Őrült sebesség: GeForce 7800 GTX és SLI

Játéktesztek II.

A MOHPA is igen erősen támaszkodik a shader-erőre, és ez az eredményekből is jól kivehető, élsimítás bekapcsolása mellett a 7800 GTX több mint kétszer gyorsabb a 6800 Ultránál. Itt az ATI kártyája is nagyon jól szerepel a konkurenciához képest, ami az arányokat figyelembe véve valószínűsíti, hogy az NVIDIA driverével van gubanc.

A nemrégiben megjelent Battlefield 2 sem maradhatott ki a tesztből, a GeForce 7800 GTX itt is tarol, a 6800 Ultránál 38-93 %-kal gyorsabb, FSAA bekapcsolása mellett a 6800 Ultra SLI-nél is gyorsabb. Élsimítás nélkül processzorlimitbe ütköztünk.

A CS:S és a Half Life 2 azonos motorral rendelkeznek, így az eredmények is hasonlóak. A GeForce 7800 GTX a GeForce 6800 Ultra SLI konfiggal azonos sebességet mutat fel, a processzorlimit a HL2 esetében is közbeszól.

A Far Cry esetében is felállíthatjuk a képletet, GeForce 7800 GTX = GeForce 6800 Ultra SLI.

Az NVIDIA a HDR bekapcsolása mellett 60 %-os gyorsulást ígér egy 6800 Ultráról 7800 GTX-re váltó játékőrült számára. Far Cry alatt, ha a 60 % nincs is meg, de a közel 50 %-os gyorsulás biztosított. Az SLI a HDR sebességén csak minimálisan gyorsít.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés