- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tillatrilla
senior tag
Sziasztok!!
Az Aliexpress oldalárol valahogy átkeveredtem az Alibaba.com oldalára asztali pc-n.
Beléptem ugyanazzal a felhasználónév/jelszó párossal,mint az Ebay-re,Aliexpressre. Nézegelődtem,majd kiléptem. Ezután egy-két nappal jött emailben a szokásos termékajánló. Mivel rájöttem,hogy Alibabán szinte csak nagy tételben lehet rendelni,valahogy az acc-omnál sikerült egy olyan lehetőséget választanom,hogy fiók (talán ideiglenes ) felfüggesztése.Indoklásként beírtam,hogy jelenleg nem szeretnék itt vásárolni. Majd submit.
Most viszont abban a meglepetésben részesültem,hogy az Aliexpress oldalra bejelentkezve azt írja paraszt fordításban,hogy fiók ideiglenesen felfüggesztve. Ha viszont nem lépek be,látom azokat a cuccokat,amiket eddig rendeltem,illetve azt is,amiket most beraktam a kosárba. Ebben semmi logikát nem látok....
És akkor a kérdés,hol tudom visszaállítani az profilomat az Aliexpressen,illetve mi köze az Aliexpress-es profilomhoz az Alibabának?
Várom a válaszokat.
Köszi előre is!!Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
válasz UberMutant #24952 üzenetére
Igen,ezt értem már. Hogy tudom visszaállítani a profilomat?Ugyanazzal a belépéssel szeretném,hogy ne vesszenek el az adatok.
Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Húúú,ez nagyon fárasztó volt,pláne kevés angol nyelvtudással.
Először kifogtam egy robot ügyfélszolgálatost,majd sikerült egy emberrel konzultálnom a végén. Adtak egy linket,amire kattintanom kellett az email címem igazolása miatt,majd valami volt-e vitám valakivel kérdés után írjam le,mi a bajom mező. Bemásoltam oda azt,amit fentebb leírtam,persze,ahogy a fordító angolul vissza adta.
Kb. 5 nap,mire választ kapok.
Jelenleg akkor várakozó helyzetben vagyok.
Megírom majd,ha kapok választ. Köszönöm az eddigi segítséget!!Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Szia.
Visszaállították szerintem a profilomat,mert ma már simán beléptem a régi megszokott módon.
Érdekes,hogy semmi tájékoztatás nem jött,hogy bla-bla...
Hogy ezen kívül is írjak valamit az itt olvasottakhoz. Én nem rejtett módon lépek be sosem,és csak egy felhasználói profilom van,ebay-aliexpress-GearBest vásárló vagyok több éve,néháy száz vétellel. Üdv!!!Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Sziasztok!! A kérdésem fizetéssel kapcsolatos. Éppen ma jár le az aktuális bankkártyám érvényességi ideje,de már megkaptam az újat.Lakossági folyószámlám van,és ezt a kártyát szoktam használni minden külföldi,vagy belföldi oldalon fizetéskor.Természetesen ezt a kártyát a Paypal fiókomhoz rendeltem hozzá. PP-nál az új kártyát is hozzárendeltem. GB-en pp-on kersztül fizetés rendben,de az Alin miért kell most begépelnem az új kártya adatait?Kártyaszám,érvényességi idő,cv kód,név. Azt mutatja,hogy az eddigi kártya is benne van a rendszerben,de azt már tiltotta a bankom az új használata miatt. Valahol valamit be kellene állítanom?
Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Szia!
Köszi az infót!
Közben folyamatban van a jelenlegi kártyám megerősítése. De ezzel pont megszívtam szerintem,mivel ma már,illetve a hétvége miatt ebből a 4 számjegyes igazoló tranzakcióból nem lesz semmi...
Fentebb olvastam a kártyatörlésének leírását,azt meg fogom csinálni.Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Próbáltam már vásárolni vele a napokban neten,GB-en gond nélkül ment a PP,a lányom Star Stable játékában akartam valamit venni neki PP-al,ott órák óta függőben van. Ez máskor néhány mp alatt menni szokott.Várakozás a bank válaszára,vagy valami hasonló a hibaüzenet... Ja,és Maestro a kártyám típusa.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Szia!
Mennyi ideig tart,míg a hitelesítés miatt jelentkezik az a terhelés a kártyámon? Délelőtt 11 órakor kértem a hitelesítést a PP-on,és 17óráig nem ért ide.Most pont ez miatt nem tud a lányom valamilyen lovat venni a Star Stable-ön.... Legközelebb hétfőn lehet csak belőle valami,vagy mégkésőbb. Amúgy eddig nem volt probléma a Maestro kártya miatt. Az a szerencse,hogy van cv kód,talán. Ja,de volt... a Wish oldalán,de szerencsére PP-ott is működik.Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Sziasztok!
Ali-n vásároltam is,meg nem is,amit nem értek. Automata folyékony szappanadagoló,a kifizetésre kattintva error üzenet,viszont emailban rögtön a visszajelzés,hogy fizetés elfogadva.
Ez az üzenet: Alipay- You haven't signed in, or your previous session has expired. Please sign in again.
Saját egyszem fiókommal vagyok bejelentkezve,az ordersnél látható is a termék. Most ilyenkor mi van?Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Sziasztok!!
Alin szeptember 20.-án 10$-ért vásároltam volna egy automata folyékony szappanadagolót. A böngészőmnek,vagy valaminek a hibájából a fizetésoldalon egy ,,a munkamenetből kijelentkeztetve,jelentkezzen be újra,sorry " hibaüzenet miatt a fizetés meghiúsult.Ekkor kezdtem az elejéről,mert ilyen hiba üzenettel még nem találkoztam az elmúlt pár évben. Természetesen másodszorra is ezt az üzenetet kaptam a fizetés fülön.Viszont emaiban megjött a visszaigazolás,hogy fizetés rögzítve. Mivel így még nem jártam,nem tudtam mi történik,a cancelled orderre kattintottam. Másnap este böngészőből töröltem az összes kokikat,és most sikeres fizetés lett,és email is jött. De a problémám az,hogy a bankom számlaforgalmában 3-szor szerepel a termék vételárának a levonása 24.-én.Aliról ma kaptam értesítést,hogy 1 db terméket,a sikeres fizetéseset postázták. A másik kettőnél viszont cancelled order,finished szerepel. Most akkor mikor,és hogyan kapom vissza az első kettő,tehát a sikertelen vételárát?Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Tehát a bankomnak kell szólnom,hogy valahogy szerezzék vissza a kettő sikertelen vásárlás árát? Ha írok az eladónak,ő nem tudja visszautalni valahogy? Mondjuk utalja vissza paypal számlámra,vagy nem tudom...Alis vásárlások miért nem jelennek meg a paypal felületén?Ezt sem értem...
Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
válasz tomazin #25752 üzenetére
Nekem mezei bankom van ,maestro kártyával. Kinizsi bank.
Nemlátom a tranzakcióknál,hogy másik bank közbe játszana. Közvetlenül az én folyószámlámról vonták le az összegeket.A bankomnál igazolnom kell valahogy a cancelled orderst? Képernyőmentés,vagy hasonló?[ Szerkesztve ]
Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Szia!
Rákérdeztem a bankomnál,személyesen be kellett volna mennem,ha nem jön vissza a pénz,és valami nyomtatványt kell kitölteni. DE szerencsére az eladó 2 nap múlva visszautalta a 2 db sikertelen tranzakció szinte teljes költségét,pedig nem is írtam neki.
Viszont lenne egy másik kérdésem.
Adott a bankkártya száma,ami regisztrálva van PP fiókomban.Erről megy a vásárlás Ebay,GB,stb.Erről a kártyaszámról történik egy vásárlás,majd az árú átvételétől számítva 20 nap múlva a vásárolt cucc kuka lesz.Ez idő alatt a kártya érvényessége lejárt,töröltem PP-on,beregisztráltam az új kártyát. A bedöglött termék valahány %-át visszautalja az eladó.Ilyenkor a PP rendszere automatikusan a lejárt kártya helyett az új kártyára utalja vissza az összeget? Remélem érthetően írtam le...Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Sziasztok!
Azt be lehet állítani valahol a paypal felületén,hogy ha visszatérítés érkezik,az maradjon ott a paypal számlán?
Köszönöm a segítséget előre is!
Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
válasz FerNandor #27198 üzenetére
Szia!!
Én elég sok led izzót vásároltam már,és van egy nagyon megbízható eladóm,akinek a termékeit bátran merem ajánlani!
Ha bármilyen probléma lenne a ledes izzókkal,még fél év után is válaszol a kérdésre.Amúgy én nem vettem észre,hogy az Ő termékei vibrálnának. Teljesítményben is megfelelőek,nem lehet rá panaszom.
Itt a link: [link]Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Sziasztok!! Alis rendelés,a termék törötten érkezett,eladónak jeleztem,nyitnom kellett dispute-ot. Alis bíróság javamra döntött,a posta költségtől eltekintve a termék vételárát kértem vissza.Március 5.-én lezárták,refund lett a vége. A pénz még nem érkezett a számlámra.Ez mennyi ideig tart kb?
Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
válasz szemmelver #37249 üzenetére
Köszönöm a választ!
V/: Mert úgy gondoltam,az eladó hibáján kívül sérült a termék ( egy porcelán füstölő tartó ), és volt vele költsége.
Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Sziasztok! Lehet láma kérdés,de megpróbálom megfogalmazni. Szóval van egy csomagom,amire 311Ft+399Ft fizetni valóm volt online.Kifizettem,de mivel vásárláskor is megfizettem az áfát szerintem,most próba képpen papírozni fogok a visszaigénylés miatt. Bár ha belegondolok,hogy 3-4 papírlap nyomtatása,és a rá fordított idő...szóval nem egy nagy biznisz.De ha sikerül minden elsőre,akkor a következő magasabb összegnél már egyszerűbb lesz. Kérdésem,hogy miként utalják vissza a 311Ft-ot?Adjak meg számlaszámot?És hová írjam be?Fogalmam sincs....
Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Tételezzük fel,hogy elveszett a csomagom...ki fog engem kártalanítani? Ugye megvettem,vásárláskor kifizettem az áfát,majd beérve az országba ismét megfizettették velem on-line az áfát,és a posta(399Ft) díját. Természetesen a második áfa fizetést megreklamáltam,de hát mire abból valami lesz,az hónapok kérdése. Szóval a MP fog kártalanítani? Ali gondolom nem,mivel ők sem hülyék teljesen,látják,hogy bejött az országba,és volt vele papírmunka...
Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Sziasztok! Csak,hogy valami jót is írjak!! Szeptember 23,és 26.-i rendelésem két külön eladótól ( Grut-figura,érvéghüvely). Egyiknél Cainiao Super Economy Global,másiknál Cainiao Super Economy szállítást választottam. Mindkettő időközben átment AliExpress Standard Shipping-é,és mindkettőt ma hozta az Express One.Mint írtam,két külön eladó,két külön csomag,a két csomag egy nagyobb csomagban... Hát ez eléggé érdekes. Természetesen mindenféle extra költség nélkül!!
Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Sziasztok! Mostanában nem rendeltem,éppen nem volt szükségem semmilyen vacakra De tettem a kosárba néhány dolgot,amit most meg vennék.Viszont megváltozott a fizetési felület,és amíg nem tiszta számomra,marad minden a kosárban. Ugye nekem van forint lakossági számlám,a kártya adatokat valamikor megadtam az Ali felületén.De azelőtt Alin PP-al szoktam vásárolni,a beállításokban pedig az volt,hogy ne a PP váltson,hanem a bankom,USD-ben,mint ahogy a leírásban is szerepel.Most,hogy más a felület,megkérdezi,hogy a szokásos Visa kártyámmal fizetek,vagy PP-on keresztül? Már én sem tudom,hogy hogyan kellene,illetve ki váltson Ft-ról USD-be. Valami infót megköszönnék.
Üdv: Attila
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...