- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Digitális detox a Nokiától
ma Három új, 4G-s készülék közül lehet választani, ha valaki, elérhetőségre, de digitális disztrakció nélküli időtöltésre vágyik.
-
Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
ph A gyártó egy 8 és egy 16 GB-os, inteles modellel jelentkezett, amiket ránézésre nem igazán tudnánk megkülönböztetni egymástól.
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Kiskokó #60951 üzenetére
Véletlenül nem PayPal-al fizettél? Mert akkor van egy második, hosszabb időtartamú reklamálási lehetőséged is ha emez véletlenül nem jönne össze, hogy a pénzed az eladó szerinti móddal nem kapnád vissza.
A rendszer szerint elindult (van szállítási információ) mert akkor ha nem kerül "feladásra" a pénzed automatikusan visszajön
Azt kellene csinálnod amit leírt, mert ha szállított az állapota a vásárlásnak, akkor a rendszer a dispute-t nem engedi, mert szállítva a termék és meg kell várni a szállítási védelmi idő végét. Eddig így működött.
De csinálhatod azt amit B_I_G írt és nem azokat a lépéseket amit az eladó adott meg, majd oszd meg velünk hogy el lett-e fogadva a dispute.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kiskokó #60961 üzenetére
A helyzet az hogy a megnyitott dispute-ra az eladónak kell reagálni valamit, jön egy válasz tőle, ha az neked nem felel meg akkor fordulsz a segítségért az AliExpress-hez, szóval tedd azt. Bár most azért nem egészen értem hogy hol tart ez a dispute, van-e neked Accept és Reject gombod?
De pontosan milyen okot választottál mert olyan nincs hogy nem sikerült postázni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kiskokó #60963 üzenetére
Ha mindegyikre no refund jött akkor egyiket sem kell elfogadnod, ha azt szeretnéd hogy az AliExpress döntsön a javadra nem kellene megvárnod azt hogy a reakciód hiányában az eladó "ajánlata" legyen az érvényes.
Vagy mindnél Reject vagy egyiknél sem.
Ha el sem lett küldve úgy hogy egy nyomkövetési azonosító van mindegyikhez akkor nincs értelme csak egyre alkalmazni.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Hollow Knight
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- DIGI internet
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Milyen monitort vegyek?
- Politika
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...