Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • thyeby

    őstag

    válasz thomgrande #28676 üzenetére

    Amit linkeltem, azt én végig is olvsatam. Nem találtam benne azt amiről szóltál. Gondolom, hogy az ÁSZF valóban tartalmazza az áru átvételére vonatkozó kötelmeinket, amire utaltál. És úgy gondolom, mindenképpen hasznos volt erre is felhívni a figyelmünket, már csak miheztartásképpen is.
    Valóban, ha az üzlet kitalálja, hogy ez nem rendeltetésszerű használatból ered, és vitatja, hogy mi eleve hibásan vettük át a terméket, akkor nem maradt más alternatívánk, mint zsebbe nyúlni, és kijavítani a hibát garancia időn belül pénzért.
    Azért több olyan üzlet van, ahol nem szőröznek, hanem orvosolnak. Jól felfogott érdekük is egyébként. Szóval nem biztos, hogy veszett ügy ez a kajla steller dolog.
    És paradox, hogy amíg a sokat szidott tecsó piszlicsáré tételeket is szó nélkül orvosol, vannak, akik nagy értékű áru esetén szőröznek. Nyilván egy párszáz forintos tétel eladásából a kereskedő árbevétele, pláne tiszta eredménye gyakorlatilag mozdulatlan marad, míg egy nagy értékű áru visszavásárlásakor az adózott eredmény is akár jól látszik a könyvelésben. Mégis, okos kereskedő számol a vevővel úgy is, mint jövőbeli potenciális vásárlóerő, és számol azzal a kiesett bevétellel, amit egy ilyen vásárló elpártolása hosszú távon jelenthet neki.
    Van a szülővárosomban olyan üzlet, ahova én több, mint tizenöt éve nem tettem be a lábam, noha ezalatt igen sokszor elhaladtam mellette. Mindezt akkori kb kétszáz forint miatt. Nem túlzok, hogy ennyi idő alatt jelölt összegnek minimum az ezerszeresét hagytam volna ott. Ezt a 15 évet én úgy éltem meg, hogy nem éreztem semmiféle hátrányomat kélni eme rossz emlékű elhatározásom okán. Az üzlet pedig mit sem tudott soha erről az egészről. Az elmaradt bevétel is láthatatlan volt számára. De attól még elmaradt az a bevétel.

    [ Szerkesztve ]

    Több fa van, mint asztalos!

Új hozzászólás Aktív témák