- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#93794560
törölt tag
válasz Sztlaci #8589 üzenetére
A Vsync-et általában a játékok grafikai beállítómenüjében lehet találni, Vertical syncronisation, vagy magyarul függőleges szinkronizálás néven. De ha ilyen nincs, akkor driverszinten lehet erőltetni Control Centerből, de ilyenkor minden programban használja. Megnyitod a Catalyst Control Centert. Oldalt megnyitod a 3D ágat. Kiválasztod az All Settings pontot. A panel jobb oldalán gördíteni kell lefelé a görgetősávon majdnem a panel aljáig. Itt megtalálod a "Wait for vertical refresh" opciót. A csúszkát oda állítod, ahová akarod. Ha teljesen felhúzod, akkor a szinkronizáció minden alkalmazás számára engedélyezve lesz, de nem mindig jó, mert csak akkor célszerű használni, ha a VGA alaphelyzetben gyorsabban rakja ki a képet, mint a monitor. Ekkor a vsync leszabályozza a játék sebességét a monitor képfrissítésére, és nem törik szét a kép. Ha a játék lassabb, mint a monitor, akkor a vsync lassít.