- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Mini-ITX
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- Gaming notebook topik
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Majd kiderül, mostanában nem nyomom az LFM-t. Inkább AI-val pályákat gyakorlok, meg publik verseny.
Itt ha elszállsz, akkor viszed magaddal a többit is. Tegnap a Genesis versenyen volt 1-2 érdekes ütközet, valaki a falon csúszott végig oldalasan.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Köszi! Split 1-be voltam már az első nem rookie versenyen, csak 2x löktek ki, szóval azóta elment a kedvem. Helyezkedni jól tudok, szóval a legjobban úgy tudok fejlődni, ha körözöl és körözöl, közben meg az ideális ívet, féktávokat memorizálod, és próbálod a lehető legtöbbet használni a tralbrakeinget
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Bandit21
addikt
Ha a kezem rendbejön végre akkor a héten, péntek szombat tervezek egy par Hring 45 és pár 25 perces Kyalami futamot is mert nagyon rég nem mentem lfm-be.
A 296 kezes de a Merci sokkal kevésbé ugrik el egy rosszul vagy keményen támadott kerekvetorol, illetve hegynek fel se az igazi talán a 296
Robi a Mekire esküszik de nekem az tul izgaga.Hring időt próbálok majd futni én is attól tartok nekem a 44 közepe a reális.
Az utolsó kanyarba és a Mansell előtt lassú vagyok. Mindkettőt túl lassítom a kigyorsítas miatt.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Jaja várom már, csak 8-10 év és a legkisebb gyerek is remélem valamennyire önálló lesz és majd akkor 50 évesen! Jól megmutatom.
Amúgy RobbyJR -nek igaza van, csak sok külső tényező kell hozzá. Plusz Gejza Te pl ezzel együtt versz rám egy mp-et tehát nem azért vagyok lassu mert nincs időm gyakornolni. Inkább azért maradok az mert nincs időm gyakorolni .
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
őstag
Az autók egyenlőek, arra értettem.
Alkalmazkodás kérdése az egész.
LMP2-vel mentem, meg GTE Ferrari 488-al, felváltva óránként, különböző pályán, mert így működik az LMU szerver, és a kettő autó ég és föld, ami az irányíthatóságát illeti.
Ennek ellenére FP-n első helyen voltam mind két autóval. Meg kell szokni az autót, ha nem megy az alulkormányzott autóval, akkor több időt kell rá szánni, és jobb leszel.Ráadásul ebben a játékban nincs is ABS, ez sem okozott gondot nekem, ACC-ből áttérve.
Úgy vagyok vele, ha én tudok alkalmazkodni, akkor a másik is tud, ha nem megy neki, akkor nem gyakorolt vele eleget. Ezen nincs mit szépíteni, ez az igazság.Hymo setupnál sokszor a steering ratio túlzott alacsony állítása okozza a vezethetetlenséget, és emiatt vacakká válik az egész autó, mert extrém módon túl kormányzot. 1-2 klikk jobbra, és máris jobb lesz.
Itt LMU-ban ilyen szélsőséges mindent negatív, meg maxra állítás nincs, és ez tetszik, hogy sokkal közelebb van a valósághoz, 1-2 elfékezés és máris kezded érezni a vibrációt, ACC-ben ilyen nincs.
Nagyon komoly a gumi fizikája és az autók irányítása LMU-ban, nálam most első helyen van a szim játékoknál.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Így van, emberek térnek el, meg hogy milyen cuccal vezeted, de én csak a setupot említettem meg, hogy nem mondhatja azt xy, hogy a másik azért gyorsabb, mert fizetős esport setuppal megy, és azért gyorsabb körönként 1-2 seccel. Ez itt nincs.
Én ilyen szempontból díjazom a fix setupot, még ha nem is sok köze van a "valósághoz", de egy alap beállítással is nagyon jól vezethető az autó.
TC / TC Cut / Slip angle-t tudod változtatni, illetve a BB-t, meg a fékerősséget.
Üzemanyagot meg neked kell belőni időmérőre, meg versenyre.Próbáld ki, biztos tetszeni fog.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Maxell014
senior tag
Hát szó-szó... van egy újonnan is és van 1 használt is, de nem tudom melyik lenne jó vagy jobb választás mert összegben nem szeretnék feljebb mennni.
Samsung használt garis 120e
AOC Új 140e -
András12345
aktív tag
Nem tudom mennyivel mentem, Porsche Cup volt az autó, 200 felett az biztos.
De nem is a sebesség a lényeg teljes mértékben, hanem az, hogy elemelkedik mind a 4 kerék, mint ahogyan Misha féle videóban, majd nálam elpattog az autó a falig, mert képtelen a futómű csillapítani, az élő felvételen meg szintén elemelkedik a 4 kerék, még jobban is talán mint ACC-ben (az van a videó indexképén) csattan egyet, ahogy leér, és nincs pattogás, mert képes a futómű megfelelően csillapítani, és ennek következtében tud korrigálni, és nem csapódik trambulinozva a falba, ahogy én.Porsche Cuppal biztos el kellene venni ott a gázt, vagy kicsit fékezni akár eltte, ez nyilván hiba volt (ahogy túlvállalás volt az irl videóban is) , ellenben az irreális amit utána az autó produkál, ez a lényeg a mondandómban.
-
biker
nagyúr
"Azt díjaznám, hogy ilyen hosszú pályán lehetne csak bizonyos szektorokon menni és külön-külön jól begyakorolni azokat, dehát ez a pálya nehézsége."
Ez a játék fassága, iracingben van szektor gyakorlás, ki lehet jelölni a pályán bárhol kezdő és végpontot, és azok közt gyakorolni. Talán az egyetlen amiben ilyet láttam eddig
Amúgy én is ezzel küzdök, a félelmeim nem engedik, hogy padlón eltoljam egyes helyeken, és ha kanyaronként 0.2s marad benne, az a 170 kanyar után 6 perc
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
Azért nem lehet olyan homály az a n24 Neked ha benne marad 7 sec a két carousel közt és így mész 8.20 -at...
Két megoldás van a hátsó rész gyakorlására.
Hotlap módban nem törik az autó eleve így végig tolod az 1-2 szektort akkor is ha szar és utána jöhet a 3.
Vagy ugyanez kikapcsolt toressel free practicebeAzt mondjuk nem tudom biztosan de mintha karrier módban lehetne menteni futam közben is nem?
Ott kéne menteni az első döntött után és mindig load onnan.
De ez nem biztos.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Szerintem az acc ideál line nem mutat féket. De ha 8:50 alá megy kontrollerrel azzal tényleg YT sztár lehet valaki. (Nem vicc és nem irónia)
Ellenben annyit meg kell hagyni hogy a hirtelen rantos kanyar lehet könnyebb kontrollerrelDe alapvetően a gáz / fék adagolás miatt nem igazán tudom elképzelni hogy előnyös legyen a kormánnyal pedállal szemben
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Franklin
addikt
Igen, a csík mutatja, ha fékezni kell, én igazából azt nézem. Persze van, hogy hülyeséget mutat, féket ír, ahol simán lehet még padlóval menni, vagy épp zöld, de fékezni kell, különben fal.
Csík nélkül vagy nem tudnám befejezni a versenyt, vagy 12 perces köridővel
A pályát 6-án vettem meg, 7-én mentem vele versenyen egy 8:40-et, azt a save-et el is mentettem, szívesen elküldöm bárkinek, sajnos a csíkot nem mutatja a visszajátszás, így úgy tűnik, mintha natúr mentem volna
-
bnorci71
addikt
én elkezdtem úgy a Nordot, hogy legyen szamárvezetés, mondjuk azt hogy AC-be már mentem körbe tehát azért hellyel közzel képbe voltam. Kb 10 kör után kikapcsoltam és jobban ment. Én abba láttam a gondot ,hogy a csíkot figyeltem, hogy kanyarba ha már piros fék, de csak addig amíg zöld onnan gáz ,hogy narancs legyen. De lehet ez bejön valakinek.
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Bandit21
addikt
Ez relatív persze nem gyors de egy azt írta életében 3 kört ment összesen előtte és úgy ment 8:40 et.
Biker gondolom nem 3 hanem 300 körnél jár és úgy megy 8:40 korul.
Én egy hét alatt jutottam 8.20 közepébe.Ehhez képest a 3 kor után 8!40 gyors főleg a csikkal ami össze vissza narancs néha ott is ahol full padló a tempó.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
A racing Line nekem is új, elsőre nem értettem tegnap mitől narancs néha. Aztán offoltam de elfelejtettem confirm-et nyomni
Bementem egy kyalami public ba időmérő nélkül utolsó 10 helyről.
Feljottrm 3 nak (az első fix 41.500 körül ment az sok volt nekem sajna csak 42 közepe ment ) de confirm nélkül ott maradt a racing line
Rohadt idegesítő volt...regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Örülök, annyi csalódás azért fog érni hogy a hotlap miatt a gumi kb végig optimum környékén van így en amit eddig ott tudtam az fp vagy online nem mindig jött össze.
Én eddig mindig lfm fp szerveren voltam a leggyorsabb mert ott optimum a pálya az idő is jó és a sok autó gumizza jobban mint a hotlap.De az itt az n24 en a legjobb dolog viszont hogy hotlapba törés nélkül elmész a közepéig ahogy akarsz aztán lehet nyomni. Ez a legjobb gyakorlás.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Na a benzint végképp elfelejtettem pedig itt az az egyik amit írni akartam. 55-60 l a minimum amivel kimegyek ott a hotlap 13 hoz képest azért van difi, az a -40 -50 l rendesen dolgozza a futóművet gumikat meg eleve a balanszot.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
kzolee216
aktív tag
Problémám a versenynél jön főleg elő. 25 perces versenynél az utolsó 10 percben nagyon kell figyelnem, mert pikk pakk 90 fokba fordulok egy-egy kigyorsulásnál. LFM-ben harcolok a kocsival és valszeg még nem teljesen szoktam meg, vagy meg kellene tanúlnom kicsit a setupok állítgatását. Sajnos a keréknyomáson kívül a többi dologhoz nem nagyon értek.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Tüzi: Geek-hatarozo
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- DIGI Mobil
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...