Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mukibuci

    MODERÁTOR

    válasz pohár #43771 üzenetére

    nincs, értelme sincs, azzal pedig nyugodtan fenyegetőzhetsz, hogy bontod a szerződésed, örömmel fogják kiszámlázni a kötbéreket :DDD

    újat kérni pedig lehet, max nem kapsz

    Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

  • PindurAnna

    Közösségépítő

    válasz pohár #43771 üzenetére

    Jajj szolgáltató nem fog semmit csinálni, csak hitegetni. Keresztfiamnak hatszor javították a telefonját ugyanazzal 9 hónapos volt a telefon. Írtam mailt a samsungnak, leírtam mi volt, mondták küldenek futárt a telefonért egy panaszlevéllel egyetemben kivizsgálják. Két hetet ültek rajta, hozta a futár a cserére jogosító papírokat, amit be kellett vinni a szolgáltatóhoz. Bementem a gyerekkel a telenorhoz, és azt mondták őket ez nem érdekli, a gyártó nem kötelezheti őket a készülékcserére. Aztán volt még egy-két határozott fellépésünk meg egy két levél a telenorhoz, hivatkozva a szakszerviz nyilatkozatára, és lám csodát amikor a fogyasztóvédelemmel lett fenyegetve abban az árban mint ahogy megvette a gyerek a telefont, vehetett mást. Idő közben megtudtam, hogy hiába samsung a telefon és beviszem a telenorhoz, ott azt mondják márkaszervizbe küldik, az nem a samsung szervize. Hanem a telenor létre hozott egy egy "szakszervizt", ami mindenféle telefont javít márkától függetlenül :DD De azt mondod, hogy ennyi volt a szolgáltató, átmégy másikhoz, semmi baj, megengedik csak fizess ki minden francot amit mondanak :DD

    Hiba az volt, hogy a sim és a memóriakártyát nem érzékelte a telefon. Volt, hogy mentünk érte, odaadtam a srácnak a kártyákat tegye ő bele és hiába akkor jött a szervízükből, nem érzékelte a hibát, hiába azt volt a papírra írva, hogy hiba javítva. Annyit mondott nem tud mit csinálni, visszaküldi újabb garanciázásra. Na ezt nem engedtem, hanem írattam vele egy jegyzőkönyvet és ment a samsunghoz reklamácoóra :)

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge

  • #33253120

    törölt tag

    válasz pohár #43771 üzenetére

    S3-as?
    Bakker. Azt beregeled a Samsung oldalán, és jár hozzá a legmagasabb szintű Premium Assistance. My samsungon megigényled. Kijön a futár a következő munkanapon, és a helyszínen megcsinálja.

    Van egyszeri méltányossági javítás is rá, akkor a kopott, karcos alkatrészeket is cserélik.

    Amúgy általában az van, hogy ha betelik a garancia papír, akkor leszel jogosult a cserére.

Új hozzászólás Aktív témák