Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tasiadam

    veterán

    válasz atti29 #66481 üzenetére

    Én a szüleimtől vettem nyomott (400e) áron. Turbot, váltót cseréltek, injektorokat is átnézték amikor kapott egy fullos pumpa felújítást (kis és nagynyomású szivattyú csere), olajcsere mindig megvolt és csak castrolt kapott, emiatt vettem meg. Tehát az, ami drága és elromolhat, egy ideig biztos hogy jó, de minden ami ezen kívül van és esztétikai meg kényelmi, már gatya. Pl rókát kapott az eleje, kasztnizták pár éve, akkor az se sikerült jól, tovább tört a műanyag, rozsdál ott, ahol az e39 rozsdálni is fog. (ajtók élei, sarkai, minden kerékív allja)


    Első futómű elkészült nálam 150e ft ment rá, most kerékcsapágy cserre kell és hamarosan féktárcsa és betét is. Nincs benne a legjobb (anyám 80al járt az autóval dolgozni, nem kellett neki a brembo), ezért is cserélném mert én hosszabb távra használom. A csapágy és fékbetét + tárcsa csak az első tengelyen oldalanként 100e ft kb.
    Hátsó futóműhöz úton vannak a cuccok, az is volt vagy 100e ft és az sem a legjobb minőségű (értsd: nem gyári)

    Egy 20+ éves autóról van szó, van olyan ami még gyári benne, a futómű a rossz lengécsillapítókkal is simán átment a műszakin, cserébe a menetkomfort olyan is.

    Amiket ÉN megcsináltam eddig:
    EGR kikötés, örvénycsappantyú csere, Első futómű feéújítás, első lökhárjtó esztétikája, csomagtérajtó csere, minden egyéb kis esztétikai dolog cseréje, mint kerékkupak, belső zsebed ragasztása, kartergáz szűrő cseréje, új gumik, futómű beállítás, kormány "bőrözése" (én varrtam rá)
    [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]

    Pl itt a cserélt turbo, új, szépen fúj és tölt, EGR kikötése óta rendesen fütyörészik meg van az "surge" hangja is ha úgy nyomom a gázt, de ezt én cserélném. Az olaj az eltömődött szűrő miatt van benne, de ez teljesen normális.

    Ha van szabadidőd és pénzed, hajrá. Drágábbak közül 1.5m egy jó ami kitudja mennyire jó

    [ Szerkesztve ]

    Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

  • aero.

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz atti29 #66481 üzenetére

    Nem, csak kell mellé a gempa. Közel 20 éves autók, nehéz kifogni gondos tulajt, rendesen szervizelt példányt. A helyedben megnézném a márka/típus specifikus csoportokat, hátha ott rátalálsz egy jobb darabra. Autóvizsgálót szerezz, akkor egész jó korképet kaphatsz. Mind a 220/320cdi egy jó motor, ha karban van tartva. De igaz ez E39-re is, vagy bármelyik hasonszőrű vasra. 1m tartalékkal belevághatsz, csak nézesd meg szakértővel szvsz. Annak a fele gyorsan elmegy rutin szervizre, apróságok javítására.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák