- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stratova
veterán
Don: . pont, vesz szöcske
Amúgy nem tudom, hogyan vannak vele az Urak, mi per pillanat egy gyerekkel koppig ki tudjuk centizni, a Lianat 4-7 napi csomaggal, úgy hogy a babakocsi így is az utastérben a vezetőülés mögött a menetiránynak háttal bekötött gyerekülés előtt helyezkedik el. Ezt lassan újra is kell gondolnunk, mert amint nagyobb menetirányban rögzített ülést kap a prücsök, már nem tehetem elé a babakocsit.
[ Szerkesztve ]
-
bluyoo
nagyúr
válasz stratova #2800 üzenetére
Teljesen elvesztem az ajánlatok, motorok között.
Az asszony is ba..tat, hogy spóroljunk, itt jön képbe az Opel Meriva is. Helyben lenne is két ajánlat. Egy 1.3 -as Dizel és egy 1.4 -es Benzines. 2006/2007 -es kiadásúak 1-1.2M -ért. Na meg ha minden igaz beszámítanák a kis dögöt is.(#2801) stratova
Sokat legóztam gyerekkoromban a Lupóba is bepakolok.
De kezdem unni ....Bazinga!
-
stratova
veterán
Hát.. nem tudom mikori meriva, de én ezt nem éreztem tágasabnak a nissan almera tino-nál, utóbbiban hátul 3 azonos ülés méretű van, nem mini középen.
Úgy látom okkal, utóbbiban kisebb a tengelytáv cserébe szélesebb a hátsó nyomtáv. (Meriva, Tino). Tény hogy a nissan nem egy töümegmodell és mivel régi szívó benzines, szüleimé az 1.8-as motorral 114 (eredetileg) pacival, azért iszik rendesen. Amit mai fejemmel mindenképpen feltételnek szabnék egy autóba az a 6. fokozat autópályára (+ villanyablak és tükör és minimum manuális légkondi, utóbbiak megvannak a Lianaban is csak iszik mint a gödény). A nissan csomagtere 440l és lehet vele variálni (ebből még ki lehet szedni a hátsó üléseket, nem síkba hajtós modernebb móka). De biztos van más típus is csak nekem erről van némi tapasztalatom. Most szó nélkül cserélném a Lianát szüleim Tino-jára.A Liana mellett lassan nekem is megyeget a legózás, a legnagyobb szívás eddig a 4 kerék kicentizése volt a csomagtartóban de összejött, mellé ment 3 napi ruha és babacucc de akkor még nem vittünk kiságyat. Kb. 2 heti pakkal majdnem koppig van a kocsi, tengerimalaccal és csatolmányaival együtt. A Liana 470 l de ez csak sedan.
[ Szerkesztve ]
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz stratova #2805 üzenetére
Ezért kell a dízel. A tehén 508 SW-nek ugye 1.6 HDi a szíve, nem egy erõbajnok de becsületesen vonszolja magát, cserébe 4.7 l/100 km az àtlag.
A Volvo S80 az meg egy tank, de a 2.4-es D5 igy is repül vele, pont tegnap néztem 5.5 az átlag...kell ennél jobb?Benzines verdát csak max ilyen 1.2-1.4 literes városi mini vagy max kompaktot vennék, bevásárolni vagy ide-oda szaladgálni a városban. Hosszú útra pedig csakis a
pöfögõ traktordízel.
És azt is vegyük figyelembe hogy egy dízel motor jóval tovább bírja ha rendesen karba van tartva.~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
stratova
veterán
válasz MiklosSaS #2806 üzenetére
Don te pár éves kocsikat veszel nálam 5-7 évnél fiatalabb nem járt. Így én spec kicsit fázom egy porlasztócsúcs hibától, turbó felújítástól, bár a kettőstömegű cseréjét egy modern benzinesnél sem úszom meg. Ha asszony nem sürget inkább megyek 110-zel a külsőben, aztán többnyire hamarabb haza akar érni szóval marad a 135 külső-belső-külső móka. Ha lenne egy 6. fokozat ez sem lenne vészes.
Esetenként a kis benya pont nem eszik kevesebbet mint a nagyobb. Vársoba csak akkor használok kocsit ha nagyon muszáj, mert nekem napi használatban kényelmesebb a BKV, mint a dugóban hazacammogni. Azaz alapvetően, az én felhasználási területemnek (többet megy a kocsi pályán mint városban) éppen a dízel ideális, csak kicsit tartok az egyszeri nagy költségektől.
[ Szerkesztve ]
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz stratova #2807 üzenetére
Amikor elsõ dízelemet megvettem és is fostam a költségektõl...pedig az egy 1987-es Ford Orion volt 2001-ben. De azóta beleszerettem, pedig volt pár benzin zabáló a családban.
Kicsi vàrosi verdákat szeretem benzinesekben, tudom hogy többet fogyaszthat ha kihúzzatja az ember rendesen de a bíztositás, adó kárpótol.
Az ideális számomra az egy D5-ös XC90/70 és melette egy 0.8 literes Matiz vagy max egy 1.2 Corsa/Fabia/Polo/Clio/Yaris stb.~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
stratova
veterán
válasz MiklosSaS #2808 üzenetére
No igen, mások a költségek ott és itt, ott inkább az egyéb terhek magasak itt az üzemanyagár. Amúgy nem akartam benzin-dízel vitát nyitni. De nyugtass meg, hogy ott teljesítmény és nem köbcenti alapján emelkedik az adó, mert ha mégis akkor hülyébbek mint nálunk.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz MiklosSaS #2810 üzenetére
Az Ok a köbcenti szerintem abszolút marhaság, a többi még érthető (bár tudjuk mennyire volt reprezentatív a gyári károsanyagkibocsájtási adat, szóval kellett ehhez a mostani balhé). Kíváncsi leszek az elkövetkezendő évek remélhetőleg valósághoz közelebbi adatközlésére a gyártók részéről. Az is szánalmas hogy a mostani Takata botrányban érintett patronok veszélyességéről elvileg 15 éve tudtak az autógyártók.
[ Szerkesztve ]
-
Mahrenburg
senior tag
Popes (#2785) - Szinte az egyetlen jelenleg is gyártott típus, melynek minden része tetszik kívül is, belül is, főleg mióta kicserélték az egyetlen igazán kritizált elemét, a műszerfalat.
"tesztelése meg tuti nem unalmas" - Főleg, ha véletlenül a legélesebb beállítást hagyod meg, kikapcsolt kipörgésgátlóval, s gyanútlanul elindulsz vele reggel álmosan...
DonSasss (#2786) - Pedig csak két ajtaja van... De eme szörnyű ellentmondás feloldásaképp tettem be a négyajtós változatot...
Jim (#2787) - Kitűnő választás! Kevés mozgó alkatrész, ebből következően a meghibásodás esélye szinte nulla, könnyű vele parkolni, mára már klasszikussá érett formaterv, s a műszerfalat sem érheti kritika... Az ínyencek választása...
Vezérigazgató Úr (#2791) - Semmiképp se add alább:
Tágas, megbízható konstrukció a fülnek kellemes motorhanggal, s a legjobb, hogy vélhetően a megvásárlása nem meríti ki a kereted, s a fennmaradó tőkéből beindíthatod az alaplapgyárunkban a sorozatgyártást...
B-terv:
Szent Sárkány (#2800) - Erre nem is gondoltam volna, pedig szinte adja magát...
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
jim bcs
MODERÁTOR
válasz Mahrenburg #2816 üzenetére
+ nincs benne elektronika
Beárazás: https://logout.hu/bejegyzes/jim_bcs/bearazos_topikok_listaja.html
-
Mahrenburg
senior tag
válasz jim bcs #2817 üzenetére
Biztosra vehetjük, hogy senki sem veszne el a beállítási lehetőségek sűrű erdejében...
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
MiklosSaS
nagyúr
Mizu ven papak?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
stratova
veterán
válasz MiklosSaS #2819 üzenetére
Már megint magadból indulsz ki?
Tegnap vezettem a családi Tino-t összenéztünk párommal, lomhább, hintósabb és -30 l a csomagtere, de azonnal adtuk volna a Lianat érte (ha, befér összecsukva hosszában a babakocsi a csomagtartóba, de ma lemértem és beférne).
Mert: a magasabb üléspozíció miatt nem kell nagy tengelytáv, hogy elül és hátul is kényelmesen üljön az ember, ami egy bő két órás útnál már bőven szempont. Jobban variálható.
Igaz, amikor a Lianat vezettem először úgy ahogy a Tinot kellett, hogy szépen menjen kb. kilőttem a lámpánál (ennyivel pörgősebb a motor vagy/és rövidebbek az áttétek), most meg a Lianahoz igazodó visszafogottabb pedálkezelésnél még kicsit vánszorgott a Tino.[ Szerkesztve ]
-
bluyoo
nagyúr
válasz stratova #2805 üzenetére
Egy darabot találtam, pont egy 1.8 -ast (116LE). A fogyasztástól kicsit én is tartok. Alapból a nagyobb autókat nézek, kevesebbet egyik sem fog enni a mostaninál ...
Ezért is hajlok a kisebb Meriva felé. Abból is egy ismerős által ajánlott 1.7 -es Isuzu dízelt néztünk. Mondjuk a 220000 kilométer nem kevés (jelenleg ez van a közelben). Ennyi van mostan autómban is. Ugyan ennyiért 1.4 -es benzinest is kapnék ugyan ott -50000 kilométerrel. Nehéz döntés lesz ez, még a Dizel - Benzin kérdésen sem tettem túl magam.
Amiket idáig néztem szerintem mind 5 gangos, kivéve pár Zafirát.(#2816) Mahrenburg
Na azzal biztos megnéznének az utcán!(#2822) stratova
"ha, befér összecsukva hosszában a babakocsi a csomagtartóba" Ez is egy kikötés nálunk.
Amúgy tényleg nem néz ki rossz vételnek az a Tino.Bazinga!
-
stratova
veterán
Nem mondom, hogy rossz kocsi a Tino, amikor mi nézelődtünk (még a szülői házban laktunk mindhárman) rá esett a választás (150e km, 2 M, mára 1 M alattt is kapni).
De azóta azért változott a piac. Ebben egy régebbi 1,8-as szívó benzin van amit azért forgatni kell, hogy menjen. Dinamikusabban vezetve városban simán megeszik 10-12 l benyát, országúton a 6. fokozat hiánya miatt talán 8-at. Amúgy nálunk összecsukott állapotban a babakocsi lehajtott tolókarral 78 cm a Tino csomagtartójának mélysége pedig 85-90 cm.Van babakocsi vs. csomagtartó teszt is totalcaron, bár ott több mindent pakolnak be ill mivel nekünk a mamakiddies mózes oldalfala nem merev (csak elöl és hátúl van benne 1-1 műanyag merevítő lap) s átalakítható minimális helyet képes elfoglalni magasságot illetően (így férhet be most a Lianaban a vezetőülés és az autós babaülés közé).
Persze ezzel is megér futni egy kört vétel előtt.
[ Szerkesztve ]
-
bluyoo
nagyúr
-
Teaway
veterán
Na, ezt is megértük ► Megérkezett az AMD várva-várt új foglalata
Nincs itthon csokid??
-
CJ4567
veterán
válasz DR|FTK|NG #2835 üzenetére
Oldalukon benne van a Hyper szériában, úgyhogy elméletben igen, gyakorlatban 404-et dob az Asrock oldala az alaplapra
Ha Hyper, akkor az oldaluk szerint van RAM OC, ami egy i3 mellett hasznos. Telefonon nem tudok linkelni, de Digitalfoundrynál tesztelték az FPS növekedést 2133 és 2666MHz ramok között, érezhető különbség van a kettő között.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Mahrenburg
senior tag
Vezérigazgató Úr (#2823) - A Barkasszal vagy a B-tervvel?
Koffeinsztráda (#2831) - Vajon mikor lesznek AM4-es alaplapok...
Drift (#2835) - Áh, máskor ilyenkorra már fuldokolnánk a sok alaplappremierben, nem csak ez a csoffadtka lenne...
_______"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Mahrenburg #2840 üzenetére
Azva Volvo, az büntet keményen.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Mahrenburg
senior tag
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Mahrenburg #2842 üzenetére
A BMW nem hoz lázba soha. Inkább egy Mercedes vagy Mitsubishi illetve Lexus.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Mahrenburg
senior tag
válasz MiklosSaS #2843 üzenetére
Tudatában vagyok az autóipari irányultságodnak, a BMW és az amerikai V8-asok sem a Te világod, ezért írtam tréfának szánva...
A pingvinek nem véletlenül rendeltek Mercedeseket az állami tisztségviselőknek az Antarktiszra, biztosra akartak menni, hogy jóváhagyd az ezzel kapcsolatos kiadásokat... (Bár nem tartom kizártnak, hogy a könyvelőid nem terheltek a részletekkel... )
[ Szerkesztve ]
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
stratova
veterán
válasz MiklosSaS #2843 üzenetére
Milyen illusztris társaságba került a Mistu
Ha már autó s ülés. Ismer valaki ennél jobb, NEM ISOFIX rendszerű gyerekülést? Vagy ami menetiránynak háttal is beszerelhető? Sajnos a facelift előtti Liana nem ISOFIX-es.
Hmm az ADAC tesztjén még akad jobb biztonsági értékeléssel rendelkező ülés, és a 9-36 kg besorolású Cybex Pallas 2 sem tűnik rosszabbnak, bár ebből ma csak a fix kapható, de látszólag nem csak ISOFIX rendszerrel rögzithető, vagyis nem tér el az övvezetés a régebbi verziótól.[ Szerkesztve ]
-
Mahrenburg
senior tag
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
Mahrenburg
senior tag
DonSasss - A pingvinek kérdezik, hogy mit szólnál ahhoz, ha az Antarktisz nagyvárosai között földalatti vasút-összeköttetés létesülne? Így az úton lévők nem lennének kitéve a télen szinte mindennapos hóviharoknak, ez talán a turizmusra is élénkítőleg hatna...
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
stratova
veterán
válasz Mahrenburg #2849 üzenetére
Mint tanácstag támogatom az elképzelést, de kizárólag akkor ha a sínautók az alábbi modellekből állnak.
Ebben az esetben szerintem bevehetjük gázmaszk kollégát is a tanácsba.(#2851) Nálam csökkenő sorrendben jelennek meg a hozzászólások, ebben a nézetben nem is kell.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest