- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lifer092
senior tag
Persze ha rongyosra zúzzák az autót mondjuk egy 30 perces futamon akkor valóban nincs sok értelme továbbmenni. De itt szimplán csak annyi volt hogy megforgott kigyorsításnál mind a 2x. Kontaktja mással nem volt, mert folyamatosan mögöttem volt.
A többi pedig szimplán csak úgy kilépett, pedig nem volt behozhatatlan hátrányuk hozzám képest, pláne hogy hibáztam is párszor. Mindegy, én azért is végigtoltam.
-
tusi_
addikt
A porsche brutal lassu lett spaban. 1.5.x patchel 2.18.124 volt asszem a legjobb idom, 30/39 fokon. Most 16/18 fokon 2.19.0, ami a hofok miatt meg szanalmasabb. 30/39-en lenne 2.19 vege, de inkabb 2.20 eleje.
A setup nagyon fontos Spaban!!! A tavalyi seutupommal, ami a regi BoP, nemtudtam atmenni az Eau Rougen most anelkul, hogy beleneztem volna a gumifalba! Egyszersem
En most jobban szeretem a Porschet, mint valaha, hogy mar nem OP. Most mindenki Astonnal megy, mert felturtak a BoPjat en meg visszamentem a Porkahoz es imadom!
A Ferrari egy nagyon jo auto, kb mindenre, sprintre es endurancera is.
Monza 1.48 alja jo kör, sokat fejlödtel. latszik, hogy gyakorolsz rendesen
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
En most Assetozok, illetve azt sem, mert lerohadt a kezem, innhuvely gyulladas.
Ez a folyik kerdeses, mert mindenkinek szaggat, csak nem mindenki erzekeny ra annyira, mint masok. Jardier is panaszkodott az egyik videojaban hogy lagg van, meg stutter, amit en mar egy ideje latok nala.
AC is szaggatott, felraktam a SOL 2.0.2 modot es folyik, meg 55 ellennel is Norschleifen
Amugy ez egy Kunos betegseg, vhogy nem birnak a kodokkaleat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Jardiernek van egy uj videoja, GT4 versenyen a ringen. Ott egyszer beakad neki es panaszkodik, a felso sikannal, aztan en latom, hogy az elso kor vegen stutterel, pont a fektav elott!! O nem jelzi, de en latom. Ha vki nem latja, az nem azt jelenti, hogy vak, hanem, hogy nem erzekeny ra. Fps nalam tok rendben van a szaggatas alatt is, de a frametime szakad be, ez pedig program hiba.
AC: nagyon tudom ajanlani. A SOL es shader patchekkel ha nincs is egy szinten az ACC vel grafikailag, de megkozeliti, hangokban - moddolt hangokkal - merfoldeket ver az ACC re es szvsz a fizikaja is jo. Nem annyira specialis mint az ACC nek, de szvsz sokkal ember kozelibb, konnyebb vezetni es a hataron menni, mikozben meg mindig realisztikus. (bar sosem vezettem GT3-as kocsit, csak vittek egy GT3 Cuppal a lipcsei tesztpalyan par kort )
Extra palyakrol meg ne is beszeljunk, Nord, Le Mans, Daytona 24 hours mind mind remek palyak es meg van vagy 1000 fenn RD-n. 80% fos, 20% viszont remek, vagy meg elvezheto.En szivem szerint most csak AC val mennek, de hetvegen 12 oras Bathurst van es keszulni kell ra (kene, meg a kezemet apolgatom )
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Elhiszem, novemberig nekem sem volt, az 1.6-al kezdte es azota is toretlenul kitart. De nem mindig, nem vegig... Van, amikor csinalja, van, amikor egyaltalan nem...
AC-ban feltelenul tedd fel a moddolt hangokat. Akkorat dob a jatekon, hogy en neha elcsoppenek. 911 Rsr le-mansban?
Rengeteg auto es kategoria van, mehetsz szinte barmivel. GTR msatersen most Skoda 130-as bajnoksag van, de van Lada 1200-es bajoksag is. Kicsit oszinten, nekem mar a tokom ki van az ACC 3 autojabol es 4 palyajaboleat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Egyaltalan nem HW gyilkos. Ugyan a GTX 1070-el anno meg patheck nelkul jatszottam vele, de az is siman hozta a 120 fps-t.
Azert most a SOL, meg shaders patchekkel ez is be tudja szivni a gepet, de messzirol sem olyan gaz, mint az ACC.Azert nezd meg Daytonat is, eszmeletlen leforgo motorral az ovalon menni, mikozben kerulgeted a GT4-eket, meg a szaros 320d BMW-ket
A Te geped, tobb, mint tokeletes, rgo nem lesz hiba.
Ha nem vagy punci, akkor Porsche cuppal mesz a Schleifera es ABS TC nelkul
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Ha 47 kozepet tudsz es 48 aljat versenyen, az mar az alien tempo öccse
Legutobbi Monzai tesztemnel 4 tizeddel voltam lassabb min Greko es 1 tizeddel gyorsabb mint Valentine Barrier - en melegebb ioben mentem- , akik azert a top kategoriaba tartoznak. Ha ilyen tempot mesz, akkor levadaszunk tenyleg, freakyn alien
eat, sleep, play, replay
-
Rico33
aktív tag
Tán múlt héten futottam össze az alienek ősapjával...monza, 46 nagyoneleje....porival. Célegyenes végén kb 150-nél fékezek és imádkozás hogy beférjek...ezmeg 75-nél fék és shimán átment a sikánon...namondok, EZ az a szint amit kb soha, vagy plusz 3 nap múlva érek el.
Fanák kicsit haladhatnának, a garis kormány pénteken odaért és még semmi info.[ Szerkesztve ]
-
tusi_
addikt
"Cup-os autókkal kellene sokat menni, azok megtanítanák, hogyan kell használni a féket, gázt"
En igy tanultam meg fekezni es kigyorsitani
Ha fektavon kicsit is korabban kezdesz kanyarodni es mar nem egyenes voanlban fekezel, akkor lock up es mesz a susnyasba. Kigyorsitasnal, ha nem all egyenesben a kormany es odalepsz, meglatod a kilincset magad elott. Eleint frusztralo, de ha beleszox, nagyon sokat segit a fejlodesben[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
Rico33
aktív tag
Akkor megvan az augusztusi közös progi, cup pori idomitás péntek 16töl vasárnap 22ig
Nekem nagyon fekszik a cup, szépen terelhető, ha hibázol keményen büntet, de addig minden kanyar móka és kacagás amit abszolváltál vele
Egyre jobbak a köridőim is vele, egyenesbe már kurvagyors vagyok, már csak a kanyar bejáratra meg kijáratra kell rámasziroznom. -
mmdms
addikt
SZia!
Soha nem játszottam még online, azért szeretném kipróbálni végre milyen. Viszont nem szeretném a fél mezőnyt lerongyolni, elb@szni sok ember játékát, azért kérdeztem milyen idővel érdemes egyáltalán nekiállni. De ez még jóval odébb van.
Nincs sok tapasztalatom sim-ezéssel, karácsonykor vettem meg az első kormányomat. ACC-ben eddig összesen 20,1 órám van , PCars 1-ben van 471.
Javasoltad a jobb autókat, de pölö ferkát nem is választhatok a karrierben. Nissan nismo-val megyek, nagyon más mint a kezdésnél a lambo. Nemtom ezt hova sorolnád, de pont avval küszködök h eltaláljam a nekem tetsző setupot. Most ott tartok 1,5 óra állítgatás után, hogy tetszik a mozgása, de tapadáshatár fele rázni kezd, ha kicsit több a tempó eldobja a hátulját. Az alapértelmezett agresszívvel én valahogy nemtok konstans menni, a nagy kerékdőléses setupokat nem annyira csipem.
A felgumizott aszfaltról nem tudtam hogy nem csak grafikai elem, és változik. Nálam minimum grafikán amúgy sincs.[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Kean_Sorbo
őstag
-
tusi_
addikt
Mivel mesz? Porsche nagyon zabalja a gumit pl.
A nagy sebesseg atvitele a kanyarokon pl eszi a gumit, vagy pl kigyorstiasok is. Probalj nagyobb abs-tc-t hasznalni.
En Bentleyvel 30 fokos palyan Snettertonban ugyanazt a koridot tudom vegig, 1.47 alja .... 3 oras futam, egy oras stintekkel...
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Jo de jardier profi setuppal megy, gondolom hidegben es 20 eve versenyez... En nem szoktam koridore menni, elrontja a jatek elvezetet, ha azon filozol, miert vagy ennyivel lassabb. Nekem az ac meg mindig egy jobb szim, mint az acc, de ott az AI annyira gaz, hogy a versenyek bosszantoak.. Ac ban egyáltalán nem nezem a koridot, csak megyek korbe körbe es vadaszom a kanyarokat...
Szvsz ne nézzetek a koroket, csak menjetek es ha nincs nyomas, akkor jobbak lesznek a körök
Meg vmi. Misanonan vagni kell mint allat. Ami piros az meg s palyahoz tartozik. Hasznald. Kb fel 1 sec, ha fullba kihasznalod a palyat[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
En Bentley tol kaptam hívást, hogy menjek misanoba
Regen mentem itt es a Bentley szar itt szvsz. Szuk lassu kanyarok ennek a bohom nagy kasztni nak...
Meg gyakorolnom kell, bar a tavalyi porsches idonet levertem, igaz huvisebb idoben. Jo pakya, sok a trukkos kanyareat, sleep, play, replay
-
mmdms
addikt
Hát eddig nekem fel se tűnt hogy mindegyik kerékszettre külön nyomást lehet állítani, itt bactam el. Ahh mekkora láma vagyok.
Eddig mindig 26,5 max 27 PSI-ra lőttem be a vasat, az előbb mentem egy 30 perces etapot ~28psi-vel, hihetetlen a különbség, 1,1 másodpercet javultam konstans időbe, az autó sokkal kevésbé ideges, sokkal könnyebb kezelni, sok helyen egyáltalán nem kell elemelnem így a gázt. És lassan megvan tusi_ ideje zolderen.
Elképzelni se tudod mennyit segítettél, tényleg nagyon köszi!!!ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
tusi_
addikt
Mentem Misanoban is - ott volt a verseny hetvegen a Blanpainben - , de ott nagyon rossz a Bentley szerintem. Sok a kicsi, szuk fordulo, ez a boszme meg nem akar fordulni. Mintha a fekek is szarak lennenk Bentleyn, sokkal nagyobb fektavot kell venni. Nem talalom se az ABS, se a BB beallitast.
Amellett a bazi nagy nyomatek miatt nagyon megindul a hatulja kigyorsitasoknal, nehez kontrollalni. Erre kene vmi setup megoldaseat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
En jol akarom erezni magam, ha versenyzem. Ha 30 bol 31 ek leszünk az sem erdekel. En csináltam 12 oras bathurstot es kur..ara elveztem.
Ez egy jatek, arra valo, hogy kikapcsolj es elvezd, elfeledd a szar melod, a napi streszt szopast...
A hozzáállást meg nem ertem, hogy nem vagyok kesz, meg ilyenek. Mire? Egy jo szórakozásra?
Ne vegyetek komolyan. Bele kell vagni es elvezni. Ha utolsok leszunk, nem lesz se olcsobb, se dragabb a kenyer.eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Akkor majd visszaterunk ra osszel. En a dumakat elvezem verseny kozben, szivni a masik veret, ekezni a masikat es igy tovabb. Az eredmeny nem erdekel...
Ha a jovo evi szerzodesem mulna rajta, persze komolyan vennem, vagy a bajnoki cimem, amiert sok lovet kapok, de igy ez csak egy szorakozas.. Legalabbis annak kene lennieeat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
A setup vicces dolog. Mentem Eamon Murphy setupjaval Mountpanoraman es osszessegeben 1 seccel voltam gyorsabb, mint a sajat agresszivommal, de kellet vagy 30 kor, mire nem alltam keresztbe es megjott a bizalmam a kocsiban. Ezek a profi setupok profi versenyzoknek valok. Ok arra mennek, hogy a kocsi mennel hamarabb iranyba alljon es lephessenek a gazba, de ez tulkormanyzottsagot jelent, amit nehez kezelni, ugyesseg es tapasztalat kell hozza.
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
MAr irtam parszor, menjetek a porsche cuppal.
Eloszor forogni fogtok, mint a ringli spiel, de azzal meg lehet tanulni, hogy hogyan kell jol fekezni, kigyorsitani es megfelelo sebesseget a kanyaron atvinni. Ha vmit tultoltok, a cup buntetni fog Es nem a kor vegen plusz masodpercekkel, hanem egy kilinccsel elore forgassaleat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
En nem szeretek online menni, sokat idegeskedtem a faszok miatt es idohoz kotott.
Az ACC AI-ja nagyon jo, hatalmas csatakat lehet vivni ellenuk. Persze hatulrol kell indulni, mert ha az elrol indulok, akkor nincsen csata.Az AC AI-ja viszont katasztrofa. Eleve a poros iven ki tudnak fekezni engem - edzesen, practiceon 1,5-2 seccel gyorsabb vagyok mint ok 100%-on - es be is veszi a kanyart.
Kijaraton befekeznek, hogy ne tudjak alajuk gyorsulni es barmilyen kocc van, en forgok meg, ezek barmilyet megcsuszast kikorrigalnak, lehetelen helyzetekbol.
Egyszoval borzalom!
AC ben mar nem nagyon lehet menni szerintem online, mndenki ACC zik. Amellett ninc internet sem a gepemenTegnap mentem suszukaban - ACC bol atmoddolt palya - lemeno napban!. Hat van olyan szep igy, mint az ACC
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Tamadnak is szepen, ha lassu vagy, de hat en ....
Bele lehet hajszolni hibaba, nem basszak rad az ajtot, ha send it van..... Utkoznek, kicsusznak, elrontanak kanyarokat... Persze 100/100-on kell menni ehhez, akkor vallaljak tul magukat.
Ugyanakkor vigyaznak is rad, kiveve ha megzavarodik az algoritmus, akkor siman kiutnek ugy, mintha ott sem lennel. De osszessegeben nagyon jo az AI, nem hianyzik az online.
Az atlag palyakon fel tudok jonni 24-rol a top 5 be, a nekem fekvokon siman az elso helyre.
Mentem online bajnoksagban anno es SOKKAL tisztabb az AI stilusa, mint amit online valaha is megeltem.Van AC nak online reszen, de annyian vannak fenn, mint amennyi cim van egy remete naplojaban...
Atkoltoztem egy masik szobaba es itt nincs kabeles net, wifi meg nem jatszik, masodik adaptert hajitom kukaba, szar mind.....
Nem hianyzik, nincs online tervben... Minden masra ott a mastercard
Veletek siman onlineoznek egyutt, discordon ekezni a masikat az a resz hianyzik.
Youtubeon latsz videokat, hogy kell tuningolni AC-t. Amugy palyat leszeded es bemasolod a jatek instal konyvtaraba. Palyak, autok... es igy tovabb ala.
Van Le Mans a 2017-t szedd le, nagyon jo palya... 2 kedvencem Nord utan..
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Menuben kitudod kapcsolni az ossze ratinget AI ellen. Torpedozhatsz mint a picsa, nem megy le semmid... (uj palya tanulasnal kapcsold vissza a 3 csillagert)
En 3 oras futamot javasolnek, 1 ora alatt kb semmit nem lehet elerni. Vagy tedd az egy orast tankolas nelkulire, hogy gyakorold a hosszu etapos gumi/benya kezelest.[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
biker
nagyúr
"Ha MFD-n a pit nézetet választod ki, akkor nem működnek a fel-le-jobbra-balra gombok?"
A buttonboxon nem tudja, mi a fel le
Köszi, megnézem ezekkel majd.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mmdms
addikt
Picit irigykedve olvastam ezt most, 95% abilityt csak követni tudom. Előzni esélytelen, ha belehibázok azt se nagyon tudom visszahozni. Asszem én ennyi vagyok, de mindegy, így is marhajó, élvezem. Talán egy jobb fékkel javulnék, majd kiderül, kíváncsian várom a fanatec szettet.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
tusi_
addikt
A motor kirepult a lambobol. Erre mondjak, hogy az anyagi kar es a Lo tetemes (A motorban levo lovakra gondolok.)
Perera meg kerdeses, nem hallottam, hogy mi van vele. Aitken mozgott, Rigon es Estre stealtak is. Imadom au Eau Rouget, de egyre tobb a baleset ott. Ket eve ott halt meg a kis F2-es srac , kb ugyanigy.
Laurens Vanthoor meg elesett rollerral, arcserules es torott or. Tandy es Martin nelkule kell hogy befejezze a versenyt. Tandynak blsiteres a keze. Nem a Porsche hetvegeje
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Jo kerdes. Annyira ikonikus a kanyar, hogy erinthetetlen. 94 ben beepitettek egy lassitot, de mindenkio tiltakozott utana. Vissza is allitottak. Esetleg egy nagyobb kifutozonat, hogy ha valaki eldobja ott a verdat, akkor ne a palyara porogjon vissza...
eat, sleep, play, replay
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- További aktív témák...