Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Daisuken
csendes tag
Most először vásárolok az Alza-ról, de egyelőre nem túl pozitív a tapasztalat, viszont ez lehet, hogy a Posta hibája. 5 napja vettem egy videókártyát, amit online előre ki is fizettem. Szállításként egy benzinkutat adtam meg. A megrendelést követő nap kaptam is a mail-t, hogy készen van a csomag, átadták a futárnak, valamint egy nyomonkövetési számot is kaptam. Mondom eddig OK, minden szuper. Viszont a nyomonkövetés alapján azóta nem történt semmi változás, és továbbra is csak az alábbit írja:
"A küldeményt a feladó előrejelezte, az átadást követően megkezdjük a feldolgozást"
Az Alza weboldalán már teljesítettnek mutatja a rendelést. Voltam az adott benzinkúton is 3 nappal a feladás után, mondom hátha csak nem frissítették a státuszt és már ott csücsül a videókari, de nem volt ekkora szerencsém. Nem vagyok türelmetlen, csak kezdek kicsit aggódni. Legalább valami státusz frissítést kapnék.
Hol lehet ez ügyben érdeklődni? Közvetlenül a postánál? Valakinek hasonló tapasztalata/javaslata?
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
Alzához visszaküldtem az ups-t mert hibás volt.
Most azt irják cserélik.
Átvehető: A(z) Termékek átvétele szamu rendelese atveheto: uzletunkben a kovetkezo cimen: Jateční 33a, Praha.
Kiváncsi leszek, hogy nekem kell menni Prágába, vagy kiküldik vidékre futárral.Amd - Radeon - Ryzen
-
tomazin
veterán
Kirugtak a kuponos bagazst es ezert van ilyen kaosz, vagy eddig a kuponzaj miatt nem lehetett ezeket a bakikat latni?
-
Piftuka
veterán
válasz tomazin #3307 üzenetére
Kit értesz "kuponos bagázs" alatt?
Egyébként szinte biztos, hogy a valószínűleg még őket is meglepő extrém magas számú megrendelés miatt lett "káosz" náluk.
Én még azt is el tudom képzelni, hogy az elmúlt hetekben (Black Friday + Kuponozás) még alkalmi munkásokat is felvettek; akár a megrendelések feldolgozására, akár a raktárba, pakolni, csomagolni.
Az viszont tény, hogy cseh központ ide, vagy oda... EU-s terjeszkedés ide, vagy oda... Elég ciki a nem adott országra jellemző nyelvű (és/vagy címre hivatkozó) kommunkáció.
Mikor nyitottak meg Magyarországon? Van már jó néhány hónapja, nem? Annyi idő alatt egy ekkora cégnek illett volna megoldani a teljes "magyarítást" a bennünket érintő kereskedelmükre.
(Sőt... igazából, eleve úgy illett volna idejönni. Sok más, franchise rendszerben üzemelő nagy vállalkozás ezt probléma nélkül meg tudta oldani.)"Aquila non captat muscas."
-
mazsi
senior tag
válasz Piftuka #3308 üzenetére
Ehhez képest az összes értelmes állásnál kötelező az angol nyelvtudás, és kimondott előny a szlovák/cseh ismeret.
Engem olyan lány hívott munka ügyben, hogy fél perc volt mire leesett hogy csak a kiejtése cseh, nem a beszélt nyelv
Nem tudom pontosan mikor jöttek meg hozzánk. De 2017. szeptember 20-ai az első rendelésem náluk-akkor még Teslákat, és elektromos motorokat is árultak.
Viszont nem olyan egyszerű egy összefércelt rendszert lefordítani ha nem többnyelvűnek készült eredetileg. Ha megnézel egy Telekom adatbázist, ott még egy nyelvvel is meggyűlt a baja a fejlesztőknekEgy bontatlan, és egy extrával megpakolt DJI Tello drón eladó.
-
NoOne1976
őstag
Most próbáltam ki, egy korábbi rendelésemben szereplő terméket. Sajnos hibás. Írtam reklamációt a megfelelő menüpontban, csatoltam a hibáról képet is, mivel látható működés közben.
Mi ilyenkor a teendő illetve tapasztalat? Küldenek újat és futár elviszi a rosszat? Mert nem szeretnék még postázgatással foglalkozni. Annak összegét meg főleg nem akarom állni egy hibás termék miatt. Mert nem hiszem, hogy utólag megtéríti az alza. -
válasz Daisuken #3303 üzenetére
A pick pack pont az elég lassú tud lenni, 12-04 rendeltem valamit, 12-13 kaptam meg, annyi, hogy beleesett egy szombat-vasárnap
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
grafnet
veterán
Lehet, megint a K. MPL (OLK) van elúszva!
Van szám, de nem rögzítik addig, amíg az OLK nem kezdi el a továbbítást a cél posta felé...
Lehet ott áll az OLK kapujában a sok csomag!Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
Piftuka
veterán
válasz grafnet #3314 üzenetére
- Nem biztos, hogy az MPL sara. Az ALZA honlapján 1-2 napos szállítási határidőket írnak a postai szállításra.
Nyilván nekem még kevés a tapasztalatom, de az eddigi három rendelésem rendben meg is érkezett a feladástól számított 2 napon belül.
(És más webáruházas rendeléseim kapcsán viszonylag sokszor jártak nálam. A szállítási idejükre soha nem lehetett panaszom.)
Viszont nemrég le kellett mondanom a Konzolvilág-os rendelésemet, amit még december 09-én adtam le. Azóta "feldolgozás alatt - Nagykerből jön" státuszban volt.
Pedig csütörtökön telefonon azt mondta az alkalmazottuk, hogy ideér ma, vagy maximum szerdáig. (Tehát a hozzájuk nagykerből megérkezett, majd ott becsomagolt, és nekem feladott csomag ér ide.)
- Hogy miért érdekes mindez ez? Róluk tudni kell, hogy extrém hatékonyak a szállításban. Nemrég például az október 22-én este leadott (október 23., szerda ugyebár munkaszüneti nap volt), nagykerből beszerzett rendelésem itt volt futárral pénteken, 25-én reggel! Szerintem abszolút rekord "normál szállításnál".
Csakhogy a telefonba elmondta az ember, hogy ők most pl. a Black Friday megrendelésekkel "úsztak el"... most jött hozzá a karácsony, és nem is ők lassúak igazából, hanem a szállítóik.
Akik eddig 1 nap alatt hoztak el az üzleteikbe/raktárukba a nagykerből bármit, azok most minimum ~7 napos szállítást tudnak csak vállalni. Mert annyi dolguk van.
- Mit is jelent ez? Hogy akármelyik szállító céggel, illetve futárcéggel is állnak kapcsolatban annak nincsen elég embere/autója. (Főleg az előbbi tény szomorú.)
Szóval ha igazán hibáztatni lehet valakit, illetve valamit, hát a "rendszer" legyen az. Az a fene nagy kapitalizmus, ami lehetővé teszi, hogy egymásnak folyamatosan alulígérő vállalkozók/alvállalkozók nyomják le az árakat.
Hogy aztán (hogy tartani tudják az árszínvonalat) az optimálishoz képest ~fele annyi emberrel (azokat rendesen "túldolgoztatva") üzemeljen adott év során.
Csak hogy véletlenül se bukja el azt a pár tíz millió forintot, amit ezzel spórolni tud...
Hát így."Aquila non captat muscas."
-
Ateszka77
újonc
Sziasztok egy olyan kérdésem volna hogy a márkásabb telefontokok Spigen Apple saját tokjai stb eredetiség szempontjából az alzán nyugodtan rendelhetők e mert nem kevés pénzért nem akarok fake cuccba futni.
-
-
Marosko
csendes tag
Mint ahogy már ezelőtt is írtam, a prágai raktárakban elromlott 2 raktári robot is,amit elég nehéz pótolni...erre még rájön hogy pár nappal ezelőtt a csomagolási részlegen 9 ember kiesett,innentől kezdve ami cseh raktárból jön menthetetlenül késik. A szlovák raktár jól teljesít, azt meg a futarszolgálat nem bírja teljesiteni pl. Express one, osztrák posta.
-
samujózsi
tag
Csak kíváncsi vagyok, vásárolni sohasem vásárolnék tőlük a reklámjuk miatt: adott egy árucikk, amit kb kétnaponta megnézek. Eleve azzal indít, hogy van rajta 50+% engedmény (240 kb 110 ezer Ft) - ez kicsit gyanússá teszi a dolgot, különösen azért, mert elnézve a leírását még engedményesen is túlárazott. Na mindegy...
Mikor először néztem, "utolsó 5 darab" volt a készletinfó. Pár napja még ez volt, csak hol öten érdeklődtek éppen, hol háromszázan.
Ma reggel már 7 utolsó darabot ír.
Ez hogy lehet, ha feltételezem, hogy egy korrekt webáruházban nézelődök és nem valami átverős oldalon? (Egy bicikliről van szó)Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
enginev3.0
félisten
Vissza akarok küldeni egy terméket 14napos elállással
5.én vettem át a terméket
Kell valamit neten kérni? Vagy csak beviszem és annyi?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
félisten
válasz enginev3.0 #3331 üzenetére
-
enginev3.0
félisten
válasz Dhampir #3332 üzenetére
Már kértem egy visszaküldést, mondjuk nem ezen az oldalon
Pénteken azt hiszem, ma meg jön az sms hogy nem érkezett be az áru, ezért nem tudják folytatni a folyamatot
Hát holnap viszem fel, hogy ért volna még oda ...
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
fahrii
őstag
válasz enginev3.0 #3331 üzenetére
Csak vidd be a terméket, kérj egy sorszámot és a lifttel szemben a legalsó szinten kell átadni. A srác nekem meg se nézte mi van a dobozban... egyből adta vissza pénzt.
-
félisten
válasz enginev3.0 #3333 üzenetére
Akkor az rendben van, feltételezem, hogy visszajeleztek a beérkezésről.
Én korábban egy rossz akkumulátorú, akciós, olcsó mobiltelefont vittem vissza és rendesek voltak. -
enginev3.0
félisten
Köszönöm akkor holnap viszem
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Segítséget szeretnék kérni. Rendteltem 2 hete 4 terméket az Alza-tól, karácsonyra. Szerdán vettem átt, viszont nem igen jönnek be a termékek. Írtam nekik Facebook-on , hogy mi a teendőm, ha vissza akarom küldeni. Ott adtak egy email címet, ahova írnom kelett. Írtam is nekik, majd Csütörtök délelött jött egy válasz, hogy köszönik a megkeresést, küldjek a termékekről fényképet, hogy bontatlanok e valóban ( azok ) .
Sajnos a hétvégén nem voltam itthon, nem volt rá időm, így tegnap reggeli órákban küldtem nekik emailt, benne a képekkel. Viszont azóta sem jött válasz , mi tévő legyek? Attól félek, hogy ki fogok csúszni az időből.Hasznos válaszokat elfogadok.
Köszönöm.
Gergő
-
AnonymusX
senior tag
válasz enginev3.0 #3342 üzenetére
Nem.
-
Nemo1
tag
Tegnap leadom a megrendelésemet.
Mivel a hozzám legközelebbi Alzabox tele van, nem választhattam kiszállítási címként.
De azt írták, a boltban várhatóan ma 18:00-tól átvehetem.
Mivel abban az időben pont a környéken lesz dolgom, azt választottam kiszállítási címként, és utalással rögtön ki is fizettem a megrendelésem.
Ma írnak, hogy csúszni fog az átvétel...
Ránézek a web oldalukra, van szabad hely az Alzabox-ban.
Hívom őket (persze folyamatosan foglalt), amikor sikerült egy ügyintézővel beszélni, hogy szeretném módosítani a kiszállítási címet...közli velem, hogy mivel én már kifizettem, ezt nem lehet
Most utazgathatok, mert nem tudtam, hogy nem szabad "előre" kifizetni...
Nem értem a logikát, jelenleg mindent ingyen szállítanak, tehát még csak nem is szállítási költség (de ha kell a különbözetet ki is fizettem volna).
Úgy érzem van még mit fejlődniük...[ Szerkesztve ]
-
Nemo1
tag
válasz s7evcsenko #3345 üzenetére
Az ötlet nem jó, mert meg kellene várnom amíg a pénzemet is vissza utalják (másképp nem tudnám kifizetni "újra" /nem pár ezer forintról van szó/).
Arról nem beszélve, hogy ha lemondom a megrendelést már nem biztos, hogy elérhetőek lesznek újra ugyan azok a termékek...ergo ha lesznek is, tuti napokat bukok rajta.
Én úgy látom, csak az marad, hogy személyesen el kell érte mennem, átutazva a fél várost.
(gondolom most szép kis tömeg lehet náluk, úgyhogy tuti bukok is vele jó pár órát is)
Mindegy, ahogy írtam "tanuló pénz", csak gondoltam "ki írom magamból", hogy más ne járjon így (meg hátha tőlük is olvassa valaki, hogy ez így nem jó, változtatni kellene...). -
t_laci
csendes tag
Sziasztok
Ha esetleg lenne valakinek egy felesleges xiaomi kuponja, amit nem tervez felhasználni, és elküldené privátban, annak nagyon megköszönném. Egy tv-boxot vásárolnék.
Köszönöm -
Nemo1
tag
válasz Mr.Csizmás #3348 üzenetére
Köszönöm a tippet neked is és s7evcsenko-nak is(bocs, csak most jutott eszembe, hogy ez elmaradt).
Sajnos a Google jelenleg ezt mutatja: "Élő: Sokkal többen vannak, mint általában"
/Ok, alatta a grafikon már mutatja, hogy legalább 4x annyian vannak most mint szoktak lenni ugyan ebben az időben./
Az első és utolsó óra tényleg jobbnak tűnik, de persze ez is csak a várható(az általános), és nem a tényleges adatok alapján.
De mindegy 18-ról 19-órára módosították a várható átvétel időpontját, de most 19:20--kor még semmit se küldtek, hogy mehetnék érte...
Ebből szerintem már csak holnapra várható(ha várható) valami...
Ettől függetlenül panasz levélben meg írtam nekik a történetet, kíváncsi leszek válaszolnak e...(nem veszi be a gyomrom, hogy csak azért nem lehet a kiszállítást megváltoztatni, mert én előre kifizettem, bezzeg ha nem fizetek előre, akkor igen, lehetne) -
Mr.Csizmás
félisten
vszeg azért nem lehet, mert az elejétől más utat jár be a csomag, vagy másképp könyvelik. mondjuk nem tudom hogy hol lehet egyáltalán fizetés és véglegesítés után változtatni, ahol nem kézműves felírom-ráragasztom posta van.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- HP notebook topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen