Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
gp A teljes kiadás a tervek szerint jövő hónap közepén debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #3309 üzenetére
Én csak utánvéttel szoktam venni bármit is. Nincs kedvem felszólításokat küldeni. Sok cég úgy gondolja, hogyha nála a pénz, akkor utána már ők tesznek szívességet, hogy elküldik neked az árut.
A minap volt egy vicces vásárlásom egy másik cégnél. Csak pár ezres tétel, de úgy küldték, hogy nulla volt az utánvéten. Nekem kellett szólnom, hogy ugyan már, hadd fizessem ki.Buliban hasznos! =]
-
chopin42
őstag
válasz
#24845312 #3309 üzenetére
Szegény....
Micsoda véletlen, hogy pont ez a két szartenger egyesült...
Eshop24 pedig szerintem az a kategória, hogy épp sikerül-e szürkén behozni, vagy nem, mert azok az árak a többi mellett vagy haszon nélküliek, vagy áfacsaltak, vagy mindkettő.
Kitartást a várakozáshoz, az enyém ehhez képest semmi (bár attól még felkúr), de az a tény, ahogy az itthoni webshopok TÖBBSÉGE hozzááll a vásárlóhoz, kritikán aluli, amazon pl olyan elnézéstkérő levelet küldött magától, mikor tévedésből rendeltnek mutatta a gpu-t, majd nem küldte ki (előrendelés volt, bányászláz, akkor kellett volan fizetni, ha megjön), hogy komolyna éreztem, hogy sajnálják. Edigi válasza pl annyi volt, hogy "logisztikai problémák előfordulhatnak", ja rendelhető, 2-5 nappal, csomagolni és feladni meg nem sikerül 24 óra alatt. Ez van, itthon az emberek többsége szarik bele, a munkaadójuknak így is dől a lé, mit törjék magukat. Az is jellemző, hogy azok a boltok is 4,5 átllagosak, akiknél rendszeresen problémás a garanciális ügyintézés, szállítási idő, ügyfelekkel való bánásmód, kommunikáció. Mert a többség rendel, aztán nyomja is az 5-öst, viszont az az 1%, akinek elromlik a cucca, és ír, keveset nyom a latban. Ezért kell mindig a legrosszabb véleményeket alapul venni, mert pl ha mind garis ügyintézéssel kapcsolatos, lehet tudni, hogy nálunk is az lesz, ha arra kerülkne sor.
Pl a rendelésem most ezt mutatja: [kép]
(#3310) inf3rno Az utánvéttel az a baj, hogy akkor is beleszarhatnak, feláras, futároknál szinte SOSINCS kártyás fizetési lehetőség, automatánál okés, de kb ugyanakkora eséllyel szarják le. Nekem az a tapaszztalatom, ha előre kifizetem, valamivel több a hajlandóság, de a legaljának tökmindegy.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kutya topik
- Ubuntu Linux
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- GoPro Topic
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...
- Xbox Series X
- SAMSUNG 55CU7172 Crystal 4K UHD SMART LED TV+Garancia!
- Megkimélt Apple iPhone 12 Mini 64GB Fekete, kártyafüggetlen
- Ritkaság! DELL PRECISION 5530 Érintőképernyő / 4K IPS / i7-8850H / 16GB DDR4 / NVMe SSD / P1000 4GB
- ÚJ! Macbook Pro 16" - 2023, M3 Pro, 18/512GB, 2 ciklus, Apple garancia (72)