Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Recipro #41486 üzenetére

    Hát hajrá!

    Sajnos ilyen esetben a csendben ücsörgés nem segít, b@szogatni kell a boltot / szervizt, és verni az asztalt.
    Szomorú, de nagyon ritka az, amikor tényleg korrekten intézik a garanciális problémákat itthon a boltok... :U

    Mondjuk az már valami, hogy elismerték, hogy hibás a kártya. Nekem küldött vissza az Ipon hibás deszkát úgy, hogy állították, hogy Win10-et telepítettek vele meg minden, nem tapasztalják a hibát (előtte már a procin kívül mindent kicseréltünk/leteszteltünk, tehát biztosak voltunk benne, hogy csak a deszka lehet a ludas). Sajnos ott bejött nekik a cselezés, az illetőnek már nagyon fájt, hogy egy hónapja nincs gépe, vettünk másik deszkát, és probléma nélkül működik azóta is a gépe - ez egy példa arra, hogy miért éri meg szívózni a boltoknak a garival... :U

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák