Hirdetés
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz mirci18 #1011 üzenetére
Másik gumistól futóra "C"-s gumit vettem (5mázsás futóval múltkor is haza hoztam egy raklap kisméretű téglát), még a matrica rajta volt a futófelületen amin a fogyasztási és egyéb értékek vannak, darabját 7000-ért szereléssel. Azért ha nem Fater haverja lenne, 10000/db áron is simán el tudta volna adni, úgyhogy szerintem van a használton is haszon. Robitól az újat viszont úgy "szoktam" venni (már mindazon 1 alkalommal), hogy árukeresőn sem találtam olcsóbban. Nem tudom, így mennyi haszon van rajta. De természetesen ha nem csak városban rohangálós, melós, szeméttelepre szaladgálós lenne a Zafira, az is kapna új 4 évszakost, bár van rá 2 garnitúra gyári alufelnim, az meg csábít a cserélgetésre.
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1019 üzenetére
Ezek szerint a 2-es fókám a 2.0 tdci motorral rendesen túl volt motorizálva. Vissza is sírom a tudását, de kell hozzá megbízható szaki és az nem adódott a környékemen, így költséges fenntartás helyett inkább elköszöntünk egymástól jó nagy bukóval részemről. De az az egy év egy gyors és kényelmes egy év volt, amikor jó volt az autó. 130-nál még vígan húzott, lehetett akkorát lépni vele mint amekkorát még semmi általam vezetettel. Talán nem is lesz még egy ilyen harapós, nyomatékos gépem.
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #1022 üzenetére
A jó kis 1.9D Clio. Nemrég vette át sógorom, közel 20 évet húzott le a családban eddig, és szinte végig az én kezeim alatt is. Nem egy versenygép, de tudott meglepetést okozni. 4-en 2 hetes nyaralásra mentünk vele sátorral, mindennel. Ráadásul másfél tonnás futót is úgy pakolgattam vele az udvaron, ahogy akartam, nem sírt neki sosem. Ha nem nőjük ki, talán sosem "adjuk el". Sosem volt nagyobb baja, egy váltót kellett cserélni benne, egy zégergyűrű eltört és átrendezte a fogakat, egy hűtőt kellett cserélni benne, egyszer kicserélték a két hátsó sárvédőívet, más nagyobb hangvételű cuccra nem emlékszem, de mindez 20 év alatt nem fekszi meg az ember gyomrát. Most mielőtt átadtam sógornak, kapott új tárcsákat, új dobokat, új fékpofát mindenhová, meg sógor cseréltetett valami kábelköteget, amiben az izzítás szála is benne volt, mert az a szál megszakadt. Ha a vesés tulajok ennyit kellene költsenek az autóikra, vagy bármely újabb gyártmányok ennyi pénzt igényelnének, kihalnának a szerelők. És félek, ebbe a mi Dacia gyártmányaink is bele kerülnek 24 év alatt. Ja? És bontóban mindent gombokért lehet venni hozzá, csak az összes műanyag (pedig van benne egy kevés) úgy el van öregedve már, hogy törik minden mindenhol..
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1023 üzenetére
Egyébként ha már a túlmotorizáltság az OFF téma és a topik amúgy sem pörög ON témában, én vezettem pár túlmotorizált gépet már. Kollégám Amcsi autó fanatikus, és volt néhány 5.2 meg 5.7 V8 az "uralmam alatt", még ha rövid időre is. Grand csirke, Chevrolet Impala, Pontiac Parisienne, Chevrolet Suburban 2500... mind régi de számunkra túlmotorizált vasak, és érdekes módon a Focus MK2 2.0TDCI-t hamarabb vissza sírom, mint ezeket. Jó, a hangjuk összehasonlíthatatlan és élmény is egy ilyennel gurulgatni, de csak ezért nem vennék és leginkább nem itatnék ekkora vasakat. Legalábbis az én életvitelemhez irreális.
De hogy legyek ON is és az ide betévedők lássanak olyat amit nem szoktak egyébként más topikokban sem, a Lodgy tökéletesen teszi a dolgát, kiszolgálja feleségem mindennemű mehetnékkel kapcsolatos törekvéseit, bevásárolnak, védőnőhöz járnak, nagyszülőket látogatnak, szaporodnak a km-ek és már mindjárt megyünk is a 3000-es olajcserére és az elfelejtett csomagtér tálcáért. Már csak 1000km és oda is jutunk.
-
kelly416
veterán
válasz mirci18 #1031 üzenetére
A pótkerék az pótkerék. Nem helyettesíthető semmivel. Ebben vêgletekig egyet értünk. Én azért szereztem be gumikukacot meg majd kompresszort is, mert feleségem nem.biztos, hogy nekilát majd kerékcserének, de egy gumikukacos felfújós történetet simán megold, ha kell. Bár ki tudja, lehet kereket is cserél, ha megszorul...
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1032 üzenetére
Na igen. Én is imádtam a Cliót többek közt ezért. Meg mert mindig meglepett, és nagyon kevés alkalommal volt ez negatív meglepi.
A Focus meg hiába kombi, hiába 136ló és 320NM, 5,5 körül kért átlagban. Feleségem lábával 4, az enyémmel akár 6 is kijött.Ott tanultam, ott vettük az autót, de Szentes a törzshelyünk.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1035 üzenetére
Hát... Bluetooth hangszóró bele és jóccakát. Parasztos, de egyszerű és működik.
Egyébként nem csúnya, csak nem is szép. :D Szorítok, hogy mihamarabb vissza kapd a másikat.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1043 üzenetére
Én egy otthon használatos (kerti parti zörgőláda) bluetooth cuccot tettem anno a Clioba is.
Szerk.:
Persze ehhez feltétel, hogy legyen otthon ilyen elfekvőben.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1046 üzenetére
Na. Akkor már van is mit belehajítani, hogy ideig-óráig is szóljon valami.
Egy olyan kültérit lehet, veszek majd én is. Az eddigiek mind víziszonyosak.
-
kelly416
veterán
válasz Šolaire #1054 üzenetére
Egyébként sem megyünk sokat, általában ami évente több alkalom, az Szentes - Egerlövő, de idén először nálunk jött a fiam ( na jó, tavaly, dec. 30 ), aztán az uncsitesók lettek többen egyel. Ilyenkor ugye eleve min. 6 hét látogatásmentes amellett, hogy egyébként is nehéz egyeztetni, meg a nyaralásnak is elötte vagyunk, Erdélyi rokonlátogatásnak szintén, főleg ebben a nyomorult helyzetben, úgyhogy szegény nem sokat szaladt még.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1058 üzenetére
Feleségemé, de hidd el, nem kívánjuk mi a nnyira bele a km-t.
-
kelly416
veterán
válasz Flowtation #1063 üzenetére
Van bármi tényleges haszna az eco módnak? Egyesek tudni vélik, hogy 0-3000km környékén a vezérlő rá sem engedi a 130 lovat, korlátozott a teljesítménye az autónak, aztán amikor "bejáratódott", akkor már meg van a teljes ereje. Az eco mód meg kb. az a teljesítmény, mintha az első 0-3000km lenne állítólag. Tehát igazából csak a kakaót veszi vissza kicsit. Ebből mi lehet az igaz?
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1077 üzenetére
És sajnos nekünk sincs egy sem köztük, pedig boldogan elcserélném a 2000-es Zafirát egy Loganra vagy Sanderora is akár.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1079 üzenetére
Igazából végiggondolva jó a zafi, most is vagy 8m³ sódert meg másfél raklap cementet kell hazahordjak 1-2 hét alatt, így nem fizetek.fuvardíjat és nem a kapuból kell betalicskázzam mindet 40-50 méterre, hanem betologatom futóval. Nem ölném a Daciát ezzel, de ha ennek vége, akkor már nem nagyon van olyan, amiért inkább a Zafit választanám egy új, költségmentes autóval szemben. De majd rendbe teszem a Zafit is és bemagyarázom magamnak, hogy költségmentes.
-
kelly416
veterán
válasz Šolaire #1093 üzenetére
Áh, mi kaptuk a fülest, hogy változni fognak az árak, elszaladtunk lefoglalni. Mondta az eladó is, hogy várhatóan következő héttől már drágább lenne, de mivel ezen az áron foglalóztuk, ezen fogjuk kapni. Következő héten nem drágult, kettő héttel később elindult felfelé. Amit megvettünk 4,6 milláért (plusz extrák a pdf-ből, összesen 5,3 milla), azt bő egy hónappal később pdf-es válogatás nélkül is 5,3 felett kaptuk volna meg. Iszonyat felmentek az árak tavaly év végéhez képest.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1102 üzenetére
Uh. Fordot onnantól nem néztem, hogy +300 volt a hosszitott karosszéria és még ugyanennyi a harmadik üléssor. Egyébként alapban is jól felszerelt gép, de akkor talán 6 misit éppen túllépte. A zOpelra már nem vélekszem.
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1114 üzenetére
Hát... Én vettem egy A Zafirát "melósnak". Csak rendbe rakattam, mert nem bírok magammal. Eddig 550 a zafi, 300 a fékek cseréje lengéscsillapítóval, motortartó bakokkal és féltengellyel. (Ezt a féktárcsát asszem mutattam már, meg megragadtam a sárban az udvaromon egy kis sóderral a futón, azért volt bak és feltengely is a listán...) Most még van egy kis indítási baja, de állítólag csak szoftverfrissítés amit az Opel kiadott hivatalosan a kopottabb motorokhoz, de majd kiderül a vége. Még a klímát meg kell csináltassam és feltöltessem, aztán majd össze adom, hogy annyiért talán egy fél fapados Dacia jön ki, ebben meg impulzív mind a négy elektromos ablak, van tempomat, kényelmesebb és jobban szigetelt mint a Lodgy. Cserébe pont 20 éves és dízel. Szóval mire kell, az a legfőbb kérdés vásárláskor. Szerintem.
-
kelly416
veterán
Na, ma lenyomtunk egy Szentes, Soltvadkert, Simontornya, Gyenesdiás szakaszt 7en (4 felnőtt, 12, 10 és fél éves gyerekek, de babakocsi, hordozó...) így. Ez meg az átlag fogyasztás. Nem panaszkodhatok. 1.33TCe
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1142 üzenetére
Főleg az én lábamtól előzgetve. Bár ahol opció volt, tempomat 100, csak hát elég keveset élvezhettük ezt az út hosszához képest.
-
kelly416
veterán
válasz kelly416 #1141 üzenetére
És ugyanaz visszafelé 6.9-el teljesült, plusz megugrottuk a 3000km-t (3018), így holnap jelentkezünk olajcserére.
Vissza úton volt fél óra klíma nélkül, cserébe volt 130 is legalább 20 percre. Nem mondanám, hogy hangos a bódé, azt sem, hogy ingoványos, pedig volt szél rendesen oldalról is. Én nagyon elégedett vagyok. Vennék magamnak is, ha futná rá és volna értelme 2db 7 személyesnek. (Mondom ezt Zafira tulajként... ) -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1156 üzenetére
Az a tuti nyerés. Így nincs ami rosszul szóljon.
-
kelly416
veterán
-
kelly416
veterán
válasz Šolaire #1164 üzenetére
A szerviz, az a biztos... Tegnap kaptam időpontot Kecsóra 0w20-as Renault 17fe olajjal 63000JMF. Aztán ma felhívtam Szegedet, ugyanarra 40000JMF-os ajánlatot kaptam. (15000 alatt láttam neten 5L 17FE olajat, a szűrőt nem is néztem, de 2-3 Mátyás királynál nem több. Akkor mi a maradék, főleg Kecsón? De ma ha el tudom érni őket, lemondom, és egyúttal megkérdezem, mi kerül ebben ennyibe?!) Az érdekes, hogy Kecsón 1 mondat után elfogadták ar "érvemet", hogy én szeretném a bejáratós olajat lecseréltetni, Szegeden hülyének néztek, alig tudtam megértetni velük, hogy kifizetem, lesz@rom, de én lelkemnek így jobb. Kecsón a 0w20 első mondatra ment, Szegeden azt mondta a csávó, majd utána kérdez az importőrnél, majd a helyszínen tisztázzuk. Szóval a szervíz, az a biztos...
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1177 üzenetére
Nagyon szépen leírtál sok mindent. Köszönöm. De akkor hogy a fenébe ad Szeged és Gyöngyös szerviz is 40-43 ezres ajánlatot RN17FE olajjal? Többet nem hívtam fel, mert nem szeretek 15 percet beszélni arról, ami nem fog bekövetkezni, főleg másnak a munkaidejéből elrabolni ezt az időt.
Mivel Szentes eleve nem nagy és a következő olajcsere is 1 év múlva lesz mert közel sem szaladjuk meg a 10.000km-t ennyi idő alatt, de ezen időszakban Anya taxi üzemmód várható legtöbbet, mindenképpen az FE olajjal szeretném feltöltetni. Pályán még nem volt az autó, és lehet, még jó ideig nem is lesz. Hosszú utakat is keveset lát szerencsétlen főleg így, hogy újra kétes a határokon való átjutás, mert Erdélybe terveztünk menni, de így... -
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1180 üzenetére
Majd látom amikor visszük szervizre, hogy mit mondanak helyben. Az 5w30-at meg a bolondok is meg tudják különböztetni a 0w20-tól a nívópálcáról lecsorogva is, annyira hív a 0w20. Ha valami nem tetszik, reklamálni fogok, ha nem akarnak mégsem 0w20-at tenni bele vagy 60 körüli összeget mondanak, megyek át Kecsóra, mégiscsak ott vettem az autót is.
Az RN0720 lenne az, ami 5w30-nak felel meg? Vagy valamit félreértettem? Mert saját agyam szerint a 0720-ból a 0w20-ra asszociálnék.
Az az 5w40 meg nagyon durva már szerintem. Legalábbis "márkaszervíztől".
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1197 üzenetére
Veri nájsz!
-
kelly416
veterán
Gratula! Na meg le a kalappal a teli tank és a csereautó előtt is, én ilyet még nem olvastam.
Szívem szerint én is Dustert vettem volna, de hát elégedjek meg egy új autóval és örüljek, hogy a felét ki tudom fizetni.
Nem baj, a Lodgyra sem panaszkodunk, nagyon jó az is. Nekünk.A Lodgy mellé is ez a kettő van csak.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1205 üzenetére
Tényleg szép a színe. A két gyereknek meg nekem is az azúrkék tetszett jobban gépen, de miután megnéztünk párat már élőben, főleg a miénk társaságában, nekem is jobban tetszik ez. Csak olyan apróságok boszantanak, hogy nem lehetet digitális klímát kérni bele, meg a középső sórhoz "közvetlen" meleg/hideg levegőt csak lábhoz tudok fújni, leghátra meg sehogy. Illetve a hátul ülők felejtsék el, hogy zenét hallgatnak az elől ülők halláskárosodása nélkül. De ez van, hátul (ha lesz még hátul utazás) majd hallgatnak bluetooth zenét a törpék Tronsmart Force-on (a Te írásod alapján választottam, nagyon jól szól, köszönöm), mi meg tudunk beszélni elől.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1208 üzenetére
Sajna nem lehetett amikor rendeltük (és előtte egy fél évig, utána egy fél évig tuti nem), most nem tudom, lehet-e. Már meg sem nézem, mert max. felidegesít.
-
kelly416
veterán
válasz Šolaire #1211 üzenetére
Lejárt a szerk. idő...
ez az autó pöppettöbbe van, mint a listaár, de a felni is és a vadrács is nagyon dögös.
De ez a lista ("tartozék árlista letöltése" link) sok mindent tartalmaz, amire csak úgy szórni lehet a pénzt.
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1219 üzenetére
A tetőlámpa sinnel nem is kellene, meg a 360-as kamera sem, nem látom értelmét. A galytörő azért vadkár ellen lehet hatásos, bár lehet nagyobb károm is miatta, mint nélküle. De legalább jól néz ki. A fellépő is inkább csak jól néz ki, de nem is igazán ezek a fontosak. Csak mutatni szerettem volna, hogy a honlapon összerakhatónál sokkal jobban is tud kinézni az autó "gyári" tartozékokkal.
A Lodgyba nekünk is úgy tették be a kutyarácsot, hogy kifúrták a kárpitot 3-3 helyen és gumírozott valamivel rögzítették bele a műanyag kárpitba. Optikailag (meg kis méretű kutyáknál talán) jelent valamit, de ha idegen ülne be az autóba a rotim mellé úgy, hogy nem vagyunk ott, nem hiszem, hogy biztonságban lenne attól a rácstól.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1235 üzenetére
Nem is az a bosszantó nekem igazán. Nézd meg a mi autónkat is, a tükör nem karosszéria színű, hanem ezüst, mint pl. a ködlámpa környéke, és szerintem baromi zavaró.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1241 üzenetére
Nem tudom kinek mi jön be, de a szürke-ezüst tükör a bézs színű autón elég fura. Ha karosszéria színű lenne, sokkal jobban tetszene.
Tudom, nem olyan feltűnő, legalábbis ezeken a képeken, de akárhányszor ránézek, mindig az jut eszembe, hogy le lett cserélve, újra lett fújva valami balek által... totál elüt az összképtől. Szerintem. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1248 üzenetére
Letojom a védjegyét, annyira "báncsa" a szemem, mint állat. Sokkal, sokkal szebb lenne szerintem kasztni színében. Mondjuk engem a stepway felirat is irritál, de mindegy, nem az én autóm...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen