Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Greg-77

    aktív tag

    válasz zenit73 #988 üzenetére

    Azt gondolná az ember, hogy közel 4-hét várakozás után végre kézhez kaphatom a javításra leadott vadonatúj watch-om. De nem, a kálvária még csak most veszi kezdetét :W Ugyan is a helyzet a következő! iSTYLE szerviz elutasította a garanciális javítást arra hivatkozva, hogy az óra már 2020.02.22-én aktiválva lett ez eltér a számlán szereplő 2022.08-hó vásárlási dátumtól. Így a jótállási igényemmel forduljak a termék kereskedőjéhez. Bevallom őszintén műszaki dolgok iránt erősen fogékony emberként, csomagoltam már ki jó pár eszközt. De ennél gyáribb csomagolást nem sokat. Kérdem én valaki megvette, beaktiválta és aztán elküldte Foxconn-hoz ott visszacsomagolták? Annyira szűz és érintetlen origi volt az egész, hogy ez nekem nem hihető story. Szerintetek ez mi lehet? Most be kellett mennem a T-hez és panaszt kellett tennem. Várom a fejleményeket. iSTYLE-ba soha semmit nem megyek intézni az tuti.

Új hozzászólás Aktív témák