- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeni
félisten
Szia
Kérdésem az lenne,hogy 2007 őszén vettem egy Corsair Flash Voyager 4GB pendrive 5 év garival egy csepp és porállósat.
A bolt megszűnt a webes oldaluk szerint.AZ a XIII.ker Szekszárdi Út 13 alatt található. A számla megvan hozzá. Hol lehetne utólag érvényesíteni a garanciát,esetleg melyik nagy ker be vihetem vissza? -
-
jeni
félisten
így másképpen fest a dolog - ebben az esetben ha jól tudom a számlát nem kell leadni csak a gar papírt esetleg elég bemutatni,de a másolatot is elfogadják.
U.i: mindenképpen vissza mennék és kérném a panaszkönyvet amelyben fekete fehéren leírnám,hogy a számlát és a gari papírt nem adták vissza azóta ,melyben feljelentéssel fenyegetném meg őket. Ha kell vissza adom a terméket ha rögtön nem adnak számlát erről,ellenkező esetben a rendőrséget hívnám fel ott helyben.
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz Jocozolg #1033 üzenetére
Users Rendszerház Kft.
ez a bolt korábban két helyen volt megtalálható (a másik a Ferenc Krt-n volt)
viszont itt van a közelünkben két utcányira,és látva rendes elérhető boltnak tűnik,személyes vásárlásra is van lehetőség.a másik kettőnek nincs direkt boltja,vagyis egyiknél megbeszélés szerint átvehető személyesen,megbeszélt időben,megbeszélt helyszínen.
-
jeni
félisten
válasz Szabacs #1077 üzenetére
Basszus
Tavaly tőlük vettem az ár emelés előtt a Samu 2TB HD204UI wincsit,igaz még hibátlan.
Meg aztán a Coolshop is bezárt állítólag de a weboldal még működik igaz,de nincs semmi árú felrakva nekik ott.Van papírod róla,hogy leadtad javításra? Állítólag már nem a mostani árat kapod vissza hanem az akkorit,és cserét sem adnak helyette,tavaly mikor az oldaluk működött ezeket olvastam mikor a megemelt HDD-k-ről írtak.
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz ToniW210 #1290 üzenetére
PartNero
ez nem semmi még a hirdetésekre sem hajlandóak válaszolni!
bárki kérdezz valamit nagyban leszarják az illetőt,akkor minek hirdetnek??Users
többször vásároltam náluk,tőlem pár méterre vannak,pedig még 2 boltjuk is volt pár éve,most a Damjanich utcai is bezárt. Pedig akár hányszor elhaladtam mellette mindig volt vevő,vásárló oda bent.
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
-
jeni
félisten
-
jeni
félisten
válasz inf3rno #2294 üzenetére
Ugyan ilyen cégek a Mobilhome és a Speedshop!
Az 1év garis cuccra minden előzmény nélkül csak 6 hónap garanciával keleznek! Egy sima eladó akinek semmilyen végzettséget nem tudott felmutatni arra hivatkozóan,hogy alkalmas-e egy termék anyag/milyenségi analizására vagyis rendelkezik olyan képesítéssel amire fel van jogosítva,hogy szemre,hasra rávágjon,hogy az adott termék az ügyfél hibájából tört el?
Amúgy is egy 1 év garis termékre nem lett volna szabad hivatkoznia,hogy 6 hónap elmúlt így már nem érvényes a bolti szavatosság! Megtette a magáét a feladatát ellátta és kész ez természetes! Ezt egy sima Speedshopos bolti eladó vagy esetleg egy anyagbeszerző mondta el nekem.
Na ezért nem szabad olyat vásárolni tőlük ami 6 hónapnál többet írnak papíron mert úgyis letagadják egyéb okokra hivatkozva ami törvény ellenes! Simán perre vihetném de 6000Ft-ért nem idegesítem fel magam. -
jeni
félisten
-
jeni
félisten
A lényeg a dologban,hogy az első mondatban elismeri a gyári hiba lehetőségét,de utána az 1év helyett csak punktum 6 hónapra redukálja a gyári szavatosságot önkéntes alapon.A tokon meg ott tört ketté a keret ahol egyértelműen gyárilag le van gyengítve vagyis a hangerőszabályzó helyén ahol kivágás van. A más jellegű sérülés rajta nem más mint külön tokban használva az ebből eredő festék lekopás.
-
jeni
félisten
A tokot nem 6 hónapos gari vettem hanem 1 év garanciával adták ők számlával tehát a szavatosság idejét nem én adtam meg és nem én hirdettem meg a webshopban! Tehát ha a Speedshopnak dolgozol - ha igen akkor értelek ki mellé álltál! Mielőtt írsz valamit valamiről 2x olvasd át legalább és azután nyilatkozz vagy mond véleményt!
A törött autó az nem magától törik el és az csakis más által vagyis karambolozol valakivel valamivel! A kettőt ne keverd össze! Én nem ejtettem le és nem ütöttem semmihez.u.i.:
Ilyet csak akkor írhatod/írhatsz le ha letelt az 1év SAJNOS NEM TELT le. Van még rá 3 hónap garancia a lejártáig!
Ha 6 hónap garival adták volna és azzal is hirdetik akkor 1 szót se szólok és elfogadom,hogy ellátta a feladatát! Még most is 1 év garanciával árulják az adott boltban![ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
Spigen Neo Hybrid tokban elhelyezve az S7 mobil készülékkel együtt nehezen ,még akarva sem dobná le az ember a földre akkor is ha a tok ütés állónak van hirdetve. Még tesztelés céljából sem tenném!
Nagy a fantáziád!
Amúgy neked miért érdeked az ellenkezőjét sugallnod? Fogalmad sincs arról mikor és hol történt és hogyan lett észrevéve a gyári hibás (feltehetőleg anyagfáradás) tok repedése,lévén nem te használtad/használod. Miért kell neked rögtön az USER hibára fognod a dolgot?
Ha nem tudnád, a kereskedők nem szeretnek garis dologgal vesződni sőt kártalanítani sem! -
jeni
félisten
válasz S e t h #2319 üzenetére
lufi7
Őt csak abban minősíteném,hogy nem is tudja /tudta az előzményeket és a történetet és mégis az USER-re mutogat.
Speedshop
Az alábbi történet vonatkozik.
Nem célom átvágni a boltot. Én csak a bolti alkalmazott hozzáállása miatt vagyok meglepve,hogy volt képe,bátorsága az ügyfelét,vásárlóját megkárosítani!
Azt tudom biztosan,hogy hol nem fogok a következő 50 év alatt vásárolni és nem javasolni a jelzett boltot senkinek. 95%-ban én szerzem be,veszem meg és én javaslom,hogy az adott "gyorsboltól" mit is érdemes megvenni,legyen az bármi is.
Magyarul ha az adott termékre nem tudja vagy nem akarja garantálni a vásárlás idején az általa megadott garancia vagy a szavatossági időt az adott termékre akkor erre csak azt tudom mondani,hogy senki se vegyen 6 hónapnál nagyobb,hosszabb garanciával bíró terméket,mert a végén úgysem tudja teljesíteni az adott bolt a garanciális feltételeket!Részemről lezártam az ügyet.
Innentől hagyjuk ezt a történetet végleg bezárva. Ne offoljuk szét a semmire.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
Magánszemélyként vettem.
Mint olvasható a levélből nem tájékoztattak arról a jogaimról,hogy amennyiben nem értek vele egyet van lehetőségem továbbiakban a másik 6 hónapot hitelt érdemlegesen igazolnom,hogy semmiféle külső behatásnak nem tettem ki a tokot.
Ellenben a az általuk megfogalmazott jegyzékben melyet a bolt írt meg igazolásképen,ott már nem szerepel olyan,hogy bizonygassam be,hogy a második félévében miért is tört ketté? A levélben már az szerepel,hogy a 6 hónap letelt,megtette a magáét,ellátta a feladatát,és ennyi! Mehet a kukába! Már nem érvényes a garancia rá,hiszen egyoldalúan a bolt leredukálta 12 hónapról 6 hónapra és a kedves tulajdonos meg dobja ki és vegyen másikat,holott a számla és a gari papír alapján 1év garancia jár hozzá.Én a boltot töröltem a tudatomból örökre! Majd az vesz és vásárol ott valaki,akit nem érdekel a garancia az adott terméken.
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz bogarfx #2325 üzenetére
Nem, mert történt egy adás-vételi szerződés vagyis egy megbízás vagyis teljesítés mindkét oldal felől! Az akkor általuk kért összeget kifizetted. Ők meg cserébe a terméket elküldték vagy a helyszínen megkaptad! Innentől már nem lehet árkülönbözeti követelése az adott boltnak! A bolt sara mit mennyiért ad el!
Rosszabb esetben ha a termék elromlik akkor "szórakozni" fognak az új tulajjal. -
jeni
félisten
válasz bogarfx #2327 üzenetére
amúgy az informatikus vagy a logisztikus hibája ha elírja a termék kódját,ill. annak árazását.
az árú kiadó ,pénztáros ilyen esetben vétlen.
én is azt mondom nyeljék le csak úgy,bár nem etikus mert ők is emberek hibázhatnak csomagolásnál,stb...
azt gondolnám,hogy beteszel 5000Ft ,betesz a srác aki átvette tőled szintén 5000Ft-t és ennyivel kevesebb a vesztességük az adott boltnak vagyis az Alza-nak. -
jeni
félisten
válasz bogarfx #2337 üzenetére
Bepróbálkoztak!
Azért a 32000Ft különbözet nem semmi!
1-2000Ft esetében az ember nem idegesítené fel magát.
Tudták és tudják nem tudnak ellened fellépni! Sem mással sem tehetik meg!
Majd maguk közt lerendezik a hiányzó keretet. Majd az lesz ,hogy ha elromlik a memória lehet majd arra utaznak majd,hogy a kevesebbet pénzt adják vissza majd ami a számlán szerepelni fog! Nem lesz termék csere és így a levásárlás vagy a KP fizetéssel lesz majd kártalanítva a tulaj!
Ebből a szempontból nem lesz káruk!
Nyugodt lehetsz az újbóli vásárlásnál is előre fognak neked majd köszöni! -
jeni
félisten
Mindig aszerint lesz levásárolva,vagy kifizetve ami szerepel a számlán.
A számlán kevesebb van írva mint a termék jelenlegi ára. Ezért is kértek volna még 32000 Ft-t
Tehát ha levásárlás lesz akkor a pl.:xxxxx Ft értékben kap majd levásárlás vagy KP-t. Abból a pénzből ha vissza fizetés lesz nem fog kapni másikat,mivel azonos típusúak drágábbak alapból. Amúgy is további ár emelkedés várható. Olyat biztosan nem fognak felkínálni,javasolni,hogy hasonló kategóriásat felkínáljanak neki.
Az egyedüli megoldás lehet számára ha termék cserét kér majd!Ez a második alkalom,hogy rám ugrasz de nagyon!
Nem akarok veled sörözni!
Nincs más elfoglaltságod?
Kapcsold be a TV-t,biztosan találsz magadnak megfelelő csatornát!
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz S e t h #2342 üzenetére
Spigen tok:
Az külön történet és lezártam anno. Nem téged csaptak be hanem engem. Az a dolog nem a betyár becsületről szól és nekem adtak igazat az itt megszólalok 1 kivételével! Semmilyen anyagi haszonról nem beszéltem és nem emlitettem meg korábban sem. Én cserét kértem és nem pénzt. Észrevételem jogos volt ez ügyben! Fogalmad sincs mi volt a történet.Memória KIT:
A memória dologban meg nem én vagyok az érintett. A kettőt ne keverd össze.
Mielőtt reagálnál valamire olvasd el előbb 5x.Részemről befejeztem!
-
jeni
félisten
Ez jellemző a magyar boltokra,hogy nekik többet ér ezzel vacakolni és ilyenre pazarolni az idejüket,mint,hogy az ügyfeleket gyorsabban,pontosabban kiszolgálják és a szervizes részét meg korrektebbül kezeljék.
Tisztelet a kivételnek!
Én inkább lemondtam a garis cuccomról,hogy azt tegyenek vele amit akarnak. Hiszen így megszabadulva tőlük legalább többé nem látom őket!
lufi7
Az enyémre légy szíves nem reagáljál. Hálás köszönet!
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz fodor0410 #2906 üzenetére
Helló.
Én meg láttam őket pakolni. Gondoltam nagyobb helyre mennek majd. Nálam is van egy ilyen NvidiA 1070 kari. Sajnos nem néztem utána hova is szól! HaSznáLtan lett véve. Így a gyártó vagyis az Asus felé hogyan lehet ÉRVÉNYESÍTENI a garit? Bármi gáz van innentől már csak a cserés dolog jöhet szóba a gyártónál. RMA működik ilyen formában VGA esetében? -
-
jeni
félisten
Hello
A Konzolvilág és a Compker boltokra mi a tapasztalatok?
Ugyanis most először csapnak be vagyis inkább fütyülnek az ügyfelekre.
Volt egy Phanteks Revolt Pro 850W tápegységem melyet sem javítani sem cserét adni nem tudtak és elkérték a szamlaszamomat vételár vissza utalására.
Ez már 2 hete tart. A kormányoldal szerint ez esetben se javítás se csere nem lehetséges akkor 8 naptári napon vissza kell utalniuk a termék vételárat.
Emailban és telefonon is egyeztettem velük. Elismerik,tudomásul veszik,de folyton a pénzügyre hivatkoznak,hogy ők intézik és hamarosan megkapom a pénzt. Az utóbbi részét nem nagyon akarják teljesíteni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen