- Milyen házat vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Monitor hiba topik
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Home server / házi szerver építése
- Vezetékes FEJhallgatók
- eGPU tapasztalatok
Hirdetés
-
Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
ph Az Aorus 14000 Gen5 széria 1 TB-os kapacitástól indul, és mérettől függően 14 GB/sec körüli olvasási sebességet kínál.
-
Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
gp A játék vegyes értékeléseket kapott, de nem gondoltuk azt, hogy ez lesz a sztori vége.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
PindurAnna
Közösségépítő
Jajj szolgáltató nem fog semmit csinálni, csak hitegetni. Keresztfiamnak hatszor javították a telefonját ugyanazzal 9 hónapos volt a telefon. Írtam mailt a samsungnak, leírtam mi volt, mondták küldenek futárt a telefonért egy panaszlevéllel egyetemben kivizsgálják. Két hetet ültek rajta, hozta a futár a cserére jogosító papírokat, amit be kellett vinni a szolgáltatóhoz. Bementem a gyerekkel a telenorhoz, és azt mondták őket ez nem érdekli, a gyártó nem kötelezheti őket a készülékcserére. Aztán volt még egy-két határozott fellépésünk meg egy két levél a telenorhoz, hivatkozva a szakszerviz nyilatkozatára, és lám csodát amikor a fogyasztóvédelemmel lett fenyegetve abban az árban mint ahogy megvette a gyerek a telefont, vehetett mást. Idő közben megtudtam, hogy hiába samsung a telefon és beviszem a telenorhoz, ott azt mondják márkaszervizbe küldik, az nem a samsung szervize. Hanem a telenor létre hozott egy egy "szakszervizt", ami mindenféle telefont javít márkától függetlenül De azt mondod, hogy ennyi volt a szolgáltató, átmégy másikhoz, semmi baj, megengedik csak fizess ki minden francot amit mondanak
Hiba az volt, hogy a sim és a memóriakártyát nem érzékelte a telefon. Volt, hogy mentünk érte, odaadtam a srácnak a kártyákat tegye ő bele és hiába akkor jött a szervízükből, nem érzékelte a hibát, hiába azt volt a papírra írva, hogy hiba javítva. Annyit mondott nem tud mit csinálni, visszaküldi újabb garanciázásra. Na ezt nem engedtem, hanem írattam vele egy jegyzőkönyvet és ment a samsunghoz reklamácoóra
[ Szerkesztve ]
Galaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge
-
#33253120
törölt tag
S3-as?
Bakker. Azt beregeled a Samsung oldalán, és jár hozzá a legmagasabb szintű Premium Assistance. My samsungon megigényled. Kijön a futár a következő munkanapon, és a helyszínen megcsinálja.Van egyszeri méltányossági javítás is rá, akkor a kopott, karcos alkatrészeket is cserélik.
Amúgy általában az van, hogy ha betelik a garancia papír, akkor leszel jogosult a cserére.