében, pedig azt kvázi leszarják bungóék.
Én ennek fényében engedtem el az uccsó két szezont is, csomó jó rollért qwa sokat kéne grindolni (soloban amúgy is pain egy csómó minden), amit majd később a földbe nerfelnek, rosszabb esetben vaultolnak, hogy kezd elölről. Ja és persze a FOMO-t is nagyon jól használják, lásd előző szezonok OP fegyóit, mint Ikelos meg egyéb patternes cuccok most már szinte lehetetlen kiszedni, annyira ritkán esik akárhol. Ezeket pl betehetnék egy vaultba ahonnan cserébe valami grindért vagy materialért kiszedhetnéd a patterneket.
A másik fő probléma a Forsakenes időkhöz képest az, hogy mára nagyon ki lett ismerve a játék mechanikája. Aki ráérez annak sok kihívás nem lesz. A lost sectorokat meg egyéb részeket is úgy tettek nehezebbé, hogy egy csomó ellen golyótemető lett. Ennek sok értelme nincs, max lassítja az encounter úgy, hogy közben agyon unod magad. Persze a power creep miatt ha felhúzod meg felcuccolod magad az is megy mint kés a vajon 90%-ban.
Pont azon röhögtem, hogy shroud két hét játék után azonnal rámutatott, hogy a játék egyik ha nem legnagyobb problémája a well. Egy csomó boss encounter mintha konrétan erre lenne tervezve (a starfire meg a szokásos hab a tortán). De nem hinném, hogy bugnó hozzá merne nyúlni érdemben, mert akkor jönne még csak a sírás, hogy ezt csak a top 0,5% élvezi mindenki mással jól kib@sztatok
-
l.skywalker
félisten
De ez iparági szabvány már, hogy az optimális minimumot adják el. Nem mondom, hogy jó, de sokkal rosszabb is van. És szerintem a Destiny 2 ebben a halmazban egy minősgébében nagyon jó játék. Van rengeteg zavaró dolog benne és a hozzáadott plusz dolgok (lore, klánunk, barátok, stb...) nélkül nehezen maradnék én is benne sokáig, de ha leraknám biztos, hogy azonnal az offline ill. a sztori alapú single játékokkal kezdenék el játszani. Másik MMO szerű játékot nem kezdenék el.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hamarosan...
- Asus Rog Ally Z1 Extreme 512GB SSD + Charger Dock
- XBOX Series S/X/One/S/X/360 konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül
- Nintendo switch Oled Mario Red új 12 hónap szavatosság!
- PS1 játékok eladóak,csere,beszámítás van
- XBOX Series, ONE, S, X, XBOX360, PS4, PS5 konzolok és kontrollereik javítása garanciával üzletben!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest