Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wrathchild

    tag

    Üdv! Teljesen kezdő vagyok a témában, számomra nagyon szakmaiak a hozzászólások, ezért kérdezném:
    most váltottam HD-Ready TV-ről Full Hd-ra.
    Szeretnék egy média-lejátszót a következő szempont alapján:

    semmi extra, csupán max. 10-15GB-os 1080p-s MKV filmeket szeretnék rajta nézni, eredeti nyelv+felirattal.
    ehhez mérten mit ajánlotok, ami szolíd ár - megbízható minőség keveréke?
    (USB 2.0)
    Köszönöm!

  • wrathchild

    tag

    Üdv! Teljesen új vagyok médialejátszók ügyében.
    Külső USB 3.0 HDD-Sony UBP-x700 Bluray lejátszó-Denon AVR-x3600h-Tv vonalon terveztem x264, 265, UHD/4K HDR Dolby Vision, ...DolbyTrueHD, Atmos filmeket nézni.
    Azonban a Bluray technikai leírásával ellentétben USB-ről a hangok mégsem mennek.
    A javaslat dedikált médilejátszó beiktatása.
    Első körben 50-60ezer keret a max. Olvasgatva a neten:
    Dune Realbox 4K-t és Himedia Q10 Pro-t néztem ki ebben a sorrendben.
    Azonban itt a topicban előbbihez alig van hozzászólás, talán ez jelentheti, hogy nem a legtutibb választás. (Bár ahhoz állítólag év elején jöhet Dolby Vision kezelés.)
    Mivel a fentiek miatt a leírásokban hiába bízom, a jelenlévők tapasztalata alapján kérek szépen konkrét típus javaslatot, programozói tudás nélkli használatra a következőkhöz:

    Külső USB 3.0 HDD-ről, vagy wifin windowsról
    UHD/4K x264, x265 mkv, Bt2020, 10bit, HDR, Dolby Vision filmek
    Dolby Digital 5.1, Digital+, TrueHD, Atmos hanggal, srt.. felirattal.

    Úgy tűnik, a Dolby Vision nem "alap", így az nem prior, ha csak sokkal drágább eszköz tudná.
    Ha egyáltalán nem fér ebbe a keretbe ilyen cucc, akkor az árban legközelebbi eszközre kérek szépen tippet.
    Nagyon köszönöm.

  • wrathchild

    tag

    Üdv! Hónapokkal ezelőtt feltettem egy kérdést, kb. ezt:
    melyik médialejátszót javasoljátok, ha a fő cél:
    4K/UHD HDR (+DV) Dolby True HD, Atmos, DTS HD, Remux MKV-k lejátszása.