- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Egérpad topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- CPU léghűtés kibeszélő
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #21394 üzenetére
És megint Te kezdted, és mindig elkezded. Mintha tényleg valami gond lenne ott bent, vagy csak valami nem tud kijönni, aminek kellene. Javaslom járj el kondiba, vagy valami küzdősportra. Nekem is bejön az indulatok levezetésére.
A témába: Azért megint elkanyarodtunk... Kérdezem még egyszer. E36 M3, E34 M5, E39 M5 -el miért nincsenek ilyen súlyos problémák. És még csak azt sem lehet mondani, hogy megkapják a törődést, mert az E36-ok nagy része fiatal donorjelöltek kezébe kerül mostanság, akik kitapossák a lelkét, közben pedig hanyagolják a megfelelő szervizt. De közben megy a féktelen tuning. A többségük, és beleértve az E34-est is még egy csigával megtámogatva és hibamentesen elmennek 100k km-et. Az E39 M5 is nem egy van, amiben már 300k fölött van a km, és a Vanos-on kívül még nem volt gond velük.
E46-ost M3-at nem mondom, ott már kezdődtek a gondok, 30k km után ki kellett cserélni a fél blokkot.Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest