- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
N€T0X|N
őstag
Ha azt a maximális sebességet nézzük, amivel még az autó nem tör ki a kanyarból akkor egyetemes minden autónál ideális ív.
A sebességnek nincs köze az ideális ívhez ilyen megközelítésben. Ezzel az erővel mindig az ideális íven vagy, amikor adott íven a határon gyorsítasz ki. A helyzetből kihozni a legjobbat nem hozza magával automatikusan azt, hogy az az ideális helyzet. Főleg nem általánosítva minden másra.
Egy farnehéz autó nem ugyanazon az íven megy be kanyarba és nem ugyanazon jön ki onnan, mint egy semleges súlyelosztású vagy egy orrnehéz autó.
És a hajtás szintén befolyásol. Ha néztél akkoriban WTCC-t, vagy nézel mostanában BTCC-t, láthatod, hogy a BMW-k, Audik (már amelyik hátul hajt) más íveken mennek, mint az elölkaparós szutykok.az autó hossza/szélessége sülyelosztása határozza meg a tömegközépontját, ami rajzolja az ideális ívet. egy kamion nem ugyanazon az íven fog menni, mint egy személyi autó, mert a tömegközépontjától távolabb van a külső kerék
Az arányok számítanak, nem a konkrét méret. Az autó hossza/szélessége nem igazán van kihatással az ideális ívre. A súlyelosztása viszont igen. A kamion pont azon az íven fog menni, amin a személyautó, ha(!) a tömegközéppontja ugyanott van arányaiban (és egy versenykamionnál ez simán előfordulhat), a méret csak marginálisan befolyásolja ezt. Persze lassabb lesz, hiszen jóval nehezebb, de ez az ívet nem befolyásolja.
Sent from my keyBoard