Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • remington2

    senior tag

    válasz BandiHUN #4944 üzenetére

    Én csak véletlenül estem be ide,és olvasgattam, amikor megláttam ezt a hszt. A második résszel nem játszottam, de a játék első részét ismerem, szóval nem vagyok teljesen hozzá nem értő borderlands témában, viszont remélem, nem fogok nagy hülyeséget mondani. Ha igen, akkor előre is elnézést.
    Ezt a milliós buherált pajzs meg fegyó ügyet nem lehetne elkerülni úgy, hogy a gearboxnál lennének a statisztikai adatok, a játék meg csak kliens lenne? Ha jól tudom, a Diablo is hasonló elven működik már, meg sok mmo-ban a játék maga csak egy váz, a számolgatást a szerverek végzik. NPC-k, satöbbik . . . a world of tanksnál pl. minden a wargamingnél megy, ott nem tudsz csalni, mert fizikailag képtelenség, a statok, az egységek jellemzői, sebzés, stb. mindent ők számolnak, ahhoz őket kellene meghackelni, hogy valaki előnyhöz jusson. OK, ez nem mmo, és biztosan kellene némi számolási kapacitás, de itt nem is kellene mindent számolni, elég lenne csak annyi, hogy a játék a fegyverek meg egyéb cuccok, akár ellenfelek elhelyezkedését és jellemezőit illetően a készítők szeróihoz fordulna. Onnan meg könnyen tudnának javítani, módosítani akármit, max. egy patch kellene előtte a klienshez. Loot, ellenfelek szintjei, akármit meg lehet ígycsinálni. Vagy akár eventeket is csinálhatnának az online közösség részére, dinamikusabbá és élőbbé lehetne tenni az egészet.

    Vagy ez a szerós dolog nagyon lehetetlenség?

    They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

Új hozzászólás Aktív témák