Tesztek – II.
A csatamezőn az eddigieknél közelebb került egymáshoz a GeForce 8800 GTX és GTS. A különbség köztük 19% volt, ami a tuning hatására 11%-ra csökkent. A GTS gyorsulása most sem volt olyan mértékű, mint az órajelek emelése. A Radeon 30%-kal maradt le a GTS mögött.
A F.E.A.R. volt az első játék, amelyben a GeForce 8800 GTS tuningja olyan mértékű gyorsulást eredményezett, amilyen az órajelek megemelése volt. Kellett is a húzás, hiszen alapfrekvencián csak egy fps-sel sikerült megelőznie a Radeon X1950 XTX-et. A normál órajeles GTS és a nagy GTX között most 41% volt az eltérés, ami tuninggal 21%-ra csökkent.
A játék közben FRAPS-szel mért eredményekben az volt az érdekes, hogy a GeForce-ok gyorsultak, a Radeon viszont lassult, a mezőny végére csúszott vissza.
A korábbi teszteredmények ismeretében a Call of Duty 2 viszonyai sem voltak meglepőek. A két GeForce 8 között 30% volt, a Radeon X1950 XTX nagyjából 10%-kal maradt le a GTS mögött.
Valószínű, hogy a Splinter Cell: Chaos Theory a régebbi trükköket szereti, ugyanis a GeForce 7950 GX2 még a 8800 GTX-et is megelőzte. Jól teljesített a Radeon X1950 XTX, amely 25%-ot vert a GeForce 8800 GTS-re. A két nyolcas között most 37% volt.
A Need for Speed sorozatból továbbra is a Most Wantedet próbáltuk, ugyanis a Carbon NVIDIA-támogatásával valami gubanc van, ráadásul abban sem vagyunk biztosak, hogy az új jobb lett, mint elődje. A Most Wanted még mindig a Radeonoknak fekszik jobban. Ami érdekes, hogy a GeForce 8800 GTX és GTS nagyon együtt volt.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!