Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szbalogh

    őstag

    válasz rainmen #11001 üzenetére

    Köszi a bizalmat :DDD

    Na elemeire szedtem a PDW-t. Szinte semmi kenés a GB-ben, kis hézagolásimitáció azért van úgy hogy a bewel gear 1-2mm-t lötyög :Y És érdekes hogy a CA csapágyak az AK-ban passzentosan fogták a tengelyt azaz szinte nem mozgott semmit tengelyre merőleges irányban ez meg mintha a végét járná pedig semmi kopást nem látni sehol a GB-ben.
    A nózi mintha nem is lenne rajta úgy ereszt :(((
    A tűzkapcsoló meg nem réz hanem valami szürke fényes cucc.

    És a lényeg! Gyárilag súlyozva van a dugattyú!!!! :Y Ezért lökött meg csattogott ez ekkorát!
    Nem egy négyszögletes menetes alátétszerúségbe megy a dugófejet rögzítő csavar hanem egy spiáteröntvénybe :Y 22g a dugófej meg a dugó

    Szerintem így több súlyt már nem teszek rá :F
    Hány g egy gyári ilyen szet? Most nem akarom ezért szétszedni az AK-t, lécci mérje már meg valaki akinek van bontva!

    Marad a szokásos dolog. Hézagolás, ogyűrű csere, zsírozás, olajozás, hopgumicsere és átkábelezés. Nem olyan egyszerű ebben csövet cserélni mint az AK-ban. Össze van zsúfolva minden és sokkal nehezebb szétszedni.

    [ Szerkesztve ]

    Nick: HE_Storm

Új hozzászólás Aktív témák