Hirdetés
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
it A britek előírják a big tech cégeknek, hogy szelídítsék meg az agresszív algoritmusaikat, és védjék meg a káros tartalmaktól a gyerekeket.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Forspoken a saját GI implementációját használja. Annak a kódnak a továbbfejlesztését, amit még Agni's Philosophy techdemóhoz terveztek kb. egy évtizede. Azt nem tudni, hogy ezt mennyire erőteljesen működtetik, mert végül olyan extrém terhelésű részecskeeffektekkel dolgozik maga a Forspoken, hogy egy csomó sebességet maga a harc visz el, hogy mindenféle csili-vili effekt történik körülötted.
Egy időben volt szó róla, hogy a gyári GI helyett megkapja a GPUOpen-féle GI-1.0-t, de utóbbi még nincs bevethető állapotban. A teljesítménye marha jó, mert komplex BVH-val 3,1 ms alatt számolja egy 6900 XT és 3,4 ms alatt egy 3080, tehát extrém gyors RTGI megvalósításnak számít, de valószínűleg még van annyi bug az eljárásban, hogy production ready szinten most még nem éri meg alkalmazni. De erre majd áttérhetnek, ha akarnak.
AO-ból egyébként, ha akarnak áttérhetnek GTAO-ra a CACAO helyett. Az a gond, hogy annak a teljesítményigénye sokkal nagyobb, és ugye a koncepció az volt, hogy ne a CACAO és az RTAO működjön külön-külön, hanem együtt működjenek, és úgy már jobb ez a kombó a GTAO-nál, miközben alig igényel több erőforrást nála. Tudnának egyébként csak RTAO-t is alkalmazni, erre maga a rendszer képes lenne, csak akkor a mostani szinthez viszonyítva még mínusz 20-30 fps.
A másik lehetőség, hogy visszaveszik a részecskeeffekteket, mert azok kb. a képszámításhoz szükséges idő felét elviszik. És akkor az egész harc sokkal kevésbé lenne látványos, mert nem lenne effektezve. De mivel a játék fő eleme a harcrendszere, így inkább ezek vannak középpontban, és minden mást megpróbálnak olcsón megoldani, hogy legyen számítási kapacitás azokra az extrém erőforrás-igényes "harci" effektekre. A kettő együtt a mai hardvereken még nem megy, túl korlátozott a számítási kapacitás hozzá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- BESZÁMÍTÁS! MSI GeForce GTX 1050 Ti 4GB LP GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF RX 7900XTX O24G 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX RTX 3080 10GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Gainward 1660 super 6 GB VGA kártya olcsón!!!AkciÓÓ!
- XFX RX 6800 SWFT - 3 év ALZA garancia - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen