Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tusi_

    addikt

    válasz mmdms #2715 üzenetére

    INkabb a fekpedallal trukkozz. Az ABS nagyon lerontja a fektavot, lehet akar 10-15 meter is, ha nagyon erosen fekezel.
    Ezzel elrontod mind a "turn in" fazist - tul lassitod az autot, esetleg lecsuszol az ivrol - es lassab az apex sebesseged plusz rossz lesz a kijaratod is.

    Probalj mindig egyenes vonalban fekezni, majd ahogy lassul az auto engedd kicsit visszabb a feket. Ha lassul az auto, akkor csokken a leszorito ero es a mozgasenergia is, igy a az ABS be fog avatkozni, amivel no a fektavod.
    Ha nagyon erosen fekezel a turn in ben, akkor az auto eleje nagyon leul, az aero elore megy, hatulja elkonnyul es tulkormanyzott lesz, ergo a kilincs megeloz. Ezt korrigalni kell es idot, lenduletet vesztesz.

    En kikapcsolnam a lap time merot es probalnek eloszor az ivekre koncentralni, turn in-ekre, exitekre es a pedal kezelesre. Nem nyomsz egybol padlot se fekre, se gazra hanem szepen lassan kell felepiteni, hogy az auto ne legyen ideges a hirtelen sulypont valtozasokrol. Kormannyal ugyanez a helyzet, lassu, de hatarozott mozgas kell, kulonben felidegesited az autot es tapadast vesztesz.

    Lambo egy nagyon kenyes auto, akar csak az ossze kozepmotoros. Nissan ornehez, ezert inkabb alulkormanyzott, egyszerubb vezetni..

    Kozepmotoros autoknal BB inkabb 55-58 kozott legyen. Van hatul nemi suly, kell a fekero a hatskerekere is. Porschenal siman 52-54, kozep motorosoknal 55-58, tobbinel 58-62. De ez izles kerdese....

    eat, sleep, play, replay

Új hozzászólás Aktív témák