- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
jonnyjoker01
veterán
válasz proci985 #19066 üzenetére
Nekem elég egyértelmű volt hogy rendes pathfinding nincs is a játékban mivel elég CPU intenzív. Csak egy kis rádiuszban aktív a pathfinding az egyes NPC-k/rendőrök/ellenségek körül, hogy ne sétáljanak falba/ egymásba (bár néha megtörténik így is). Egyedül emiatt közlekednek futószalagon az NPC-k az utcán, forgalomban, emiatt spawnolnak a rendőrök köréd ahelyett hogy kijönnének a helyszínre és ezért (is) buta harc közben az AI, ezért kuporognak össze a földön az NPC-k ha elsütsz egy fegyvert.
Ha ezen az egy dolgon tudnának javítani és úgy optimalizálni hogy ne haljon be tőle a játék akkor a többségnek a játékkal való problémák hatalmas százaléka el is tűnne. Az a baj hogy ezt viszont nem lehet meglépni extra erőforrás nélkül, így is épphogy fut a játék mai hardveren, nem tudom mennyire kivitelezhető PC-n, Ps4/xbone-on meg végképp nem.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In