Dragon Age: Origins
Dragon Age: Origins DX10, max beállítások 1680x1050 / 4xAA |
Phenom II X2 555 |
Phenom II X4 945 |
Core i3-530 | Core i5-750 |
---|---|---|---|---|
Radeon HD 5770 | 75 (20) | 80 (28) | 77 (25) | 82 (33) |
GeForce GTX 460 | 72 (18) | 95 (34) | 84 (34) | 100 (42) |
Radeon HD 6870 | 97 (28) | 116 (40) | 97 (37) | 125 (49) |
Dragon Age: Origins DX10, max beállítások 1920x1080 / 8xAA |
Phenom II X2 555 |
Phenom II X4 945 |
Core i3-530 | Core i5-750 |
---|---|---|---|---|
Radeon HD 5770 | 67 (8) | 71 (26) | 69 (19) | 72 (30) |
GeForce GTX 460 | 69 (3) | 79 (27) | 76 (28) | 86 (35) |
Radeon HD 6870 | 89 (15) | 106 (37) | 93 (29) | 111 (41) |
A Dragon Age: Origins egy újonc program nálunk (tesztelési szempontból), holott igen kedvelt játék. Az fps-eket a játék elején a városban járkálva (és beszélgetés közben) mértük le. 1680x1050-es felbontásban igen magas átlagfps-eredményeket kaptunk, és bár az átlagfps-ek kimutatták, hogy melyik processzor az erősebb, úgy vettük észre, hogy a minimumfps-ek tekintetében jóval nagyobbak a különbségek. A Phenom II X2 két magjával sokszor érezhetően, ha nem is szaggatott, de meg-megakadt (ami elsőre úgy tűnik, mintha a merevlemezről való betöltésről lenne szó, pedig nem) és emiatt a többieknél jóval alacsonyabb minimumfps-eket ért el. A HT-t támogató Core i3-as a négymagos Phenomot lényegében be tudta érni, a négymagos Core i5 viszont minden tekintetben vert mindenkit. A videokártyák erősorrendje már itt is kirajzolódott, de ilyen magas átlagfps-számok mellett nem a VGA-n múlik a játékélmény.
1920x1080-ban az átlagfps-ek, bár csökkentek, nem olyan szintű az esés, hogy az a játékot befolyásolná. Ellenben a minimumfps-ek drasztikusan megváltoztak, a Phenom II X2-vel óriásit estek, és megmutatkozott az is, hogy a valódi négymagos Phenom II X4 többet ér, mint a Core i3-530 két magjával és a HT-vel. A Core i5-750 ezúttal is elvihette a fődíjat.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!