- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Milyen asztali médialejátszót?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Új működési profilozást kapott a DLSS 3.8.10
- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Milyen monitort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Autóhifi
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #9342 üzenetére
Senki nem fikázott téged, csak te beképzeled.
Leírtad, hogy az autódra mennyit kéne költeni, hogy zabálja a benzint stb.
Most írod, hogy a tied sokkal jobb állapotban van mint a használt autón levő E36 -ok (itt már kis ellentmondást érzek) utána meg ha páran elmondják a véleményüket normális hangnemben, akkor jössz, hogy miért kell fikázni meg el lehet innen menni (lol).
Nincs azzal senkinek semmi gondja és nem néz le senki azért, mert nem tudsz annyit költeni az autóra mint szeretnél vagy kéne (vannak így ezzel egy páran).Attól még, hogy témát nyitsz egy közösségi oldalon, nem jelenti azt, hogy az a te topicod.
Vagy úgy gondoltad, hogy hozzád itt csak engedéllyel lehet szólni? Vagy ha gondolod, akkor elküldöd a delikvenst mert neked nem tetszik amit írt? -
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9372 üzenetére
Nem volt probléma, most értem vele haza. Kulcs körbe van gumival szigetelve, egy csepp víz nem került bele. Azért aggódtam, mert tegnap előtt este esett ki a zsebemből, akkor kint éjszakázott a -5 -ben, majd másnap jött az olvadás, és latyakos lett a hó, amibe beleesett. Estére meg megint hideg lett, és belefagyott. Úgy ütlegeltem ki.
Szóval kint töltött az út közepén 24h -t, azért aggódtam. Még jó, hogy nem vették észre. Bár szomszédok behozták volna.Don't Tread On Me
-
-
Integra
titán
válasz dragonfx #9420 üzenetére
nézd, az hogy szerinted mennyit ér, egy dolog.
ő meg tudja, hogy mennyit ér és hogy elfogja tudni adni.
miért olyan nehéz elfogadni, hogy vannak, akik megbízható szép darabért piaci ár felett vásárolnak, illetve, hogy nem csak a haszonleső keselyűk léteznek?
én se adnám el az autóm piaci árért, csak felette. el is vinnék azonnal.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #9429 üzenetére
nem látod a két autó közt a különbséget?
Eagl3:a 140e km nem olyan vészes egy jó konstrukciónál, ha mondjuk társul hozzá egy jó pedigréj....
meg az is igen csak befolyásolja hogy ez most sok vagy kevés km, hogy a globálisan hirdetettekben átlagosan mennyi km van, ami gyanítom 300e-n túl van már...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Zewa
senior tag
válasz dragonfx #9429 üzenetére
Ne haragudj de szerintem te nem látod a különbséget....
Aki megveszi azt az E30-t az nem egy átlagos raccsingolos bömöst akar hanem olyat amiben érezi a bajor precizitást, életérzést. Egy ilyen gépnek lelke van, ellentétben a linkelt csodákkal.
Aki rajong ezért a típusért és megteheti az bizony meg fogja venni még ilyen drágán is."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9429 üzenetére
Kéne a ráknak ez a szar.... Az amiről megy a vita, nagyon szép, gyári állapotot tükröz. Ha lenne fölös pénzem, hobbiautónak simán megvenném. Az ilyen tuningos szarok meg az én szememben megint csak nem autók...egy rakás sz@rt nem adnék egy ilyenért se, többet ér a trágya, ha kiszórom a földre.
Egy gyári,eredeti állapotú E30 tízszer többet ér, mint egy ilyen sufnituningolt, gusztustalan kinézetű, lapátsz@r, olyan amilyet idelinkeltél. Ez gusztustalan....
1.200.000 körül simán megadnék érte, motorjára kíváncsi lennék. De nem úgy néz ki az autó, mint amelyiknek ki lett taposva a bele.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9454 üzenetére
"dekár érte.egy ocskavas is lehagy"
Hogy mi kapja el Dragonbácsi? Attól, hogy isten tudja milyen spoilerek vannak rajta, csak 170 lovas. Kellene még pár ló oda, hogy versenyképes legyen. Inkább a Te fejed főhetne, ha egy chippelt 330D odavágna. Azért nézd már meg, alapból is plusz 64 lóerő, chippel meg majdnem 90. Meg dupla annyi nyomaték... Ne beszélj már hülyeségeket. Dragon, egyszer megkérlek rá, hogy kicsit gondolkozzál.
De én is még bőven körbeautóznám.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9462 üzenetére
Látom nem nősz fel... Minden autót lehet tuningolni. Csak van olyan, amit egyáltalán nem illik, mert nem arra való. Egy E30 Turbo is simán bever egy M6 -ot. Én mégis inkább az M6 -ban ülnék, hiába vagyok háromszor körbeautózva. De ha neked a másik lenne a kényelmesebb, akkor hajrá. A 316i -et be is cserélheted egy ilyen tuningolt E30 -ra, sokat nem is kellene ráfizetned.
Tudod, mindenkinek másra kell az autó.VR6-Fan: Persze, de nem csak 120 -ig. Olyan 160 -ig bírta. Mikor én 4. -be raktam, akkor tudtam biztonsággal megelőzni, ott már nem volt kraft.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9549 üzenetére
Dragonbácsi, E46 nem kell. E90, és inkább akkor legyen kisebb motor. Inkább 3l -t nyerek, meg literenként 30Ft -t. De még úgyis bőven megérné, a szervizelés árát kispórolná szerintem. De nagyon szemezek a 325i -vel is, amit linkeltem. Eddig amit láttam, 9.2-9.7 -et írta computer. Furcsállom, hogy többet eszik mint a mostani autóm. Olyat még szívesen kipróbálnék, lehet nálam nem lenne olyan magas a fogyi.
Jól átrágom, nem szeretném rosszul érezni magam az autóban azért mert nem akar menni. Bár a 2.0 -ás Mondeo -t elviselem. Ma megkergettem... Hiába van benne majdnem 400k km, 210 -ig erőlködés nélkül megy. Utána már csak vonszolja magát, de felmászik 230 -ra 1 perc után.Jim Tonic: Hát jah. És ő nyíltan diesel ellenes, eddig E34 540i -je volt, most egy E39 535i -je van. De eddig nem hallottam rosszat ezekről a 2.0 -ről, abban reménykedek ez nem ok nélkül van így.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz dragonfx #9571 üzenetére
Jajj, Te simán elcsapnál egy kutyát... Persze. Reflexről hallottál már?
A cikk is baromságot beszél. Az ember ki akarja kerülni, ami előtte van, talán nincs is időd, hogy felmérd, mi az. Lehet gyerek is. Végül is az is csak egy lökős, nem?Más: az e39 fórum egy szánalom. Segítőkészség alig, ellenben fikázás, arcoskodás, és "mindent adok, csak fizess" hozzáállás az van. Hihetetlen.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Zewa
senior tag
válasz dragonfx #9578 üzenetére
Nem törés teszt alapján kell autót venni de azért nagyon nem mind1 miben ülsz...
Nem kell mindig a legrosszabbra gondolni viszont azért előny ha egy kisebb baleset miatt nem kerülsz rögtön az intenzívre...
(Ez mellett még ott van a gyalogos, utas, gyerek védelem...)Egy -drágább- autónál- a mai technika mellett- fontos hogy gyújtson kellő biztonságot.. (pl E92 vs szakadék)
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9582 üzenetére
Nálam már a javított 28i van, a TU. És igen, a régebbi 28i -k többet fogyasztanak, és végsebességre is gyengébbek az alacsonyabb lóerőcsúcs miatt.
M54B28 -ról eddig nem hallottam, és elképzelésem nincs, hogy azt milyen modellekbe rakták bele. Igazad van, M54 -ből van 2.0 -ás is, de az is rejtély, hogy mikortól, és hogy mibe rakták bele. E46 -ba és E39 -be biztos nem került bele, csakúgy mint az M54B28. Az 100%, hogy az M54 -es motorok jobb környezeti normákat teljesítenek, de az alapja annak is az M52. És én csak a 2.2, 2.5, 3.0 -át ismerem belőle, hiába írja azt a plusz kettőt.
Szóval ennek jó lenne utánajárni, mert nem találtam semmilyen konkrét infot erről.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9584 üzenetére
Ez amit linkeltél a 2.2 -es, 170 ovas. Ez M54B22.
Nem lehet M54 -es moci benne, mert az 2000. évtől jelent meg az E46 -ban, E39 -ben meg 2001 -ben a 28i -t váltotta a 30i, a 23i -t meg a 25i. Ugye ez M52 -ből M54. És ekkor váltotta a 20i M52 -őt az M54B22.
Tehát nálam az M54B28 &20 rejtély még mindig. 98 lehetetlen, akkor jött ki a javított M52, M54 még sehol nem volt.De találtam egy ilyen levelet:
"To all sifu-sifu sekalian...I'm interested to buy e46 2004 edition with new facelift version..
After browsing the forums, i found out that e46 has quite a number of
edition and all withdifferent engine performance and outlook. Having said that, i would like
to know1. how to differentiate between each model so that i won't be conned by
the dealer..
I have these engine variations for e46
N44TU - 1.8L Straight 4 DOCH 16V; Dual Vanos; 143hp
M54B20 - 2.0L Straight 6 DOHC 24V; Dual Vanos; 150hp@5900; 190Nm@3500
M43TU - 1.9L Straight 4 SOHC 8V; 118hp@5500; 181Nm@39002. Is it safe to assume that the new facelift e46 is either N44TU / M54B20?
3. I heard N44TU is actually 2.0L block. Is this true?
4. I would be good if anyone can point roughly how much is e46 with
N44TU/M54B20/M43TU @ 2004model.
thanks in advance.."
Magyarul E46 -ba tuti volt M54B20, a 150 lovas. De akkor csak az újabbakban.
Viszont 28 -as még mindig nincs meg.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9588 üzenetére
Az nem lehet, hogy csak átnevezés történt a B20 -as esetében? Mikor jöttek az M54 -es mocik, átnevezték azt is M54 -re. Az M54B28 -ról még ezt se lehet elmondani, mert 2000 -ben leálltak az M52B28 TU gyártásával, ezt váltotta fel az M54B30. Tehát 28 -as moci nem is volt 2000 után.
Mert az egyértelmű, hogy az M52 TU mocik felépítésben 1:1 -ben az M54 -esek voltak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9590 üzenetére
Igen, akkor ez letudva. Ezzel magyarázható az alacsony fogyi...mindig csodálkoztam, hogy az E36 -ban a 328i miért fogyaszt majd 2 lityivel többet mint nálam, pedig ott még a súly se akkora.(eddig azt hittem, a váltó áttételezése miatt) Akkor ezért, mert nem ugyan az a két motor. És ez magyarázza azt is, hogy haver 97 -es 520i -je miért eszik annyit. Még az is sima M52.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9596 üzenetére
Nem csak a Vanos -ban, vannak egyéb módosítások is, direktbe leírták.
"A Technical Update or M52TU version in 1999 added Double-VANOS and other modifications."SpeedR: Nincs sehol ez értelmesen leírva...mert olyan, hogy M54B28 nem létezik. A E36 328i -k 10 -es átlagokat produkálnak, ismerős olyat rugdal. És mindig azzal kezdi, hogy megnézi a computeremet, mit is mutat. Most jelentem 8.3 -on áll. És mindig csak azt mondja, hogy biztos azért mert lassan megyek. Haver 97 -es 520i -je, amibe még a régebbi típusú motor van tudod mit fogyaszt? 9,2 -őt... És az az autó nem megy, 130 fölött olyan mint egy bálna, csak a hangja nagy.
Gézengúz:Nekem a biztosítás évi 30.000Ft, Generalinál. Teljesítményadó 142*200ft. A luxusadó meg ennek a duplája.
Szóval akkor vessük össze, de akkor már a menetdinamikát is hozzuk ide."Technologically Upgraded (TU)"
Ezt meg már tegnap leírtam. Szépen kiveséztük dragonnal a dolgot.
mod: Nem véletlen alakult ki az a mendemonda, hogy BMW, és leeszi a gatyádat. A Vanos nagyon sokat segítette ezen, főleg mikor kétoldalira megcsinálták.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #9596 üzenetére
M54B28 nem létezik.
A dupla vanos a büdös életben nem hoz 2liter különbséget a simához képest. Picit optimálisabb időben nyílnak a dual vanoson a kipu oldali szelepek, de ez pár decinél többet nem jelenthet. Nézd csak meg a gyári speckókat.(#9597) BMW001
A fogyi különbségnek sok oka lehet. Egyrészt lehet hogy nem 100-as a motorjuk, másrészt nem úgyanúgy vannak használva mint a tiéd. Nem ugyanazon az útvonalon, nem ugyanaz az ember vezeti. 2liter különbséget a dual vanos önmagában nem hoz, ezt hidd el nekem.(#9604) dragonfx
M52B25 van neki a 23i-ben. A 25i-k voltak M50TUB25-tel szerelve 92.9.hótól. Elég sok különbség van a két motor között. (vanos-ban viszont épp nem) -
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #9632 üzenetére
"léci olvass vissza könyörgök!!
ez is ki lett rágyaolva Ákossal hogy wikipediával ne példálozz mert bénák tiszta hiányos rossza adatok szerepelnek benne nem is 1 helyen bmw.vl kapcsolatban csak a zavart csinálják a fejekben."Visszaolvastam, és van jópár tévedés. A wikipedia valóban nem a legautentikusabb forrás.
"e36ban m52b28 volt csak.
99es e36 nincs max. compact. limo coupé nincs...1-2 m3 van talán de az ugye más mocis."Vannak 99-es E36-ok. Touringok, coupék és compactok.(limo tényleg nincs) Más kérdés, hogy nem adtak el belőlük nagy mennyiséget az újabb E46 széria miatt.
m52tu dual vanos az e6okban volt csak és ennek lett a neve később m54.
mivel totál detto ugyanaz valszeg az e46 karosszériaváltás miatt az m52es számot felváltották vele könnyebb a nyilvántartás megkülönböztetés is.
dual vanos motor az m54=m52tu.Háromból kettőnél nem stimmel a köbcentiméter, különbözőek a teljesítmények, gyakorlatilag egy közös cikkszámuk nincs, de biztos igazad van....
Nyilván nem nulláról tervezték újra az M54-et, hanem az M52-t vették alapul, és mindkettő sor6-os dupla vanosos, de ettől még nem lehet egyenlőség jelet tenni közéjük.M52-nél az alublokk és a nikasil hengerbevonat volt a fő újdonság. (szidták is érte eleget az olyan országokban ahol magas volt az üzemanyag kéntartalma)
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #9634 üzenetére
Ezek voltak az M52TU-k:
M52TUB20 - 1991 cm3 -150Le (20i)
M52TUB25 - 2494 cm3 -170Le (23i)
M52TUB28 - 2793 cm3 -192Le (28i)Ehhez képest az M54-ek:
M54B22 - 2171 cm3 - 170Le (20i)
M54B25 - 2494 cm3 - 192Le (25i)
M54B30 - 2979 cm3 - 231Le (30i)Melyik M52TU = melyik M54?
A nikasil bevonat azért jó mert könnyebben csúszik rajta a henger. Ha bővebben érdekel guglizz rá.
BMW001
Igen, érthetetlen számomra, hogy a 97-ben gyártott E46-okba már a TU-t rakták, E36-ba meg még 99-ben sem. Valószínű direkt csinálták mert 10fillérrel kevesebbe került.God Vazzeg
De a procigyártók direkt raktárra is gyártanak. Autógyártóknál ilyen nincs. Egy BMW kaliberű cégnél nem hiszem, hogy előfordulhat olyan szitu, hogy hopp itt van 50000db felesleges motor, na kezdjünk vele valamit... Biztoss te is hallottál már a just in time elvről. -
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9660 üzenetére
Te mindenben ezt látod... Ezek nem csak erről szólnak. Amik ott vannak autók, láthatólag mind tökéletes, megkímélt gyári példányok. Megmondom őszintén, egy E300D -t nagyon bevállalnék, 7végi autónak megy egy Mercedes W123 200 -ast.
Istenem, a maguk korában ezek az autók etalonnak számítottak. Aki ért hozzá, azok tudják, hogy még most is azok, a maguk nemében.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9665 üzenetére
Egy ilyen régi gyári állapotú BMW -nek se állna jól. Lásd, a szép E30.
És igen dragonbácsi, ezek a 200D, 250D szívó dieselek elmennek 800k km -et is, aszni szétesik, a motor még mindig használható marad. Én ismerek olyan E200D -t, amiben már több mint egy millió km van. Az autó szétesett, de a motorja még mindig használható lenne. Motorgenerál nem volt, viszont mellette minden volt már cserélve, még az auto válto is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9680 üzenetére
Persze persze.... Én meg a 330D -be rakok egy nagyobb turbo -t és intercoolert, felhúzom 300 lóra, és úgy otthagylak, hogy összeszarod magadat. És még ha követni akarnál, akkor se menne, mert nem látnál a nagy füstfelhőtől.
A motorcserékkel meg hagyjál már...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9682 üzenetére
Jah, és az M3 dupla annyit eszik. Dragon, drága a benzin.
Amúgy jah, egy 35i rugalmasságban megvágja az E46 M3 -at. Most az csak chippelve már megint nem ellenfél. De maradjuk traktornál, 335D. Apróbb módosítással az is 340 ló körül van, és ez csak egy diesel tuning box volt. Nyomatékot nem is mondok, mert szerintem simán rádupláz az M3 -asra.Néztem az E90 320D -t is. Lehet tényleg jó lesz nekem egy 163 lovas jószág, full-full extrásan. És akkor nincs luxusadó, chip után meg ezt tudja. Fogyi brutál jó lenne, és azért szépen szaladgálna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Politika
- Milyen asztali médialejátszót?
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autós topik
- Új működési profilozást kapott a DLSS 3.8.10
- BestBuy topik
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest