- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Gaming notebook topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Apple notebookok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11203 üzenetére
Ha beülsz hozzám, ugyan ezt a motorhangot hallhatod, de ez akármelyik BMW sor 6-ra vonatkozik. Nekem nem kell a kipufogó hang, nekem csönd kell onnan hátulról. Értsd meg, ezekhez az autókhoz nem illik az olyan, mint amit Te is akarsz. Itt ha autópályán tempomattal 200-al mész, nem szabad hallanod a külvilágot. Márpedig egy ilyen sportkipufogóval 100km autópálya után fájna a fejed. Tudom, haver E39-e is nagyon szépen szólt, kívülről gyönyörű hangja volt. De mire Siófokra értünk, és az csak 88km, már fájt a fejem. Nem tom, Spanyolig ezt kellett volna hallgatnom, akkor inkább fülhallgatóval megyek. Szvsz, érted mire akarok célozni? Ez nem ara való, hogy jampizz a madaras teszkó parkolójában, meg a csajoknak a disco előtt.
Keldor papa: Hát, ez jó kérdés. Szerintem 4 évesen olyan 6-7 milla körül fognak menni, nem lesz akkor se olcsó, főleg egy jól felszerelt. 535D elég lesz belőle, nem kell a 35i, mer azért az zabál nem keveset. Jól felszerelve venném csak, ilyen nyálcsorgatós extrákkal... Egyébként ha minden igaz, akkorra már az államnak kellene valamit csinálnia a reg. adóval, nem de? Mert az EU már szólt érte, nem is egyszer.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11209 üzenetére
Van ám. Veszel egy 3-ast, raksz rá jó kis rendszert, és lesz hangzavar ott hátul. Ez csak ennyin múlik. Most nem tom, talán 200k egy ilyen rendszer?
Keldor papa: Bár lehet, hogy ha nem nyomkádnád a gázt állandóan, akkor azért lemenne 10 liter körülire. Szvsz, csak ki az aki meg tudja azt állni?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11227 üzenetére
Én megyek Vadkertre, de szerintem csak a régi autóval. Egyébként szerintem Paks felől megy 5 BMW, majd úgy csináljuk, hogy konvojban vágtázunk odáig.
Nekem is meg lehetne csináltatni. Igazából alapból dupla a rendszer, ki lehetne toldani, hogy hátul is dupla legyen. Csak át kellene alakítani azt a részt, mármint az autó jobb alját hátul. A dobnak helyett kell csinálni. De nekem nem kell ilyen, esetleg ha hangtalan. Az meg mondjuk esztétikus, teljesítményen növel kicsit, de közben emeli a fogyit. Szóval nekem nem lenne értelme belerakatni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11232 üzenetére
100km-ig volt fent. Utána eladtam 1face fórumtársnak, ugye neki is 528i -je volt. Szép hangja lett tőle, szuszogott rendesen. Ment is elég durván tőle az autó, gázadásra olyan volt a reakció, hogy keményen rázott is egyet az autón. Nem is volt olcsó, 35k-s rendszerről van szó.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11238 üzenetére
Hát hogy hogy milyen volt? Neki is 528i -je, de ő tényleg állat módra közlekedett.
Audival biztos nem megyek, eddig egyszer vezettem, azóta csak hébe-hóba látom, vagy ülök benne. Jó lenne E90-el menni, de ha addig nem jön össze, akkor sebaj. 528i jobban megy, arra felé lehet szépen csapatni.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11240 üzenetére
Majd mesz egy kort az e39-el, legalabb sajat szemeddel is lathatod mennyit zabal, es mellette mekkorat lep. Kivancsi vagyok madv12 is ott lesz e, arra a 8-asra mar nagyon kivancsi vaggyok. Meg ha igaz, jon egy m5-os ismeros is, e39, en arra palyazok nagyon. Csak legyen szep ido, mer ha esik akkor lehet nem lesz kedvem elmenni. :S
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11244 üzenetére
Jah, nagyon kíváncsi vagyok rá. Tudom, hogy gyönyörű, élőben még szebb lehet. Nem vészes a padló, DSC-vel meg meg se érzed.
tibi666: Jah, nehéz. Nekem 225/55 R16 van fent, Pirelli. Nagyon jól tapad, és ez a szélesség nem fogja vissza az autót. Én a Pirellire esküszöm, az össze tesztben az élmezőnyben van, én is elégedett vagyok vele. Amit többet bnem vennék: Fulda, piszok gyorsan elkopik, kanyarokban elmelegszik. Dunlop, ami nagyon kemény, nincs tapadás, egy erős fékezésnél nagyon érezni, ABS nem bír magával. Continental, nekem olyan téli gumim van, egy lapát sz@r.
Bridgestone és Goodyear -öket szeretem, mindegyik nagyon jó. Michelint nem ismerem, annyira nem rajongok a márkáért.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11265 üzenetére
Azzal kezdeném, hogy pirosba át az egész. Motort/váltót kidob, soros 6-os M3 -as moci bele váltóval együtt.(E46) Aztán később egy kompresszor, Turboval nem szórakoznék. Jah, és átbőröztetném, vajbőr belső, hasított fekete bőr műszerfal, hozzá ugyan úgy vaj bőr tetőkárpit.
Üléseket is cserélném, M3 CSL ülésekre. Ez eddig mennyi?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
dragonfx: Természetesen hozzá kell igazítani a hajtás többi részét is, de átlagban olyan 700-800 ló között szoktak kihozni egy M3-asból turboval vagy kompival. BMW talán is szokott lenni E30 Turbo, azok is olyan 700 ló környékén mozognak.
Zewa: Hét kérlek alásan a sebességért. Nem kötelező meghalni. Meg persze ezért.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
-
MPowerPH
félisten
Ha nem is E30, akkor egy szép E36 M3, ugyan így. Még nem megszállottság, de lehet egyszer az az lesz. Közútra is lehet használni ennyi lovat, elég egy poti az autóba, és már nem fog úgy ugrani. Ha van jó ismerős hálózatod, akkor megoldható.
Valami jó verseny futóművet alá lehet varázsolni, porig ültetni, és akkor a kanyarban se lesz baj.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11291 üzenetére
Az enyém pont jól megy kanyarban. Peres felni kellene csak.
Pont az volt a lényeg Te élhetetlen, hogy egyenesben elhúz, aztán kanyaros részen meg szegényt tolja lefelé egy 120D, nem kis égés.VR6-Fan: Természetesen megtanulok vezetni is. Am kaptam alap verseny kiképzést, vezetéstechnikai pályán, és az amatőr Astra kupán is azzal kezdik, hogy megtanítanak vezetni pályán. Persze azok messze nem ilyen izom autók, de a lényeget megtanultam, szimulátorozásban pedig gyakorlom is. Talán abból tanultam a legtöbbet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11299 üzenetére
Dehogy kapja... Az új 170 lovast legalábbis biztos nem. De szerintem a 2.0-ás Mondeo-val is bevernélek, végsebbre biztosan, mert az is és a 2.0-ás sor 6 is 210-nél lepörgi magát.
mod: még a sor hatos-t se vernéd meg, IS 10.1s alatt van 100-on, 213-as végseb, 320i 9.9, 214-es végseb. Szóval ha nem is begyalázna, de elmenne. csak nem lenne csúnya kerpelő hangja, olyan mint a Te IS-ednek.
VR6-Fan: Dehogynem. nagy motortuning nincs is, inkább csak a könnyítés, meg a sportfutómű. Mer azért szépen betapadnak. De valahol el kell kezdeni, nekem se lenne vele problémám.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11302 üzenetére
Dehogy ken el... Olyan hülyeségeket beszélsz néha. Nézd meg a gyári adatokat, a kis 4 hengeres 4.-ben már teljesen elfogy, nincs erőtartalék, se nyomaték. Haver Golfának is jobb a lóerő/súly aránya, mégis már 70-ig agyon van verve. Dragon, ez fizika, nem csak 1db adat dönt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11302 üzenetére
Ez csak egy ilyen hülyeség, de érdekes, hogy a gyári adatok szerit, és e szerint is agyon van verve az IS-ed. Szóval át vagy ejtve.
0-100-ra a Mondeo 9.8s alatt gyorsul. És micvel már autópályán megkajáltattam vele E36 320i-t, meg E46 320i-t is, így tudom, hogy egy IS-nek még annyi esélye se lenne. Nem beszélve arról, hogy a Mondeo 230-at tud egyenesben, 225-öt meg erőlködés nélkül. Akkora sebességen az IS vagy a 320i már rég tiltáson túl forogna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11307 üzenetére
Az mióta 316i? Az életben nem megy így egy 316i... Az egy 320i, a 20-asnál ilyen rövidek a váltó áttételek. Elkeserítelek, ugyan az a motor és váltó mint ami haver 520i-jében is benne van, az is pont eddig pörgött. Szóval nagyon nem értesz hozzá dragonbácsi, egy IS a közelében nincs egy 320i-nek.
A video amit linkeltél erősen sofőr függő. Valszeg a 320i sofőrje nem tanult meg rendesen elindulni, és vagy leesett a fordulat, vagy 5000-nél leugrott a kuplungról. Ez kb. a Te szinted, akik nem tanulták meg használni az autót. És tudod miért mondom ezt? Volt anno szó a visszaváltáskor adható gázfröccsökről, amiről Neked fogalmad se volt. Akkor ne menjünk már bele a vezetéstechnikai témába plz, először tanuld meg ezeket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Parancsolj, a Mondeo.
Ha a gyári adatokat nézem, ha a másikat amit linkeltem, mindegyikben jobb a 320i, nem tudom mit nem tudsz ezen felfogni. Ha az a video amit a 320i-ről linkeltem egy 316i lenne, akkor elég nagy égés van, mert a 316i beveri a 318is-t.
Amit meg linkeltél, az egy E30 Te tök, nem E36.Látod, hogy vezető függő? Nézd meg, itt meg az IS -es annyira szarul indul, hogy Alfa is elveri.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11312 üzenetére
Én folyamatosan vezetem a Mondeo-t, most is azzal jöttem fel Bp.-re. Mint mondtam, már E36 320i-t megettem az autópályán, 200-nál elmaradt szegényke, asszem elfogyott neki a fordulat.(nekem még 5500-at pörgött, 6000 körül van a lóerőcsúcs.)
De tudja, ez talán még 9s alatt is van. Faszi nem indult túl jól, nagyon elforogtak a kerekek. Ez is 9s, szóval nem probléma neki. Indulásnál az első kerék hátrány, utána jobban megy.
Most ha 320i-d lenne gyorsulhatnánk egyet itt a Hungárián, nekem nem probléma.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11314 üzenetére
A Mondeo csak 1376kg. Dragon, látszik, hogy nem figyeltél a fizika órákon. Te csak azt nézed, melyiknek jobb a súly/lóerő aránya. Ne égesd már magadat. Ott az én esetem. Simán mentem egy Mondeo ST220-al, pedig neki 22 lóerő előnye volt, súlyban ugyan ott vagyunk. És 210-ig nem tudott elmenni, sőt 3.-ban még be is tudtam előzni, mert sokkal rugalmasabb az autóm, nem kellett neki a nagy fordulat mint az ST-nek. És 22 lóerővel több volt neki. Mert számít az milyen fordulaton mennyi lóerő van, és mennyi nyomaték.
A 320i-s dolgot ne próbáld megmagyarázni, mondhatsz akármit, az IS az életben nem megy jobban, egy szar 4 hengeres motorról beszélünk. A gyári adatok is bizonyítják, meg ott az összehasonlító videó. Bejön az neked, csak nem akarod beismerni. Nézzed mindegyiket 60-ról, ott már csak a gázt kell nyomni.
A Mondeo meg beveri mindegyiket. Amíg csak a 316i-vel mész, addig nem kellene magyarázni...asszem elég sokféle autót vezettem már, tudom melyik hogy megy."az kg előny nem mindne szinten ugy jön ki hogy 10kg/1ló...egy bizonyos szint után már exponenciálisna emelkedik az előnye vagy a hátránya egy autonak."
Ekkora baromságot...
Ott vannak a Mondeos videok, gyorsabban megvan a 100 mint a 318IS, nem tudom még miről vitatkozol. 8,9s alatt van 100-on, de legyen csak 9s.
És alapból, ez annyi dologtól függ, Te meg csak a súly/lóerővel jössz. Isten bizony, nem létezik, hogy ennyire buta vagy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11318 üzenetére
Van 320i-s ismerősöd, akinek stock az autója? Vagy 318IS, tök mind1, elkenném őket. Kimegyünk a pályára, azt adj neki, ezen ne múljon. Még csak 370k km van a Mondeo -ban, éppen csak be van járatva.
Most is voltunk a hétvégén, igaz egy diesel Accordal, ami piszok lomha volt. Haver Golfja meg még rosszabb, az csak lendületből megy.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11320 üzenetére
"nem érdekel neked 28i.d vagy 20d.d.... van tudom ami tulajdonképpen elveri az 535d.t is 22ről 86ra.meg vissza 3ba még lehet a M5tel is pariban van.Sőt egy jó rajttal az f360 is elmaradna.na és persze egy porsche gt.t is kanyarban utolérsz sőt hamarabb megállsz mint egy gallardo.és jobb auto mint egy e60 530i mondjuk mert a tiéd szénné hajtva 260at visz az meg csak 250et."
Ez már annyira zavaros, hogy nem is értem. Szerintem vizsgáltasd ki magadat. Ha gondolod adok telszámot ez ügyben,m elég diszkrét, hidd el tud segíteni.
Addig szerintem ne dumálj, amíg egy 1.3-as új Swift is odacsap egy piros lámpánál.Én meg nem hiszek, nem hiszem, hogy annyi E36 IS tulaj ismerősöd lenne. Pont az van, hogy én beszélek a valóságról, mert nap mint nap vezetem azt, amiről most vita van, míg te hetente egyszer beülsz a 16i-dbe...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11322 üzenetére
Nekem most az a legnagyobb problémád, hogy az általad kiválasztott SI szarabbul megy mint egy 20i. Biztos nem kapsz több embertől infot, mivel nekem a sógorjelöltem nap mint nap ilyen autókkal foglalkozik, és már tőle is sokat megtudok, melyik milyen.
Az én autóm se hagy el mindent, sőt még a 4.2-es Audi quattro sem, igaz annak jóval kevesebb ellenfele van. Azért olyan kis millió nincs, hetente ha találkozok 1-el akkor igazat mondok. Utoljára egy 335D hagyott ott, ez volt pénteken, nem is próbáltam kekeckedni, nem lett volna esélyem. Múlt héten meg egy Volvo S60 R ment el, visszapillantóban nem láttam miféle, csak azt hogy tolakszik. Utána persze el is ment. De ha az Audiban ültem volna.
Én nem állítok semmi olyat, aminek nincs valóságalapja. A suzukis is igaz, óriási súlyelőnye van, és lóerőben sincs annyira lemaradva. Meg ahogy próbáltam, egész jól megy 3. fokozatig.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #11327 üzenetére
Jah, azért hasítottak. Nekem fater mesélte, igaz neki már Wartburg-ja volt, de még ott is a régi töc-töc motoros, hogy 140-et kipréselt belőle újkorában 3 személlyel.
Ez a Trabi már nem volt olyan jó állapotban, én sajnos nem tudtam kipróbálni, mert a váltójával nem tudtam megbarátkozni.És ezek így nem is hangzanak rosszul, ahhoz képest hogy anno mikor mentünk Mecsek rallyra egy régi 1300 zsigával, örültünk, ha elment 90-el. Alapjáraton lefulladt, mindig túráztatni kellett, egyenesben meg 110 volt a max. szegénykének, és evett 12 lityit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz neduddki #11329 üzenetére
Persze, tudom hogy elég jól evett akkori viszonylatban. Ez már egy elhasznált motor volt, az lehetett a túlfogyi oka. Nem beszélve az 1300-asról, ami a kis utunk után 3 hónapra már a roncstelepen volt.
Ahogy mondod, megszokás kérdése az egész. Mindig ezt magyarázom, hogy a fogyi nem csak az autótól függ.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, ezzel lehet spórolni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ma csúnyán odavert nekem egy Sierra, visszapillantóból láttam csak először, hiába nyomtam padlót, mire 4.-be raktam már elment. Utána láttam, hogy Sierra Cosworth, de gyönyörű állapotban. Piszok durván megy. Nagyon régen láttam már ilyen autót itt Mo.-n, meg úgy alapból is. A világ legjobb autója. De azért csorba esett rajtam, 20+ éves autó így odaver.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz barnam_ #11344 üzenetére
Én eddig mindig csak 1.8-ast vagy 2.3-as dieselt láttam. Ugye azok nem nagy durranások, főleg a diesel szörnyű. No de ez rendesen meglepett, piszkosul kilőtt. De ilyen is kell, tényleg nagyon szép volt. Nagy fan lehet a tulaja.
Haver meg is kérdezte, hogy miért engedtem el. Mondom, nem látod, hogy még most is a padlón állok, de az csak távolodik.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz SpeedR #11348 üzenetére
Édesapámnak is elég sokáig volt Sierra -ja, még Németországból hozta haza alig 16k km-el. (nem tisztázott, 0 km-es volt, de tesztautó, szóval megsúgták, hogy visszatekert) Ilyen volt, csak olyan világos Sierra zöldben. CLX kivitel, és volt klíma, fedélzeti, elektromos ablak, központi, de még nem távkapcsos. 624.000km ment bele összesen, sajnos szegény a bontóban kötött ki. Apa még most is emlegeti, legjobb autója volt.
No aztán elég az OFF-ból, mert Dragon morogni fog.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11355 üzenetére
Kapnám le a fenébe én is, nem szépek ezek a kiegészítők.
Ebben az évben 32.660Ft megy az önkormányzatnak, és még ugyan ennyi megy az államnak. Nem sok, de akkor pofátlan módra ne ilyen címen kérjék már el. Én még viszonylag jól járok, de pl. van itt Pakson egy srác, aki első autónak egy Mercedes S600 SEL -t vett 1 éve. Nah, az után fizet elég rendesen, ráadásul az adó miatt eladhatatlanná vált. 700k -ért vette ha jól emléxem, most a kutya nem vinné el a feléért sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11357 üzenetére
Igen, most mindenki menekül. Ez a fő oka, hogy én se tudok E90-ból erősebbet venni, különben 330D vagy 320D-ból az erősebb lenne. De néztem már 123D-t, próbáltam is. Nem olyan szép, de nagyon megy. És bizony árban ez az adó alaposan odavágott nekik. Az én autóm árát is elég rendesen leverte.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NBA és kosárlabda topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- Mobil flották
- Windows 10
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest