Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
ma Idén 25 éves a Nokia 3210, a HMD pedig az ikon májusi visszatértét ígérte korábban.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mackosajt
addikt
válasz ThePoweR #11877 üzenetére
Szerintem a távolságot jelenti, amennyiről a cucckoat rendereli. Tulképp ki is fogom próbálni, mert tegnap is zavart, hogy az épülettől 10 méterre vagyok, és ahogy fordulok, úgy változott a textúra a falon. Lehet túl kicsin áll nálam.
Viszont lehet ha túl fel van téve, akkor meg belassul az egész.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
Target78hu
aktív tag
válasz ThePoweR #11877 üzenetére
Ha jól gondolom ,akkor az érték azt jelöli ,hogy mennyi képet rendereljen előre le -tehát ,ha több ,akkor folyamatosabb lesz viszont megizzasztja a gépet ,ha kevesebb ,akkor kevésbé folyamatos , kb a kettő közti lenne a jó ,csak ez minden masinán más-más (ki kell kísérletezni)
hkv.hu
-
Templ@r
tag
válasz ThePoweR #11898 üzenetére
Rosszul tudod:
Gyenge proci -> alacsony fps,
Sz.r ati driver -> fps lepörgés, emiatt laggolás és akadás
Sz.r BC2 netkód -> laggolás
Játékba épített fix ping korrekció és valós ping közötti jelentős eltérés esetén -> laggolásDx9 -> van textúra villódzás
Dx10-11 -> nincs textúra villódzásAmúgy egy I C2D 7600@3800 procit nem neveznék gyengének, ha a mai viszonyok között nem is számít már erőműnek.
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz ThePoweR #11909 üzenetére
Hát lehet, hogy a te ismerőseidnek nincs, de a klántársaimnak, meg a HUN-TS-en még jópár ismerősönmek is hasonló problémái vannak a HD5xxx-es szériával processzortól függetlenül. Egyébként a neten találsz jópár cikket, fórumot ami ezzel a problémakörrel foglalkozik. Az AMD-s fiúk az HD5xxx-es széria alá még nem bírtak egy normális drivert tenni, ami "kompatibilis" a BC2-vel. Akinek meg HD4xxx-es szériája van az még rosszabbul járt (BC2 esetén) mert azzal még jóformán nem is foglalkoztak az AMD-nél. Bár lehet (de amúgy úgy rémlik, hogy nem), hogy a 10.4-es catalyst-ban már javítottak valamit a HD4xxx-es széria driverein is.
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Templ@r
tag
válasz ThePoweR #11912 üzenetére
A baj az, hogy csak látszólag tölt be gyorsan, de valójában még 1-2 percig a háttérben töltögeti a textúrákat a kör elindulása után, emiatt a kör elején mindig számíthatsz grafikai laggokra Dx10-11-ben. Után pedig véletlenszerűen előfordulnak az fps lepörgések (szvsz ez is a driver hibája), amikor a 40-80 közötti értékről az fps hirtelen visszazuhan 5 alá és ez is eltart 1-2 másodpercig.
Egyetlen dolog amit észrevehetően sikerült javítaniuk az az, hogy 10.4-től Dx9-ben már átlátsz a plexin.
Ha nem is mindenkinek de egy jópár embernek az van azok közül akit ismerek.Azért írtam az előbb, hogy procifüggetlenül fordul elő ez a jelenség, mert quad + HD5xxx párosítás esetén is találkoztam már ezzel a problémával.
Tiszta hardware topikká változtattuk a fórumot Legközelebbit, most már off-ba teszem
[ Szerkesztve ]
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
BandiHUN
veterán
válasz ThePoweR #11943 üzenetére
ennél jobb,amikor bemész a TUTI átlőhetetlen fedezékbe,mész 1mp-et,és akkor meghalsz mégiscsak...pedig tutira fixnek érzed,hogy mire odaértél,még alig sebződtél...
gyakorlatilag alig lehet fedezékbe vonulni tűz elől,mert olyan a játék,mintha "elvéreznél",nem hallasz akár már lövést sem,és mégi tovább vörösödik a "köd"...én főleg ezt nehezményezem...
ennek az ellentétes verziója,amikor valakit te lősz,már lemondasz a killről,utána 1 mp múlva,amikor már rég nem lövöd,el is fordultál,mégis kiirja,hogy meghalt,általában minél brutálisabb a szerveren az akció,és az is főleg rushon,ahol sokan mozognak az ember közelébe,ott jön ki nagyon,m-com védésnél vagy támadásnál,néha les az ember,mi van,hogy halt meg,néha meg iszonyat szorult szembeharcokból húzza ki magát,és dől a multikill,stb pont.
de egyébként az ilyen eksönöknél másik jellemző hiba,hogy "megnő" a gránát robbanási ideje is rég azt hiszi az ember,hogy cumi,elveszett a bugban a granyója,és 10mp után mégis jön a pukk,jönnek a killek.viszont pl.a gl pont ilyen helyzetekben,nagy kavarodásban szeret "nem robbanni",messzebbi,egyedüli ellenfelet simán elkap,de pont akkor van besülés,amikor az emberre ráront egy 4-es squad,közélő az ember a csapatnak,tuti fixre veszi,hogy minimum 2 elpatkol...ÉÉÉÉs nem történik semmi,mire reloadol vagy fegyót váltana,ledarálja valamelyik ellen sorozata. furamód viszont gusztinál ez annyira nem jellemző,bár azzal is csak les néha az ember,hogy meghal,a rakéta meg átmegy az ellenen és kész.
Conquesten,ahol szézszórtabb a csapat,több helyen kisebb akciók vannak,ott ez nem szokott jelentkezni...cserébe cq-n az ember ha jó,akkoris sokkal kevesebb pontot kaszálhat egy körben,mert ritkábban talál lelőnivalót,a zászlókért meg nevetséges pontok járnak.Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
BalaNce87
addikt
válasz ThePoweR #12016 üzenetére
Én alapból azt csinálnám hogy 1 golyó fejbe és meghalsz, de azokon is röhögök hogy fut felém kap egy snipert testbe és az meg még mindig fut felém és lelő. Tegnap olyan volt hogy lövöm a tank gépágyújával, az meg mit csinál rámtámad, és persze szénné lőttem, abból eltalálna 3 golyó leszakadna felső tested kb... Szóval ha már rámentek ilyen dolgokra hogy hat a gravitáció a golyóra (persze azt se sikerült megcsinálniuk, mert csak a sniper fegyverére hat), akkor igazán megcsinálhatták volna hogy gyorsba meghaljon az ellen, gyakorlatilag ha 3 ember mögött vagy képtelenség megölni őket 1 tárból, addigra észrevesznek.
Az a baj hogy tudják az emberek hogy gyengék a fegyverek így nem paráznak azután se miután meglőtték őket vagy 5x, nincs következménye annak hogy én meglövöm sniperrel, mert elbújik aztán visszanő az élete vagy healeli önmagát... -
r-chee
őstag
válasz ThePoweR #12508 üzenetére
Valóban volt szó itt korábban lcd panel típusokról ,meg sok másról is.
Én az LG W2253V-PF-t ajánlom, az 22"-os, másik meg 21,5". Másban nem nagyon térnek el, és árban is 1-2E van köztük.Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
zack
nagyúr
válasz ThePoweR #12506 üzenetére
A 21,5" VP PF-et venném. Technikai adatokban 2ms a válaszideje, míg a 22"-es társának csak 5ms. Ha valami nagyon számít játékok alatt, akkor az a válaszidő nem pedig a fél col. Járj utána, hogy a technikai adatok helytállóak e, és ha igen, vedd a kevesebb válaszidős modellt.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
mackosajt
addikt
válasz ThePoweR #12815 üzenetére
monitor menüjében keress olyasmit, hogy teljes/képarány.
Mert ha nem a natív felbontásban van, akkor is be lehet tenni, hogy teljes képernyőn akarod látni. Valami ilyesmiben keresgélj.
Pontos menü sorrendet azért nem mondanék, mert nekem más van.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
Madn!ght
addikt
válasz ThePoweR #12815 üzenetére
Nekem ugyanezt csinálta korábban... Ki kell tesztelni, melyik felbontásban optimális a kép kitöltése. Nekem korábban csinált olyat, hogy ha beállítottam a játékban valamilyen felbontást, akkor 10 mp múlva kikapcsolt a monitorom "not recommented refresh rate" üzenettel. Valószínüleg a felbontások melletti 59 Hz zavar be. (vagy passzolom...)
Csinál olyat is, hogy 1280*720-ban van a felbontás játékban beállítva, viszont ha a monitoron megnyomom az info gombot, akkor az OSD 1280*960-at ír ki )Én is kipróbáltam a monitorom max felbontásában (1920*1200) a játékot, viszont érezhetően lassabban reagált az egér... Hiába állítottam a sensitivity-n mégsem javult a helyzet. A grafikai részletességek lebutításával pedig rosszabbul járok, mintha kisebb felbontásban, viszont nagyobb részletességgel játszom...
A fenti beállítás jött be eddig leginkább sebességre és minőségre, úgyhogy azon használom. (árnyék kivételével minden high-on)
₪ Herbalife Nutrition ₪ (rendelésben tudok segíteni) - FB: fit2gether
-
bullseye
addikt
válasz ThePoweR #13276 üzenetére
ha arra gondolsz, hogy a védők egyik másika felsunnyog a támadók bázisára, és ott a spawnolókat egyeli, akkor az olyat SZVSZ nem bannolni kéne, hanem kezét levágni
támadóknál meg jól látható a különbség, hogy valaki az Mcom közelében, a htástalanítókat lövi, vagy a tábor végében az újjászülető védőket...
sniperekhez viszont kéne valami forced kill, vagy kasztváltás, tegnap a világítótorony tetjéről lőtt minket egy profi sniper, de nem izgultunk, mert két ember is volt a toronyban. csak éppen sniperek, és *-tak felmenni egy emeletet, hogy leszedjék a másikat...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
-
Źşë'
addikt
válasz ThePoweR #13276 üzenetére
azt bírom mikor sokan mondják, a recon kasztra h már megint ott kempel a hegyen, mintha lehetne sniperrel mást (ez a gondolat csak jött spontán))
[ Szerkesztve ]
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
Źşë'
addikt
-