- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
válasz Kiskokó #10396 üzenetére
Az alapbeállítások, ha nem szeretnél tizedeket hajszolni, akkor jók, még a moddolt kocsiknál is. A fenti Tatuus F4-es videómnál a gyári beállítás 3 kör után már közel jó lenne, legfeljebb 1PSI-t kellene hozzányúlni.
Most ETRC következő versenyére gyakoroltam:
https://youtu.be/Z7JBfTpctec
A gyári nyomás 50 elöl, 26 hátul. Az elsö kerekek 3 kör után bemelegedve túl kemények, a hátsók túl puhák lennének. Azzal is körbe lehet menni, nem is lassan, de időmérőn pár tizedet jelentene ami 5..8 helyezés is kerül, versenyen meg hamarabb kopna. Ráadásul ezeknél a járműveknél a gyári gumi hőmérséklet app nem sokat számít, mert 3 kör után az első kerekek irtózatosan forrók lesznek, a hátsók meg hidegek...
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...