Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LámaZ

    addikt

    válasz #32839680 #74220 üzenetére

    Van egy olyan adatvédelmi elv, hogy az adatbázisokat ne kapcsolják össze. Gondolom ez állhat amögött, hogy nem az Ügyfélkapun vagy az EESZT-n várják a regisztrációt. Az utóbbi, mivel direkt eü.-s célokra lett létrehozva, nekem is logikus lenne. Ellene szólhat az, hogy az oltásokat végző, menedzselő ember és szervezet akkor esetleg láthatná a teljes kórtörténeted, bár a jogosultságok megfelelő beállításával ez kiküszöbölhető lenne.

    Eszmefuttatás:

    Az nyilvánvaló, hogy vannak hibák a kormányzati munkában.
    Példát mondok: a NAV Online számlázójának működése miatt én magam is többször tettem hivatalos panaszt, amelyet a lusta programozók általában valamilyen kifogással lesöpörtek az asztalról. Nem levegőbe beszélek:
    - egy példa: magyar, nyilván angolból fordított országlista nem magyar, hanem angol ABC szerint van „sorba rendezve” stb. stb.
    - másik példa: árfolyamot nem kérdez le a progi az MNB-től, pedig ezt as 7 ezer forintos piaci progi is tudja stb. stb.

    Hoppá, ne menjünk át másik témára: én azt is elvárnám, hogy időpontot a háziorvosnál. SZTK-ban, kórházba az EESZT felületén lehessen foglalni, vagy recept felírását ott is lehessen kezdeményezni, és akkor nem kellene hallgatni a foglalt jelzést a telefonban. Az, hogy nincs ilyen téren előrelépés, annak egyetlen oka van: az EMBERI LUSTASÁG és BUTASÁG, amely nem függ sem kortól, sem nemtől, sem politikai meggyőződéstől, sem vallástól, sem nemi beállítottságtól, sem vagyoni helyzettől, sem bőrszíntől, sem iskolai végzettségtől... Kihagytam valamit?

    A lényeg: én reklamálok, próbálok SEGÍTENI (ezt tettem a cuclib rezsimek idején is!), és nem gyalázkodom mindjárt. Ez a különbség!

    [ Szerkesztve ]

    Legyen minden jó!

Új hozzászólás Aktív témák