- TCL LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amazon Kindle
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #58561 üzenetére
Honnan látod,hogy nem mossák? De komolyan Semmi baj nincs a futómű tisztaságával mikor berakok pl új lengőkarokat pár hét alatt simán poros / saras tud lenni úgy,hogy mosod az autót kívülről....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Adom én is a véleményed. Egy lelakott lepusztított autó látszatát kelti az egész autó maga úgy ahogy van. Semmi vonzót nem látok. Gyári futóműre előre feldobják az M-es lököst de hátra már nem jutott.... Az a csodálatos számomra bazári fejegység se jön át. A hátsó dobról nem tudok érdemben nyilatkozni. Látni kellene,hogy milyen van rajta pontosan. De az egész autó kívül belül le van lakva minden fakó be van mattulva valahogy nem hiszem ,hogy a futómű / fék / motor / váltó / karosszéria kimagasló lenne és az van lelakott állapotban ami látszik....
#58581
Papa-HetKüszöm tipikusan lerohad ezeken. Főleg a 2 hátsó a legérzékenyebb. Ezen kívül a sárvédő ívek touring esetében a csomagtér ajtó szokott rommá rohadni. Motornál tömítések mennek szét hűtő / tágulási tartály görgők feszítő szíjak vízpumpa termosztát. Futóműbe lengéscsillapítók lengőkarok szilentek hídház szilent stb stb. ilyen korban / Km mellett azért már lehet számolni kb mindennel főleg ha nem volt cserélve vagy rég... A touring mindig kevesebbet ér és a felszereltség is sokat számít. Ez tipikusan nem az az autó ami értékálló hanem egy viszonylag olcsón megkapható állapotra is lehasznált 40i aminek a felszereltségi is inkább közepes mint jól felszerelt.... De ha valakinek ez jön be hát vegye meg. Én nem látom benne a nagy potenciált az biztos...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Papa-Het #58583 üzenetére
Biztosan légrugós ? Alapból ezek mind spriál rugósak extraként voltak csak légrugósak. A kompresszor ritkán fárad el a zsák az gyakoribb ezeknél. Nem feltétlen érzel meg minden a próba úton fel kellene emelni és átrángatni a futóművet. / hidat átnézni stb stb.Hüco nem rossz márka bár én mást használok. 28i a 40i-hez képest harmat gyenge. El lehet vele persze gurlgatni. Nekem az a tapasztalatom ha Jó E39-et akarsz mondjuk egy jó 30i-30D-t az átlagban 1,5-2M nagy átlagban ha igazán jó példányt akarsz akár 3M Ft-is lehet az ár főleg ha 40i-ről beszélünk 1M ft környékén jó 40i nem igen lesz az 1M Ft alatti E39-ek állapota meg tükrözi az árukat. Csináltam régen ilyen átalakítást pont egy facelift előtti 28i-be raktunk be faceliftes motoros memóriás ülésfűtés / ülés masszírozós szettet. + hátsó rolók + elektromos róló 16:9 telefon stb stb.... kellett kábelezni is nem csak plug&play...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58589 üzenetére
En vezettem az osszes motorral szerelt E39-et a 20D-tol az M5-ig és nem csak addig amíg kialltam a műhelyéből és nem tapasztaltam ilyet amit irsz.... Nagy a bódé a motornak.... Persze mindenkinek más az a kifejezés, hogy jól lehet vele menni.... Egy 30i-vel inkább azt mondanám, hogy a kényelmes haladás preferálja. A V8 erezhetoen sokkal sokkal jobb..... A hengerűrtartalmat nem fogja pótolni semmi maximum egy feltolto.... Főleg ha egy olyan modellbe ülsz aminek a felszereltsége is igen magas ( plusz suly) es meg automata is teljesen halott a történet....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58594 üzenetére
Kit érdekel a pad,ha valós környezetben elvérzik ????? De én "csak" E46 30i-t tudok mondani mert azt kellett így csinálni ,hogy 6 leömlő egyedi rendszer. K&N betét remap. padon ~255Le / 330Nm-t tudott így megépítve. Szög gyáriba ~210Le volt. Sőt egy másik E46 30i ugyan ezt tudta gyáriba és megépítve is Az E46 coupe 30i 6-os kézivel gyengébben ment mint az én E39 30D-m ( persze az se volt gyári )
E46 30i 6 leömlő / remap 100-200 ~18s A másik 6 leömlős remapos 30i se ment jobban 166E Km-el úgy ,hogy azt mást tuner írta....
[link] Itt egy E39 540i 100-200 15,1s És hol jön ehhez egy 28i vagy 30i E39-ben ? Ugyan azt tudja ?????????????? Ne nevettesd ki magad
[link] E46 !!! nem E39 !! 30i 100-200 18,7s
Best time: 0-100 6.11sek 100-200 18.71sek 1/4 mili 14.12sek
[link]
De itt egy másik 540i0-100 5,9
402 méter 13,8 mp
100-200 15,99Egy E46 30i hegyezve NEM TUDJA azt mint egy E39 40i.... Egy E39 28i 30i bármit csinálsz meg se közelíti a 40i-t
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58600 üzenetére
"28i közel nem harmatgyenge, elég szépen megy azzal is, egy 30i-t pedig majdnem V8 szintre lehet könnyen okosítani."
"Igen azt simán, de 40i is megvan."
Álmodban van meg az okosított 30i-vel a 40i.... Főleg a könnyű okosításoddal....
Kérlek szépen mutass egy E39 30i-t ami okosítva megy úgy mint egy 40i Mi nálad az okosítás ? Hülyeségeket írsz össze vissza.... Egy autó sincs amit te csináltál volna főleg ilyen "okosítást" de mondod a f@szságokat. Ha pedig V8 szintre lehet könnyen okosítani mutass egy E39-et ebből Mert pl a turbósítás nem a könnyen V8 szintre hozom tuning.... Mutasd azt a könnyen okosított E39 30i-t ami úgy megy mint egy 40i[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58603 üzenetére
Mennyire életszerű amit írsz ? Az amúgy is 5 gangos váltó alá beraksz egy még rövidebb diffit.... Tök jó 230-nál már forog egy kellemes 6200-6300-at. Szóval veszel 400K-ért tengelyt mellé veszel differenciálművet X Forintért ezt mind ugye be is kell építeni plusz tömítések és munkadíj. Majd még kell egy programozás is azért. Hirtelen elköltöttél 5-600K-t csak ezekre és van egy E39 30i-d ami 240-50-nél csövön leforogja magát ha nem valami ultra rövid diffit raksz alá mert akkor már jóval előbb Utazóba is kényelmetlen lesz legalább.... Ez tényleg tök jó opció egy 540i-vel szemben.... De még mindig nem mondtad meg,hogy az E46 30i-hez képest egy ~130kg-al nehezebb E39 30i,hogy fog jobban menni???? Amit összeszedsz a tuningolással azt elveszíted a súlyon.... Továbbra is várom azt az E39 30i-t ami tudja 100-200-on a 15-16s közötti időt 402m-en 13 közepe végét... És 0-100-ra kevesebb mint 6s-et
Sajnos E39 530i-re nem igen van adat csak E46 330i-re képzeld hozzá,hogy az E39 szarabbat megy a súly miatt
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58605 üzenetére
Még mindig nem mutattál 1 ilyen E39 30i-t ami megy úgy mint egy 40i Te csak beszélsz a semmiről.... Ez kb olyan,hogy neten mindenki faszán tud autót szerelni autót építeni és tuningolni is. Sőt vezetni is nagyon... Nekünk volt E39 40i-nk és soha egy E39 30i nem ment el neki Gyakorlatban beszélünk a semmiről. volt sok V8 V12 és amiket írsz,hogy így meg úgy megy a való életben ezekkel az utakon nem találkoztam..... Kb mint a legendák
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58605 üzenetére
Te csak elméletben tudsz okoskodni. Mutasd meg,hogy igen itt van ez és ez és jobban megy ennél vagy annál. Én legalább fogok építek lemérem és ott van feketén fehéren,hogy megy. Te meg elméletbe mondod,hogy így meg úgy MUTASD MEG mert így csak te vagy nevetséges és okoskodó nagyotmondó
#58608
chess001Hogy a bánatba jön ide a Time Attack ahhoz,hogy te állítod egy reszelt E39 30i-vel simán hozod a 40i-t ?????? Mi a bánatos köze van hozzá ? Nem tudsz ilyen E39-et mutatni csak okoskodni tudsz meg Time Attack-ozni Én meg mondom na gyere ki az M0-ra és menjünk De kit érdekel ez ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58609 üzenetére
Nem a realitás talaján maradsz... Mind1 mi van neked legyen igazad !!! Én elmondtam,hogy milyen VALÓS !! teljesítményt tudnak a 30i motorok padon is mérve gyáriba és tuning után de te ledegradálsz mindent,hogy matrica ragasztás.... A te nagy tuningod a tengely meg a rövid diffi.... Fú ez azán nagy tuning.... Mitől kevesebb az ha valaki felrak egy 6 leömlőt + egyedi rendszert onnantól ha írat rá egy programot ha kap egy K&N betét plusz a gyári légszűrőház kap egy plusz légbevezetést. Ez mind a semmi és a te tengelyed meg rövid diffid a király ?????? Leírtam,hogy 2 külön E46 30i gyáriba mindkettő ~210Le környékét tudta tuning után tudták a 250Le-t 2 külön autó két külön km ugyan azok a módosításokkal és külön programokon. Ez a valóság. Amit leírtál tengely az még dob ~15Le-t így hozza a ~265Le / 350Nm-t az mióta = a 286Le / 440Nm-el ? Persze legyen gyengébb az is 20Le-vel a gyárihoz képest akkor is a nyomaték egy ~80Nm-el több.... És,hogy ezt a teljesítményszintet elérd a 30i-n beletoltál máris majdnem 1 gurigát Nem életszerű egyszerűen amit leírsz..... Mert te nem mondtad mennyiből.... Ja ilyen óvodás szinten nem mondtad ha 10millió akkor 10 millió de tudni fogja a V8 40i-t és kész nem ? ugyan már... Aztán mikor a 40i csak kap egy programot meg egy normális leömlőt akkor sehol nincs a hegyezett 30i...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
A matrica ragasztáshoz meg nem is akarok túl sok mindent hozzáfűzni. Itt csak matricát ragasztottunk... Én szedtem már szét nem 1 ilyen motort és raktam össze ne nekem akard megmagyarázni,hogy milyen a 30i... drift autónkba is 30i motor van szétreszelve de köze nincs egy V8 40i-hez de biztos ahhoz is hülyék vagyunk te biztos ehhez is jobban értesz És nem azért van 30i mert jobb mint a V8 ez volt kéznél szimplán
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58656 üzenetére
Mit akarsz a teljesítménnyel? Hogy a maximális csúcs teljesítménybe a reszelt 30i tudja kb azt mint a 40i ???? Beleköltöttél 700K-t a 30i motorba,hogy papíron tudja azt a teljesítményt de nyomatékba jóval alul marad. Arról nem is beszélve,hogy nem versenyautó építés volt az alap koncepció. Senki nem 6-7000-en fogja forgatni utcán a motort ahol napi szinten használod az alsó / közép tartomány.Ott jelentősen erősebb a 40i...... Az,hogy a csúcsteljesítményt utol éred ezzel az általad leírt könnyed tuningal azzal nem lesz napi használatban jobban autózható. Például egy előzést adott sebességi fokozatban alacsonyabb fordulaton jobban fog teljesíteni egy 40i mert egyszerűen erősebb és nyomatékosabb ott.... Lehet vergődni a csúcsteljesítményen csak utcán napi használat mellett nem csúcsteljesítményen fogod üvegelni a motort.... Amúgy a vezérlés megbontás tengely csere leömlő csere stb nem a "könnyed" tuning főleg ennyire sok pénz elköltése mellett. Még mindig jelentősen sokkal sokkal több motort építettem fel 0-ról mint te. De azért mert most sok M52 M54 motort csináltál akkor csak neked van igazad vagy te tudsz mindent és az van amit te mondasz ? Én most sok más motort csináltam régebben meg sok M54 és társait. Na akkor most mi van ? És én alátámasztottam legalább magamat saját autóval amit csináltam ,hogy egy gyári használt M54B30-as motor tud gyáriba 210Le-t 2 külön autóról is van mérés és van azok után is,hogy megkapta a leömlőt egyedi rendszert programot szűrőt stb. Ezt nevezném esetleg könnyed tuningnak és nem tengely cserés vezérlés megbontásos 3-400K-ért veszek csak tengelyeket anyagárba és azt belerakom kategória. De ott vannak a mérések mind a 2 paripa 250-255Le között tudott így Az,hol V8 szint ? Ezt a tuningot egy másik srác írta ez után kapott tőlünk egyet amivel jobb lett ennél de akkor sem V8 40i teljesítmény....
Te csak magad akarod igazolni de alapvetően nincs igazad. Nem életszerű könnyed tuningnak nevezni egy olyan autót amin 1 motort generálozol rengeteg pénzért,hogy tudja a gyári 231Le környékét 2. a használt 2-300E Km-es motorba belköltesz ~700K-t,hogy tudjon ~270Le-t amivel csak magadat akarod igazolni maximum. V8 fáradt állapotban is ~265Le-t tud padon. De tudod mit legyen igazad ennyi ráköltés után tudja a fáradt V8 teljesítményét ha ettől megnyugszol és befejezzük
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #58707 üzenetére
Nem nem !!! Nem jól tudod. A féktárcsákat a BMW magának gyártja !!! a fékbetétet gyártja külső cég pl Textar. Viszont minden esetben a fékbetétnek a keveréke az BMW. Veszel egy Ceramic / TRW DTEC viszont szerintem és az ügyfelek szerint is üti a gyári betéteket.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Most megint előröl kezdjük ?!?! 98-tól a TUB44 nyomatékosabb és hamarabb is leadja a csúcs nyomatékot és csúcsteljesítményt is. Amúgy is azt hallom,hogy én mindenben igazat adtam hiszen ha veszek sport vezérműtengelyeket 3-400K-ért és mellé még anyagárba elköltök egy bő 300K-t és a motort megbontom vezérlést szétszedem új tengelyt rakok be új kipufogó rendszert rakok az autó alá kap programot szűrőt stb stb az könnyed tuning....... És akkor máris CSÚCSTELJESÍTMÉNYBEN utolértem a V8-at..... Az mind1,hogy nyomatékba sehol nincs napi használatban szintén jobb a V8 de csúcsteljesítménybe egy ~700K-s ráköltés után már V8 csúcsteljesítményen vagyunk... Vicc az egész.... Én szeretem a 6 hengeres motorokat de ennyire elvakultan írni ,hogy ekkora ráköltés és szerelést könnyed tuningnak nevezünk egy rossz vicc.... Másik dolog ennyi pénzből építek rá egy turbó szettet és akkor tényleg erősebb és nem a szájkarate megy. És még egyszer a drift autónkba is M54B30-van mégse szopkodom elvakultan és megvan már hozzá a turbó szett is mert szívóba egyáltalán nem tudja azt amit egy V8 motorral szerelt drift autó tud pl..... Pedig rövid 4,44-es diffi van alatta rövid dízel váltóval.... Van utcaiba E32 40i V8 kézivel okosítva van V12 van 6 henger szívó turbó.... A turbós az jó de amúgy a nagy motorok azok amik tényleg jók....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Általánosan írtam nem konkrétan neked címezve. Az első generációs M60 4L volt 210Kw / 400Nm az M70 5L meg 220Kw / 450Nm .De az 50i motorok soha nem voltak kihegyezeve. Amire te gondolsz ott már M62 4,4L 210kW / 440Nm míg M73 5,4L 240KW / 490Nm ahol szintén messze messze nem kihegyezett technika ment de a V8-at se erőltették túl.Új korukban tudhatott akár többet a V8. Azért a legtöbb motorban 2-3-4-500E Km-van amivel nem igen tudja a gyári adatokat legyen az egy M54B30 vagy M62B44 vagy éppen M73B54
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #58912 üzenetére
1 bak van.
bulikavagyok
Eleggé kényes. Az összes tesztautóban amiben ilyen bőr volt meglátszott rövid használat után is a farmer nyom és egyéb kosz...
Moleman
Nekem az E60-ba jó szolgálatot tesz. Pl télen is siman használom ha épp melegem van vagy az ülesfutes túlságosan felmelegítette az ülést. Nyáron nem érzem kifejezetten, hogy uhh megy alattam a szellőzés viszont ahogy átülök a kolléga E60-ba amibe nincs ott egyből észre veszem, hogy nincs és izzadok. Szerintem nagyon hasznos dolog és nem is nagyon vennék olyat amibe nincs. Én azt mondom próbáld ki, hogy milyen és utána dönts.[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Bengio #58930 üzenetére
1. Teljesen indokolt lehet mivel jóval egyszerűbb mindent megcsinálni rajta ha kint a motor. Ha leveszi a váltót és megemeli a motort ,hogy levegye a kartert akkor gyakorlatilag a köteg meg a vízcsövek tartják a helyén a motort ide-oda himbálózik kb lehetetlen ilyen állapotban dolgozni főleg nyomatékra húzni bármit mert "lötyög" a motor.
2. 6-7 liter szerintem sok. 4,25L a feltöltési mennyiség átlagban ~4,3L megy bele. Ha leveszed a kartert és kifolyik mindenhonnan a maradék az 5L is indokolt lehet de a 6-7L sok.
3.Hozott anyagból mindenki drágábban dolgozik. Átlagban 1,5-2x annyi a munkadíj ebben az esetben ez teljesen reális.►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #58956 üzenetére
Nyáron mikor kimentem a tulajjal és mértem egy 100-200-at nagyon gyatra volt közvetlen utána le is esett a turbócső. Legközelebb akar downpipe-ot meg programot. Majd akkor kimegyek vele megmérjük előtte a 100-200-at meg utána.
#58957
BeZolVannak olyan alkatrészek mint pl a szűrők ami nem nagy költség és igen vannak olyan alkatrészek amik iszonyat drágák. pl fék. M logós műanyagok / burkolatok / stb ami drágább. Itt pl az egyik kipufogó szelep berohadt és tönkrement tőle az állító motor. Szétszedtük megcsináltuk a kipufogóban lévő pillangó szelepet mechanikusan. Az állító motorból meg rendeltünk újat. Gyári új 40K nem egy vállalhatatlan összeg és csak M-es modellé jó bele.
Tegnap mértem egyet a rakoncátlankodó váltóval.
Korrigált idő: 100-200 9,68s
Kopottabb nyárival hidegbe nem jó tapadással 402m 12,88s
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #58959 üzenetére
600X300X76 cooler
Downpipe
R90 pumpa
Hibrid K26 "nagy" turbó
Az autó súlya üzemanyaggal + velem ~1900Kg
Gumik 245/40 R18Nagyjából ~430Le / 830Nm
#58960
whitezo88Vannak ilyen modellek. Pl F10 2010 25D-30D motorikusan teljesen ugyan az csak a szoftver más. Viszont ott a 25D-n egy gyengébb váltó van így pl ha tuning is van nem célszerű bizonyos nyomaték fölé menni.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
-
H.Ezredes
őstag
válasz Tsebacsi #58993 üzenetére
Semennyire. Sőt.... A G30 egy nagyon jól sikerült konstrukció. Könnyebb az előd modellnél és rengeteg mindenben sokat fejlődött. A benne lévő motorok is nagyon jók. Az általad leírt 30i-ben B48-van ami kifejezetten jó konstrukció. Stabil és nagyon könnyen emelhető is a teljesítményen 300LE-t könnyedén tud mindenféle probléma nélkül. Így már élvezetes is a közlekedés és van is benne így tartalék mindenhol.BeZol leírta a 2 év jótállás és a Service Inclusive részt. A fő probléma ,hogy a BMW úgy adja meg az olajcseréket,hogy SA8KA (30 000 km / 24 hónap) a levegőszűrőt 2 olajcserénként !!! Magyarán 60 ezrenként. Egyszerűen ez nevetséges.... Olajat és szűrőket le kell cserélni 10 ezrenként és jó lesz az autó hosszútávon. Ha a gyári ciklusokat tartják azzal csökken a motor / alkatrészek élettartama.
Ez egy 10E Km-es első olaj cserés B48 30i. A BMW szerint ezzel még kb 2X ennyit kellene menni....
Itt meg egy G11 2016/03 53.000 Km-el szintén soha ki nem cserélt levegőszűrővel mert hát a gyár szerint nem kell...
Ilyen Km-nél nem igazán van kerülendő extra. Én inkább azt mondom legyen benne minden.... Ha normálisan karban van tartva és nem a trágya gyári utasításokkal van karbantartva mint 30 ezres olajcserék 60 ezres levegőszűrő cserék mint ahogy a BMW azt mondja lifetime a váltó olaj magyarán ne cserélj olajat holott aki a váltót gyártja és akitől veszi a BMW világosan leírja,hogy 80-120E Km között cseréld le stb stb.... Szóval megfelelő karbantartás mellett jó lesz sokáig.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz whitezo88 #59063 üzenetére
Itt álljunk meg egy kicsit. Gyakorlatilag 1 éve vetted az autót és 1 év alatt költötted rá azt az összeget így most nagyjából ahogy írtad 4M Ft-ba van 1 éve alatt amit azért nem azonnal kellett kicsengetned 2 nem kapsz 1-2 éves octaviát ennyi pénzért.... 4M Ft-ig ha nézel 2018-as modellek vannak amikben simán van 150-200E Km is persze van ezek között olyan is amiben 60-70E Km van de az 1,2 TSI kézi váltóval gyér felszereltséggel nem igazán összehasonlítható..... Persze mindenkinek más a jó de ennyi pénzért értelmes autót 1-2 évesbe egyszerűen nem kapsz... Ha úgy nézzük,hogy 5-6M a határ és belefér a 3 éves akkor ki lehet mazsolázni valamit de olyan menetteljesítménye nem lesz mint a BMW-nek
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
F26 X4 30D 145E Km
Eddig csak márkaszervizben volt szervizelve a levegőszűrőt 90E Km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -el ezelőtt cserélték....👌 😀
Lecseréltük az összes szűrőt és az összes olajat,hogy nyugodtan lehessen közlekedni..... ( váltó legközelebb )►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz whitezo88 #59102 üzenetére
Gyárilag 2 olajcserénként ven előírva ugye ~60E Km . Itt látom a szervizmultat,hogy 2015-ben cserélték 90E Km-el ezelőtt és 2015-ös a szűrő benne... Azóta volt 2 olajcserén még márkaszervizben ahol szintén nem cseréltek a rendszerben is ez szerepel és akkor most mi cseréltünk.... Azt nem értem,hogy lehetett zöld... valaki kiüthette egy köztes időpontban de ugye akkor se kapott cserét. A másik amikor 1db kerékagycsapágyat cseréltek hátul a másikat nem cserélik. Szerintem a kerékagycsapágy páros alkatrész nem szoktunk belőle 1-et cserélni.... És a plusz ráadás elöl brembo tárcsa brembo betét volt. Nem gyári tárcsa,hogy lehet egy márkaszerviz által szervizelt kocsiban azt se tudom... Mondta is a tulaj,hogy ráz az első fék... Vannak érdekességek úgy,hogy a márkaszervizből lett megvásárolva ott volt bent... Na mind1...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz molnarpeter #59107 üzenetére
Mivel napi szinten látom a szűrőket pontosan tudom,hogy egy ilyen szűrő tényleges élettartama valahol 8-15E Km között van. Ez függ a felhasználás módjától is persze. Semmilyen levegőszűrő nem tud / bír 50-60E Km-en keresztül szűrni megfelelően. A pollenszűrőre érdekes mód ráírják,hogy 1év / 15.000 Km de a levegőszűrő meg 50-60E Km ??? Amikor a szűrő másik fele is tiszta retek ami nem lehetne mert a megszűrt levegő megy ott ki akkor szerinted mit kap a turbó / motor ?????????? Rengeteg turbó ment szét idő előtt mert 1 folyamatosan kínlódik,hogy beszívja a retkes szűrőn a levegőt illetvekapja a retket a port a dzsuvát mert nem tud szűrni....
Ez a szűrt oldal... Ez mennyire tiszta ?????? Mert konkrétan megy be a retek..... Persze meg kitalálják azt is,hogy jó a 25-30ezres olajcsere.... Meg lifetime olaj BMW azt mondja lifetime a váltó olaj nem kell cserélni . Közben meg a ZF aki gyártja a váltót azt mondja 80-120E Km között csere. Meg nem kell vezérlést se cserélni stb stb stb..... De ez ilyen. Kell olajat cserélni ~10 ezrenként szűrőkkel kell váltó olajat is cserélni kell osztómű olajat diffi olajat is kell vezérlést és még sok mindent amit a BMW szerint amúgy nem....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #59131 üzenetére
Ahha.... Hát persze Együk ügyfélnem a Német autója úgy vizsgázott le kint Németbe,hogy maga az autó itt volt Magyarországon... Mikor jönnek a kint élő Magyar az E60-al,hogy 2x vizsgázott kint a kocsi ( kint él és kinti papíros ) de nem szóltak még semmiért. Konkrétan az volt a kérdése miért kormos a kipufogó vége. Megnéztem géppel nem volt ellennyomás és ki volt véve a DPF..... A srác nem is tudta kint meg simán átment.... Hogy van ez ?
Német vizsgás M5 nem egy csöves lerúgott szétrohadt E36 / 46. Elöl a bölcsőből hiányzott egy csavar nem tegnap óta. Féktávon megállásnál recsegett az autó eleje....
A másik kedvencem amivel rengetegszer találkoztam Németből hozott kocsiknál főleg E46-nál ,hogy a légzsák visszajelző lámpát leragasztják vagy a ABS / kipörgésgátlót....
De a másik,hogy itt a Német 100-200-as csoport mindenki hivatalosan rakja fel a downpipe-okat kint Németbe és a többi helyen ???? És ez csak egy sima downpipe amiből kikerül a benzines alól a katalizátor vagy a dízelből a DPF. És mind vizsgás autó.... És még számtalan érdekes állapotú külföldőr behozott autóval találkoztam.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #59134 üzenetére
Persze van olyan is amit te írtál de amit írtam ez mind valós megtörtént dolog. Meg egyébként is a képeken lehet látni mindent. Mindenhol vannak szigorú helyek. De azt állítani,hogy a külföldön aztán úgy mennek át a híbás autók,hgoy sehogy az netto butaság. Hivatalosan EGR-ednek is működnie kell az összes német rendszámos ügyfél autó átment... Pedig hát nem lehetne hivatalosan. Ráadásul hivatalosan nem vehetsz ki katalizátort se DPF-et. Hivatalosan nem kapja meg a TÜV-öt... Hogy adnak egy downpipe-ra TÜV papírt ?
#59135
KAMELOT
Anaren91Ha 408Le nem igazán erőltetném ha az újabb akkor érdemesebb lehet. Viszont ott pl egy fékcsere is drága.... Egy általnános dolog ahol sok százezret kell kiadni csak arra,hogy megállj és akkor nem beszéltünk az általános karbantartásokról. Ha az E65-ös projekted soha nem kezdted el / nem fejezted be akkor ha egy F01-be lekotlik egy olyan alkatrész ami önmagában 500K akkor mi lesz ? Nem bántásból írom de ezek nem filléres autók. Műszakilag bonyolultak és így ~10 éves korára már előjöhetnek a korból fakadó karbantartások.... Csak akkor vegyél ilyen autót ha nem érdekel ha egy kisebb nagyobb szervízre el kell költeni 500K vagy 1M Ft-ot...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #59138 üzenetére
Közúti forgalomban nem használható....
Amire szerintem te gondolsz az az amiben van katalizator. A "normál" downpipe-ba nincs semmi. És ezt megveszik és vígan közlekednek sőt még vizsgát is kapnak kint.... Pedig ott olyan szigorúak, hogy csak levizsgaznak ezek az autók is....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
A tulaj kérése,hogy legyen rendbe téve a motor és utána kapjon egy olyan stabil programot amin nem füstöl és nincs kimaxolva sem.
Dragy 100-200 11,57s
Természetesen ennél lehetne jóval jobb a tulaj saját kérésére megy így R70-el a 11-es idő simán hozható lenne bőven volt még a programban tartalék. Talán ha megszokja jöhet az erősebb
Teljes vezérlés csere
Összes csapágy csere
Hűtőkazetta takarítás
Tömítések cseréje
Szívósor dugózás
Egyéb alkatrészek cseréje
Downpipe
Wagner copy cooler
Stage1 program[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Köszi Lehetne akár ilyen funkció is jó felvetés
Egyébként annyira érzeni vezetés közben,hogy sokkal sokkal könnyebb mint a mi autóink..... Egyedül ülve is érezni,hogy sokkal könnyedebben megy az autó minden tekintetben és úgy is ,hogy ketten ültünk.... A valós súlykülönbség legalább egy 120-150kg a 2 autó között.... E90 súlyba az én konfigom simán hozná a 8,5-9s közötti időt 100-200-on. Csak az E60-ba jobb a futómű a kényelem a zajszigetelés a Hi-fi stb stb.... Valamit valamiért de egy igazi sleeper-t lehetne építeni belőle...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz whitezo88 #59396 üzenetére
Na igen. Még beül mellém 2 ember és ketten együtt 220Kg azt nagyon megérzem. De akár teli / üres tankot is.
#59397 cOxeR
Akkor nálam csak a bel első lenne bent....
#59398 CharlieDrop
Igen egy 120D-ből is lehet kivarázsolni sok mindent.... Gyere
#59399 Ck.
Olyan autó nem lesz amire ne lehetne elkölteni vásárlás után X összeget. Sok mindent meghatároz,hogy mi az igény.... valakinek egy elektromos ablak fapad ülés is megteszi míg más be se ül olyan autóba amibe nincs ülésszellőztetés. Én ebben az árkategóriában egy E39 530D-t néznék. De ez én vagyok.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #59405 üzenetére
Szerintem most elég butaságot írsz
1. A V8 mindig drágább az átlaghoz és a többi motoroshoz képest.....
2. Mutass kérlek olcsóbb Magyar papíros LCI 550i-t
3. Az más kérdés,hogy 4,4M Ft-ot én se adnék érte de ez nem az 1,8M Ft-os kategória mint amit te írsz.... De ha ilyen évjáratot és állapotút hozol 5000 euroért esküszöm kettőt is vásárolnék mert alsó hangon ~3M Ft-ért azonnal el lehet adni....[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Mondjuk 2011-be ilyenkor az euró is 270Ft alatt volt.... Vagy lehet arról is beszélni ,hogy egy pár éve( 4-5 ) E60 M5 meg E46 M3-akat lehetett venni 3M Ft körül és még gondolkodunk is rajta.... Nézd meg most mennyibe kerül ezekből 1-1 példány.... Vagy beszéljünk arról,hogy egy ~5 éve mennyibe került egy adott ingatlan és most mennyibe kerül ?????????? Szerintem ezek felesleges körök.... Ezzel sajnos nem lehet mit tenni. Ma ezek az árak vannak.
#59408
CharlieDropTalán megoldjuk....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #59411 üzenetére
Ebből csak az látszik,hogy nem értesz hozzá vagy direkt nem érdekel,hogy küldesz egy régi PRE LCI E60-at ami ráadásul nem is 50i hanem 45i.... Másik az egyik 2004 a másik 2008 valahogy sehogy nem stimmel... Plusz az busz kormány nagyon szép benne ez is valami utólag rárakot m csomag amiből azért kimarad pl a kormány, lábpihentető , küszöb belépők.... Plusz nem is Magyar papíros és nem is 5000 euro...... Ez most,hogy hasonlítsuk össze? E60 meg V8 ennyi a hasonlóság...... De továbbra is azt mondom,hogy a másik sem ér annyit / legalább is én se adnék annyit érte de nem az a nevetséges kategória amit te írsz. Kérlek nézz szét,hogy egy LCI E60 550i ( 2007 utáni ) mennyibe kerül bárhol....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #59414 üzenetére
pár dolog....
Pl lámpák ha akarsz bontottan előre hátra kábelekkel beszerelve felprogramozva ~400K.... A 6HP28 GEN2 váltót ,hogy rakod át a régi 6HP26 helyére ?????? Ugyan is ez nem igazán lehetséges kis pénzből megoldani mert szó szerint a fél autót ki kell cserélni.... köteg stb stb... Az a váltó sokk sokkal jobb mint a régi 6HP26 többet bír 2x gyorsabban is vált megkapja a sport szoftvert és úgy vált sport módban mint egy GEN1 8HP. A motor szintén sokkal jobb mint a 45i.... Tényleg a motorral mi lesz ? Mert nagyobb a lökettérfoga az 50i-nek emellett erősebb és nyomatékosabb is. És a többibe bele se szeretnék menni,hogy rakja bele egy ülés szellőzetős szettet és nézd meg az mennyibe kerül plusz beépíteni... Azzal megint csak mit csinálsz,hogy az egyik autó 4 évvel fiatalabb és LCI a másik "öreg" PRE LCI nem is gyárilag M csomagos csak utólag kívülről rárakták és vajon a futóművel mi a helyzet ???? Ugye más a lengéscsillapító / rugó / stabilizátor rúd.... De mások a kezelő szervek kárpitok ülések burkolatok km óra stb stb.... Ha a Km-ről is írsz akkor az LCI-be kevesebb is egy bő 30 ezerrel.... De továbbra sem értem,hogy akarsz egy PRE LCI 45i-t egy 4 évvel fiatalabb LCI 50i-hez hasonlítani ami egy fél generációt ugrott közben előre.... Nem ér szerintem se annyi pénzt de azt a nevetséges összeget sem amit te írsz... Egy LCI jó dízel E60 3-3,5M környékén mozog. A benzines meg drágább szokott lenni ennél az reálisan 3,5-4M között tudhat.... És az a baj még 45i-ből se tudtál mutatni hasonló állapotút 5000 euroért
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Teljes vezérlés csere
Vízhűtő csere / hűtőkazetta takarítás
Szívósor takarítás
Hengerfej szívócsatorna koksztalanítás ( diózás )
Első differenciálmű olaj / osztómű olaj csere
Egyéb karbantartások►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Zolinho1026 #59618 üzenetére
+kardán, differenciálmű, váltó tartó bak, kuplung, kettőstomegű. Ha nem szart akarsz új kuplungot raksz fel. Tartályba is be kötni a munkahenger csovet plusz fekfolyadek kódolni kell igazából az orat.... Szerintem egy szar az egész.... Megvettem anno az E39-embe a szettet, hogy átalakítom mikor beszart a GM. Végül eladtam a pics@ba és felraktam egy Alpina D10 alól egy ZF 5HP24-et. Váltogasson akinek ez a perverziója. Drift autóba kell a kézi a kuplung miatt amúgy utcán csak hátrány... De persze kinek mi.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Carlytoo #59623 üzenetére
Le fogom írni. Bár itt is megosztottam. Amikor először beszéltünk el mondtam, hogy baj van a valtóddal. Megspóroltad volna az olajcserét és a váltó le / fel szerelés. Ajánlottam neked egy 50E km-es felújított váltót felrakva kipucolva az olaj csöveket új olajjal / szűrővel 2/3 áron mint amennyiért baráti áron megcsinálnák. Plusz 1 hónap garanciát is kaptál volna rá. Annyi idő alatt 100x kijön ha van baja de te is tudod, hogy ég, 50E km-t futott felújított váltó nem szarik be meg ha GM is.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Carlytoo #59625 üzenetére
Semmi probléma. Nincsen harag vagy barmi. Szimplán ha nem koltesz a szar váltóba bele meg nem veszik le /fel azt a penzt belerakhattad volna egy bontott / felújitott váltóban vagy bármibe... Alap járaton olcsóbb lett volna és már kész lenne. Nem mondtad, hogy kézi is jó neked egyébként csak, hogy nem tudod lerakni 1-2 hétre sem nem, hogy egy hónapra a felújítás miatt.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Carlytoo #59629 üzenetére
Amikor beszéltünk akkor csak adaptálásról volt szó amit mondtam,hogy tapasztalataim alapján nem fog segíteni mert nagy valószínűséggel mechanikus probléma van. Most ennek ellenére le lett cerélve az olaj szűrő átmosva le / fel lett szerelve a váltó X Ft-ért,hogy ki legyen mondva az,hogy szar amit amúgy 90%-ban tudtunk. Erre mondtam ha elsőre nem költöd bele hanem egyből fel a másik váltó rég túl lennél rajta és ha nem költötted volna bele feleslegesen azt a pénzt a próbálgatásra annyival beljebb lennél. De ezt előre elmondtam neked telefonba. Persze nekem teljesen mind1,hogy most autómata vagy kézi vagy előtte még 100K-t belelocsolsz,hogy végre ki lehessen jelenteni,hogy szar csupán segíteni akartam azzal amit mondtam mert nekem ilyen tapasztalataim voltak.
Itt vannak az átalakításról képek ZF 5HP24-re
Itt meg a gyorsulás a váltóval 100-200
Hibátlanul üzemelt a váltó. ~ 2éve adtam el mai napig megy a váltó probléma nélkül.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Uzmany #59713 üzenetére
B48 nagyon jó motor. Megbízható konstrukció és nagyon tuning barát. Könnyedén fel lehet tuningolni őket amivel még kellemesebb vele haladni. Egyik ügyfélnek is cooper S F56-a van ~250Le elég kellemes. Lehetőleg minél kevesebb Km-el kell venni. 8 ezrenként olajt illik cserélni szűrőkkel. 5W40-es olajat meghálálja. Nem tudok gyengeséget mondani csak,hogy első kerekes maximum. De ettől eltekintve jó kis kocsi az S B48-al. A cabrio biztos tohonyábban viselkedik de ezen azért lehet segíteni
#59716 Tsebacsi
Lehet cserélni.
E60 20i ~280E Km
Előző szervíbe ~ 1,5 éve állítólag takarították a vízhűtőt.... Nem igazán nyúltak hozzá. Szerencsétlen autón maximális fordulaton üzemelt a ventilátor..... Szerencsétlen vízcső is elérett kap abból is újat. Most jó lesz....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Ezek már az új generációs motorok B48 / B58. Mindkettő motor ugyan az csak az egyik 4 a másik 6 henger. Megbízhatóság / tuningolhatóság ugyan olyan. Egy 30i B48 könnyedén tud ~300Le körül stabilan. Persze a B58 meg könnyedén tud 400Le +t. 4 hengeres motor miatt könnyebb is az autó egy ~300Le körül elég fürge már. Ha pedig ez nem elég akkor nyilván a B58 az ideális választás vagy még lehet reszelni a B48-on. A hangja azárt más. Én a 6 hengert jobban preferálom de ha jó áron van egy 30i és a felszereltsége is jó akkor az sem rossz választás mert jó az alap és van tartalék a motorban. Még annyi a régebbi N20-at annyira nem venném 4 hengerből az nem az igazi akkor inkább az N55. De a B motor család a legjobb választás.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Így van!! Köszönöm a rendelést 😉
Bár az én fotóm nem olyan művészi mint a tied
#59748 Clapaucius
Az N20-as motor egy fél zsákutca. Nem igazán jó konstrukció. Van 28i bontáson nálunk motor megdöglött és ha lett volna motor már vagy 4X megvették volna mert széthullanak... Én egy N27 20D-t is előbb vennék mint egy N20 28i-t. Ha benzines 4 henger akkor B48
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Filmvilág
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amazon Kindle
- Formula-1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen