- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen TV-t vegyek?
- Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Steam Deck
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- MILC felhasználók szakmai topikja
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lali81
tag
válasz Newlachka #38473 üzenetére
a szebbik nemet legalább képviselték
volt itt szó a 25d-ről (3.0L) nekem is ez van (M57) s tényleg elég a mindennapokra. Ahogy Ezredes is írta, szépen ki lehet hozni belőle plusz teljesítményt relatíve kis fogyasztás mellett. Persze vannak nyűgjei, de megfelelő karbantartással meg lehet előzni sok minden bajt.Szóval én csak ajánlani tudom.[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
Búék mindenkinek. Kérdésem volna:
vettem 2 új téli gumit 525d-re, hová tennétek: előre vagy hátra? A másik kettő még jónak mondható 2014 év végi. -
lali81
tag
válasz CharlieDrop #38702 üzenetére
ott az E65 is
-
lali81
tag
én most Bp-n használom( M5- belváros, kb 20/20 km) a 25d -t (251 LE, kézi) és 8,0 litert ír a BC-m az elmúlt 440 km-re, termosztát csere előtt 8,6-8,7 volt. 20d-vel E91-ben mindez kb 1-1,2 literrel kevesebb volt ugyanezen a vonalon.. sima szívó benzines off autóval 9-9,5 (1,5-1,6 literessel is szoktam menni ugyanitt)
-
lali81
tag
válasz szőröscica #38742 üzenetére
"Egy ketliteres dizel szintjet egy jobb 1.4-es turbo hozza."
Igen, ez lehet, hogy így van teljesítményre nézve, de akkor többszörösét elfogyasztja ám, mint az 5 liter! És nem 7 liter lesz hanem közelebb a 9-hez, 10-hez. Ezt azért tudom mert amikor a 2 literes dízelemet cseréltem, megnéztem jó pár benzines autót is a konszern oldalról meg máshonnan és sajnos nem olyan a leányzó fekvése mint sokan hiszik. A "korszerű" (kackac) közvetlen befecsijű benzines autó karbantartásigényéről nem is beszélve.Szóval fizess sokat a benzinre+fizess a karbantartásra.. Bocs akkor én inkább a dízelnél maradok- mondtam magamnak. -
lali81
tag
válasz szőröscica #38775 üzenetére
7 liter körül? hm. akkor lehet én vagyok a béna?
mondjuk én forgatom a bömöst is rendesen és így eszik 7/ 8-ast és a turbós/szívó benzineseket meg nyilván még jobban ..és így szaladtam 9-10-be, de nagyon könnyedén Bp belváros Üllői Váci út, stb vonalon..
a 2.0 GTI érdekelne mennyit enne hasonló körülmények közt.[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz szőröscica #39008 üzenetére
a 25i-d automata/kézi? N52B25-n 3-as szériát próbáltam kézivel,abba jónak tűnt, elegendőnek tűnt a 218 paci, de csak rövid próbautakat mentem, anno amikor E90 benzin/E60 dízel facelift közt vacillálltam.
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #39075 üzenetére
talán béjjemvé?
-
lali81
tag
válasz szőröscica #39140 üzenetére
én se adnám az enyémet 3,5 alatt ('09 LCI 25d)
-
lali81
tag
Ezeket a lekérdezéseket mindig megmosolygom kicsit.
én is, plusz nem beszélve arról, hogy műszaki előtt megtekerik pl 30e-t futott két vizsga közt, és felét mindig visszatekerik. Ennyit ér a vezetett szervizkönyv.
Ettől függetlenül én is vezetem, de nem ezen múlik az eladás majd. Másrészt. Előző 20d-men én is eladás előtti évben ráköltöttem egy valag pénzt, amit nem láttam vissza. Ma már máshogy csinálnám, de utólag könnyű okosnak lenni.[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz H.Ezredes #39183 üzenetére
én egy kis Polonál voltam így, gondoltam cseréljük a vezérlést le. Levettük a motorburkolatot, ott volt a szíjtakaró műa fedél és hát mit ad isten rá volt pingálva a km állás dátummal(!): 14xe km, az órában meg vmi 8x e körül volt... tanulságos volt az is. Mo én így szeretlek.
most akko' minden autóvásárlás előtt vegyem le a burkolatot?[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz FIREBLADE78 #39251 üzenetére
Nekem úgy rémlik Möhe kartárs intézte.
-
lali81
tag
válasz H.Ezredes #39254 üzenetére
na ezért is kérdeztem mert az enyémben is van ilyen cső, és ha szétrepedne akkor tudjam, hogy mire készüljek. A lánc az érdekes, kár hogy csak szétszedés után derült ez ki, de gondolom úgy volt a tulaj vele, ha már szét van borítva, + kéznél az alkatrész, akkor legyen cserélve. Ez akkor okés, ha hosszú távra tervez valaki.
-
lali81
tag
válasz FIREBLADE78 #39300 üzenetére
azt hiszem erre mondják, hogy drabál. de szép.
-
lali81
tag
egyetértek, 1,5M-ből egy jó 204 lovas 330d-t E46 szériából lehet kapni nagyon max. Persze a 99%-uk már szét van rúgva, rá kell költeni 4-500-at hogy autó legyen, de 3M alatt épkézláb E90 30d-t (nem fapadot persze mert abból van dögivel), nagyon nehéz találni, (nemcsak itthon) ,az tuti.
[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz FIREBLADE78 #39360 üzenetére
lehet csak csajozós gázfröccsöket akart adni
-
lali81
tag
válasz bulikavagyok #39686 üzenetére
én úgy tudom, hogy a kereskedők nem írják a nevükre az adásvételit, hanem lekopizzák, és a kinti vevő lesz az eladó, miközben ők meg cégnéven megvették, áfát meg itthon már nem fizetnek.
Tehát aki itthon megveszi tőlük, az nem is tőlük veszi meg hanem a kinti eladótól.
Ezek a cégek persze főleg cégtől veszik (ált bejáratott ügyfélként) nem magánszemélytől, de tök mindegyis mert megsemmisítik az iratot.
Németnek is tökmindegy kiveszi meg csak szabaduljon az autótól. Magamnak párat már behoztam de szinte mindenki akart valamit ügyeskedni, írjam át a címem, ne az legyen az összeg, tökmindegy, szóval nemcsak a magyarokkal van baj.[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz szőröscica #39902 üzenetére
és mi lesz helyette? F11?
-
lali81
tag
totalcaron néztétek az M5-ös erőmérőjét? nem gyenge, egyet nem értek: miért fújták be WD40-el a gumikat?! vagyis értem, de azt nem, hogy miért tapad ettől jobban?
-
lali81
tag
én is szeretem a 3 literes dízelt . Igaz, hogy nekem a dögnehéz E60-ban van, ráadásul csak a 197 lovas verzióban (persze azért kicsit fel lett erősítve), de most sokat mentem egy 1.6-os benzinnel hétközben és igazi felüdülés volt az én autóm hétvégén. Csak nyomogattam a gázt városban és azt vettem észre, hogy már 80-nal megyek egy hang nélkül, fura de elég jó érzés volt. Kicsit odaléptem neki az M6-on, 85 fokos olajhőfok mellett simán vette a gázt, zokszó nélkül, nyomatékból ment keményen, na megint rájöttem, ez való neki nem a 60-nal tötyörgés.
-
lali81
tag
sziasztok!
kerékagycsapágyból az SKF-en kívül még kinek melyik beszállítóval van jó tapasztalata?
FEBI/BILSTEIN? FAG? RUVILLE? Ez utóbbiak némileg olcsóbbak kérdés, bevállalhatók-e?
köszi. -
lali81
tag
válasz FIREBLADE78 #40100 üzenetére
riszálni? dehogynem, nálam már egy kevés hó is elég hozzá ha normál gázzal megyek. Ha csak érintem, akkor haladok normálisan, de lehet hétvégén a jobb gumikat hátrarakom és megnézem úgy milyen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- GTA V
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós topik
- PlayStation 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen