- LG LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-book olvasók
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #19311 üzenetére
Egy baj van vele. Ez nem jobb kormányos.
dragonfx: Igen, mégpedig egyszerű okból. E60-ból nincs 35i. A 3-as túl kicsi, na meg messze nincsenek úgy felszerelve, mint az 5-ös. Na meg abból is a többség az E92 itt kint. Az a coupe meg nagyon kicsi, nem tudnék hozzá szokni a mostani után. E60-ból pedig nincs nagyon más alternatíva, mivel szívó benzint nem akarok. Költeni biztosan kell majd egy 35D-re, vannak bosszantó gyári hibái, amiket nem lehet kikerülni. Ellenben ha egyszer megcsináltatod, akkor utána többet nem lesz vele gondod.
Pl. nagyon úgy kalkulálok, hogy ha 35D, akkor egy vizsgálás után(azonnal megmondják, milyen állapotban vannak) azonnal turbo csere(Csak a nagy, kicsivel nem szokott gond lenni), plusz szívósor szintén lecsó az izzítókkal együtt. Porlasztókat bevizsgáltatom, arra van ember, aki belsőt cserél. Ez így leírva kb. 700.000HUF, de utána járok, ki lehet e olcsóbban hozni. Ezt belekalkulálom az autó árába. DPF még kérdéses, talán kiszedni lenne a legjobb döntés. De az is lehet, hogy megpróbálom kimosatni első körben.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #19411 üzenetére
Igen. Ő 1 év alatt költött rá annyit, amennyit egy átlagos tulajnak majd 5 év után kell. Így nézve viszont nem látok nagy problémát, azért nem jó összehasonlítási alap ez... A munkára használt autó soha nem ide keverendő. Kicsit lejjebb kell görgetni, alább találhatók olyan postok, amik a normál használat költségeit tartalmazzák.
Don't Tread On Me
-
Z0mbi
senior tag
válasz whitezo88 #19416 üzenetére
Nekem a fos telikkel amivel vettem az autot meg ho sem kell hogy rakja a segget de tegnap en is nyomtam egyet. A soroksarin visszafordulni ahol van 3 sav hely es csak te vagy a kornyeken...yuhuuuu..
ki se kellett kapcsoljam se a dtc-t se a dsct
pittyeget kerregett de a fizika uberelt mindent :d -
dragonfx
veterán
válasz whitezo88 #19416 üzenetére
én ott a vasuti átjárónál egyszer sikerült a 1080' az király volt.azota se soha nem is tudom hogy csináltam akkro de király volt.akkro döntötem el kéne egy 25i hogy betonon is menjen.
ez a 40i 10-11es fogyi pláne az e34be nekem olyna utopia.hofgy hazsnálhatja.
ne vicceljünk enyém is ennyit eszik alsohang.
Ha széttaposom enyém is behuz 15öt.hehe épp itt ahó lehet ki kéne jönni a garázsból nyárigumival? vagy már elvakarták? 2x már voltma parázs szituban mikor azt hittem amikor azt mondta na jo kész vége sétlunka 3as határhegyről...mert ez ki nem jön.azot akicsit ovatos vagyok ezzel na esett a hó akkor hajrá menjünk ahgy szoljon
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Z0mbi
senior tag
válasz whitezo88 #19483 üzenetére
nem csunya az. ennyiert. szerintem 5k ert azt eltuntetik legrosszabb esetben.
en az enyemen azt sajnalom csak hogy nincs rajta angyal szem es hat ugy tudom az nem csak ugy megy hogy veszek az ebay en egy olyan lampat.... csak a xenon nak van gyarilag AE az egyesben. ahoz az elso lokost cserelni kellene a tisztito miatt...(tudja f..hogy hivjak a lampamosot )
szoval nagyon draga lenne ;(Nem tudom azok a LED es utolag beszerelheto cuccok mit ernek mire jok es mekkora a gagyifaktoruk.
-
FERA88
tag
válasz whitezo88 #19479 üzenetére
neked van volt vele gondod?komolyabbra gondolok most vittem átnézetni, szilenteket kell kicserélni, meg abs jeladójának a vezetéke van alul elszakadva, meg jobbos oldalon alul szarul emelhették meg, mert bevan nyomva. de ennyi belefér, de azért lesz vele munka hogy olyan legyen amilyenre szeretném, aztán majd kiderül hogy beválik-e
-
varsam
őstag
válasz whitezo88 #19492 üzenetére
gondolom nem véletlen annyi amennyi.. ettől függetlenül tényleg igényesen meg van csinálva képek alapján, kb én is így képzelném el a kocsim, megfelelne az igényeimnek. Szeretem a fekete felniket, a lámpa mondjuk annyira nem jön be.
Ha jól emlékszem, neked is ilyen 318 E46-od van, mennyiért vetted ha szabad kérdeznem, illetve vásárlás után mire és mennyit költöttél még rá? Egyre jobban vágyom egy ilyen autóra.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
-
dragonfx
veterán
válasz whitezo88 #19494 üzenetére
hát azért hamar összeugranaka dolgok.
ezek kis dolgok.
majd mikor fék, gátló, lengőkar...ilyesmit kell cserélni na az gebaxxos.
hát jo nagy károd lett a végére a feltörésből.sajnálom.
én már nem költök enyémre. haver megszerez mindent 12kból meglesz aékszijcsere, olaj, szürővellégszürőmeg kap egy müszakit azt ameddig megy megy...már nem ér annyit költsek rá....
gondolom karbonfóliára de ismerve az országot az irigységből valaki felbaxná rajta 1-2 honap alatt..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #19851 üzenetére
Két dolog hibádzik... Az egyik az évjárat, a másik a név. 25i E39-ben csak 2000 után volt, 192 lóerős formában. Ezzel váltották a 23i-t, amit 1996-2000 -ig gyártottak. Valójában ugyan úgy 2.5-ös volt, csak 170 lóval, és single VANOS-al.(meg egyéb különbségek is vannak mind külső, mind belső terén, ráadásban a 23i nem kapott technical upgrade-et 98 után sem)
Szóval ez egy 23i... És full fapad. Gyönyörű lehet a hátul tekerős ablak. Nem véletlenül keresek E60-ból én is full extra közeli kivitelt. Az eladási árat nagyban fogja befolyásolni az autó felszereltségi szintje ennyi idősen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz whitezo88 #19865 üzenetére
ha megkapja örömautozni az eféléket akkor nem elég meloba járni egy totál átlag auto?
jo gondolom félig ingyen leszervuóizelnék enki a bmw.t de akkor sem biztos megéri.
meg valaki szimplán nem mozgat meg hogy bmw.vel járjon állandóan.
érthető.
a kocsi a legrosszabb befektetés manapság....hagy ne soroljam miért..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Shadowbull
addikt
válasz whitezo88 #19865 üzenetére
egy evig jartam BMWvel, E90/E91, ceges berauto volt. Aztan megvaltoztak a prioritasok, jott a Mondeo. A jovoben biztos lesz meg BMWm, hogy mikor azt nem tudom, engem valahogy jobban zavarnak az adossagok mint az hogy egy Mondeoval kell jarnom
Meg aztan oszinten: ha az ember neha M5/M6 kategoriaju autoval jarhat, akkor annyira nem motivalt, hogy mondjuk egy 320dt vagy 520d-t birtokoljon. Abbol pont ugyanolyan szar ezekbe visszaulni, mint egy Mondeoba.(#19866) dragonfx
A kocsi nem befektetes, mert az csak viszi a penzt, nem hozza...
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #19883 üzenetére
Ezt jó tudni. Azt hiszem egyedül fogok nekiesni. Megrendelem ezt, pluszban hozatok otthonról lambdaszondát, gyújtógyertyát, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt, légszűrőt, és lecserélem az olajat is egyben. Hűtőt átpucoltatom mással, azt sajna nem tudom magam megcsinálni.
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz whitezo88 #19906 üzenetére
Eddig sem az mondta senki, hogy csúnya a dízel. Az esetleges nagyobb kiadások miatt rizikós a dízel, munkásautónak teljesen rendben is van-automatával meg pláne nagyon jó.
A világos bőr az jó is az öltöny alá, biztosan abban vezet mindig.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #19917 üzenetére
30D sokkal riszkesebb mint a 35D, valtozó geo-s turboval az élen, na meg ott a pillangó szelep betegség is. És a 35D-k felszereltségben ált. majdnem a maximumon vannak. 30D alig van komfort belsővel pl...
Egyébként kevés, nem összehasonlítható a 30D viselkedése egy ilyen vadállattal. Ami relatíve drágább lesz a 30D-hez képest, azok a fékek, és a hátsó gumik.Dobtam egy sms-t, MOT, tax, service history, owners. Ha erre válaszol, akkor hívom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #19922 üzenetére
Uh, ez gyönyörű. 110-220, 6.- ban, 3 percnél.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz whitezo88 #20043 üzenetére
Egyszer volt tréleren én úgy tudom, az akksi döglött meg. Meg a jeladós történet, az nemrégiben volt. De mondjuk csodálkozik, hogy 15 litert eszik. Városba jár vele, és nem is kíméli, nem tudom mit vár.
Egy kevéske hangja van a villanyautónak is, kb. ilyen Jet flighter szerű. A titok, hogy itt ennyire hallatszódik az az, hogy az autó hátuljánál van a mikrofon.
[link]A Model S is szépet lép.
[link][ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz whitezo88 #20047 üzenetére
Hát nem tudom. Én a sajátból indulok ki, 2006-os Picasso van itthon, 92e km-el, és költeni annyit kell rá, hogy tankolni, néha gumit venni. 1x kellett venni rá a kerékhez valami kis rudat 2600HUF-ért. Gyorsan le is kopogom 3x. Persze mostmár kellene hozzá venni az üvegtetőhöz tartópöcköket, mert elrepedtek, de ennyi.
-
nagyúr
válasz whitezo88 #20049 üzenetére
A meghibasodasban egy ilyen auto eseten - szerintem - nem az a legrosszabb, hogy kolteni kell ra, hanem az, hogy egyaltalan foglalkoznod kell az egesszel. Ha azt nezed, hogy egy 335i-hez milyen fizetes szokott tartozni, akkor gyorsan kiderul, hogy nem az a 30-50-100e forint az erdekes, amiket kisebb hibakra elkolt az ember.
while (!sleep) sheep++;
-
Tálydi
senior tag
-
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #20161 üzenetére
Köszi mindenkinek.
Ez volt a 4. coupe amit megnéztem a héten belül. És ez volt az, amire simán rámondtam, hogy kell, igaz tököltem vagy 15 percet, mire eldöntöttem. Ami meggyőzött, az az volt, hogy benéztem, és bemásztam alá. Minden műanyag a helyén van, nincs semmi sem leszakadva, letörve, pedig nagyon alacsony autó. Annyira alacsony, hogy a driveway-re fel sem tudok állni vele, mert itt nem lett lefaragva a padka. Valamit oda kell tennem, hogy kisebb legyen a lépcső.
Tálydi: Persze... Azért van vele dolog... Hátsó lökös mindenképpen fújás, de az 15k-ból megvan. Felni felújítás megint nem lesz nagy összeg, csak mind idő. Az ára annyival volt több kb., amennyit a plusz felmerülő hibákra szántam.
Ellenben majd fel kell hívnom az eladót, mivel a kerékőr fejét nem találtam meg...
Highend55: Egész augusztusban otthon leszek, szóval megbeszélhetünk egy találkozót.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #20230 üzenetére
Egyenlőre 2 éves a garnitúra az autón, elől 8mm , hátul 6,5. Még két évig bírja. Most néztem árakat, Pirelli P Zero 255/30 R19 darabja csak 250 font körül van, szóval annyira nem gáz. Sőt, lehet kifogni akciókat itt is. Otthon még olcsóbb...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #20234 üzenetére
Ezért írtam, hogy ne számod forintban. Egyébként előre 225/35 R19 megy, szóval nem kell körbe venni.
Ma voltam gumisnál pont ez ügyben. Az én méregetésem nem igazán volt helytálló... Hátul 4,7mm( ), elől 7,8mm, szóval valamit elmértem. Tehát hátulra kell gumit vennem köv. nyáron. Kis könnyebbség, hogy télit nem kell venni rá.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz whitezo88 #20257 üzenetére
Amikor a rendőrség a gyorshajtási bírságokból tartja fenn magát nem szerencsés közúton csapatni.
Egy időben (tavaly nyár) tele voltak a hónap gyorshajtói e39-es bmw-kel...
Normális közlekedéshez bőven elég a 20i, de ha teheti, akkor 328i, azt nagyon dicsérik, bár a városi fogyasztása nem túl baráti, inkább utazóautónak jó.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Tálydi
senior tag
válasz whitezo88 #20331 üzenetére
Bocsáss meg.
Tagolom inkább .
Volt v8-as e30, volt turbós fütyölős e34, és volt köpködő tűzes e34 is, ez egybe kicsit durva lenne.
Amúgy bármilyen motor valamennyire tartós házilagos turbósítása önmagában túllépi a milliót, adott esetben nem is kicsivel, ismereteim szerint. Persze a néhai calibrások (no offense 001) megoldották ezt pár 100k-ból is, csak azok nem voltak túl tartósak, sőt, inkább 1/1000 annyit bírtak, szinte túlzás nélkül.Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz whitezo88 #20333 üzenetére
Valóban nem volt. A súlyelosztást szerintem egyszerűen nem oldják meg hátul könnyű, pörögni épp ideális, a váltó, kipuff pedig alap, hogy csere. A súlyelosztáshoz meg annyit fűznék, hogy az a v8-as E30 nem hinném, hogy sofőr nélkül meghaladta volna a 900-950kg-ot, talán még kevesebb is.Eeeeh, what’s up, doc?
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!