Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • freeknight

    őstag

    válasz juliensorel #19807 üzenetére

    Nekem első végigjátszásomkor soha, senki nem halt meg, mindenki csak fetrengett a földön. Az én V-m nem ölt meg senkit, hiába eresztettem több tárat is a fejükbe, már amikor a földön voltak, semmi. Érdekes, pacifista bug. Nem bántam, így legalább nem kellett fárasztanom magam feleslegesen a kiberpszichó küldikkel. Ez sokáig fel sem tűnt amúgy, csak amikor a több tízezres sebzésű sniperemmel egyetlen fejlövéssel kivégeztem egy őrültet, majd Regina gratulált milyen jó fej vagyok, hogy életben hagytam... :DDD
    Kíváncsiságból indítottam később egy corpo nőt, na ott már működött rendesen a játék, és 85 óra után így még újdonságot is tartogatott a játék, megtudtam, hogy lehet csonkolni is.

    Röhej milyen szinten bugos ez a trágyahalom. Az a kabaré is, amit leműveltek az 1.1-el, tökéletesen megmutatta, hogy ez a játék nem 1 éves elmaradásban volt, hanem konkrétan sosem készült volna el, ha csak a CDPR bohóc fejlesztőin múlik. Kifejezetten tetszik, ahogy a ram problémákat kezelték: nem futhatsz ki a ramból, ha a játék nem tölti be a textúrákat. Okos megoldás. Vagy ott van a Takemura-féle tragédia. Annál a küldetésszálnál a játék megjelenése óta az megy, hogy javítanak egy "Takemura nem hív" bugot, erre előjön 2 másik ugyanilyen hiba. Ha egy ilyen egyszerű problémát (vagy egyszerűen csak a nyelvi beállítások megjegyzését) képtelenek javítani 2 hónap alatt, hogyan is várhatjuk el, hogy megoldják prevgen konzolokon való futtatást, vagy a pc-n is jelentkező, roppant irritáló folyamatos hangpattogást.

Új hozzászólás Aktív témák