- Milyen processzort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Autóhifi
- Projektor topic
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
PROHARDVER!
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
kBruce
csendes tag
válasz papelado #6917 üzenetére
Szia. Linkem nincs. Viszont több ismerôsöm is panaszkodott, aki a fenti szállítással rendelt dolgokat és ennek ellenére problémák akadtak a vámolás során. Egyelôre én is információkat gyûjtök, de addig amíg nem világos a helyzet, nem merem ajánlani a Direct Mail szállítást.
-
-
kBruce
csendes tag
válasz papelado #6922 üzenetére
Akkor máshogy fogalmazok! Megrendelték a fenti szállítási módok valamelyikével ám ennek ellenére jött a levél, hogy erre bizony ÁFÁ-t kell fizetni. Az ügyfélszolgálat pedig nem volt annyira segítőkész, mint például a vásárlás előtt. Az egyik azt mondta, hogy visszafizetik a pluszköltségeket, a másik csak húzta az időt. És ez több terméknél, több vásárlónál. Én nem azt mondom, hogy mostantól vége mindennek, húzzuk le a Banggood-ot a WC-n. Ijesztgetni sem akarok senkit, csak mostanában előfordultak ilyenek. De aki Kínából rendel, az ugye számít ilyenekre is.
-
Topikgazda
válasz papelado #6934 üzenetére
Az egy olyan levél hogy vámkezelés alá van vonva. Én a konkrét határozatra gondoltam, azt privátba tudok küldeni.
Ennél meg nem kell igazolnia, több helyen pamaszkodtak, nem csak itt a topikba. Nem muszály kétségbe vonni és nem hangulatkeltés. Ha nem lenne igaz, már töröltem volna.
A vámosok sem hülyék, ismerik ezt az áfa elkerülési trükköt, ha valaki tényleg Belgiumban fizette ki és onnan jön akkor nem lesz gondja, ha meg EU-n kivüli a beszerzés akkor áfa fizetés.
Bármely külföldről érkező postai küldeményre kérhetnek be információt. Ha véletlenül látható módon egy CN22 van felülcímkézve egy belga postai címkével, akkor legtöbbször kérik a vételár igazolást.
A GLS is betartja a jogszabályokat, van amivel ők is kénytelenek szmbenézni, nem figyelmen kívül hagyni.Ha valaki nem fizetetl vámbiztosítást, akkor nem igen szokták kifizetni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz papelado #6940 üzenetére
Nem linkelek ide FB-ről dolgokat. Ha valaki azt írta hogy nem fizették ki nek,i én azt elhiszem.
EDM-re tényleg nem lehet vámgaranciát kötni, mivel az EU-szállítás lenne, mig a másikra egy darabig lehetett. Amire nincs biztosítást azt miért fizetné ki bárkinek is a BG?
De majd te megkapod és megosztod velünk az információt, hogy kellett-e fizetni és ha kellett akkor BG kifizette-e neked, akkor visszatérünk rá.Addig is zárjuk ezt a témát és az Áfa kikerülés témát is. Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
cd334
tag
válasz papelado #6998 üzenetére
Nekem tegnap indult meg a július 3-án rendelt cuccom. Amit egy héttel korábban rendeltem, azt ma próbálták kézbesíteni, csak szabin vagyok. Valszeg jövő héten egyszerre hozza a futár.
[ Szerkesztve ]
Eladó drónos cuccaim: https://www.kwadmarket.hu/author/danielczigany/
-
Andralin
aktív tag
válasz papelado #7008 üzenetére
Én is nagyon fel voltam paprikázva, hogy a jún. 2-i EDM-es rendelésem nem jött meg egy hónap után, de itt a topikban lenyugtattak, hogy az írt 10-15 nap csak tájékoztató jellegű, szerződésszerűen 60 napjuk van a kézbesítésre. Nagyon dühös voltam, mert kellett volna a cucc, de vártam türelemmel.
És pontosan két hónap elteltével, aug.2-án hozta a GLS futár a csomagot. Szóval neked is csak azt tudom mondani, hogy légy türelmes, várd ki a 2 hónapot, ez van. Ha valami meg nagyon sürgős, akkor nem szabad EDM-el rendelni, ez már le lett itt írva párszor, most én is megtanultam a saját káromon.
-
vegyszer
addikt
válasz papelado #7027 üzenetére
Én is kicsit úgy érzem, hogy fel lettem ültetve ezzel az EDM-mel.
Ma telt el egy hónap a fizetés után, de semmi.
Vagyis ennyi:
Shipping Method: European Direct Mail
Order Date: 2018-07-09 02:01:40
Shipped Date: 2018-07-13 13:42:50
Expected Delivery Date: 2018-08-19 13:42:50Nekem ennyit ír...
A GLS meg ennyit:2018.07.12. 7:14 Csomagadatok megérkeztek a GLS rendszerbe. A csomagot a GLS még nem kezelte. Belgium Puurs
Főleg az a gondom, hogy a Xiaomi 4K drónom valószínűleg nem jön meg a 19 napos nyári leállásom végére se...
[ Szerkesztve ]
"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Topikgazda
válasz papelado #7109 üzenetére
Persze, de itt olvasok olyanokat is akiknél elnézést kértek és adtak valami kárpótlás félét.
Én a kapcsolarótfelvételi űrlapot használom, nekem mindig sikerült negegyezni velük.Egyébként megitt is és az összes webshop esetén a ki- és bevámolás, a szállító cég késedelme, a cunami, a földrengés mind olyan ok amiért nem vállalnak szállítási garanciát. Ezek az idők befolyásolják a várhatónak írt szállítási időket, ezen nem igazán érdemes agyalni.
These estimates are based on normal circumstances and are not a guarantee of delivery times. We are not responsible for the failures or delays in delivery resulting from any force majeure event, such as natural disaster, bad weather, war, and any other event beyond our direct control, such as public holidays and customs issues.
Az alap az lenne hogy garantálják hogy 60 nap alatt megkapod, ha nem akkor visszaadják a pénzed.
All items being sold at Banggood are guaranteed to be delivered to buyers within 60 days.. You can get a full refund if you have not received your item(s) beyond this time.
Persze itt is van kivétel:
Full refunds are not available under the following circumstances
1.Delays caused by the buyer providing incorrect or incomplete delivery information; 2 Delays in delivery caused by any force majeure incidents, such as natural disasters, bad weather, and war; 3.Any un-insured order that is lost or stolen; 4.Delays in delivery caused by any other beyond Banggood’s control, such as public holidays and Customs issues.A fentieket figyelembe véve vagy vásárolunk tőlük, vagy nem vásárolunk.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
lacentos
aktív tag
válasz papelado #7122 üzenetére
Közel két hét üzengetés után sikerült némi eredményt elérnem (#7053).
Állandóan az 1500Ft fájdalomdíjat erőltették,már a jótállás is lecsökkent 1 hónapra (szerintük)holott az nem a
10 rugós órára hanem akkumulátorokra vonatkozik.
Írtam nekik,hogy minimum 4500 amit elfogadok kb a fele.Na ennek örültek és magukat jó srácnak beállítva utalták.
A továbbiakban nem hinném,hogy bóvlin kívül rendelek tartós cikket.Buktam egy csomó pénzt és sz@r az óra.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen