- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Amazon Alexa
- Házimozi haladó szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
V8engines
tag
válasz mandras81 #69747 üzenetére
Szia!
Azt hiszem megértelek. Vannak igényeid, nekem is voltak. Alább adtam.
Mondjuk én a majdnem 100-at is sajnáltam érte. Viszont a navigáció rész nem érdekelt.
Ha a lefagyogatás zavar, ilyet semmiképp ne vegyél. Egyébként is "öreg" már.
Amúgy nagyon kíváncsi volnék, mi az az árkategória és mi az a fejegység, ami nem teszi u.ezt.
Kínai (tudom, mind ott készül) szóba sem jöhetett nálam, vásárlás előtt ráolvastam a véleményekre.Sok sikert!
[ Szerkesztve ]
-
V8engines
tag
válasz Speeedfire #69759 üzenetére
A magas nálam is "rengeteg", én is megkaptam már öcsémtől. De imádom a szép női hangokat (így nem izgat), meg ez az időkorrekciós, mindent állíthatok ahová akarok (szinte), eléggé bejön nekem.
Csak tutira össze kéne még hangolnom a szettet.[ Szerkesztve ]
-
V8engines
tag
válasz PiciPeti #69960 üzenetére
Jókat mosolygok.
De minek járok még be olvasgatni is ide, nem tudom.
Csak a szigetelés téma van. Illetve anélkül el se merjen kezdeni építeni bárki is HIFI-t, pláne kérdezni itt annak hiányában.Nekem sosem volt, nem is tagadom hogy nem csillapítana a rezgéseken, meg lezár(hat) 1-1 lyukat. De nehogy ennek hiánya okozza már egy szettnél hogy nincs benne mélyközép.
Én tök el vagyok a saját építésemmel így kitömködés nélkül is. Súlya így is van, és lett a két ajtónak. Ráadásnak még nagyok is (3 ajtós bódé). Nincs kedvem a folyamatos zsanér csapok faragásához. Az meg hogy a szigetelések miatt szenvedjek még az ajtón belüli szerelésekkel, végképp nem kell.De mi kérünk elnézést ha már ilyen fogyatékosok vagyunk!
[ Szerkesztve ]
-
V8engines
tag
válasz PiciPeti #69965 üzenetére
Oké. Felesleges köröket futunk.
10kg? Az szép. Jármű márkája és megoldása válogatja. Elhiheted hogy nem hasznos a zsanéroknak.
Persze nekem "csak egy régi szarom" van, de még a zsanérokat is felújítottam. Már megint lógnak picit (cirka 10 év után), úgy hogy a zsírzást nem sajnálom.
Épp decemberben nyúltam amúgy ismét bele az ajtókba. A miértje mindegy, egy újabb extra miatt vezetékelnem (is) kellett. Nekem jó ha hozzá lehet férni a motyókhoz. A külső rezonanciát nem hallom (bent meg nincs ilyen gond), mert magamnak zenélek menet közben. Víz és por zárófólia meg van, ami a szükséges és nem kívánt lyukakat lezárja.
A témát meg itt zárom.
Egy kasznis[ Szerkesztve ]
-
V8engines
tag
válasz Bali27 #71020 üzenetére
Szia!
Szerintem nem lesz olyan csati.
De amúgy minek? Ezt, vagy hasonló hangszórót már úgy se raksz vissza. Csapd le a műanyag után, és saruzd be az újhoz. -Vagy ha ki tudod pirickázni a gyáriból a sarut (és még stimmel is, de kizártnak tartom), akkor már csak le kell szigetelned (pl.: zsugorcső) a pozitív szálat.Nézem a képet, de ebből nem jövök rá, mely saru méretek. Franciáékat meg nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
V8engines
tag
válasz Lajos1966 #71024 üzenetére
Nem is írtam hogy hülyeség. Mindenkinek egyéni dolga. Mindig kérdés, mi a hosszabb távú terv.
De ha lecsapja, még akkor is marad annyi kanóc, hogy visszarakja a gyárit. Ha meg a gyári hangszórók kukák, akkor minek? Új verzióval legalább nagyobbak a keresési területek. -
V8engines
tag
Nem is rád vonatkoztattam az írásom. Csak megjegyeztem, hogy ez már a második website, és szintén elektronikás.
Csak így tovább. Lassan az emberiség elfelejt rendesen írni, vagy csak lesz@rja a másikat. Kis betűvel kezdődő "mondatok", vesszők és pontok nélkül. Na, az ékezetek hiányáról már ne is beszéljünk.
Na de ez nem biztos hogy itt lesz megvitatva. Illetve, nem itt kellene.
-
V8engines
tag
válasz Wiz Khalifa #71569 üzenetére
"Itt nem téged akarlak bántani hanem hogy ilyen ipari hulladékokkal van teli a mai világ ami még ajtó támasznak se jó mert nem tartja meg a súlya miatt."
Ajtótámasznak még sz@rul is néz ki, szerintem. De "ízlések és ficamok", a mondókám.
Ajtótámasznak pl. egy öreg akkumulátor, nálam. Ha már kitámasztó nincs felszerelve. -
V8engines
tag
válasz racskobalazs #71570 üzenetére
Szabad tudni a "megkímélt vagy keveset használt" 4 kerekű típusát?
Bocs, hülye vagyok. Leírtad.
[ Szerkesztve ]
-
V8engines
tag
válasz Andralin #71691 üzenetére
Nagyjából egyetértek veled.
Pedig ha ez egy "szak"szerviz, van óradíjuk is, nem kicsi. Lehet épp csak ez a dolog nem fér bele az "elképzelésükbe".
Menj tovább, keresgélj. Egy hifi-s, villamosságis megoldja, de lehet Ő is csak a teljes verziót vállalja.
Érdekes világ ez.
Gurulj erre, megoldjuk. -
-
V8engines
tag
válasz tomrRRR #72299 üzenetére
Leszeded a kárpitot, leméred a hangszórót (átmérő, mélység a mágnessel és hogy mennyit áll ki a síktól /rögzítési ponttól/) és az alapján veszel másik hangszórót. Annak a rácsa nem fog kelleni, mert takarja úgy is a kárpit. Meg lehet el se férne alatta. Viszont át kell saruznod (vagy még beletoldani a vezetékbe is). Ez esélyes. Sőt, ha még jól emlékszem, a B5 Passat (és egyéb VW/Skoda is), külső csatlakozással rendelkezik, nem a mágnes felől. Most nincs kedvem ráGuglizni. De biztos találsz róluk képeket.
-
V8engines
tag
válasz tomrRRR #72304 üzenetére
Ahogy írtam, kárpit leszedés után a legtutibb. Én senkiben nem bíznék.
B5 hangszóróval nem tudok szolgálni, de Sharan/Alhambra, Octavia elsőm van (2010>).
7N0 035 454A, 1K0 035 454P, 1Z0 035 411N
átmérő: 180 (ez a méret, ami a kárpitba "befekszik/beül")
ajtón a kivágás átmérő: 160
mélység (mágnessel): kb. 25Jahhh! A hangszóró 50-et áll ki az ajtó belső síkjától a kárpit felé.
Most már kíváncsi vagyok, ez méretileg beszerkeszthető-e B5, B5.5-be.
Kérnék majd informálást ez iránt!
[ Szerkesztve ]
-
V8engines
tag
Tehát ha nincs műszer, a füleimre hagyatkozzak, és külön kezdjem belőni előbb a mélyközepet, a magasat, és a legvégén a sub? Értem ezt úgy is, menyire foglalkozzak a centikkel, melyik hangszóró mennyire található tőlem? Meg hogy melyik hangszóró milyen méret, 13 vagy 16cm. Ezek lényegesek, van hangzásban jelentősége? Bevallom, nem is próbálgattam, belőttem ahhoz, ami rendszerben van, és ennyi. Egy 2 Din JVC-ről van amúgy szó. Semmi mérő mikrofon vagy hasonló. Csak a füleim. Na de azok vannak.
Sosem volt még ilyen rendszerem (fejegységem), ebben nagyon kezdő vagyok. Zenec-nél még nem volt időkorrekció, meg egyéb hasonlóságok. 5.1 és kész, belőttem a nekem hangzásban megfelelőt és hallgattam a zenéket.Valakitől vennem kéne már egy gyorstalpalót.
[ Szerkesztve ]
-
V8engines
tag
válasz Darko_addict #72720 üzenetére
Szia!
Csak saját vélemény.
Én is ültem sok év alatt jó néhány gyártó típusában. Mazda 6-tól kezdve, koreaikon át F10/11 BMW-kig bezárólag. Nos, a gyári hangzástól nekem nem kéne sokkal több, max. mélyet raknék még hozzá. Leginkább azt se már. Nálam a BOSE meggyőző volt.Na ezeket a hangzásokat nem fogod elérni. Legalábbis a 100000 elég vékonyka rá.
Én már összeszámolni sem tudom, enyémre mit költöttem (egyik autómból építgettem át a másikba és közben folyamatosan fejlesztgettem). Mindez sok év alatt. Kezdve kb. '95-től, és még mindig nem nyúltam ajtószigeteléshez (ezen járművemnél sem), amit mindenki ajánlgat. Nekem jó így, de biztos lehetne jobb. Mindez napi használatú ll-es Golf-ban. Ez még nem a csörgő, zörgő, zizgő lemez/kárpit/műanyag kategória mint az újabb építésű járműveknél. Vagy ami volt is, mind megszüntettem. (Egy Á-tól ZS-ig felújított VWas.)Így látom én, de biztos lesznek tőlem okosabbak. Hátha kapsz választ.
-
V8engines
tag
válasz Darko_addict #72739 üzenetére
Na erről beszéltem visszább. -Mert gondolom ez a jármű már "új" kor szülötte?
Ismétlem. Nálam nincs szigetelt ajtó és nem zizgek. Én sem, meg a belső sem.De ahogy meg is válaszoltad, az a szigetelés mást szolgál.
-
V8engines
tag
válasz Donki Hóte #72805 üzenetére
Nálam is nagyjából, és a többi hozzá hasonló "előadótól".De hát ízlések és ficamok. Kinek mi jön be.
-
V8engines
tag
BÚÉK minden Kedves és Kedvetlen kezdő, haladó és profi HIFI-snek úgy általában!
Ki-ki döntse el, melyiket érzi magáénak.
-
V8engines
tag
Szia!
Ez elég furcsa történet.
Elképzelhetőnek tartanék egy ilyesfajta légnyomás különbségből adódó hangszín eltérést, de számomra felettébb furcsa. Hogy ennyire észrevehető legyen.
Én nem találkoztam még ilyennel a sajátomnál. Nem Fabia, de ugyanúgy van szellőző (mint a legtöbb járműnél), mélyláda is, első ajtó szett is, de nem produkáltak hasonlót.Hátha lesz itt fizikus aki leírja, mert én is kíváncsi lettem.
U.i. Az jutott még eszembe (vagy mimbe) ismét olvasva és értelmezve az írásod. Nem lehet vezetékszakadás, hogy amiatt változik a dolog? Bár, ha jól olvasom, pont ajtónyitásnál nem jelentkezik a különbség. De ablak letekerésnél esetleg b@sztatja a köteget?
Nincs több ötletem.[ Szerkesztve ]
-
V8engines
tag
Sziasztok!
Bocs hogy beleugatok!
Csak saját véleményem (ahogy mindenkinek más az esete). JVC 2Din multimédia, és érintőkijelzős az egyed. Nem navis.
Nekem nincs problémám vele. Pont hogy "letisztult" formavilágot kerestem, nálam már a nagy gombok kiverik a biztit. (Még mindig vágyom rá amúgy, hogy intézzek hozzá egy távirányítót. Hogy miért, alább rá a válasz.)De kíváncsi vagyok amúgy, kinek miért nem jön be az érintő. Komolyan.
Én csak az ujjakkal való összetapicskolástól vagyok rosszul. -
V8engines
tag
Na akkor általános válasz, ne írjak nektek külön-külön.
Rádiót nem hallgatok (nagyon elvétve), nálam bekapcs után megy a zene USB-ről. Már CD-t is ritkábban hallgatok/nézek (de biztos ami biztos, most is benne van egy DVD.
Mechanikásat azért kerestem, mert tutibb talán, hogy valamelyik része csak működni fog. -Amúgy remélem még jó darabig semmi nem szarik be.A HIFI, és a táv ehhez. (Nem "drágán" keresem. Lehet megvárom nagynéném USA-ból.)
[link] -
V8engines
tag
válasz gezu1025 #73333 üzenetére
Szia!
Akkor ott valami nagyon nem 100-as, de mivel én, és vagyunk még néhányan szakmákban akik nem szeretjük a franciát, lehet nem adunk rá megfelelő, értelmezhető választ. Mert hát furcsán gondolkodnak és szerelnek.
Az is lehet, hogy valamit már átkötözgettek.
Újra ki kellene mérni multiméterrel az áram (és test) szálakat. Én ezt tenném. Lehet csak 1-1 szálat át kéne csoportosítani.Nincs, nem látszik semmi szögelés, szigszalagozás sehol utólagosan?
[ Szerkesztve ]
-
V8engines
tag
válasz gezu1025 #73335 üzenetére
Szia!
Az elektromosság érdekes dolog, tud számos galibát csinálni. Mivel korban is benne van már a jármű, meg nem egy gazdás, nem végig nálatok volt, így bármi lehet.
Viszont érdekes, ha előtte a rádió rendesen funkcionált.
Én mindenképp végig méregetném a csatiban a vezetékeket. Az megmutatja, mikor, hol jön ki áram.
De kezdhetitek az ajtóba menő kábelek rendberakásával. Ott a legtutibb és legtartósabb, ha cserélitek is, legalább részben a hibás (törött) vezeték szakaszokat. Nem az átvezető gumiban forrasztva, mert ismét törni fog. Ja persze ha nem tévedek, ez már csatlakozós az oszlopnál, tehát a legjobb megoldás, ha saruzott vezetékkel indultok a csatiból, be az ajtóba.Ha nem értetek hozzá, ez villamosságis feladat lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Elektromos autók - motorok
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Háztartási gépek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest