- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Prime110
aktív tag
Nem dobbant meg a szívem a látottak alapján, sajnos...
Minden porcikáján üvölt kívül is és belül is sajnos, hogy mindezt már láttam valahol.
Az eleje már-már Audi-Seat-os orrot kapott, a hátulja nekem egyöntetűen a Chevrolet Epica (az utolsó) segge lett (nem csoda persze, a Fiat tervezte azt is...), a belseje meg egy felhízott Fiat 500-at idéz.
De legalább nem konkrét Fiat 500-klón, az ára még elviheti, vagy majd lehúzza a jól felszerelt - egyébként még mindig több egyediséget felvonultató - Linea-t. -
Prime110
aktív tag
OMG, az kellemetlen, ezt amúgy sosem értettem.
Láttam (sajnos) sok téglára rakott autót, de ez a kib*szás legmagasabb foka, még a kromofág sem olyan "hűdenagy" valami, mert a kocsi attól megy (persze, szar dolog az is, mikor anyagig le van marva a festék és a fényezés...), de leszedni a kereket, hát az mindennek az alja... -
Prime110
aktív tag
Ismerve a Lybra árakat, összevetve egy turbófelújítás költségével, inkább vegyél egy másik Lybra-t és a sajátod tartsd meg donornak.
Ha ez mégsem járható opció, akkor érdemes elvinni diagnosztikáztatni a motort, hogy átfogóbb képet lehessen kapni a hiba valódi forrásáról. -
Prime110
aktív tag
válasz Stylewars_kp #1774 üzenetére
De, megoldás lenne, de régebbi olasz vasak esetén (sajnos a Lybra is idetartozik már...) például a motort kasztni nélkül nem is adják, mert melósabb kiszerelni és leszerelni minden csövet, mint amennyiben munkaórában van az egész.
Én elvinném a helyedben először diagnosztikára, amit írtam is. -
Prime110
aktív tag
válasz LaptopSystem #1868 üzenetére
Ősszel kiderül, bár szvsz nem volt feltétlen jó húzás élből kihagyni a polgári változatot (hacsak nem motort fejleszt a Fiat, amilyet még nem látott a világ).
Ha a méretosztály miatt a 3-as vetélytársának szánják akkor azért nagy a szórás, mert ott előrendelésre 18.000 EUR az alja, ha az Alfa ez alatt tudna lenni akkor van esélyük Németországban (teszem hozzá, hogy kissé "bajoros" lett az eleje, távolról akármilyen Audi-nak is elmenne). -
Prime110
aktív tag
válasz F_Zolee #1906 üzenetére
Idővel? Szerintem már zömmel most is azok vannak - akinek meg szintén "álom" azok nem adják el.
Maga a konstrukció nem rossz, ha nem rohad akkor elmegy egy darabig. A formája tulajdonképpen "örök" (nekem is tetszettek), az alkatrész homogén a Bravo-Brava-Marea-Punto tengelyen rengeteg a lehetőség, soha nem lesz alkatrész-hiány.Nekem "álom" kategóriában egy Fiat Coupe 2,4 lenne a "játszósautó" a Kappa-m mellé, bár az még rosszabb helyzetben van, hiszen számottevően kevesebbet gyártottak belőle, így jót kifogni még nehezebb - tyúkólra, meg betegágyra nyilván ne vágyon...!
-
Prime110
aktív tag
válasz sagesz93 #1908 üzenetére
Persze, hogy szabad, nekem is volt olyanom, most momentán nincs rá szükségem ezért sima izzóval megyek. Szerintem a NB előnye az a fajta országutazós autókázásnál van, ahol az út szélét is nagyon fontos látni egy részeg kerékpáros miatt mondjuk.
A helyzetjelző az egy külön izzó, nem kell cserélni, H1-H7 ha minden forrás cserélni akarsz akkor persze.
Egyébként ha nem reflektorral mész azt nem kell feltétlen cserélni, jó fénye van anélkül is, de mindenki a pénztárcája szerint válasszon.[ Szerkesztve ]
-
Prime110
aktív tag
válasz F_Zolee #1909 üzenetére
Az nekem már gyanús. Ha valaki el akarja adni, akkor a beltér nagyon fontos. Kívülről neki lehet állni egy polírozókoronggal is, kis hozzáértéssel pár óra alatt szalon állapotot hozol ki távolról, de a kormányt vagy a nap-szívott belteret és a szakadt ülést nem tünteted el ilyen baromi egyszerűen - illetve de, cserélsz mindent, de akkor meg már nem akarod eladni!
-
Prime110
aktív tag
válasz F_Zolee #1912 üzenetére
Kívülről tényleg patika, sehol egy horpadás, vagy parkolási horzsolás. És hát távol álljon tőlem bármilyen üzletet rontani, de ha a fél futómű fel lett újítva (jó, ezek nem nagy tételek (lengőkar + stabilizátor + lengéscsillapító (még egy Monroe is 6 pénz / darab a többi pedig tényleg aprópénz), a kipufogó sem olyan nagy valami (20-40 között van ha leömlőtől dobog mindent cseréltek), de mondjuk a vezérlés már kicsit drágább, plusz munkadíj, mondjuk ráment úgy egy lepedő meg némi apró, csak amit leírtak (jah + a felni gumival...), de bennem akkor is ott motoszkál, hogy ha el akarom adni, akkor max kiganézom aztán Isten hozzád... de nem költök rá ennyit, ami nyilván beleépül némileg a vételárba is...
Na meg a motortér, mintha hetente mosnák, csak azt nem tudom, minek...
-
Prime110
aktív tag
válasz sagesz93 #1916 üzenetére
A különböző foglalatok jelzőszáma.
A "H" azt jelenti, hogy halogén izzó. Az autóba épített lámpa fajtája határozza meg az izzó típusát is. A H4-es izzó duplaszálas, azaz egy izzóban van a tompított és a távolsági fény izzószála is. A többi(H1;H3;H7) már csak egy izzószálat tartalmaz.
Amit linkeltél az gyárilag is jó hozzá a W5W típus. -
Prime110
aktív tag
válasz alázógyík #1915 üzenetére
Na de ennyire? Erről enni lehet kábé.
Én nem vagyok - sajnos - ilyen rendes gazda. Karban tartom a kocsim, minden megvan rajta csinálva, de valahogy a motorhoz nem nyúlok. Jelenleg amúgy is kábé így néz ki:
A legnagyobb bajom, hogy egyszer lefújattam a szelepfedelet, de valószínű átb*sztak, mert mint látszik, úgy pereg le a festék, mint a kisangyal. Gondolkodtam, hogy smirdlivel nekiállok és levakarom az egészet. A csupasz fém is jobb látvány, mint ez, de ehhez sosem jutottam el. Valószínű ezért néz ki így a motortér, mert ha felnyitom akkor ezt a csúnya lepergett festéket látom ezért nem motivál semmi arra, hogy enni lehessen a motorról...
most augusztusban megy a kocsi amúgy is nagy-generálra (új vezérlés, klíma-kompresszor, szervó-motor, hűtés - ezek mind cserélve lesznek utolsó szériás Lancia-Alfa alkatrészekre) és az ilyenkor szokásosak a műszaki előtt.[ Szerkesztve ]
-
Prime110
aktív tag
válasz Stylewars_kp #1921 üzenetére
Köszönöm, de messze van a jótól, sajnos.
Van egy elképzelésem, hogy miként lenne "méltó" (tudom, hülye egy szó), hogy teljesen passzoljon az autóhoz. Ennek csak egyik része a szelepfedél újrafényezése (de ahogy ezt leírtam még kora délután eszembe is jutott, hogy ezt azért nem egy nagy et was megcsinálni, vagy megcsináltatni, úgyhogy a héten lehet újra is fújatom)Van pár cső, amit cserélni is kell(ene), beszerelés előtt áll egy új klíma-kompresszor, egy új klíma + levegőhűtő összeépítve, ha ott már bontunk, akkor jönnek ugye az új szíjak, görgők, akarok egy új Alfa 166-os kiegyenlítő-tartályt, az ékszíjat takaró műanyagot kis tálcát is cserélném - és még pár apróság - és ezek tényleg nem tételek, csak mindezt összevadászni az ország különböző pontjairól, hát ilyenkor elgondolkodik az ember, hogy tényleg érdemes e ilyen "öreg" olaszt tartani - persze, megéri, csak kompromisszumokkal
-
Prime110
aktív tag
Na pont ezt mondom én is, hogy legyen az új tulaj nyűgje - megvette, hadd vigye - így van új barátnővel, feleséggel és persze autóval is.
De van erre szép ellenpélda is, pl egyik haverom, van pár kocsija, mindet árulja, mert mindig kell neki valami új. de olyan maximalista, hogy nem adja EL úgy, hogy ne lenne körbepolírozva a kocsi, legalább 2x. Ha 3 napot áll a kocsi a szabadban megy és mosatja - beteg állat, mondtam már neki, hogy a gatyája rámegy ezekre de nem érdekli, merthogy legyen minden patika állapotú.
Én mondjuk anno úgy vettem, hogy hónapokig vadásztam. Nem kellett elkapkodni, céges kocsim volt, tudtam, hogy hobbi-autónak lesz véve. Akkor nagyobb is volt a választék a Kappa-ból mint manapság értelemszerűen. Aztán meglett a kiszemelt, 3x mentem el megnézni ugyanazt, aztán jött egy hónap lauf, szabadságolások, ilyesmi, aztán tudomásomra jutott, hogy valaki más is kinézte a vasat és akkor éreztem, hogy az a pillanat az, amikor meg kell venni. Másnap nálam volt az autó, két napra rá névre írva állt a házunk előtt.
Én nem kapkodtam el, E36-os talicskát vesznek emberek 1 hét gondolkodás után, nem olasz autót!
-
Prime110
aktív tag
válasz Stylewars_kp #1927 üzenetére
A suvickolás hagyján, nekem az a bajom, hogy patika tisztán az autó MINDEN hibáját látom!
Tegnapi kép, csak mint érdekesség nem hivalkodás.
Ebből a szögből is látni, hogy a sárvédőn van egy lepattant festéknyom, hogy a bal hátsó ajtón van egy húzás a sárvédőn is van egy elég nagy leválás és ezek csak amik távolról A jobb oldalán is van mit javítani, a hűtőmaszk kamu krómja már lekopott a műanyagról és kábé napestig tudnám sorolni, hogy ilyenkor mi mindent ki nem szúrok. Persze együtt lehet ezzel élni, csak hát na, ha az ember olasz autót vesz akkor legalább legyen stílusa ahhoz is, hogy tisztán tartsa azt. Jó, ennyire talán 3x volt kinyalva, mint most, amióta 6 éve nálam van. -
Prime110
aktív tag
Azt nem csodálom, mert ahhoz képest, hogy mennyi 156-os szaladgál ezek a Crosswagon-ok olyanok, mint a fehér hollók. Biztos jó kis vas, az Audi Allroad-nak szánták ellenfélként, de hát tudjuk mi lett a sorsa azoknak az olasz nagyvasaknak, amik német prémium közelébe akartam menni...
-
Prime110
aktív tag
De gondolom nekik az e36 jobb esetben e46 maga az űberautó, nem igaz? Az 1,6-os varrógép hanggal és teljesítménnyel...
Amúgy tényleg, ez a "3F törvény" még vagy 100 év mire kikopik a fejekből. Ne felejtsük el, hogy 1980-ban a japán pont egyenlő volt a gagyi szarral, amit az olaszok is megkapnak (na persze nem annyiszor, mint a franciák ).
Én azt mondom, aki olaszt akar, az vegyen azt, de vigyázni kell, mert lelke van MINDNEK! És aki ezt nem tartja észben azok szajkózzák legtöbbet ezt a 3F-dolgot. Ismerek olyat, aki agyig kicserélt a Kappa-jában, de egy métert nem tudott az autójával menni, mert az _autó_ nem akart. El is lett adva - állítólag most már hibátlanul teljesít.
Tudom olyan kicsit, mint a Transformers első része, de abban is elhangzik, hogy valójában az autó választja a sofőrt és van is benne valami.
Egy átvizsgálás meg egy próbakör nem a világ, csak jó szakival menjél oda, aki mondjuk meghallja, hogy esetleg kerepel a szervó-szivattyú - nekem igen, de a mai napig nem hallom csak szerelő cimborám mondja mindig, hogy nyüszít már nagyon. Na ilyen kaliberű ismerőssel érdemes menni, szvsz.
-
Prime110
aktív tag
Nem döntött rosszul, a Mazda 6 nem egy rossz konstrukció, lehet is látni százával az utakon ,tehát csak jó. Itt nálunk az egyik kereskedésben 8 Mazda 6 áll egymás mellett, tehát az igény is megvan rá, csak ami jópofa formájú volt mára már olcsó tömegcikké silányult, de igásló, nem lesz vele baja...
Na, de egy 159-ről lemondani egy Mazda 6-ért?! Na, nem, azt soha! Mint itt fentebb írtam, az a kocsi öregedni is szépen fog, még 10 év múlva is élmény lesz ránézni és menni vele, a Mazda 6 sem csúnya, de nem egy 159.
Ez a Crosswagon nem rossz, ha tényleg vigyáztak rá akkor minden esély megvan rá, hogy elnyeri a tetszésed. Nem "tucatalfa", éppen a ritkasága miatt. Beférni biztos be fogsz, max magad mögött nem tudnál beférni. Na de ki ül maga mögött vezetés közben, ugye?
-
Prime110
aktív tag
Hát azon túl, hogy öreg, mint a országút szerintem sok baj nincs vele.
Ez az 1,9JTD az egyik, ha nem a legjobb motorja a Fiatnak, kábé a világból kimegy ha ennyi év alatt nem pusztították le. Azt vedd figyelembe, hogy a legfiatalabb (!) Marea is 12 éves ezzel a motorral...
A 105 LE-t gyártották 2003-ig, korban inkább ez javasolt, mert a 110 LE-t 3 évvel korábban befejezték és hát az a +3 év az sokat számít(hat). -
Prime110
aktív tag
Érthető, szerintem nem lesz gond, 4 emberrel annak jónak kell lennie, de próbálni kell.
Mondjuk engem a kappa elkényelmesített, én magam mögé 192 centimmel még beférek, úgy, hogy van 3 centi a térdemnek, de mindazt úgy, hogy a vezetőülés egyébként mondjuk úgy 55-60 fokosra van hátradöntve , én tespedek a fotel-ülésekben, de ez nem mérvadó, ez a 166-osaban van még meg ugyanígy, más Alfa-ban, így a 156-osban sajnos nem. -
Prime110
aktív tag
Ez kábé az egy milliárd dolláros kérdés!
Mint minden legendának ennek is megvan valahol az alapja, lásd nem sokkal feljebb pl a japán példát is.Én a magam oldaláról tudok nyilatkozni. A Kappa-ban minden ami elektromos az BOSCH (tehát német), a légtömeg-mérőtől a fényszórókon át a generátorig bezáróan minden a németektől van, de a klíma-kompresszorom pl. DENSO (tehát japán), vagyis ha a példádat nézem akkor én a németeket előbb kell, hogy szidjam, mint az olaszokat. De az embere ugye alapvetően nem ilyen, hanem felszínes, ergo: olasz=szar, pedig az olaszok max. a karosszériát adják meg a belteret az én kocsim kapcsán.
Én azt tudom mondani, hogy nekem ha volt benne benzin elektromos hiba miatt nem állt meg! Az igaz, hogy az enyém durván megkímélt példány volt mikor megvettem (konzuli autó volt az olasz nagykövetségen) de volt törve 2x is, egyszer a konzul, egyszer én zúztam szét, de mindkétszer meg lett csinálva és elektromos hibának nyoma sincs - van más baja, ezt nem vitatom, de az inkább az én trehányságom miatt alakult így.
Haveromnak volt Bravo-ja, kuplungon kívül SEMMIT nem cserélt rajta 10 év alatt amíg nála volt, porladt a kormányborítás meg minden, de ment. És egy ismerősömnek is Punto-ja van, éppen rohad, mert törve volt de rosszul rakták össze, de az sem elektromos gond, azzal nincs baj.
Szóval én a szűk környezetemben lévő olasz tulajdonosoktól sem hallottam soha ilyet. Sőt, az én szerelőm, aki szintén "kappazott", na nála előbb könyökölt ki a hajtókar a motor oldalán, minthogy elektromos hiba miatt elszálljon bármi is.
De ugyanakkor aláírom, ha valakinek voltak rossz tapasztalatai, de azt ilyenkor tényleg nem szabad elfelejteni, hogy egyetlen autó sem homogén alkatrészben. Ha belegondolunk olyan, hogy "német" vagy "olasz" vagy "francia" az nincs is, itt Európán belül szerintem minden konszern szövetkezett már mindenkivel. Japán kilóg kicsit a sorból, de ez földrajzilag érthető is.
Számomra a mai napig a legnagyobb rejtély, hogy miként állhatott össze a Fiat a PSA-val akkor, amikor egyáltalán eszükbe jutott, hogy közös padlólemezen utazó, egyterű kisbuszokat fognak gyártani (nyíltan a VW ellen)? Ekkor születtek ezek a csodás Fiat Ulysee, Lancia Zeta, Peugeeot 806 "tyúkólak" na mert itt aztán mindenki azt tette bele, amit csak tudott adni a közös vállalkozásba, és a francia elektronika az nem egy német Bosch, csak ezek elhitték, hogy az lehet.
-
Prime110
aktív tag
-
Prime110
aktív tag
Nagyon triviális lenne, ha azt mondanám, hogy nincs semmi hibája, csak az, hogy olasz?
Mint írtam, lelke van, most éppen ilyenje van, hogy csak néha produkál hibát.Jó, ez valóban kicsit triviális, ez a hiba mondjuk amúgy több összetevős, ha nem eszi a vizet és e hengerfejnél sem köpi az olajat még a leömlőre gyanakodnék, hogy talán kilyukadt és a meleg kipufogógáz rossz helyen megy ki ezért gyengébb lehet a teljesítmény, de azért egy szakihoz szvsz vidd el, lehet (biztos) más baja van...
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #1983 üzenetére
LOL, de szellemes azért.
Ilyen Coupe-n én is gondolkodtam a Lancia-m mellé "játszóautónak" és még talán mindig gondolkodom rajta, de persze nem ennyiért.
Sajnos ezek a Coupe-k is, mint az országút, olyan öregek egy előnyük az én szempontomból pl. van, a motorjuk az én Kappa-m (és ezzel együtt az Alfa 156/166) minden részével kompatibilis, azokból meg aztán nem lenne gond az öregségükkel együtt járó alkatrészeket pótolni. -
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #1985 üzenetére
Ár / értékben a Kappa esetén inkább ár / kényelem arányban kell mérni, az előbbire inkább a Dacia Dustert lehet felhozni!
Thesis..., na a legnagyobb rejtély a Lancia-érában, abban az autóban _minden_ megvolt, de a franciák is, olaszok is presztízsautó álmokat kergettek, de egyiknek sem jött be, nem lettek azok. Baromi nehéz a MB / BMW /Audi köreit megzavarni, még akkor is, ha az autó "ott van a szeren".
És a Thesis ott volt, szellőztetős ülés, adaptív futómű akkor amikor a MB 3 éve tette bele először az S-Class-ába. LED-es hátsó lámpa, amikor a világ azt sem tudta, hogy mi fán terem a LED-világítás..., és olyan automata klímarendszer, ami a kocsira épített napelemből (!!!) vette el a működéshez szükséges energiát és nem az autó akkumulátorát terhelte.
Egyedül az a rohadt SkyHook nem jött be, bár az elképzelés zseniális volt, de a (pl.: budapesti utak) évente nyírták ki a szilenteket és amíg 1-2 szilent van az átlag autóba tengelyenként addig a Thesisben 8 vagy 10, hogy ezt a "égi horog" rendszert vezérelni lehessen. Na ez megpecsételt mindent, plusz olyan rohadt drága is volt, hogy az Kappa fék-kopásjelzős dugattyús fékje aprópénznek számított mellette pedig az még most is sok tízezer forint ha pótolni kell (nem is pótolja senki, inkább levágják a jeladót a p*csába és tesznek rá sima féket...)
De egyébként nekem is nagy vágyam a Thesis, de csak ha hétvégi autónak használhatnám és nincs lelakva, és a limitált darabszámából kiindulva erre egyre nehezebb forrást találni...
[ Szerkesztve ]
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #1992 üzenetére
Ritka is (már inkább azok használják, akik meg akarják őrizni gyűjtés gyanánt).
A 2.4-es motor ugyanaz a benzines, mint az enyém. Sor 5-ös, 176 LE. Tulajdonképpen egy jó motor, ehhez a kasztnihoz bőven elég dinamikus haladást tud biztosítani. Egyetlen hibája (főleg magas km futásnál), hogy ahhoz, hogy a motor beférjen a kasztniba mindenféle módosítás nélkül ahhoz a meglévő 4 hengeres blokkba fúrták bele az 5. hengert, ezzel lényegében a hengerfal oldalához közelítve a hengereket - a nagy futás okán komolyabb terhelés eseten előfordulhat, hogy a hajtókar "kikönyököl" a blokk oldalán és azzal tulajdonképpen kuka is a motort. De ez inkább csak elhanyagolt motoroknál van így, de előfordulhat.
Amúgy én persze javaslom a 10-12 literes városi és a 8 literes országúti fogyasztása mellett is. Én már 6, lassan 7 éve tankolom!
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #1994 üzenetére
Dízelben sosem bíztam, olasz az menjen benzinnel, a trágyapermetező-géppel nem tankolok közös kútoszlopról!
Hogy kimondottan ezzel akartam e, az így ebben a formában nem igaz, de nem bántam meg most már. Akkoriban úgy gondoltam, hogy elég a 2.0-es is, de az élet igazolta, hogy 4 személlyel, klímával a 2.0-es motor csak annak tűnik erősnek, aki addig 1.4-esnél nagyobban még életében nem ült! Ott mondjuk egy előzésnél elfogy az erő, nem drasztikusan, de nekem pl ritkán kell visszaváltanom ha arról van szó...
Hogy miért alakult így, hogy nekem 2.4-es lett az nagyon egyszerű, ezt akarta az Olasz Nagykövetség! De tudtommal a főkonzul nem adta alább, neki 3.0-ás V6-os volt, preparált világítási rendszerrel (mint a rendőrautók, tudott figyelmeztető jelzéssel haladni...), persze az azt autót ahogy tudom visszavitték Olaszországba, amikor a lecserélték az egész konzuli flottát A6-osokra..., (na ez aztán a nacionalizmus...), de az enyém még eladható lett, így azt megvette egy jogász, aki viszont kinőtte rövid időn belül a 3 gyerekkel, és így került hozzám. True Story
[ Szerkesztve ]
-
Prime110
aktív tag
Ezt a blogot érdemes lesz követni, Marea HGT...
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #2004 üzenetére
Ez négyesben visszaváltva is kipörgeti a kereket, de szerintem ha 5-ösben is parkettát nyom neki talán akkor is!
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #2011 üzenetére
"Leütötte, mint a büdös sz@rt"
Am tényleg szépen pakolja az Alfa. -
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #2024 üzenetére
Mert párhuzamos terhelésre van ezek szerint bekalibrálva, tehát nem lesz "félszemű" az autó egy izzó hibánál hanem inkább nem világít, amíg a megfelelő terhelést meg nem kapja a biztosíték.
-
Prime110
aktív tag
Így első blikkre azt mondanám, hogy az égvilágon semmi, ugyanaz a blokk kerül az Alfa-ba is, mint a Fiat-ba.
-
Prime110
aktív tag
Azt a HANGot!
-
Prime110
aktív tag
válasz Stylewars_kp #2090 üzenetére
Szép!
Jó kis kocsik ezek a Punto-k, az csak a saját vesszőparipám, hogy 3 ajtós autót soha, de nem vagyunk egyformák, sokaknak ez is bőven-bőven elég. -
Prime110
aktív tag
válasz Geller72 #2141 üzenetére
Igen, olaszoknál a csomagér valamelyik oldalán van (talán a bal).
Illetve ePerben alvázszám alapján is leadja az eredeti színt.
Amúgy javaslom mindenkinek, aki fújatni akar, hogy ha lehetősége van kapja le a tankajtót és azt vigye el magával a fényezőhöz, hogy ne a gyári festéket szórja rá, mert 3-5-10 éves autóknál már fakult annyit a festék, hogy nagyon elütne, ha valaki csak a színkód alapján menne festéket kevertetni...
Festékkeverőknél meg van külön speciális eszköz erre amúgy is, ami alapján képesek színhű festéket keverni géppel.[ Szerkesztve ]
-
Prime110
aktív tag
válasz csabi94 #2469 üzenetére
Ez a műszerfal nagyon bitang!
Minden egysége tökéletesen működik?
Hogy jutottak el ezek a neveletlen olaszok innen odáig, hogy Windows-t tettek a Delta III-ba...?Azért amit írtál az csak ideig-óráig állja meg valójában a helyét, mert az autód _most_ a gondos családi kezeknek hála rendben van, de a "nem éri meg költeni" mondatot, idő kérdése és át fogod értékelni. Mert fogsz rá költeni, abban biztos lehetsz. Ezek a vén csatalovak azért nem az örökkévalóságnak készültek, előjönnek majd a gondok. Ha nem motorikusan, akkor majd elektromosan, itt egy biztosíték, ott egy relé, egyszer csak nem indul az AC pumpád, lefossa magát a generátor, kilyukad egy cső, de nem azért, mert szar a kocsi, hanem mert az anyagok így fáradnak. És eljön az a pillanat (ami ha a nagy olasz rajongó leszel emiatt a kocsi miatt), amikor inkább nem eszel egy hétig, csak egy alkatrészt meg tudj venni.
Persze ha csak használati tárgynak fogod tudni tekinteni a kocsid, akkor ezeken át tudsz majd lépni és gond nélkül eltolod majd évek múltán egy MÉH-telepre és búcsút tudsz neki inteni...
...de én hiszem azt, hogy az első kocsi is kicsit olyan, mint az első dugás egy kicsit mindig szerelmes maradsz majd és a MÉH-telepen akkor ott a szíved fog megszakadni és inkább nem adod le, hanem mindent felégetsz, hogy megtartsd és akkor a kedvelés rajongássá fog válni és eljön az a pont, ahol az állapotmegóvásra ráfeszülsz, suli mellett éjszakai műszakokat fogsz vállalni (vagy nappalit és nem jársz be inkább) de a kocsidat mindinkább a magadénak akarod érezni, bármit eladsz inkább, de a kocsidat soha! Járod majd a bontókat, seftelsz, csak, hogy a digitális műszerfal ki ne aludjon soha és nem tudod senkinek megmagyarázni, hogy racionálisan miért is érte meg fenntartani, majd annyid mondasz: ez szerelem.
B+, visszaolvasva mintha magamat látnám!
Na, ilyen inkább ne legyél, ez már tényleg beteg...
-
Prime110
aktív tag
válasz HussarF #3045 üzenetére
Ez azt hiszem márkatársaknál így szokás, amikor a Kappa-sok összefutnak - bár már olyan kevesen maradtunk, hogy az óborzalom... - akkor is összevillogunk meg integetünk egymásnak! Segítünk egymásnak megtankolni a benzinkúton, meg ilyenek!
Valahol hallottam, hogy az arany színű Volvo-sok még ilyenek. Szóval a nem-arany színű Volvo nem villogtat az arany színűre és vica-versa sem, az arany-színűek csak egymás között villognak! -
Prime110
aktív tag
-
Prime110
aktív tag
válasz csabi94 #3157 üzenetére
Ez ilyen.
Az olaszoknál a futómű valahogy sosem sikerül.
Nekem a Kappa ugyanez, használattól függően belátható időn belül cserélem a szilenteket, mert zabálja a kocsim. 7 éve mióta megvan már a második féltengelyt raktam most bele (ez sem éppen normális évi cc 10.000 km-es futásnál), szilentből korláltan mennyiséget kell tárolnom és mindig van valami nyűgje. A féktárcsák hűtőlemeze ráfeszül a kerék belső részére és megállás nélkül hevíti és közben visít ahogy a fém a fémen surlódik. Persze ezek extrém dolgok is kicsit, nem mindegyik ilyen, ettől függetlenül ezek a kocsik nem lesznek fiatalabbak, ezzel is számolni kell. -
Prime110
aktív tag
válasz ANDROID??? #3162 üzenetére
Tudom, vegyek Duster-t, ha ilyen utakon akarok közlekedni és nem akarom nyírni a kocsimat!
Asszem' a Lybra-ban már nem az a keresztlengőkaros béna megoldás dolgozott, mint a 165/166/Thema/Kappa vonalon, úgyhogy már emiatt is fejletebb volt a Lybra abban a generációban. Na meg relatíve jóval könnyebb is, mint ezek a batár monstrumok. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...