- Gaming notebook topik
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple notebookok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Canon MILC: EOS R és M topik
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lusu
aktív tag
válasz PiciPeti #67347 üzenetére
Én most Steg QM 75.2-vel hajtom az A6-os gyári "kick"-jeit míg készül az ajtó. Van azért bennük akarat, ha nógatják őket csak ugye részletesség és társai a fasorban sincsenek.
Jut eszembe, lehet elviszik a Focal K2-ket. Mi lenne előre lépés egy Micro Precision 7.28 mellé? Meg amit néha megtalálni a használt piacon is (nem feltétlen magyar)
-
Lusu
aktív tag
válasz PiciPeti #67349 üzenetére
Igazándiból meg nem mondom, mert nemigen van viszonyítási alapom. Focal AS volt előtte is, attól nyilván sokkal jobb a K2. Talán kicsivel többet tudhatna alul. Rövid ideig volt nálam egy felső kategóriás régi Alpine, az nagyon jót alkotott szar ajtóban is.
Zeneileg tudjon mindent de leginkább akusztikus, vokális dolgokkal birkózzon meg és ne ijedjen meg az elektromos gitártól.
Az ár meg... ha 25-ért elmegy, alapból 40-re gondoltam emelni az összeget. -
Lusu
aktív tag
válasz PiciPeti #67364 üzenetére
Ahogy elnézem a Revelator nem kifejezetten autós hangszóró, bár van nekik autós is, még többért Mondjuk ha úgy alakulna nem lennék szívbajos még hozzátenni egy kicsit.
Jól látom/értelmezem hogy a Neokick duplatekercses? Mindenképp várom a beszámolód, mert akkor biztos én is keresnék valahonnan.
Az a bajom, hogy te is azt írod többen cserélték, itteni tapasztalt ismerősömnek sem tetszett a K2 hangja, sőt a Focalokat alapból kerüli, szóval azt hiszem mindenképp váltani szeretnék, de csak jobbra.
A sub részre gondolni sem merek, ami majdnem biztos, hogy egy Steg 220 vagy ha jó áron találok max 310.2-vel hajtanám.
-
Lusu
aktív tag
válasz The DJ #67391 üzenetére
A c5-ben (legalábbis a 2003-asokban biztosan) 16,5-es hangszóró van elöl.
A csere viszont nem lesz egyszerű faragás nélkül, mert 3 csavar rögzíti a gyári hangszórót. A magas helyére se lenne egyszerű másikat betenni, mert minden dimenziójában elég kicsi helye van.
Hátra pedig... pénzkidobás...A gépszíj pedig csak akkor kapjon el, ha van pénz a zsebedben. Ezt a fejet kiszolgálni csak minőségi kábelekkel, jó erősítővel és hangszórókkal lehet. A jó hangszóróidat meg egy jó ajtóval, amit ha nem magad csinálsz, (én belekezdtem, de tapasztalat nélkül nehéz is és majd kiderül jó lesz-e) egy jó műhelyben sokba fog kerülni. És ezzel nem lebeszélni akarlak, csak ne érjen meglepetésként
-
Lusu
aktív tag
válasz sanyika987 #67617 üzenetére
Ezzel annyi lehet a baj, hogy nincs biztosítva, mert ez test vagyis negatív osztó. A pozitív táposztókban, ahol átmérő csökkenés történik, ott az új átmérőnek megfelelő biztosíték van közbe iktatva.
Rövid vezetékhossz esetén kevés az esélye, hogy épp úgy legyen sérülés, hogy tüzet okoz, de ahogy mondani szokás az ördög nem alszik. Szóval ebben az esetben javasolt az autóban poroltót (bár az mindig javasolt) és egy tízes kulcsot tartani az akksisaru levételhez De a legjobb ha biztosított tápelosztót használtok. -
Lusu
aktív tag
A valóságban 4x10-15W-nak megfelelő a teljesítménye, de a hallgatható, torzítás mentes tartrományban még ennyi se. A 4 csatornát hidalni nem lehet, bár újabban van olyan fej, amiben a két hátsó csatorna használható hídban sub hajtására, bár nem tudom mire lehet elég... talán a gyári mélynyomó hajtására, ha meghalt benne az erősítő?
Jól feltételezem, hogy van egy szetted amit rendesen meghajtanál? Csak az erősítő van mint alternatíva, még a gyári hangszórókkal is csodát tesz -
Lusu
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #68206 üzenetére
Ha már erősítőzöl és élhető zenét próbálsz összerakni, akkor a hátső hangszórókat elfelejted és az a 4 csatornás talán elég lesz ahhoz, hogy 2 csatorna elviszi az első szetted a másik 2 pedig hidalva egy kis érzékeny nyomót. Csak persze mindezt ésszel, tudomásul véve mi mire képes és a gyenge erősítővel nem leégetni mindent...
-
Lusu
aktív tag
válasz bombibmw #68208 üzenetére
Nyilván lehetséges egy kis hangszórót megkergetni néhány száz vagy kilo wattal amit már nem képes lekezelni és maradandó károsodást okoz. De ha nem a tűz a cél, úgyis hamarabb hallható, hogy lekoppan a hangszóró (megvallom én még ilyet nem hallottam, kíváncsi lennék milyen)
Viszont maradandó károsodást okoz a torz jel is, ami bárhol keletkezhet, de jelen esetben arra gondolok, hogy a kis teljesítmény nem bírja kimozdítani a hangszóró tekercsét a hanghullámnak megfelelően. A tekercs egy szép oda vissza mozdulat helyett a hanghullám csúcsa felé haladva megáll és egy helyben áll amíg a csúcsból el nem éri azt a pontot ahol megállt és visszafelé indul. Amíg egy helyben áll nem mozgási energiát hoz létre, hanem hőt... a többi szerintem világos
Ha az embernek van füle hozzá, ilyen baleset nem történhet meg, de sosem árt az óvatosság. -
Lusu
aktív tag
válasz PiciPeti #68287 üzenetére
Kíváncsi lennék vajon még a 9887-ben is így van-e?
Mondjuk az összehasonlítás nem úgy lett volna jó, ha mindkét esetben az ipodot használod? Egyszer alpine kábellel, aux-hoz meg a fülhallgató kimenetet?
Sokat lehet tuningolni az ipod hangján is, 1-2 kondenzátor minőségire cserélésével és a 9887-ről is van egy video youtube-on, amiben minőségi kondikkal van tele a mechanika helye és úgy használja ipoddal. -
Lusu
aktív tag
válasz Amatőr0 #68754 üzenetére
Nagyon szépen leírtad mit vársz el a fórumtól. De akkor ugye nem bánod, ha mi is elvárjuk tőled, hogy olvass bele és az egymillió egyszer is kivesézett kérdésedre rákeresel. Hidd el nem fog ártani, ha közben olyan témákba is beleolvasol mint ajtószigetelés és tápkábelezés... Valamint a konkrétan ajánlott típusokat is megtalálod
-
Lusu
aktív tag
válasz Amatőr0 #69015 üzenetére
Jól látom, hogy a képeken több féle variáció van? Zárt dobozt csináltál? Mert az asztalon pihenő példányok esetében a hangszóró helye alatt látszik a piros rongy Gondolom az első képen az alaposan körbeszigetelt darab lenne a zárt doboz. És annak az alapja, ha jól emlékszem rétegelt lemezt írtál? Vagy full üvegszál?
Amiért kérdezősködök, mert lassan talán nekem is lesz időm belekezdeni az ajtókba és még nem döntöttem el mennyire cincálom szét a panelt. A6 C5-ről van szó, ezért a doboz építése mindenképp előnyös lenne a hang szempontjából. És ami nem elhanyagolandó szerelhetőség szemponjából is. Megéri a doboz? Sokat hoz? Amúgy K2 power-eknek kellene a jó "fészek".
-
Lusu
aktív tag
válasz Amatőr0 #69020 üzenetére
Akkor ha jól értelmezem van egy zárt dobozod és arra kerül a képen látható panel?
Pénz nincs, időm sincs, anyagot majd lopok, de kell a jó zene, szóval nincs választásom Szerzek majd egy hulladék panelt és abból elkezdem faragni, csak majd számolni kéne valami litert, hogy mekkora legyen a doboz. Egyszer már kalkuláltam egyet futólag, 10 liter környékére emlékszem.
A 3-asomba már csináltam egy kiemelőt üvegszálból és alá alu vázat rögzítésnek. szóval a "kókány" nem áll messze tőlem. De ezúttal fejlődni kell, mert hiába volt masszívan rögzítve a kick, szépen beforgatva, az ajtó miatt a mélytartomány nagyon gyér volt. -
Lusu
aktív tag
-
Lusu
aktív tag
Részemről is tervezés alatt van egy zárt doboz építése az ajtókra. Azt tudom, hogy fából jobb hangja lesz mint üvegszál erősítésű gyantából. Viszont nagyban könnyítené a kivitelezést a vegyes használat. Sokat rontana a hangján, ha egy kb. 70x15x17 forma doboz végein néhányszor 10 négyzetcentiméteren műgyantáznék? A végén az egészet borítanám egy réteg üvegszállal, de a nagyobb felületek merevségét a fa adná.
-
Lusu
aktív tag
Szia!
Azért kíváncsi lennék a véleményedre, ha rászánod magad annak a neokick-nek a meghajtására. Én nemrégiben raktam be, igaz csak a gyári helyére, de basszusban nagyon gyorsan elfogy... A focal K2-höz képest kb. fél hangerőn már torz a basszus. 1 tekerccsel, 2 tekerccsel mindegy. Ja igen, Steg AQ 75.2 hajtja. Amúgy hangra jobban tetszene mint a focal, ezért kíváncsi lennék mit mutat egy jó ajtóban, vagy dobozban.
-
Lusu
aktív tag
Kíváncsiságból:
Mennyire szeretik a 16-os szettek a bass reflex dobozt? Érdemes vele foglalkozni kísérletezni?
Online kalkulátorral akartam dobozt számolni a Focal K2-nek amihez a gyártó 30L zártat javasol. Ehhez képest a kalkulátor adott nekem 14L zártat és javasolta, hogy ennek inkább a BR doboz lenne való, 26L űrtartalommal... Szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
Lusu
aktív tag
válasz Ear001 #70097 üzenetére
Itt találtam: https://www.manualslib.com/manual/52849/Focal-Power-165-Kr2.html
Jobb alsó részen.
[ Szerkesztve ]
-
Lusu
aktív tag
válasz Ear001 #70108 üzenetére
30L-t sehogy, de a 26 sem menne. Ahogy számoltam a maximum 21L körül mozogna. Feláldoznám a kárpit alsó felét és amit enged az utastér felé "mélyíteném". Belső méret szerint 15*18*78 A felhasznált anyagok szerint pedig a nagy felületekre 12-es rétegelt lemezt raknék a trükkös és íves felületek pedig üvegszálas műgyantából készülnének, belülről bordákkal és bitumenlappal csillapítva. Meg ha szükséges akkor kapja a vatelint.
Ez az elképzelés De ilyet, hogy BR doboz az ajtón nemigen találtam a neten, szóval lehet halott ötlet... Esetleg érdemes lenne építeni egy dummy dobozt a 21L-el, bedobni a lábtérbe és meghallgatni mit művel? Így lehet játszani, hogy zárt vagy BR, csőhosszak ilyesmi... -
Lusu
aktív tag
válasz Ear001 #70110 üzenetére
A fal távolsága a sofőr oldalon még csakcsak lenne valami, mert a bedöntés miatt leginkább az alsó oldalának szólna, de az is max 18cm lehetne. Az utasoldalon kisebb dőlésszög miatt már közelebb lenne a 15-höz. Reflex nyílásban gondolkoztam, azt lehetne szépen kanyarintani ahova kell, de akkor valószínűleg kár lenne a küzdelem.
Igazad van, az lenne a legjobb megoldás, ha olyan ajtóm lenne mint a nagyátlag. De ez sajnos egy Audi A6 C5 ajtaja, az alumíniumváz keretben akkora lezárandó felületek vannak amit először fa lapokkal kell kitöltenem. Ezen a vonalon indultam el először, csak még mielőtt megcsináltam volna jött egy zárhiba. Ha utána jön falnak megyek mert körbe le kellett volna szednem a bitumenlapot, hogy szerelni tudjam. Persze ha nem lesz más, rendbeszedem műszakilag az ajtókat és hajrá.
Ezért jött a doboz, mint kompromisszum és a számolás közben a BR, mint lehetőség. Az is leginkább azért, mert elvileg igencsak mélyre menne.Az ideiglenes dobozépítős kísérletezésről mi a véleményed? Volna valami buktatója, vagy ha idő van miért ne?
2,5-es Sommer Orbit-ról kapja egy Steg 75.2-től aktívban
-
Lusu
aktív tag
válasz Ear001 #70112 üzenetére
Látod erre nem is gondoltam, hogy menet közben meglehetősen más körülmények uralkodnak.
Viszont a zárt doboznál elég kiábrándítónak érződik, hogy 80Hz alatt már erősen halkul. Vagy örüljek, hogy addig is "egyenes" frekvenciamenetet produkál?
És ami még érdekes számomra, hogy ugye gyári ajánlás 30L, mégis az adatai alapján a program 16L-t ajánlott 0.707-es jósági tényezővel. Ha felemeltem 30L-re erősen butult az alsó frekvenciás átvitele... Valamit nagyon elnéztem volna? -
Lusu
aktív tag
válasz Ear001 #70120 üzenetére
Nagyon bonyolódik a dolog minden irányból, szóval muszáj lesz az ajtóból faragni valamit.
Mit értesz az alatt, hogy jól kezelhető 45-50Hz-ig? Ott vágni az alját, vagy, hogy megszólalalna olyan mélyen egy jó ajtóba?
Közben itt van előttem egy bontott ajtópanel. Mi lenne ha a belső oldalát üvegszálas gyantával erősíteném, a nagy felületeken bordázva és kapna még rá bitumenlapot csillapításként? Szerelhetőség megmarad, az ajtó masszív lesz. Van ilyenről tapasztalat? Vagy csináljam meg és reméljem, hogy hoz valamit
-
Lusu
aktív tag
válasz Ear001 #70123 üzenetére
Van egy 3-as audim is hasonló évjárat, abban már tanyáztak ezek a focalok. Üvegszálas kiemelő készült hozzá, alu alappal, MDF gyűrű, 4db rövid 6-os menetesszár fogta az alumínium vázhoz. Szerintem lerúgni sem lehetett volna. Viszont a könyöklőnél éreztem ahogy rezonál/lobog a műanyag panel, igaz csak 2mm soudaband volt rajta, ami igazából nem is erre való, csak akkor még ennél is amatőrebb voltam.
Egyelőre még ez is utánajárás, mert az ABS műanyagpanel nemigen köt össze akármilyen epoxival. Szóval az utolsó lehetőség, amit mondasz. És akkor biztos kísérletezek majd a bitumenlap rétegvastagsággal.
Köszönök minden információt ha kész leszek, talán a nyáron, remélem pozitív élményről számolhatok be.
-
Lusu
aktív tag
válasz bigsee #70172 üzenetére
A "csak szóljon akármi" kategóriának megfelelhet, de különösebb energiát/pénzt befektetni nemigen érdemes a problémák elhárítására. Arra ne számíts, hogy azt a pici mélynyomót az autóban menet közben hallani fogod ami a szobában már valami az egy autóban eltűnik. Ehhez még hozzá lehet tenni a szélsőséges hőmérséklet, pára és rezgés tartományt amire nemigen készítik fel a szobai eszközöket.
[ Szerkesztve ]
-
Lusu
aktív tag
válasz Cabrio #70226 üzenetére
Szerintem a hónom alá csapom és megyek elképzelésben a legrosszabb út az aktív láda. Míg a passzív láda esetén van egy pár hangszóró vezetéked (az erősítőt az ülés alától az oldalsó fakkokon át a pótkerék helyéig bárhova teheted) addig az aktív ládából minimum 4 vezetéket kell kiszedned amiből 1 a tápellátás lesz és az nem szerencsés ha szabadon bóklászik a csomagtérben... Ha aktív láda, főleg hogy kicsi, ne kelljen kiszedni.
-
Lusu
aktív tag
válasz Wolfskin #70725 üzenetére
Ha csak a fotót látnám azt mondanám rövidzár az akksiról és elégett... De, ha ez valóban a forrasztás miatt van és nem elégett akkor az a kábel nem réz és az MM kábel ennyit ér. Ha nem cseréled le próbáld meg úgy, hogy nem futtatod be és csak csupaszon megsodorva teszed a csokiba, hátha használható marad. A sarut meg csak simán préseld.
[ Szerkesztve ]
-
Lusu
aktív tag
-
Lusu
aktív tag
Használt erősítő esetén érdemes lehet egy szakival ránézetni. Én ugyanígy jártam, amikor a steg 45.4-emet egy 75.2-re és 45.2-re cseréltem. A 45.2 sípolt, minden komfortelektronika zajt átvitt, főleg gyújtáson, és csak az autómban, szobában tesztelve néma csend. Kiderült egy ellenállás baja volt, azóta hibátlan és néma. (ja és a második szaki találta meg, az első azt tanácsolta adjam el, mert az én autómat nem szereti... vicc)
-
Lusu
aktív tag
válasz RAiN91 #71214 üzenetére
Egyetértek az előttem szólóval, én is jártam úgy, hogy a műszerfalból hitt recsegés/berregés a tűzfalon túlról jött. Ami még fontos, hogy rezgést keresni nullára kipakolt autóval érdemes. Ami mozdítható és nem gyári tartozék (de akár azok is) ki kell pakolni. A zajok többsége már ilyenkor el szokott múlni
-
Lusu
aktív tag
válasz Nagyfejű #73208 üzenetére
Bal oldalt az akku mögött halad egy nagy kábelcsatorna, az átviszi a tűzfalon az esőcsatornába, majd közvetlen mögötte van egy műanyag betét amiben az elektromos átvezetések vannak. Én oda fúrtam egy tömszelencét, ez tűnt a legegyszerűbbnek. A szélvédő alatti műanyag kiszedéséről meg érdemes megnézni egy DIY videót, mert trükkös lehet a dolog.
-
Lusu
aktív tag
válasz Rizsapecs #74063 üzenetére
Talán jobb, ha a csomagtartóba megy az erősítők mellé, a nagy jelszint nem szenved különösebb minőségromlást ezen a távon, feltéve, hogy nem valami kacat robbantókábelen vezeted hátra... Valamint a DSP-ből az erősítőkbe kötött alacsony jelszintű kábelek lehetnek ideálisan rövidek, így a jó minőség is olcsóbban jön ki
-
Lusu
aktív tag
Szia!
Alapvetően nem tűnik rossznak a leírás és a felhasznált anyagok is egész jók, bár talán a stinger kábel emlékeim szerint nem a legerősebb dolog Ami felesleges, ha már hangproci van benne és feltételezem Te szeretnél jó zenét hallani elöl és nem az utasaid, az a hátsó hangszóró nem kell (illetve ez nem teljesen igaz, mert rear fill-nek kiváló, de az már a végső simítások egyike egy jó rendszeren ) Helyette javasolnám inkább előre a 3 utas rendszert, vagy 2 út széles sávú hangszóróval.
Szerintem a Zapco cuccai között böngészhetsz, pl. van nagyon jó 6 csatornás D osztályos erősítőjük beépített DSP-vel, vagy ugyanez a Helix-nél. Használt piacon is biztos előfordulnak időnként, de ha keresel valami hifi beépítős embert, biztos gyorsabban találsz használt motyót. Ebből ajálanék is egyet, az Apicella Auto Sound-ot, ha másért nem is, de hogy a környékeden ajánljon jó hifist biztos érdemes felvenni vele a kontaktot.
Amire figyelni érdemes, az a beépítés minősége, érdemes már elsőre olyan jól megcsinálni amennyire csak lehetséges, mert később újabb munka ha azt is utána kell igazítani a minőségnek. Kábelezést ugyanezen okból kifolyólag érdemes már elsőre tisztes minőségből megépíteni. Ezekből nem tudok márkát ajánlani, nem tudom az usa-ban mik forognak.
Ezen túl a legfontosabb része a dolognak a DSP hangolása, erre van Apicella-nak egy távmegoldása is, úgyhogy ha a rendszert és az autót fel is építed magad, erre a hangolásra, lehet érdemes rászánni a pénzt, mert ettől lesz igazán szépen szóló a jól megépített rendszer.
Végül ajánlom neked Apicella és PS Sound videóit a youtube-on, szerintem maximálisan érdemes megnézni őket. Javaslom első körben PS Sound Sound Quality in Cars sorozatát megnézni Peti ugyan angliában él és dolgozik, de mivel ő is magyar, ha kérdezed kit keress az usa-ban biztos tud segíteni. -
Lusu
aktív tag
-
Lusu
aktív tag
válasz M4T4D0R #74280 üzenetére
Pedig az elég ritka, hogy egy ajánlott füles szarabbul szólna mint egy budget kategória Az viszont nagyon is lehetséges, hogy a budget fülesnek jobban fekszik az előtte lévő elektronika és jelforrás, az AKG pedig megmutatta ezen eszközök hibáit ami neked nem tetszett. Az ár az esetek döntő többségében igenis jelenti a hangminőséget, de ehhez rendszerben kell gondolkozni. Hiába van 3-400 ezres fülesed, ha alaplapi hangkártyáról, vagy 3 ezer forintos mp3 lejátszóval akarod hajtani, ezek nem képesek kihozni azt ami benne rejlik és így valóban pénzkidobássá válik... kell elé egy kb. ugyanúgy 3-400 ezres fejhallgató erősítő ami meg is tudja hajtani és akkor a forrásról még nem beszéltünk vagy a lejátszott zene minőségéről.
Vagy ha már úgyis autóhifi, akkor pl. a beépítés minősége ugyanúgy része a rendszernek: a jó kábelezés, masszívan és jó pozícióba rögzített hangszórók, mindezek hangolása... rengeteg apróság, ami sokszor semmibe se kerül, csak jó döntésbe, vagy egy kis munkába.De szumma, ha autóhifi magadnak, akkor sok pénz, rengeteg utánajárás, tanulás, az építés öröme. Vagy építteted, szintén sok pénz, cserébe - ha szakember építi be, akkor- boldogság. A többi meg, ami nem képes egy sztereo tér megjelenítésére, megszólalni egy tisztes spektrumon, hallgathatóan egyenes frekvencia átvitellel... nem tudom miért érdemelné a high fidelity megnevezést.
Persze ezzel neked nem sokat segítettem, de talán érthetőbb lesz számodra, hogy aki foglalkozik ezzel, benne van és költ rá miért ajánlja azt amit. Te pedig akkor fogod ezt legkönnyebben átélni, ha beülsz egy jól megépített autóba és meghallgatod. Egyúttal edöntheted van-e erre szükséged, valamint jó eséllyel kapsz kimerítő magyarázatot a hogyanokról és miértekről.
Ha egy autó gyári hangrendszere számodra jobban szól mint - most megkockáztatom, kb. - bármilyen füles, akkor tényleg nagyon nagyon gyenge forrásról hajthatod azt a fülest...
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gaming notebook topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- iPhone topik
- Microsoft Outlook topic
- iPad topik
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 128GB RAM + Quadro RTX4000 8GB + 512GB SSD
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 64GB RAM + Quadro P4000 8GB + 512GB SSD + Win
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD