Hirdetés

Aktív témák

  • karib

    addikt

    válasz Thx1138Hu #34 üzenetére

    Áruld már el, hogy szándékozod-e felpiszkálni a gépet, vagy sem.

    Mint korábban mondtam, egyiket procit sem tartom igazán optimális választásnak, de alap órajelen inkább az XP-t venném. Bár én inkább lespórolnám azt a 10k-t és egy 1800+-t vennék, nincs akkora difi. A 2000+-t sem tudod jobban meghajtani, az 1800+-on emelsz egy kicsit és ugrik egyet 2100-2200+ kategóriába. Vagy, ha kicsit vállalkozóbb szellemű vagy, akkor kinyitod a szorzózárat és valami 200+-os FSB-vel lököd meg, az azért jelentőset dob még az XP ''véges'' teljesítményén.

    A 2.0A-t fajlagosan nem igazán éri meg hajtani, mert a vége kb. ott van, ahol egy 1.6A-nak (elvégre egy magból készül az összes Northwood), de akkor az 1.6A nyer a magasabb FSB miatt (azonos órajelen), ráadásul olcsóbb is.

    A sok okoshoz: aki nem ért a tuninghoz, ne kiabáljon be, hogy miért beszélünk az 1.6A-ról :D Mondom, lehet még nagyobb szorzójú és drágább procit is tuningolni, de mi a fenének, ha csak veszítesz vele (kisebb FSB miatt)???

    Department of Redundancy Department

Aktív témák