Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
ph A "lopakodó" alaplapok fogadására felkészített konstrukció beletere nem lett szűkös, és az egyik változatának elejét fával díszítették.
-
Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
gp A teljes kiadás PC-s verziója első naptól elérhető lesz Steamen is.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
Elôször azt kellene tudni, hogy mekkora autora van szukseged, foleg belso teret tekintve. 159 a legkisebb a felsoroltak kozul.
Halkabb a 2.0, mas karakteru, de a ket motor alapjaiban megegyezik, a furat lett novelve, igy lett nagyobb az urtartalom. 2.0 eseteben erdemes levenni a kartert, tomitest cserelni a szivattyunal.
Ismerve az olaszok alkatreszellatasat, nem biztos, hogy 159-et venném. 6-eves autokhoz is kozel 3 szamjegyu az a lista, ami nem elerheto alkatresz.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
addikt
válasz Ádám16 #11334 üzenetére
Hátsó rugók törése az SW (kombi) jellemzője. EGR, DPF-fel a 2.0-nál már alapvetően nem voltak gondok (bár fene tudja, ahogy öregszik, hogy mi meddig bírja), olyat viszont többször hallottam, hogy ha kiszedték, akkor utána voltak problémák. Én addig nem nyúlnék hozzá, amik konkrétan nincs vele baj. Ez az örvénylapátos probléma sem érinti a 2.0-t, ezek 1.9 sajátságok.
Utazási komfort szubjektív dolog. Maradjunk annyiban, hogy érződik a különbség. -
gipsztigris
addikt
válasz Ádám16 #11334 üzenetére
Az örvénylapátoknak itt nem szokása eltörni, főleg nem szétverni a motort. Ellenben erős szokás a kokszosodás, melyhez az örvénylapát természetes akadályt képez, ahol a korom le tud rakódni. 200 eKm felett már nagyon ajánlott levenni a szívócsövet és egy alapos takarítást kell végezni a szívócsatornákban és a szívócsövön. Mutatok pár képet egy szívócsőről amit nemrég takarítottunk.
EGR-t és DPF-et szoftveresen is ki kell írni. A motornak jót tesz, a környezetnek nem annyira. Mindenki a saját elvei alapján döntsön. Személy szerint (ha a DPF működik rendesen) akkor csak az EGR-t offolnám, pont a koksz lerakódások kiküszöbölése végett.
2.0 jtdm szívócső 200+ eKm után, teljesen normál (vegyes) használat mellett.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen