Hirdetés
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lite
őstag
válasz zsolt19900 #61883 üzenetére
Próbáld meg mozgatni a kábeleket (sorban, mindent), hogy miként változik a zaj. Ha semmi, akkor jöhet a műszerfal (alatt) futó kábelköteg. Hallhatod a vezérlést, porlasztót, miegymást. Nekem az OBD csati mellett futó egyik kábelt kellett a kasztnihoz szorítani és elmúlt minden zajom.
-
Lite
őstag
válasz Speeedfire #61959 üzenetére
80 Hz-nél már 24 dB-el illik vágni, de az már nagyon a max. A 63/24 is bőven jó lehet. Ezért lehet hangos, mert ilyen vágással nagyon durván beleszól a mélyközepek aljába.
-
Lite
őstag
válasz zsolt19900 #61970 üzenetére
Ez annyi, hogy most más zavarja az adást...
-
Lite
őstag
válasz Speeedfire #61966 üzenetére
Akkor tényleg az az eset áll fent, hogy túl hangos a szubod. A csomagtartóból elfoglalt méret nagyságát meg tudom érteni, a teljesítménybeli dolgokat viszont vissza lehet fogni, az tényleg csak beállítás kérdése.
-
Lite
őstag
válasz kacsa7 #62091 üzenetére
De hátra általában nagyoválok mennek, annak sokkal nagyobb a PMPO-ja, nagyobbat lehet menőzni vele!
Egyébként, a legtöbb ember elhiszi, hogy minél több a watt, annál több a mély. És ezt egy eladó magyarázta a szerencsétlennek, egy balatonlellei műszaki boltban (nem direkt autóhifis, de voltak jó cucciak is, pl. tápkébel), meg is vette a 280W PMPO Pio komponens szettet. De a végén megkérdezte, hogy a "pici hangszórót azt hova kell tenni"? Sírva röhögtem...
-
Lite
őstag
válasz troll81 #62100 üzenetére
Nekem van egy Eton-om, MA 750.1, szubot hajt. Hangra tetszik, ereje van, és kényelmesen elfér az ülés alatt. Artikuláltabb, mint a Gladen M601.1 (az a másik, azzal tudtam összehasonlítani). 4 Ohm-on erősebbnek hat, pedig ott még az RMS teljesítményük közel azonos (2 Ohm-tól az Eton lelépi, 1 Ohm-on meg aztán pláne - ha ez számít).
-
Lite
őstag
+1 a VD. Szubra főleg. Szobai teszteken még akad 1-1 rca kábel K.csáéktól, ami VD szint körül mozog (hasonló árú termékekről beszélünk!), de hangszórókábel esetén azért már nagyobb a difi.
Ha pedig tényleg jó dugókat akarsz, akkor azonos árkategóriában: Neutrik. (A Rean a B márkájuk, annak komoly rendszeren hallgatva gyengébb a magasa, kicsit visszafogottabb). Feltéve, hogy ezek még aktuális árak, mert bizony akkor nagyon jó áron van.
-
Lite
őstag
Az a telefon nagyon kevés a minőségi zenehallgatáshoz. Ha mobil, akkor az LG V szériája kb. az egyetlen (pontosabban 2 - V10, V20) olyan, ami elég jó minőségű jelet tol ki magából. És ehhez még valami nagyon jó minőségű 3.5 mm jack - rca kábelre is szükséged lesz. De nem lehetetlen...
Én ezt a PRS-el próbáltam ki...
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
Nem egyszerű dolog... Sehol nincs olyan hely, ahová be lehetne építeni? (Kesztyűtartó/napszemüveg-tartó/könyöklő tárolórekesze?) Nekem a teló analóg módon lett rákötve a fejre, ettől függetlenül lehetett tölteni, ha akartam. Az élettartamáról nyilatkozni nem tudok, mert csak kipróbáltam.
-
Lite
őstag
Ahogy Dony írja. Ott, a közepén nézelődnék. Kézifék mellett, vagy a könyöklő alá, függőlegesen betéve (cd-t gondolom nem akarsz hallgatni), valószínűleg lesz hely. Kicsit oldszkúl Ikarus/kamionos lesz, de hülyegyerekeket meg lehet etetni vele, hogy az a nitro elektronikája... A kesztyűtartó sem rossz megoldás, egy kormánytávval legalább a hangerőt és a léptetést tudod szabályozni.
Azt a műszerfalat én sem bombáznám szét...
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
válasz bajnokpityu #62592 üzenetére
Többünknek van VD mind hangszórón, mind RCA-n. Szóval egyre inkább szokás.
-
Lite
őstag
Egyetértek Kacsával, ha nem aux-ot használnál. A végén túl sok komponens lenne a rendszerben, az pedig még a hangminőség rovására is mehet, mert valaki érezhetően gyengébb is lehet, mint a többi.
Bár én még mindig hiszek benne, hogy elfér valahol az a PRS, abban a belsőben...
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
-
Lite
őstag
válasz choco01 #63106 üzenetére
Általában a gyári sokkal érzékenyebb és jó esetben az adott ajtó akusztikájához (vagy inkább annak hiányához ) van tervezve, fejegységes hajtáshoz. Ami elég gyenge erősítővel rendelkezik. De így lesz egy rendszer belőle.
Ha valamit kicserélsz, akkor borul a rendszer. Ezért szokás itt azt javasolni, hogy hangszóró csere esetén ajtót szigetelni = zárt hangdoboz lesz belőle, amiben sokkal jobban szólnak az aftermarket hangszórók. Fejegység csere is ilyenkor már sokat hozhat, pláne, ha egy pici erősítőt is berak az ember, rendes RCA/hangszóró/táp kábeleket használva. Az így kapott eredmény fényévekkel jobb lesz (nagy valószínűséggel), mint a gyári. -
Lite
őstag
Ahogy írtam: volt ilyen fejem, van benne dsp. Sub-LPF-HPF-High vágások, hangerőállítások és időkorekció (mondjuk, ez elég h*lye megoldás volt, mert csak inch-ben lehetett állítani,cm-re nem lehet átteni). Visz mindenféle formátumot, még a 96 kHz/24 bit flac-et is. Pendrive-ot max 32 Gb-ot fogad.
Bár mostanában inkább a 840 DAB-ot láttam, az pont ugyanaz, csak van DAB tuner benne.
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
válasz krisi08 #63167 üzenetére
Ha már forrasztottál, akkor ezt így meg lehet csinálni (ez az én 5900-am, mert az Octavia-ban sem fér el):
Ez az rca pozitívok hátulja:
Nagyon jól forrasztható!
A pozitívokat belül könnyen hozzá lehet forrasztani:A testek közösítve vannak benne, én az rca aljzat külső részhez forrasztottam:
Kb. 30 perces munka. A KHS-321-ről, ha lehúzod a külső köpenyt és szigetelést, gyönyörűen befér az rca aljzaton.
Szóval, ha érzel magadban annyi affinitást, ne vidd sehova, csak óvatosan csináld meg.
-
Lite
őstag
Általában ezt szokás használni low-budget rendszerekben: Hanno PF830. Az általad linkelt cucc elég vékony, ami még nem lenne baj, lásd STP-k, de semmi alubevonat sincs rajta. Ez így könnyen lehet, hogy kevés lesz és nem éred el vele a kívánt hatást...
-
Lite
őstag
válasz pengusz77 #63477 üzenetére
A kábeleket (antenna, és az összes többi, amit nem tudsz kívül vinni) a műszerfalban, illetve a kormány alatt lévőket megmozgattad? Nekem az Epica-ban egy rossz OBD csatis (A kormány alatt van) mozdulattól valami (és komolyan nem tudom, minek volt a kábele) elmozdult 1-2 cm-t és leugrott egy patentről, onnan kezdve a PRS is zajos volt, sistergett, recsegett. Amint megpiszkáltam a kábeleket, egy véletlen mozdulatnál hozzáért a kérdéses vezeték ehhez a patenthez és elkussolt minden zaj/zavar. Hozzászorítottam és azóta semmi olyan hang, aminek nem kellene lennie.
-
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- bitpork: 2024 Phautós tali zaba táblázat
- Kés topik
- Politika
- Bestbuy játékok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...