Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Šolaire

    veterán

    válasz MageRG #6270 üzenetére

    Engem a 3. Résznél firelinkbe a katanás pali alázott le. Mondom gyorsan lecsapom. :DDD

    “Praise The Sun” \[T]/

  • #45687808

    törölt tag

    válasz MageRG #6270 üzenetére

    Mielőtt nekivágnék, mint írtam DS3-al kezdtem először. Természetesen nem állítom azt, hogy könnyű, hiszen én is sokat szívtam mindenhol, de lényegesebb több segítséget ad, mint a többi rész. Egy játék nem csak az ellenségektől lesz nehéz, de akkor nézzük őket:

    - DS2-ben a kaszt kiválasztása után, ha visszamész a kezdő területre, ahol azok a fekete patkány/egér, egér/patkány szerű teremtmények szaladgálnak, ha eltalálsz akár egyet is, durván azonnal lezúznak a többiek. Ugye ott van még mellette a nagy mamlasz (nevezzük szarvas elefánt embernek :DDD).
    - DS3-ban is rögtön az elején ott a Crystal Lizard, lehet vele szenvedni, de lényegesen kevesebbet.
    - "tutorial utáni első pályán a lovagok rögtön pofán csapnak".
    Ez pontosan így van a többi részben is: DS2-ben a Hollow Knightok szeletelnek fel elég durván, meg ugye ledobja egy sas a Pursuert is (persze el lehet ott menekülni tőle, de ettől még az elején az szinte legyőzhetetlen).
    - Valóban az Outrider Knight egy tapló ellenfél, de ez megint csak egy darab ellenfél típus. Mindegyik játékban van egy ellenség típus legalább, ami szanaszét szívat.
    - Főellenségek: DS3-ban egyszerűen kb. szinthez vannak kötve. Nem fogsz kis szinten eljutni egy főellenséghez, mert a közellenségek leszednek, mire oda jutsz, tehát el sem jutsz odáig. Ha a közellenségekkel boldogulsz adott területen, boldogulni fogsz a főellenséggel is. Többi részben is így van, de mint írtam sokkal nagyobbat ütnek (pl. lásd Covetous Demon, Mytha, Executioner's Chariot, Looking Glass Knight). Ezzel szemben DS3-ban ami igazán veszélyes lehet pl. Crystal Sage. Pontiff Sulyvahnt akartam írni, de ott egyszerűen akkora a tér, hogy el tudsz tőle futni, ahogy sok más bossnál is van időd gyógyulni, és átgondolni mit kéne tenni (még az egyik legnehezebb bossnál a Dancernél is).
    - Amit még érdemes megjegyezni az a fejlesztés: ha DS2-ben elsiklasz a kovács kulcsának megtalálása felől konkrétan a fegyvereidet se fogod tudni fejleszteni jó ideig. Ez is szerintem fontos szempont. DS1-ben pláne nehezebb a fejlesztés, ott még jóval kevesebb alapanyagot is kapsz a fejlesztéshez (én egy végigjátszás után kb. 2 fegyvert tudtam felfejleszteni, ami sima, tehát nem tűz stb.).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák