Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WATERDACA

    őstag

    válasz Kobe #18454 üzenetére

    Nálam jobban fut a játék új driver alatt.

    u wanted, i got it \o/

  • Maelephant

    aktív tag

    válasz Kobe #18454 üzenetére

    Nekem is mintha lassult volna az új driverrel. Illetve a fast travel (hosszú autóutak) utáni belassulás jelentkezik így, nem-RT grafikai beállítások mellett is (85-105 FPS-ről visszaesik 60-80 környékére).
    Winne, havri1: sajnos a fejlesztés egyáltalán nincs jól balanszírozva, az egész crafting végiggondolatlan, aránytalan értékekkel - ha nem volnának a cheat olcsón gyártható és szétszedhető tárgyak, kb. a játék végére jutna az ember olyan helyzetbe, hogy epic-eket craftoljon, upgradeljen, amikor erre már semmi szüksége nem volna, mivel ugyanilyen tárgyakat kellene tömegével farmolnia az alapanyagokhoz. Egyes receptek nagyon olcsók a boltokban, mások - a játékban reálisan, ultra farming nélkül összegyűjthető pénzmennyiséget nézve - elképesztően drágák, és logika se sok van az árazásban, és ez ugyanígy igaz a szimpla tárgy/mod vásárlásokra is (pl. gyógyszer/gránátreceptek pár tíz, száz ED, ruhák több ezer, Viktornál van egy legendary mod-recept talán 570 vagy 750 ezer ED-ért). A cyberwareknél a túlhaladott, szükségtelenné vált dolgok nem adhatók el, illetve nem számítanak be a fejlettebb egység árába (egyedül a quickhack duplikátumok és a cyberware modok adhatók el). Ha a nyersanyagokat venni kellene, ahhoz még több pénz kellene, pedig eleve szűkös. Abszurd, hogy egyes termékek ugyanazon az áron adhatók-vehetők akárhányszor (étel, víz), míg ruhák, fegyverek V általi eladása és boltbóli vétele között néha tízszeres árkülönbség van...gondoljunk csak a jelen PC-használtpiacra, hogy mennyire fals ez.
    Az itemizáció se teljesen végiggondolt, nincs pl. a hangtompítón kívül semmi, ami lőfegyverek elejére szerelhető, lehetne pl. hosszabb cső, csőszájfék stb., nagyon kevés a crafting recept, sokkal több dolgot lenne jó, ha lehetne gyártani.
    Szumma: a gyártás és kereskedelem részek nem nagyon lettek kidolgozva, illetve láthatóan nem volt játékos szemszögű teszt.

    Más: most, hogy a második, Lövölde Tér János karakteremmel játszom, a kaszabolós elsőhöz képest jóval több bugot tapasztalok: rendőrök begizdulása teljesen indokolatlanul, permanens COMBAT állapotba ragadás, térképen messziről mindenki rámgerjedés. Rettentő idegesítő. Az egyik legrosszabb példa: Pacifica, ahol még a híradó is mondja, a rendőrségnek NINCS HATÁSKÖRE, megtámadom a partnál a partiarc Scav-okat, a lakosságot direkt óvom (akik persze a lövöldözés kezdetére nem szétszaladnak, hanem ott guggolnak tízen a tűzvonalban, nevetséges), kiirtom az adott egységet, erre a közelben eddig nyugodtan beszélgető két VoodoBoys közül egyik odajön, majd a hullákat észreveszi és intruder detected üzenettel megtámadnak - a Scavok az ősellenségeik, ez már ekkor nagyon leoltó hiba, de aztán különösen az, hogy lőnek rám mindennnel, felgyújtanak, basszák hozzám a gránátokat zsákszám, ez full rendben van, kit érdekel, én csak rájuk lövök, de közben egy lepattanó lövedék megsebesít valakit, azonnal teleportálnak rám a kikúrt NCPD-sek, akiknek ugye ott se jelenlétük, se hatáskörük. Szóval azt kell mondjam, hogy ez így bántóan szar, remélem mielőbb és értelmesen javítják.
    Még egy, apróság: miért kell a kicseszett rádióknak mindenhol tízes hangerőn üvöltenie, miért?

Új hozzászólás Aktív témák